• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mandag 14 sep 23. runde kl 19: Brann - Fredrikstad

Started by Torvanger, August 31, 2015, 12:22:37 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Torvanger

August 31, 2015, 12:22:37 PM Last Edit: September 01, 2015, 08:45:03 AM by Torvanger
Landslagspause, som jeg håper LAN benytter godt, med innlagte treningskamper mot dugelig motstand. Forventet
lagoppstilling:

Horwath

Nouri, SHN, Demidov, Kristiansen

Birkelund, Barmen, Haugen

Huseklepp, Skålevik, Rennie

Med Acosta ut bør SHN være naturlig å trekke ned som stopper, der også risikoen for nok et gult kort og karantene i kampen deretter er mindre. LAN løper ingen risiko med Barmen inn sentralt, han vet hva han får og han vet også at Birkelund leverer. Det jeg frykter er at LAN er så hellbent på å ha sønnen sentralt på midt, at han kjører en løsning med rustne Hanstveit inn, evt Grønner eller Pallesen.

Nixon

Quote from: Torvanger on August 31, 2015, 12:22:37 PM
Nouri, SHN, Demidov, Reginussen


Nilsen setter aldri Nilsen ned som midtstopper så lenge Grønner er tilgjengelig. Har unge Nilsen i det hele tatt spilt midtstopper før?

Men jeg er helt enig at Reginussen bør få en sjanse nå.
Rød makt på Hansa

krakra

Men er Reginiussen venstreback? Eller går vi nok en gang i fella der vi henter spillere og plasserer dem i roller de ikke behersker?

ostraume

Hvor lenge skal Reggie være i kulden egentlig? Helt enig i at han fortjener en sjanse nå!
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

osoerli

På tide med Reggie og Rennie, det nye radarparet på vår venstreside ja, må bare bli bra.
Har vi opsjon?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Nixon

Quote from: osoerli on August 31, 2015, 13:28:42 PMHar vi opsjon?


Vi eier visstnok fyren. Ryktene sier at Soltvedt og Nilsen fant han under sommerens vareopptelling på Stadion.
Rød makt på Hansa

pidre

Reginiussen støttes! Har dominert på trening!
Saludar a los monos!

Nixon

Men før folk tar helt av her... Vi snakker Reginussen og ikke Reginiussen.
Rød makt på Hansa

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

aleksanderhjelleseth


Nixon

Quote from: ostraume on August 31, 2015, 14:10:05 PM
Quote from: pidre on August 31, 2015, 13:38:34 PM
Har dominert på trening!


Du har rett. Det er en grunn til at han ble "funnet" nå selv om han etter sigende vært i klubben i flere år.

Jeg skjønner at ikke så mange har fått med seg denne spilleren, så her er det jeg vet. (Jeg oppfordrer Torvanger som tros alt spilte inn Reginussen som startmann i neste kamp om å supplere dersom han vet mer.)

Reginussen er 19 år og er født og oppvokst på Misje på Sotra. (Bare det gjorde at Nilsen fattet interesse.) Han hadde arbeidsuke på Stadion i 2011 og har på mange måter blitt der siden. Han har i alle fall ikke kommet tilbake på skolen ute på Sotra. Om han har prøvd å holdt seg skjult eller det bare har vært tilfeldigheter er ikke godt å si, men han har gått under radaren stort sett hele tiden frem til han ble funnet av to andre striler. Soltvedt og Nilsen. Det sies at de tok han på dialekten.

Uansett. Han er ung og lokal. Og kraka har allerede lagt disse to momentene sammen og kommet frem til at han har potensiale. Humøret og innstillingen skal det ikke være noe i veien med sies det. Så jeg syns i alle fall at dette virker spennende!
Rød makt på Hansa

Wingfoot

Håper ikke at det er mange som har tenkt seg på Stadion 13. sept kl 18.00...

For kampen går mandag 14. sept kl 19.00...  ;)
Står på Frydenbø og synger av full hals!

Spelaren

Gå av.

pidre

Quote from: Wingfoot on August 31, 2015, 14:35:29 PM
Håper ikke at det er mange som har tenkt seg på Stadion 13. sept kl 18.00...

For kampen går mandag 14. sept kl 19.00...  ;)


Torvanger.....
Saludar a los monos!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

aleksanderhjelleseth

Denne tråden har utviklet seg til en farse!
Torvanger? Forklar deg selv?!

Henki

Quote from: aleksanderhjelleseth on August 31, 2015, 20:30:35 PM
Denne tråden har utviklet seg til en farse!
Torvanger? Forklar deg selv?!


Hvis ikke kampen spilles 13.september kommer noen, og dennes kompiser, til å gå til massiv boikott av Sportsklubben Brann!
Ballen skal fremover!

blobby winters

Hvis jeg møter opp på Stadion den 13. Og Reginusson ikke spiller venstre back er det boikott for min del.

