• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Hønefoss 23. august 18:00 (Zebra)

Started by Ricky, August 18, 2015, 10:31:57 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ricky

August 18, 2015, 10:31:57 AM Last Edit: August 18, 2015, 14:12:38 PM by Ricky

Torvanger

LAN freder nok sønnen i nok en match, dessverre, for det er dette laget han burde ha kjørt, i en normal verden:


Piotr

Nouri  Demidov  Acosta  Ruben

Birkelund  Barmen  Haugen

Huseklepp  Skålevik  Rennie


Denne elleveren oser av offensivitet, men offensivitet er jo fyfy for LAN, så det er bare å gjøre seg klar til få endringer mot Hønefoss. Skarsfjord gikk folk lei pga kick and run, LAN er på vei inn i samme spor.

osoerli

Dette blir faktisk årets første kamp for meg på stadion.
Denne skal vinnast med offensiv klikk-klakk-fotball.

                    Piotr
Nouri - Demidov - Acosta - Kristiansen
  Birkelund  -  Barmen  -  Haugen
   Rennie -  Skålevik - Huseklepp

Inn frå benken:  Karadas, Hansson, Skaanes
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Corran

Møkk med søndagskamper ;-) Første kam jeg går glipp av på hjemmebane på gudene vet kor mange år. Dritt at det endelig er kamp når kamper skal spilles så er det den dagen eg e tvungen til å reise utenbys på jobb
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: osoerli on August 18, 2015, 10:46:27 AM
Dette blir faktisk årets første kamp for meg på stadion.
Denne skal vinnast med offensiv klikk-klakk-fotball.

                    Piotr
Nouri - Demidov - Acosta - Kristiansen
  Birkelund  -  Barmen  -  Haugen
   Rennie -  Skålevik - Huseklepp

Inn frå benken:  Karadas, Hansson, Skaanes


Ja, hvis vi skal spille klikk-klakk må Haugen spille. Hans foretrukne måte å sentre ballen på er jo med fikse hælspærk.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

aleksanderhjelleseth

Quote from: Klaus_Brann on August 18, 2015, 18:14:37 PM
Quote from: osoerli on August 18, 2015, 10:46:27 AM
Dette blir faktisk årets første kamp for meg på stadion.
Denne skal vinnast med offensiv klikk-klakk-fotball.

                    Piotr
Nouri - Demidov - Acosta - Kristiansen
  Birkelund  -  Barmen  -  Haugen
   Rennie -  Skålevik - Huseklepp

Inn frå benken:  Karadas, Hansson, Skaanes


Ja, hvis vi skal spille klikk-klakk må Haugen spille. Hans foretrukne måte å sentre ballen på er jo med fikse hælspærk.

Haha. Den var fin!

Jokke75

Rødt kort til Castro mot Varegg for Brann 2 i ettermiddag. Betyr det at han må sone mot Hønefoss og evt flere kamper?

Henki

Quote from: Jokke75 on August 18, 2015, 22:36:53 PM
Rødt kort til Castro mot Varegg for Brann 2 i ettermiddag. Betyr det at han må sone mot Hønefoss og evt flere kamper?


Ja, gjør det ikke det?
Ballen skal fremover!

Corran

Håper da det Helst flere kampers karantene og
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Godt et det i så fall. Rotihaug og Lorentzen bør være foran han.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Utmedsnolken

Quote from: Klaus_Brann on August 18, 2015, 18:14:37 PM
Quote from: osoerli on August 18, 2015, 10:46:27 AM
Dette blir faktisk årets første kamp for meg på stadion.
Denne skal vinnast med offensiv klikk-klakk-fotball.

                     Piotr
Nouri - Demidov - Acosta - Kristiansen
   Birkelund  -  Barmen  -  Haugen
    Rennie -  Skålevik - Huseklepp

Inn frå benken:  Karadas, Hansson, Skaanes


Ja, hvis vi skal spille klikk-klakk må Haugen spille. Hans foretrukne måte å sentre ballen på er jo med fikse hælspærk.


Mye dumt man skal lese på dette forumet. Haugen er først og fremst en chipper av rang.
"og der snubler Sæternes igjen"

Mr. Troen

Usikker på Rennie vs. Skaanes.
Noen som vet om Rennie viste noe lovende for andrelaget?

Klaus_Brann

Quote from: Utmedsnolken on August 19, 2015, 23:40:57 PM
Quote from: Klaus_Brann on August 18, 2015, 18:14:37 PM
Quote from: osoerli on August 18, 2015, 10:46:27 AM
Dette blir faktisk årets første kamp for meg på stadion.
Denne skal vinnast med offensiv klikk-klakk-fotball.

