• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mandag 14 sep 23. runde kl 19: Brann - Fredrikstad

Started by Torvanger, August 31, 2015, 12:22:37 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Corran

Quote from: BBB-mod on September 08, 2015, 13:52:45 PM
Quote from: kabelmann on September 06, 2015, 10:16:18 AM
Kampen mot FFK kan ikke komme fort nok.


Helt rett. Nå gikk denne tråden helt over styr og en del innlegg er slettet. Fra nå av skal denne tråden handle om kampen og klubben, og så får slike aparte diskusjoner foregå andre steder.


BBB-mod

Bedre med litt fjas enn en kamptråd som dør ut Når kampen nærmer seg sporer en allikevel over på kamp. Litt tullete å slette den (rent bortsett fra mitt innlegg som var helt over stokk og stein)
Og la det være sagt ALT er Torvanger sin feil :-)

Merker forresten at eg gleder meg til kampen. Regner med vi må svore minst 2-3 for å vinne for Grønner skal jo lage straffe eller han en blunder. Eller kanskje han gjorde seg ferdig med den i landskampen?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kagain

Quote from: Corran on September 08, 2015, 16:55:22 PM

Merker forresten at eg gleder meg til kampen. Regner med vi må svore minst 2-3 for å vinne for Grønner skal jo lage straffe eller han en blunder. Eller kanskje han gjorde seg ferdig med den i landskampen?


Jeg må jo si at jeg håper det er en form for overmenneskelig balanse et sted der ute. Man kunne kanskje få en kvote på syv tabber, men etter at disse var gjennomført så ville det vært smooth sailing. Grønner har jo gått på et par blemmer i det siste og kunne ha fortjent å bli ferdig med dette.

blobby winters

Quote from: Gulløl on September 08, 2015, 17:48:15 PM


ja og berømte kompis billeter igjen. flere tilskuere og høye forventninger har tidligere ført til lite underholdning, dårlige resultatter og store skuffelser bl a. Nest, Sogndal, �sane....

http://www.brann.no/news/article/tmai5zvvxkxf1w801f3momld5/title/mange-veier-til-billig-brann-billett

Torvanger

Er det noen som vet om Brannspillerne har fått fri, eller om de har trent jevnt og spilt internkamper? De har neppe spilt mot andre lag, for det ville noen ha fanget opp. Anyone?

Jose Arrogantio

Quote from: Torvanger on September 09, 2015, 13:38:07 PM
Er det noen som vet om Brannspillerne har fått fri, eller om de har trent jevnt og spilt internkamper? De har neppe spilt mot andre lag, for det ville noen ha fanget opp. Anyone?


Fra brann.no på torsdag:

QuoteA-lagsspillerne hadde ukens siste fellestrening inne på Stadion torsdag formiddag. Nå er det individuelt opplegg og mulighet for å puste litt gjennom den spillefrie helgen i OBOS-ligaen.


http://www.brann.no/news/article/dc4le3nbcjq71a31199xqc1f8/title/brann-kamper-denne-helgen-ogsa


SÃ¥ virker som de har trent som vanlig, med pause i helgen. Internkamper nevnes ikke.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

stigh

Saken er grei i morgen :-) vinner vi med 6 mÃ¥l sÃ¥ er vi helt likt med Kristiansund 😊

krøvel vellevold

Quote from: stigh on September 13, 2015, 20:18:18 PM
Saken er grei i morgen :-) vinner vi med 6 mÃ¥l sÃ¥ er vi helt likt med Kristiansund 😊
Legg ned hele klubben!

Lasaron

Horwath
Nouri - Grønner - Demidov - Kristiansen
Skaanes - Nilsen - Haugen
Rennie - Skaalevik - Huse

Skaalevik sin startplass henger i en litt tynn tråd. Nesten dødt løp mellom Skaanes og Barmen.
Tren på langskudd

dudo

Hvem er alternativet til Skålevik?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

I_Medgang_Og_Motgang

Morgendagens dommer er Sigurd Smehus Kringstad. Han har dømt Brann tre ganger tidligere i år, og vi er ubeseiret med han som dommer, han dømte hjemmekampen mot Follo, samt Bryne og Sandnes borte. Likevel er jeg litt bekymret, ikke for kampen i morgen, men for neste runde, som er Ranheim borte. SSK er en av tre dommere som har dømt Brann tre ganger i år, og han ligger på andreplass i antall utdelte kort. Kombinér dette med at Brann har (hvis jeg har talt riktig) fem spillere som er ett kort unna karantene, så kan neste runde bli stygg.