Corran

Det da faen at når endelig ikke Torvanger har en boikott gående så går han feil dag
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Jose Arrogantio

Mulig Torvanger har startet ny boikott og bruker kreative løsninger for å få andre med seg :)

Corran

Ser ut som han nå boikotter sin egen tråd ;-)


In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Torvanger

Quote from: pidre on August 31, 2015, 18:28:10 PM
Quote from: Wingfoot on August 31, 2015, 14:35:29 PM
Håper ikke at det er mange som har tenkt seg på Stadion 13. sept kl 18.00...

For kampen går mandag 14. sept kl 19.00...  ;)


Torvanger.....



Hehe! Jeg har korrigert både heading og venstreback. Men ærlig talt folkens, potato, potato......

sydnes76

Har vi en venstreback som heter Kristensen?????

Jeg vil ha inn Ruben Kristiansen i den posisjonen. Han har gjort det bra etter overgangen!

Torvanger

Quote from: sydnes76 on September 01, 2015, 08:13:01 AM
Har vi en venstreback som heter Kristensen?????

Jeg vil ha inn Ruben Kristiansen i den posisjonen. Han har gjort det bra etter overgangen!


Ah, det er vel tanken som teller, men rettet igjen. (hehe, jeg må innrømme at jeg opprinnelig trodde det var Kristiansen med Ch)

OmOssSjølOgHansaøl

Utrolig skuffende å se at Reginussen er ute av førstelaget igjen, uten en gang å ha fått en skikkelig sjanse. Typisk, altså! Det unge Sotra-talentet kan på ingen måte sies å ha spilt seg ut. Jeg vurderer boikott av ... tja, det får bli CMore, inntil Reginussen får spille.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Norlings hund

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on September 01, 2015, 13:55:00 PM
Utrolig skuffende å se at Reginussen er ute av førstelaget igjen, uten en gang å ha fått en skikkelig sjanse. Typisk, altså! Det unge Sotra-talentet kan på ingen måte sies å ha spilt seg ut. Jeg vurderer boikott av ... tja, det får bli CMore, inntil Reginussen får spille.


Det er vel strengt tatt på tide med en Torvanger-boikott her, da det var han som satt Reginussen ut av laget. Skuffende, men sånn går det når én person har for mye makt. Minner litt om en ny RBH.

Corran

Eg kommer ikke til å boikotte ham men ytre min misnøye vil eg gjøre og eg vil heller ikke gå med noen Torvanger effekter før eg ser betydelig bedring
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Torvanger

Hehe, gutter, dette er vel den offiselle kamptråden, med sine feil og mangler, som i ettertid har blitt nøstet opp og ordnet. Vi bør vel ikke la det gå til følgeside 2 med tant og fjas?

Spelaren

Quote from: Torvanger on September 02, 2015, 10:32:57 AM
Hehe, gutter, dette er vel den offiselle kamptråden, med sine feil og mangler, som i ettertid har blitt nøstet opp og ordnet. Vi bør vel ikke la det gå til følgeside 2 med tant og fjas?


Vi er vel kun halvveis dit?
Gå av.

Corran

Quote from: Torvanger on September 02, 2015, 10:32:57 AM
Hehe, gutter, dette er vel den offiselle kamptråden, med sine feil og mangler, som i ettertid har blitt nøstet opp og ordnet. Vi bør vel ikke la det gå til følgeside 2 med tant og fjas?

Litt moro må man jo få ha Lenge til kamp så ....
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: Corran on September 01, 2015, 20:12:10 PM
eg vil heller ikke gå med noen Torvanger effekter før eg ser betydelig bedring


Nå synes jeg ikke vi skal ta helt av her. Jeg føler meg helt naken på kampdag uten Torvanger-effektene, så de ofrer jeg ikke!
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

aleksanderhjelleseth

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on September 03, 2015, 10:13:03 AM
Quote from: Corran on September 01, 2015, 20:12:10 PM
eg vil heller ikke gå med noen Torvanger effekter før eg ser betydelig bedring


Nå synes jeg ikke vi skal ta helt av her. Jeg føler meg helt naken på kampdag uten Torvanger-effektene, så de ofrer jeg ikke!

Hva er Torvanger effekter da? Lang parykk og en lavalampe?

Torvanger

September 03, 2015, 13:35:45 PM #32 Last Edit: September 03, 2015, 14:02:52 PM by Torvanger
På ingen måte riktig, men heller ikke helt feil:



Kjører man Bremangerbarten i tillegg, så er man der. Ruben Reginius Kristiansen er nok den nærmeste til å ta over arven, om han lar det gro "litt" friere rundt tempelet og i nakken, samt at han lar det stå til under nesen og over leppen.



Sidenote: Jeg husker et berømmelig intverju med Torvanger etter den første av to cupfinalekamper mot RBK, der han kjørte på med følgende:

"Sett og lett og alt i ett, so e det vel rettferdig!"

