• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Nest Sotra -Brann, søndag 25. oktober kl. 13.00.

Started by Nixon, October 19, 2015, 21:17:55 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Belfort


Lasaron

Nå ser ikke jeg kampen, men overraskende bytter. Går Pallesen inn sentralt og Barmen som indreløper? Spilte Birkelund og Larsen elendig? Bytter Castro og Skålevik plass, eller er Castro ving?
Tren på langskudd

ostraume

Legger om til 3-5-2. Midtbanen har ikke fungert. Verken Brann sine spillere eller underlaget. Så nå skal det vel poles i 45.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Spelaren

Castro.
Feiler på et juniormottak i angrep, og pga slapp kollektiv gjenvinningsjobb ender det hele opp med en farlig sjanse imot.
Gå av.

Miller

For en stemning på hjemmefansen, sånne trommer må vi virkelig få oss :D

Spelaren

Quote from: Lasaron on October 25, 2015, 14:07:29 PM
Nå ser ikke jeg kampen


Når det er en helt kurant stream tilgjengelig? Kom igjen...  ;)

Nei, Larsen utmerket seg ikkje negativt i det som er et svakt kollektiv. At Castro kommer inn er rart.
Gå av.

Spelaren

Vi får tidvis en del bakrom å spille i, men presisjonen er helt elendig. I tillegg er ikke Skålevik på i det hele tatt.
Gå av.

Klaus_Brann

Lorentzen må være ferdig i klubben nå, dessverre. Når man velger Castro(!) i stedet er det ingen mulighet for han.
Forøvrig er vi fortsatt like elendige som i store deler av første. Upresist, lavt balltempo og svakt defensivt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Lorentzen har vel meldt forfall. Ikke på benken iallefall.

Torvanger

LAN opptrer som en presenil elefant i et glasshus, skyver nok en gang Larsen og Birkelund ut i skyggen. 2 byttet i pausen?! Nisse!


Herman1

Quote from: krakra on October 25, 2015, 14:18:46 PM
Lorentzen har vel meldt forfall. Ikke på benken iallefall.


Er ikke han ute lenge da? Med "skrelte" legger?

Belfort

En ting er 100% sikkert. Angrepsrekken må til neste år byttes ut

Herman1

Quote from: Torvanger on October 25, 2015, 14:19:02 PM
LAN opptrer som en presenil elefant i et glasshus, skyver nok en gang Larsen og Birkelund ut i skyggen. 2 byttet i pausen?! Nisse!


Kanskje dette ikke var Larsen sin type kamp, med tanke på underlaget og hans kvaliteter?

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Tren på langskudd

Spelaren

Et litt morsomt frispark til oss når Nouri ikkje faller men heller bare snur mot dommeren etter å ha blitt holdt fast på løp framover. To gule kort til Nest må sies å være en pen uttelling.
Gå av.

Herman1

Quote from: Lasaron on October 25, 2015, 14:25:25 PM
Quote from: Herman1 on October 25, 2015, 14:20:27 PM
Quote from: krakra on October 25, 2015, 14:18:46 PM
Lorentzen har vel meldt forfall. Ikke på benken iallefall.


Er ikke han ute lenge da? Med "skrelte" legger?



Broren.


Har han en bror også? Hahaha. Følger visst ikke godt nok med. ;P

Klaus_Brann

Quote from: Herman1 on October 25, 2015, 14:28:37 PM
Quote from: Lasaron on October 25, 2015, 14:25:25 PM
Quote from: Herman1 on October 25, 2015, 14:20:27 PM
Quote from: krakra on October 25, 2015, 14:18:46 PM
Lorentzen har vel meldt forfall. Ikke på benken iallefall.


Er ikke han ute lenge da? Med "skrelte" legger?



Broren.


Har han en bror også? Hahaha. Følger visst ikke godt nok med. ;P



Skøyteløperen Lorentzen...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Quote from: Herman1 on October 25, 2015, 14:28:37 PM

Har han en bror også? Hahaha. Følger visst ikke godt nok med. ;P



Tror kanskje han heller hadde satset på skøyter om fotballsituasjonen var så kjip som dette.  :)
Gå av.

Klaus_Brann

Dene kampen er inne på topp 5 av dårligste Brann-kamper jeg har sett.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Håper denne drittkampen gjør at vi skjerper oss skikkelig og avslutter bra mot Hødd.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort

Denne kampen bør være et klart signal til publikum. Hold dere unna Brann stadion neste helg.
Brann har avsluttet sesongen

Spelaren

Quote from: Belfort on October 25, 2015, 14:36:30 PM
Denne kampen bør være et klart signal til publikum. Hold dere unna Brann stadion neste helg.
Brann har avsluttet sesongen


Vi bør egentlig stoppe billettsalget på 9999.
Gå av.

Herman1

Quote from: Spelaren on October 25, 2015, 14:27:35 PM
Et litt morsomt frispark til oss når Nouri ikkje faller men heller bare snur mot dommeren etter å ha blitt holdt fast på løp framover. To gule kort til Nest må sies å være en pen uttelling.


Nouri er vel en av våre "nye" spillere som har imponert meg minst.
Er ikke dårlig, men ganske middelmådig, etter min meninng.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!


