• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger vinteren 15/16

Started by Lasaron, August 23, 2015, 10:20:26 AM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

dudo

February 01, 2016, 17:58:51 PM #1750 Last Edit: February 01, 2016, 18:06:57 PM by dudo
Quote from: Klaus_Brann on February 01, 2016, 17:41:46 PM
Quote from: dudo on February 01, 2016, 12:29:57 PM
I OBOS. Det må man ikke glemme. Vi slet oss til opprykk, og har vel heller aldri noen lengre periode hvor vi plukket mest poeng?


Greit nok det, men det diskuteres jo om Giles har rett i at vi var dårlige i forsvar i fjor.


Joda, og fakta er at vi slapp inn 19 mål på 22 kamper i OBOS. Det er tilsvarende nivå som det TIL og Sandefjord hadde gjennom sesongen i Adecco i 2014. De slapp inn tilsammen 118 mål i TL i fjor. Det er forskjell på nivået ...

Edit: Sjekket ikke tallene oppgitt tidligere i tråden, de er åpenbart feil. 22 mål på 20 kamper i OBOS. Altså et snitt på 1,1 og ikke 0,86.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

February 01, 2016, 18:02:50 PM #1751 Last Edit: February 01, 2016, 18:04:42 PM by krakra
Quote from: dudo on February 01, 2016, 12:29:57 PM
I OBOS. Det må man ikke glemme. Vi slet oss til opprykk, og har vel heller aldri noen lengre periode hvor vi plukket mest poeng?
Fra runde 11, da LAN ledet Brann i sin første kamp, til runde 28, da opprykket ble sikret, var Brann det laget i OBOS som tok flest poeng. Vi tok i denne periode 39 poeng på 18 kamper, som er 2,17 poeng i snitt og som ville gitt oss 65 poeng og førsteplass i ligaen.

I samme periode var vi, likt med Sogndal og Jerv, det laget som slapp inn færrest mål.

dudo

Quote from: krakra on February 01, 2016, 18:02:50 PM
Quote from: dudo on February 01, 2016, 12:29:57 PM
I OBOS. Det må man ikke glemme. Vi slet oss til opprykk, og har vel heller aldri noen lengre periode hvor vi plukket mest poeng?
Fra runde 11, da LAN ledet Brann i sin første kamp, til runde 28, da opprykket ble sikret, var Brann det laget i OBOS som tok flest poeng. Vi tok i denne periode 39 poeng på 18 kamper, som er 2,17 poeng i snitt og som ville gitt oss 65 poeng og førsteplass i ligaen.

I samme periode var vi, likt med Sogndal og Jerv, det laget som slapp inn færrest mål.


Heheh, inntil opprykket var sikret og ingen klarte noe lenger, mener du? Men ok, jeg levde i den villfarelse at Ranheim gjorde det bedre enn oss hele veien.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Jose Arrogantio

Quote from: dudo on February 01, 2016, 17:58:51 PM
Quote from: Klaus_Brann on February 01, 2016, 17:41:46 PM
Quote from: dudo on February 01, 2016, 12:29:57 PM
I OBOS. Det må man ikke glemme. Vi slet oss til opprykk, og har vel heller aldri noen lengre periode hvor vi plukket mest poeng?


Greit nok det, men det diskuteres jo om Giles har rett i at vi var dårlige i forsvar i fjor.


Joda, og fakta er at vi slapp inn 19 mål på 22 kamper i OBOS. Det er tilsvarende nivå som det TIL og Sandefjord hadde gjennom sesongen i Adecco i 2014. De slapp inn tilsammen 118 mål i TL i fjor. Det er forskjell på nivået ...


Ja, men i forhold til ligaen vi var i, var forsvaret vårt godt i fjor under Nilsen. I hvilken grad det er godt nok for Tippeligaen gjenstår å se, men når vi ikke kan forsterke hele laget på en gang, så ville jeg fokusert på å forsterke lagdelene som var svakest i OBOS før dem som faktisk fungerte i OBOS.

krakra

Quote from: dudo on February 01, 2016, 18:15:26 PM
Quote from: krakra on February 01, 2016, 18:02:50 PM
Quote from: dudo on February 01, 2016, 12:29:57 PM
I OBOS. Det må man ikke glemme. Vi slet oss til opprykk, og har vel heller aldri noen lengre periode hvor vi plukket mest poeng?
Fra runde 11, da LAN ledet Brann i sin første kamp, til runde 28, da opprykket ble sikret, var Brann det laget i OBOS som tok flest poeng. Vi tok i denne periode 39 poeng på 18 kamper, som er 2,17 poeng i snitt og som ville gitt oss 65 poeng og førsteplass i ligaen.