                     Piotr
Nouri - Demidov - Acosta - Kristiansen
   Birkelund  -  Barmen  -  Haugen
    Rennie -  Skålevik - Huseklepp

Inn frå benken:  Karadas, Hansson, Skaanes


Ja, hvis vi skal spille klikk-klakk må Haugen spille. Hans foretrukne måte å sentre ballen på er jo med fikse hælspærk.


Mye dumt man skal lese på dette forumet. Haugen er først og fremst en chipper av rang.


Dagens.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Hælsparkenes konge på dagens Brann er jo Larsen. Pedersen var også en hælsparksentusiast. Haugens jåleri må jeg si meg enig med Utmedsnolken i. Det er chippene.

Klaus_Brann

At han er en chipper av rang? Det må i så fall være på trening.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Det spørs vel litt om hva man legger i "av rang". Om det betyr antall eller utførelse.
Jeg heller mot det første...
Rød makt på Hansa

Kruxleiven

Flinke dere som orker å se kampen. Ikke sett noe særlig av de tre siste kampene. Det holder med livescore oppdatering. Med Norling forsvant mye av entusiasmen (min). Ser Heltne Nilsen kritiseres sammen med lite produktive vinger. Utifra det lille jeg har sett er de like grå alle sammen.

Nixon

For de av oss som orker å se kampen kan vi glede oss til å se disse spillerne i aksjon. Flott at Larsen er tilbake fra smellen han fikk i siste hjemmekamp. Og så må vi alle legge oss på minnet at vi gir Kruxleiven beskjed når Brann begynner å spille bra igjen. Det hadde vært synd dersom hans lille alt-er-så-grått-og-har-mistet-entusiasmen-boikott skal vare lenger en høyst nødvendig...

12 Kenneth Udjus
24 Piotr Leciejewski
3 Erlend Hanstveit
4 Eirik Birkelund
6 Vadim Demidov
7 Kristoffer Larsen
8 Fredrik Haugen
9 Kasper Skaanes
10 Steffen Lie Skålevik
13 Erik Huseklepp
15 Bismar Acosta
17 Viljar Vevatne
18 Azar Karadas
21 Ruben Kristiansen
23 Sivert Heltne Nilsen
25 Amadayia  Rennie
29 Kristoffer Barmen
33 Amin Nouri
Rød makt på Hansa

aleksanderhjelleseth

Spent på om rennie har vist noe på trening, danket han ut Skaanes? Hva med Larsen, er han matchfit ?
Har vi karantener?
Mine 11 (visst alle et tilgjengelig)

Piotr
Nouri-Acosta-Demidov-Kristiansen

Barmen-Heltne-Skaanes

Rennie -Skålevik-Larsen


OmOssSjølOgHansaøl

"Vi må bare få satt et lag nå" sa Nilsen etter forrige kamp. Sånn sett synes jeg laguttaket er ekstra spennende denne gangen.

Hvem skal utgjøre midtbanen og angrepsrekken vår nå etter sommerens overgangsvindu? Er Rennie tiltenkt en plass, og hvem av Larsen og Huseklepp ryker i så fall ut? Og hvem ligger best an som indreløpere?
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Lasaron

Keeper og backfirer sier seg selv. Skålevik som midtspiss også. Resten er kjempevanskelig. Birkelund, Barmen, Haugen, Skaanes, Nilsen, Larsen, Huse og Lennie kjemper om 8 plasser, muligens Vevatne også. Lorentzen og Castro er ikke med i troppen.
Tren på langskudd

Corran

Resten sloss vel om 5 plasser og ikke 8 siden du sa backfirer, keeper og midtspiss sier seg selv
Er forresten enig med deg der
Tror Barmen, Haugen og Nilsen starter så er det Skaanes, Huse, Larsen og Rennie som kjemper om de to siste
Her tror jeg Larsen starter på benk pga at han akkurat er tilbake etter skade
Da er det 3 som kjemper om 2 plasser

Ellers kan det jo være han starter litt mer offensivt en i de siste kampene????
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Jeg ramset opp 8 stk og mente at de kjempet om 5 plasser. Skrev feil.

I dag må Nilsen levere litt offensivt også.
Tren på langskudd

aleksanderhjelleseth

Standard bakre 5
Haugen-sHN-Barmen Army
Huseklepp-Skålevik-Rennie


Ninja-Bob

Og endå eitt. Denne gangen etter ein glitrande angrep! Det skjer ikkje for ofte. Gøy!

aleksanderhjelleseth


Ninja-Bob

Viktig å ikkje gje Hønefoss for mykje tid og rom no.

Endå ein positiv ting etter dette overgangsvindauget er at Kristiansen kan slå ordentlige corner. Han er eit betraktelig bedre alternativ enn Huse når Larsen ikkje speler.

Hatleking

Bra omgang! Me dominerar mykje og er det klårt førande laget. Men klarar me to gode omgangar på rad?