Nå har Ranheim allerede spilt sin kamp denne runden, så hvis vi stryker den, og teller de ni foregående kampene, (runde 14-22) så har både Brann og Ranheim (og for god ordens skyld også Kristiansund) 19 poeng, og danner dermed en trio som topper en tabell for runde 14-22. Lyspunktet i denne statistikken må være at Brann er ubeseiret på de ni siste, hvor Ranheim har tapt to, inklusiv et hjemmetap mot Kristiansund.

[/statistikknerd]  ;D
Success is temporary, loyalty is forever

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Jose Arrogantio

September 14, 2015, 02:58:50 AM #65 Last Edit: September 14, 2015, 03:01:27 AM by Jose Arrogantio
Quote from: dudo on September 13, 2015, 21:37:57 PM
Hvem er alternativet til Skålevik?


Karadas, Larsen og Castro. Skal nok en del til for at Karadas tar en fast startplass da han er viktigere som en innbytter fra benken, Larsen vet jeg ikke hvor aktuell er i midten, og Castro er dårlig og neppe noen farlig konkurranse for Skålevik. Tror han er rimelig trygg.

Nixon

Ja, Skålevik er nok rimelig trygg på startplass i kveld. Og jeg er spent på hva han kan prestere. For så langt har han vært best uten ball. Og da tenker jeg ikke bare på at han ikke har skårt, men at han har bidratt lite med ball i beina. Sant og si virker han å være en dårligere ballspiller enn det jeg trodde. Så han blir nok nødt til å begynne å skåre mål skal han rettferdiggjøre sin eksistens som brannspiller.
Rød makt på Hansa

pidre

Grusing i kveld. LAN er i ferd med å få satt eit mønster, sjølvtilliten på vei oppover og dei nye leverer. Nå løsner det, men vert seieren stor nok til at vi passerer Kritiansund? Mitt tips, 6-0.

Gratis penger på oddsen!
Saludar a los monos!

I_Medgang_Og_Motgang

Quote from: pidre on September 14, 2015, 08:15:53 AM
Grusing i kveld. LAN er i ferd med å få satt eit mønster, sjølvtilliten på vei oppover og dei nye leverer. Nå løsner det, men vert seieren stor nok til at vi passerer Kritiansund? Mitt tips, 6-0.

Gratis penger på oddsen!


5-0 holder, da har begge lag +10, men Kristiansund har scoret 31 mål, med 5 i kveld har Brann 37 ;)
Success is temporary, loyalty is forever

OmOssSjølOgHansaøl

Hmm ... I det siste har det blir snakket stadig mer om opprykk og hvor mye bedre Brann har blitt, og på forumet diskuteres 5-0- vs 6-0-seier.

Det ligger mer og mer an til et skikkelig mageplask.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Nixon

Fredrikstad kommer neppe til å by opp til en kamp med mange mål. Erlandsen legger sannsynligvis opp til en defensiv og kjedelig taktikk som kommer til å drive oss til vanvidd. Vi skal være glad dersom vi vinner med mer enn ett mål.
Rød makt på Hansa

Tom C

Jeg er faktisk mer enn happy bare vi vinner. Er redd for en frustrerende 0-0 kamp i dag...
Aldri mer Obos....

pidre

Saludar a los monos!

Spelaren

Quote from: pidre on September 14, 2015, 13:50:00 PM
Et tidlig mål og FFK må høyere i banen.


Vi kan lede mer enn det og alikevel gjøre det altfor spennende pga hjerneblødninger.
GÃ¥ av.

Jose Arrogantio

Quote from: pidre on September 14, 2015, 13:50:00 PM
Et tidlig mål og FFK må høyere i banen.


Et tidlig mål og FFK kan parkere bussen.

krøvel vellevold

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on September 14, 2015, 12:58:03 PM
Hmm ... I det siste har det blir snakket stadig mer om opprykk og hvor mye bedre Brann har blitt, og på forumet diskuteres 5-0- vs 6-0-seier.

Det ligger mer og mer an til et skikkelig mageplask.