I samme periode var vi, likt med Sogndal og Jerv, det laget som slapp inn færrest mål.


Heheh, inntil opprykket var sikret og ingen klarte noe lenger, mener du? Men ok, jeg levde i den villfarelse at Ranheim gjorde det bedre enn oss hele veien.

Det kan du si, men i perioden vi hadde noe å spille for under LAN så var vi best. Vi tok flest poeng, slapp inn færrest mål og kun to lag scoret mer. Jeg syns tallene samsvarer dårlig med at vi spilte helt elendig, og hans vurderinger av de defensive spillerne kombinert med påstanden om at vi verken var organiserte eller hadde noe samspill.

Det går ikke an å forklare alt med at vi hadde flaks hele tiden. Et eller annet må vi jo ha vært god på som gjorde at vi tok såpass med poeng, slapp inn såpass få mål og tross alt scoret mer enn de fleste andre.

dudo

Quote from: Jose Arrogantio on February 01, 2016, 18:16:18 PM
Quote from: dudo on February 01, 2016, 17:58:51 PM
Quote from: Klaus_Brann on February 01, 2016, 17:41:46 PM
Quote from: dudo on February 01, 2016, 12:29:57 PM
I OBOS. Det må man ikke glemme. Vi slet oss til opprykk, og har vel heller aldri noen lengre periode hvor vi plukket mest poeng?


Greit nok det, men det diskuteres jo om Giles har rett i at vi var dårlige i forsvar i fjor.


Joda, og fakta er at vi slapp inn 19 mål på 22 kamper i OBOS. Det er tilsvarende nivå som det TIL og Sandefjord hadde gjennom sesongen i Adecco i 2014. De slapp inn tilsammen 118 mål i TL i fjor. Det er forskjell på nivået ...


Ja, men i forhold til ligaen vi var i, var forsvaret vårt godt i fjor under Nilsen. I hvilken grad det er godt nok for Tippeligaen gjenstår å se, men når vi ikke kan forsterke hele laget på en gang, så ville jeg fokusert på å forsterke lagdelene som var svakest i OBOS før dem som faktisk fungerte i OBOS.


Definitivt enig når det gjelder forsterkninger. Men som kråken har påpekt så hadde vi jevngodt forsvar med Jerv og Sogndal, og ett mål bedre enn Kristiansund. Det betyr overhodet ikke at vi har et godt forsvar i TL-sammenheng. Men det er fortsatt antageligvis vår beste lagdel.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Quote from: krakra on February 01, 2016, 18:19:15 PM
Quote from: dudo on February 01, 2016, 18:15:26 PM
Quote from: krakra on February 01, 2016, 18:02:50 PM
Quote from: dudo on February 01, 2016, 12:29:57 PM
I OBOS. Det må man ikke glemme. Vi slet oss til opprykk, og har vel heller aldri noen lengre periode hvor vi plukket mest poeng?
Fra runde 11, da LAN ledet Brann i sin første kamp, til runde 28, da opprykket ble sikret, var Brann det laget i OBOS som tok flest poeng. Vi tok i denne periode 39 poeng på 18 kamper, som er 2,17 poeng i snitt og som ville gitt oss 65 poeng og førsteplass i ligaen.

I samme periode var vi, likt med Sogndal og Jerv, det laget som slapp inn færrest mål.


Heheh, inntil opprykket var sikret og ingen klarte noe lenger, mener du? Men ok, jeg levde i den villfarelse at Ranheim gjorde det bedre enn oss hele veien.

Det kan du si, men i perioden vi hadde noe å spille for under LAN så var vi best. Vi tok flest poeng, slapp inn færrest mål og kun to lag scoret mer. Jeg syns tallene samsvarer dårlig med at vi spilte helt elendig, og hans vurderinger av de defensive spillerne kombinert med påstanden om at vi verken var organiserte eller hadde noe samspill.