OmOssSjølOgHansaøl

Morsom omgang. Det dabbet kanskje litt av på slutten av omgangen, men det må være varmt utpå der i dag!

Og for et mål av Haugen!
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Blir bra når det er mer skygge utpå der. Herlig omgang, tipper tverrliggeren fortsatt dirrer.
Gå av.

OmOssSjølOgHansaøl

Det er selvsagt for tidlig å konkludere, men ut fra 1. omgang virker dette absolutt å kunne være et førstelag å bygge videre på i høst.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

OmOssSjølOgHansaøl

3-0, Huseklepps andre.

Bra å få Huse skikkelig i gang!
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Ninja-Bob

Skift gjerne ut Heltne Nilsen, dra ned Barmen på defensiv midtbane og set innpå Birkelund.

Ninja-Bob

Og dersom eg hadde vore Kristoffer Barmen hadde eg satt inn eit ekstra gir på skuddtreninga...

Giles

Fortsatt endel trebein og skylapper. Forstår rett og slett ikke hva som har skjedd med Heltne Nilsen, helt uten tempo også. Haugen må nå ha lært hva en strak vrist kan utrette.

pidre

Mye bra spill, kjører vi på kan vi sette flere mål. Hadde vært deilg med storseier mot Skarsfjord. Mange gode prestasjoner. Må likevel stille spørsmål ved kvaliteten på motstanden - ser svak ut, med unntak av dette beistet bak der, Seck(?), som har vist mye bra.
Saludar a los monos!

Ninja-Bob

Vel og bra å spikre eit førstelag, men Heltne Nilsen burde gått ut i staden for Barmen. Trur eg.

Brannfan23

Skålevik er feilplassert, selv om han gjorde en god jobb i dag som kant. Han skal spille spiss.

aleksanderhjelleseth

Quote from: Brannfan23 on August 23, 2015, 18:49:59 PM
Skålevik er feilplassert, selv om han gjorde en god jobb i dag som kant. Han skal spille spiss.

Han spillte hele kampen som midtspiss....

Hatleking


OmOssSjølOgHansaøl

Egentlig bra at det ikke ble flere mål. Lag som vinner med fire mål eller mer pleier å tape neste kamp. Nå bør vi ha greie sjanser mot Strømmen også! :-)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Brannfan23

Lar meg ikke lure av denne kampen. Brann var ''god'' fordi Hønefoss var DRITTdårlig.

OmOssSjølOgHansaøl

Joda,  Brann var god fordi Hønefoss var dårlig, men Brann var like fullt god.

Uansett: Jeg tror dette var et gunstig tidspunkt for å møte et dårlig lag. Nå fikk den nye angrepsrekken Rennie-Skålevik-Huseklepp tid og rom til å etablere relasjoner med hverandre og med Barmen og Haugen, og alle fikk spille på seg selvtillit. Et godt utgangspunkt for høsten!
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Corran

En god kam mot et dritt dårlig lag men Brann er jo ikke kjent for å vinne greit mot dårlige lag
Også mye bra offensivt i dag selv om det kan bli bedre. Men men noe å bygge videre på
Mest skuffet over Hetle Nilsen Han er vel den som slår flest feilpasninger og mister ballen mest men han er god ballvinner.
Rennie virket OK litt minuser her og der men jobbet godt hjem et par ganger Spesielt på den ene kontringen der de nesten kunne kommet alene med keeper.
Skålevik jobber hardt og er på hugget. Burde hatt et mål men ellers god jobb.
Fine mål var det også i dag så alt i alt fornøyd og dette må jo gi dem litt selvtillit?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.


Klaus_Brann

En del fine kombinasjoner og betryggende defensivt. Acosta og Demidov har som regel full kontroll for tiden, men som det sies over håper og tror jeg ikke vi lot oss lure. Hønefoss var bås i dag.
Samtidig er det ikke dumt å spille på seg relasjoner og selvtillit fremover, så det er mye positivt å ta med seg til de neste kampene.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Torvanger

Når man møter dårlige lag er det lett å falle ned på deres nivå, Brann skal ga kudos for å ha holdt stilen i varmen.

blobby winters

Quote from: Brannfan23 on August 23, 2015, 18:49:59 PM
Skålevik er feilplassert, selv om han gjorde en god jobb i dag som kant. Han skal spille spiss.


Hvilken kamp så du på ???

Romarius

Synes Hetle Nilsen får ufortjent mye kritikk i dag. Synes han gjør en veldig bra kamp, der han bryter utallige forsøk på angrep fra Hønefoss og balanserer midtbanen veldig bra. Synes heller ikke feil- og støttepasningene var så mange i dag. Går kritikken mot SHL på autopilot?

Go Up