Ja jeg tror vi kommer til å dumme oss ut i minst en av disse "lette" hjemmekampene vi har igjen (FFK, Jerv, Bryne og Bærum), der alle forventer 3 poeng. Ser ikke bort i fra at vi dummer oss ut allerede i kveld.
Legg ned hele klubben!

Heispassasjer

Går det an å få hørt denne kampen på radio?

Lasaron

LAN har vel spådd at FFK vil legge seg lavt. Da gjelder det å være tålmodig. Publikum må ikke begynne å pipe når de sliter litt med å finne løsninger, for det ender ofte opp med poling på Skålevik eller Huse. Vil vi det? Nei. Så ikke pip på balltrillingen.

Jeg tror Skaanes passer bedre i en slik kamp enn Barmen, for han er bedre på kombinasjonsspill. Det kan bli nyttig for å spille seg gjennom.

Den balltrillingen som kommer til å skje på tvers, den er det nødt til å være tempo i. Harde pasninger, kort tid på å sende den videre. Slik skaper man åpninger og rom.
Tren på langskudd

OmOssSjølOgHansaøl

Ingen store overraskelser. Dette er laget ifølge BA:

                 Horwath
Nouri - Grønner - Demidov - Kristiansen
      Barmen - Nilsen - Haugen
    Rennie - SkÃ¥levik - Huseklepp
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

krakra

 Spent pÃ¥ hvordan Grønner fungerer med Demidov, og hÃ¥per angrepsspillet fra de siste to kampene vedvarer.

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

OmOssSjølOgHansaøl

Etter halvspilt førsteomgang leker vi med Fredrikstad!
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

OmOssSjølOgHansaøl

Hehe, jeg tror målene må gå samme vei for at det skal regnes som hat trick. :-)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Kruxleiven

Hvilken interessant kamp? For de som vil se mange mål i hvertfall. Tenkte ikke engang tanken på Fredrikstad-poeng i denne kampen. Irriterer meg at jeg ikke spilte på denne. Oddsen må da ha vært ok? Det er også verdt å notere at Grønner er sist på baklengsmålet. Selv om det også er bra at han har scoret 2.

pidre

Quote from: Kruxleiven on September 14, 2015, 18:48:07 PM
Hvilken interessant kamp? For de som vil se mange mål i hvertfall. Tenkte ikke engang tanken på Fredrikstad-poeng i denne kampen. Irriterer meg at jeg ikke spilte på denne. Oddsen må da ha vært ok? Det er også verdt å notere at Grønner er sist på baklengsmålet. Selv om det også er bra at han har scoret 2.

Gratis penger, som sagt...1,5 i odds.
Saludar a los monos!

Kruxleiven

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on September 14, 2015, 12:58:03 PM
Hmm ... I det siste har det blir snakket stadig mer om opprykk og hvor mye bedre Brann har blitt, og på forumet diskuteres 5-0- vs 6-0-seier.

Det ligger mer og mer an til et skikkelig mageplask.

Nei. Må i så fall bli ineste kamp.

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: Kruxleiven on September 14, 2015, 18:52:50 PM
Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on September 14, 2015, 12:58:03 PM
Hmm ... I det siste har det blir snakket stadig mer om opprykk og hvor mye bedre Brann har blitt, og på forumet diskuteres 5-0- vs 6-0-seier.

Det ligger mer og mer an til et skikkelig mageplask.

Nei. Må i så fall bli ineste kamp.


Tydeligvis. :-)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Natan

Med fare for å drite meg ut her,  ligger vel an til målløst i andre.

krakra


Hatleking

Quote from: Natan on September 14, 2015, 18:57:51 PM
Med fare for Ã¥ drite meg ut her,  ligger vel an til mÃ¥lløst i andre.


Er spent på om andre omgang blir eit antiklimaks, ja - men ein skal ikkje akkurat klage over 4-1 heller.

Natan

Nei nei, klager ikke :)

Hatleking

Bra start på andreomgangen. Fleire gode moglegheiter.

OmOssSjølOgHansaøl

Kanskje på tide å gi Larsen litt spilletid? Det har vært litt så som så hva Rennie har fått til i dag.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

OmOssSjølOgHansaøl

Interessant å se om vi nå får ketsjup-effekt på både Skålevik og Barmen. ;-)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Go Up