Det går ikke an å forklare alt med at vi hadde flaks hele tiden. Et eller annet må vi jo ha vært god på som gjorde at vi tok såpass med poeng, slapp inn såpass få mål og tross alt scoret mer enn de fleste andre.


Det som bekymrer meg er at av våre 11 seire, så var 8 med ett mål. Det er en margin som fort blir utlignet og vel så det i TL, og da er det veldig mange poeng som kan ryke. Det er nok også dette vi har i tankene som snakker om at det ikke var overbevisende spill.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Nå er det ikke sånn at du bare kan ta prestasjonene i OBOS, legge til en "nivåforskjellsfaktor" og så se hvordan laget vil prestere i TL. Det er flere faktorer som spiller inn.

Vi får trolig en mykere overgang enn de fleste som rykker opp. I forsvaret vårt har vi også spillere med solid erfaring fra TL og høyere nivå. De burde ikke bli overrasket over tempo/nivåforskjellen slik som kanskje Sandefjord og TIL opplevde.

dudo

Selvsagt. Men vi var litt bedre enn de andre lagene i hver kamp - ikke veldig mye bedre. Det er bekymringsverdig nå som vi skal møte betraktelig bedre lag.

Sandefjord og TIL hadde vel også en del spillere med bred TL-erfaring.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

February 01, 2016, 18:46:26 PM #1759 Last Edit: February 01, 2016, 18:50:20 PM by krakra
Defensivt var det ikke veldig mye å gå på i fjor iallefall. Husk at Sogndal-kampen trekker litt opp på antall baklengs. Offensivt var det mye å hente, og vi har da også forsterket oss der og kommer trolig til å hente flere spillere samtidig som treneren ikke har lagt skjul på at dette er noe de har fokus på i treningsarbeidet. At angrepsspillet må opp noen hakk.

TIL var vel det laget med mest erfaring, særlig defensivt og det var også de som klarte seg best både på tabellen og på antall baklengs. Til tross for at Sandefjord var veldig mye bedre enn dem i OBOS.

Sandefjord hadde noen med endel erfaring, men det var mye skader. I forsvar var det vel Gabrielsen og Kevin Larsen som var de mest erfarne, men de startet kun henholdsvis 11 og 14 kamper. Sandefjord hadde mye skader og en rimelig ambisiøs og krevende spillestil og formasjon.

Giles

Jeg fatter og begriper ikke at det kan være uenighet om at Brann må forsterke og ikke bare fylle opp stallen. Det er alle klubbers selvfølgelige mål. Og for Branns del ytterst viktig basert på prestasjoner siste år.
Branns presumptivt beste spillere er store spørsmålstegn og av de nest beste kan du håpe at en eller to tar steget neste år.
Da må det fylles på med kvalitet. De virkelig gode har den egenskapen at de også hever andre så det er vinn vinn og atter vinn. Også økonomisk.
Sportslig ruin er økonomisk ruin.


krakra

Så lenge det ikke går på bekostning av det aller viktigste, som er å styrke bredden og konkurransen på de tynneste posisjonene eller setter økonomien i fare så tror jeg ikke Brann har noe imot å hente spillere som forsterker førsteelveren.

Giles

Quote from: krakra on February 01, 2016, 18:52:23 PM
Så lenge det ikke går på bekostning av det aller viktigste, som er å styrke bredden og konkurransen på de tynneste posisjonene eller setter økonomien i fare så tror jeg ikke Brann har noe imot å hente spillere som forsterker førsteelveren.

Det er akkurat her vi skiller lag. Kvalitet må til, mer av det samme holder ikke.


Corran

Quote from: Morkel on February 01, 2016, 16:18:43 PM
For ingen har rett i alt hele tiden


Du har vist aldri møtt meg du?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

viks

Badji klar for Anderlecht;
http://www.rsca.be/nl/nieuws/stéphane-badji-nieuwste-aanwinst-rsca

Forhåpentligvis får vi noe penger som Bt hevder... (10%)
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Hatleking

Lukke til der, Badji. Han hadde passa som hand i hanske i den djupe rolla som Sivert har no. Trur likevel ikkje sistnemnde kjem til å gjere seg bort i denne sesongen. Kjekt med eit fint resultat i treningskampen og derav litt positivitet.