Ruben Reginius har hatt en tøff, men langt ærligere kamp enn sin isse-frende Dorsin, som har kjempet imot, med lang lugg midt oppå og det som verre var:









Dorsin holdt seg selv for narr lenge:



Regelen er, begynner hårlinjen, eller området midt opp på tempelet å trøble seg og du er profesjonell fotballspiller i vår øverste divisjon, eller på et profilert lag i OBOS, tenk over at fotballkamper blir filmet delvis ovenfra og ned, noe som vil avsløre eventuell hårsvakhet hos enkeltspillere med letthet. Dorsin har jeg rystet på hodet av mang en gang. "Hva er det du kjemper imot, mann? Innse fakta, dine hårdager er over!".

aleksanderhjelleseth

*klapp.....klapp.....klapp.....klapp*
Faktisk ganske fin lesning torvanger!

Spelaren

Apropos hår, Demidov begynner å bli litt tynn i hyssingen.
Gå av.

Torvanger

Quote from: Spelaren on September 03, 2015, 15:11:39 PM
Apropos hår, Demidov begynner å bli litt tynn i hyssingen.



Hehe, og han er i tillegg forfengelig.

Corran

Torvanger skal ha en ting Han har knokke koden på hvordan få neste kamp tråd til å leve gjennom en lang landslagspause
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

osoerli

Vil tru Ruben Reginius kjem høgt opp på lista over populære døypenamn i Bergen framover.  Vil vurdera det sjøl om det kjem nye kull.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Torvanger

Quote from: osoerli on September 04, 2015, 09:43:34 AM
Vil tru Ruben Reginius kjem høgt opp på lista over populære døypenamn i Bergen framover.  Vil vurdera det sjøl om det kjem nye kull.



Ruben er et hebraisk navn og betyr se, sønn, Reginius betyr enkelt og greit dronning.

dudo

Reginia som er dronning, vel? - us er maskulint på latin, er det ikke?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Jose Arrogantio

Quote from: dudo on September 04, 2015, 20:38:01 PM
Reginia som er dronning, vel? - us er maskulint på latin, er det ikke?


Hebraisk følger vel ikke Latinske regler.

dudo

Nei, men er Reginius hebraisk da?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Jose Arrogantio

Har ikke peiling, det var Torvanger som begynte å dra fram hebraiske navn!

dudo

Jeg merker at jeg liker denne kamptråden!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Finfin respons

Quote from: Corran on September 04, 2015, 21:46:09 PM
Blir det en maskulin queen da?


Huskeregelen min for kjønn-suffix på hebraisk  er i tråd med Corrans henntydning:
(hannkjønn) hann = ho
(hunnkjønn) she is he
Dette har selvsagt ingenting å gjøre med den latinske hannkjønnsendelsen på ordet dronning, men basert på mine simple hebraisk- og latin-kunnskaper vil det å kalle en pode uten en dråpe royalt blod i seg for "Ruben Reginia" være jevngodt med å stake ut livskursen som dragqueen.
Det positive er jo at da er jo veien til seier i Melodi grand prix ganske kort.

Når det gjelder Reginus og Reginius er vel de etterhvert blitt semivanlige guttenavn i Norge, de er basert på det norrøne navnet Regin (råd), samt det latinske regina (dronning), og for sikkerhets skyld med den merksnodige latinske endelsen -us som indikerer hannkjønn. Så da er det i alle fall ingen tvil.  Men jeg ville nok gått for mer trygge og klassiske alternativer til søndagens dåp.  Hva med Atle?
Kanskje.

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

BBB-mod

Quote from: kabelmann on September 06, 2015, 10:16:18 AM
Kampen mot FFK kan ikke komme fort nok.


Helt rett. Nå gikk denne tråden helt over styr og en del innlegg er slettet. Fra nå av skal denne tråden handle om kampen og klubben, og så får slike aparte diskusjoner foregå andre steder.


BBB-mod

Torvanger

Quote from: BBB-mod on September 08, 2015, 13:52:45 PM
Quote from: kabelmann on September 06, 2015, 10:16:18 AM
Kampen mot FFK kan ikke komme fort nok.


Helt rett. Nå gikk denne tråden helt over styr og en del innlegg er slettet. Fra nå av skal denne tråden handle om kampen og klubben, og så får slike aparte diskusjoner foregå andre steder.


BBB-mod



Full respekt for den, men jeg håper at man ser at det ikke var jeg som begynte, samt at det var andre som holdt på med tant og fjas like mye. Så det så!

Spelaren

 >:( Mod må gå!
På kamp.

Eg skal ihvertfall det, det er vel og bra at landslaget til øst-, vest- og sørlendingene presterer innimellom, men de kunne nå ha latt oss OBOS-formlag få fortsette framgangen uten sånne avsporinger. Langtidsvarselet viser en mulig dupp i finværet men er vi heldige slipper vi å bli våte i håret.
Gå av.

Go Up