Belfort


krakra

Helt greit. Nest har reelle muligheter til å overleve i OBOS, Brann får seg en i trynet, som vi kan revansjere mot Hødd og avslutte sesongen på en fin måte. At et lag får seg en down etter å ha sikret opprykket de har kjempet lenge for er ikke uvanlig. Det er ingen grunn til å rope skandale og krisemaksimere, selv om Sogndal gjør det godt etter å ha sikret opprykket. De har jo i realiteten vært opprykksklare lenger. Kanskje det var litt mer utladene for Brann, som har kjempet med ryggen mot veggen helt siden seriestart, å endelig sikre opprykket.

La Rotihaug komme innpå å score ett mål.

Spelaren

En pinlig kamp nesten på nivå med Levanger-affæren.
Gå av.

Herman1


Herman1


Er vel egentlig en typisk Karadas-kamp, dette.
Lite finspill, behov for lange baller og duellkraft i motstanderboksen.

Lasaron

Flaut. Mangel på stolthet.

Det går mot en nitrist avslutning på en sesong med direkte opprykk.
Tren på langskudd

Spelaren

Quote from: Herman1 on October 25, 2015, 14:42:05 PM
Quote from: Spelaren on October 25, 2015, 14:41:34 PM
En pinlig kamp nesten på nivå med Levanger-affæren.


Og der røk rekorden?


Nja, det er en sak det også. Selv om det neppe lå store motivasjonen i det er det uansett et tankekors at en klubb fra en såpass stor region ikkje klarer å sette nye merker i sengeposten. Eller at vi feiler på oppløpet.
Gå av.

Herman1


Eneste fordelen jeg ser med denne tristessen er at jeg slipper å skremme livet av hunden min med "Jah!" og "Neeeeeeij!"-rop.

Ikke helt engasjert,nei. :D

Torvanger

Skammelig! 4 poeng til Nest i innbyrdes, skammelig!!!! Og LAN fucker det til med latterlige disposisjoner!

Herman1


Og der røk rekorden?
[/quote]

Nja, det er en sak det også. Selv om det neppe lå store motivasjonen i det er det uansett et tankekors at en klubb fra en såpass stor region ikkje klarer å sette nye merker i sengeposten. Eller at vi feiler på oppløpet.
[/quote]

Standard-unnskyldningen etter slike kamper under Norling var vel "vi var ikke ".
Iflg. spillernde.

Brann_ruler

Brann har en iboende taperkultur og middelmådige uprofesjonelle spillere (som tror de er noe...). Uten stor opprydding i stallen blir neste sesong en dyster affære. Hurra for alle våre lokale spillere som spiller hver kamp med hjertet utenpå drakten

Spelaren

Quote from: Brann_ruler on October 25, 2015, 14:47:56 PM
Hurra for alle våre lokale spillere som spiller hver kamp med hjertet utenpå drakten


Hvilke?
Er du, som Kristiansen, fargeblind?  :)
Gå av.

Herman1

Kristiansund-Hønefoss 1-0, hørte jeg vel fra speaker nå.
Takk, Sogndal! :O

Branns minst dårlige i denne kampen er vel Leciejewski og dels Haugen.

Jadda!

Beholde rekorden er det eneste jeg bryr meg om pr. nuh i denne kampen.

Soler

Det positive med denne kampen er at man ikke rykker opp med den oppfatning at laget er godt nok. Her må det forsterkes.

krakra

Quote from: Brann_ruler on October 25, 2015, 14:47:56 PM
Brann har en iboende taperkultur og middelmådige uprofesjonelle spillere (som tror de er noe...). Uten stor opprydding i stallen blir neste sesong en dyster affære. Hurra for alle våre lokale spillere som spiller hver kamp med hjertet utenpå drakten
Brann har supportere som ikke tåler å tape en kampen uten å enten kreve at treneren skal sparkes, at hele stallen skal byttes ut eller begge deler. Og Doddo og Strand følger vel på etter kampen. Vel så skadelig for mulighetene til å etablere seg som topplag det. Det må være rom for å gjøre feil og spille dårlige kamper uten å bli fullstendig hudflettet.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

Gå av.

Herman1

Quote from: Brann_ruler on October 25, 2015, 14:47:56 PM
Brann har en iboende taperkultur og middelmådige uprofesjonelle spillere (som tror de er noe...). Uten stor opprydding i stallen blir neste sesong en dyster affære. Hurra for alle våre lokale spillere som spiller hver kamp med hjertet utenpå drakten


Du tar ikke litt vel hardt i nå, unge mann? :)

Hatleking

Eg klarar ikkje å hisse meg opp. Sesongen er ferdig.


Spelaren

Quote from: Hatleking on October 25, 2015, 14:51:16 PM
Eg klarar ikkje å hisse meg opp. Sesongen er ferdig.


Nei, den er ikkje det. Det er denne tankekulturen vi skal utslette fra klubbens overflate.
Gå av.


Klaus_Brann

Quote from: Torvanger on October 25, 2015, 14:46:09 PM
Skammelig! 4 poeng til Nest i innbyrdes, skammelig!!!! Og LAN fucker det til med latterlige disposisjoner!


Hehe, ja, dette er LANs skyld, han skulle latt Larsen briljere videre i 2. omgang slik han gjorde i første.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up