Klaus_Brann

Quote from: dudo on February 01, 2016, 18:37:39 PM
Selvsagt. Men vi var litt bedre enn de andre lagene i hver kamp - ikke veldig mye bedre. Det er bekymringsverdig nå som vi skal møte betraktelig bedre lag.


Det synes jeg ikke.
Det er lett å se seg blind på nivået her og det blir feil. Det er lettere å holde et høyere nivå på eget spill når motstanderen har et høyere nivå, i alle fall opp til en viss grense. Vi kommer til å få en annen type motstand i år enn i fjor og det vil nok gagne oss.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

karkarkar

Hvis summen Transfermarkt har oppgitt er riktig, samtidig som de 10% som påstås av BT... skal Brann ha 200,000 euro, som er like under 1,9 millioner kroner... Det er i så fall mer enn jeg regner med de får for Orlov.

Hatleking

No ventar eg berre på at Pavlov går til Real Madrid.

osoerli

Viking har for mange utlendingar i stallen. Bør kunna få ein av dei gratis.  Nokon me vil ha?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

Det paradoksale er at floppen Niasse er atskillig nærmere Inter enn det Ojo er.
Gå av.

krakra

Braaten viser at han fortsatt har trøkket inne og da er det ingen grunn til at han ikke fortsatt skal være i stand til å herje i TL.

Men så er det jo ikke det som er og har vært det store spørsmålstegnet med Braaten. Han er en spiller som trenger å være toppmotivert for å prestere. Når han ikke er motivert spiller han ikke bare dårlig, men han har et kroppsspråk som skriker "dette gir jeg faen i". Og spørsmålet er jo om en Oslo-gutt med Braatens CV finner noen motivasjon i å spille for å holde Brann i Tippeligaen. Hadde vi kjempet om gull, eller vært en klubb som Braaten hadde noe forhold til så kanskje, men jeg er skeptisk. Selv om han fortsatt virker som en god spiller.

Håper og tror at klubben er bevisst på dette, og ikke bare ser seg blind på at Braaten har et stort navn og en gang var veldig god, slik vi gjorde før i tiden. På en annen side. Dersom lønnen er nøktern er det ikke krise om han får en kontrakt ut året, eller til sommeren, for å så hvordan det går. Min tolkning av de noe ulne svarene på prøvespillernes status er at klubben har andre spillere som er høyere på ønskelisten, som de er rimelig usikre på og at Braaten og Drage kan bli signert hvis man ikke lykkes med disse.

Tom C

Håper de signerer Braathen, så lenge det blir på en nøktern lønn. Kan ikke tenke meg at de vil signere ham med mindre han gir rimelig klart uttrykk for at han er motivert og at dette er noe han går inn for 100%.

Drage er jeg usikker på, må nesten se litt mer av han før jeg bestemmer meg.
Aldri mer Obos....

dudo

Braaten overbeviste, og Drage gjorde seg heller ikke bort. Finnes det noen sjanse for å hente begge to og fortsatt ha råd til en dyktig midtbanespiller er det bare å peise på. Har forresten Remi Johansen endt opp noe sted?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Torvanger

Braaten på 1 år, med opsjon, Drage på 2 eller 3. Larsen er ute med skade, han må erstattes og man trenger en offensiv flanke til.

dudo

Skålevik var også ganske frisk, det skal nevnes.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

Quote from: dudo on February 02, 2016, 10:55:30 AM
Remi Johansen endt opp noe sted?


Remi Johansen trente med TIL i forrige uke, men denne uka prøvespiller han for nederlandske Willem II.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Overgangsummen i denne artikkelen er enda høyere en BA har skrevet om i dag.
Ser nå ut som at Brann omregnet kan få rundt 2,4 millioner NOK.

http://www.galsenfoot.com/2016/02/02/anderlecht-stephan-badji-jai-un-autre-style-que-cheikhou-kouyate/

Klipp:
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Tom C

Kjenner jeg Brann rett, så hadde de vel allerede regnet med denne inntekten, slik at den forsvinner rett i det svarte budsjett-hølet...
Aldri mer Obos....

osoerli

Såg ikkje kampen i går, men etter rapportane å døma var ikkje Hvilsom veldig kvass. No er det sjølsagt alt for tidleg å seia noko som helst, men om han ikkje har nivået inne, må ny spiss stå øvst på ønskjelista.  Utan minst ein spiss som scorer jevnt og trutt, blir det knallhard kamp for å overleva.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Lasaron

Quote from: osoerli on February 02, 2016, 13:28:59 PM
Såg ikkje kampen i går, men etter rapportane å døma var ikkje Hvilsom veldig kvass. No er det sjølsagt alt for tidleg å seia noko som helst, men om han ikkje har nivået inne, må ny spiss stå øvst på ønskjelista.  Utan minst ein spiss som scorer jevnt og trutt, blir det knallhard kamp for å overleva.


Uenig. Vi har mange spisser, men mangler midtbanespillere (og kantspillere). Vi kan ikke la være å hente i de posisjonene i påvente av at Hvilsom ikke skal slå til i treningskampene.

Eller snakker du om sommervinduet?
Tren på langskudd

Jose Arrogantio

Tror Hvilsom trenger tid på seg til å komme i form etter lite spilletid i Tyskland.

osoerli

Quote from: Lasaron on February 02, 2016, 13:31:25 PM
Quote from: osoerli on February 02, 2016, 13:28:59 PM
Såg ikkje kampen i går, men etter rapportane å døma var ikkje Hvilsom veldig kvass. No er det sjølsagt alt for tidleg å seia noko som helst, men om han ikkje har nivået inne, må ny spiss stå øvst på ønskjelista.  Utan minst ein spiss som scorer jevnt og trutt, blir det knallhard kamp for å overleva.


Uenig. Vi har mange spisser, men mangler midtbanespillere (og kantspillere). Vi kan ikke la være å hente i de posisjonene i påvente av at Hvilsom ikke skal slå til i treningskampene.

Eller snakker du om sommervinduet?


Eg vil sjølsagt gi han 2-3 kampar til før eg konkluderer, men eg snakkar NO, om det viser seg at Tjærnås har bomma.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

osoerli

Quote from: Lasaron on February 02, 2016, 13:31:25 PM
Quote from: osoerli on February 02, 2016, 13:28:59 PM
Såg ikkje kampen i går, men etter rapportane å døma var ikkje Hvilsom veldig kvass. No er det sjølsagt alt for tidleg å seia noko som helst, men om han ikkje har nivået inne, må ny spiss stå øvst på ønskjelista.  Utan minst ein spiss som scorer jevnt og trutt, blir det knallhard kamp for å overleva.


Uenig. Vi har mange spisser, ..........


Hjelper lite med kvantitet, så lenge vi ikkje har kvalitet.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

osoerli

Quote from: Jose Arrogantio on February 02, 2016, 13:35:23 PM
Tror Hvilsom trenger tid på seg til å komme i form etter lite spilletid i Tyskland.


Ja det er klart, men det er jo heller ingen andre som har spelt kamp på 3 månader.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

HenningSB

Håper for all del Brann ikke har budsjettert med disse pengene fra Badji salget.
De er sårt tiltrengt nå..

Doddo forøvrig er ute å kjøre som vanlig..

http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Han-er-halmstraet-vi-klamrer-oss-til-683557_1.snd
"Mandag ble Oumar Niasse solgt fra Lokomotiv Moskva til Everton for 165 millioner kroner. Han var en åpenbaring av en spiller også da han var i Brann, likevel fikk han bare tre innhopp."

Falkman

Quote from: HenningSB on February 02, 2016, 16:31:29 PM
Håper for all del Brann ikke har budsjettert med disse pengene fra Badji salget.
De er sårt tiltrengt nå..

Doddo forøvrig er ute å kjøre som vanlig..

http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Han-er-halmstraet-vi-klamrer-oss-til-683557_1.snd
"Mandag ble Oumar Niasse solgt fra Lokomotiv Moskva til Everton for 165 millioner kroner. Han var en åpenbaring av en spiller også da han var i Brann, likevel fikk han bare tre innhopp."


Snakk om selvforherligende type.  jeg husker riktignok at han var veldig begeistret for Niasse etter en treningskamp, det skal sies.

Lasaron

Quote from: osoerli on February 02, 2016, 13:39:39 PM
Quote from: Lasaron on February 02, 2016, 13:31:25 PM
Quote from: osoerli on February 02, 2016, 13:28:59 PM
Såg ikkje kampen i går, men etter rapportane å døma var ikkje Hvilsom veldig kvass. No er det sjølsagt alt for tidleg å seia noko som helst, men om han ikkje har nivået inne, må ny spiss stå øvst på ønskjelista.  Utan minst ein spiss som scorer jevnt og trutt, blir det knallhard kamp for å overleva.


Uenig. Vi har mange spisser, men mangler midtbanespillere (og kantspillere). Vi kan ikke la være å hente i de posisjonene i påvente av at Hvilsom ikke skal slå til i treningskampene.

Eller snakker du om sommervinduet?


Eg vil sjølsagt gi han 2-3 kampar til før eg konkluderer, men eg snakkar NO, om det viser seg at Tjærnås har bomma.


Men du unnlater å kommentere det som åpenbart må kommenteres av det jeg skriver. Da spør jeg deg direkte: Mener du Brann skal vente med å hente midtbanespillere (og kantspillere) for å se an utviklingen til Hvilsom for å i stedet hente en spiss om en måneds tid? Jeg mener nei. Jeg mener Brann skal prioritere midten, og deretter kantene.
Tren på langskudd


Giles

På bakgrunn av sparsomme rapporter synes jeg det er rart at han forkastes så raskt. Bevegelig, rask og presis avlevering og hurtig opp i press. Høres ut som noe ikke Brann har. Branns midtbane er relativt stasjonær, bruker lang tid og press bortsett fra halvhjertet alibipress er fraværende.
Men da er det vel større fisk de er ute etter.

krakra

Alle spillerne som startet på midtbanen i går var minst like raske opp i press som Williams. Jeg syns han virket ganske udisiplinert i posisjoneringen. Han var overalt og fremstod ikke som noe taktisk vidunder akkurat.

Lasaron

Ryktene vil ha det til at J A Riise sitter i PL-studio og indirekte frir til Brann.
Tren på langskudd

dr_cyanid

Quote from: Lasaron on February 02, 2016, 20:14:41 PM
Ryktene vil ha det til at J A Riise sitter i PL-studio og indirekte frir til Brann.

Spill for Brann kan fint kombineres med ekspertrolle for TV2. Nuff said.

Hatleking

Quote from: dr_cyanid on February 02, 2016, 20:27:59 PM
Quote from: Lasaron on February 02, 2016, 20:14:41 PM
Ryktene vil ha det til at J A Riise sitter i PL-studio og indirekte frir til Brann.

Spill for Brann kan fint kombineres med ekspertrolle for TV2. Nuff said.


http://www.tv2.no/v/1016631/

Her er klippet. Det er litt av eit frieri. Ein klassespelar i TL, sjølvsagt. Han har alltid vore seriøs i treningsarbeidet òg. Synd at me akkurat no har den beste venstrebacken på lang tid. Kanskje Riise kan spele på vingen?

bernu

Godt mulig Riise har et år eller to igjen i kroppen.
Men fyren er så inni granskauen blåst at jeg orker ikke ha han i Brann. Sorry.
HANSA - Z

Gulløl

Quote from: bernu on February 02, 2016, 21:26:42 PM
Men fyren er så inni granskauen blåst at jeg orker ikke ha han i Brann. Sorry.


Kan ikke være mer enig. Uspiselig og det blir et jævlig sirkus.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on February 02, 2016, 17:39:03 PM
http://www.ba.no/sport/fotball/sk-brann/sender-hjem-williams/s/5-8-269387

Ingen kontrakt for Williams.


Da må vi kunne regne med at han selges til Manchester City for 1 milliard om tre år.
Legg ned hele klubben!

Hatleking

Quote from: Gulløl on February 02, 2016, 21:32:23 PM
Quote from: bernu on February 02, 2016, 21:26:42 PM
Men fyren er så inni granskauen blåst at jeg orker ikke ha han i Brann. Sorry.


Kan ikke være mer enig. Uspiselig og det blir et jævlig sirkus.


Eg kan love deg at du hoppar i taket om han bankar inn vinnarmålet mot RBK på frispark frå 30 meter.

Det er eigentleg ein signering som nok gamle Brann hadde gått etter. Me har eigentleg bra alternativ på posisjonen hans og han er ei 'falmande stjerne' som nok hadde krevd ei høg løn. Edruelege Brann kjem nok ikkje til å hente han. Det er sikkert til det beste.

Go Up