• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sogndal â?? Brann, mandag 17.08.2015, kl.19 (runde 20)

Started by GullĂžl, August 12, 2015, 21:32:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

OmOssSjĂžlOgHansaĂžl

Ingen festforestilling, men vi demmet opp for dĂždballene, holdt 0-en igjen og tok et bortepoeng som kan vise seg Ă„ vĂŠre mye verdt mot slutten av sesongen.

Det er et greit utgangspunkt fÞr de neste kampene, mot HÞnefoss og StrÞmmen. Da vil ogsÄ SkÄlevik og resten av nykommerne ha fÄtt noen ekstra treninger med resten av laget.
.. men fÞrst og fremst sÄ synger vi om fotballaget Brann!

Brann patriot

Godt vi har noen realistiske supportere her ogsÄ.

Man mÄ jo nesten begynne Ä trekke pÄ smilebÄndet nÄr enkelte snakker om at LAN sin jobb har vÊrt skuffende..
Absence of proof is not proof of absence

Hatleking

Quote from: Brann patriot on August 17, 2015, 20:28:11 PM
Godt vi har noen realistiske supportere her ogsÄ.

Man mÄ jo nesten begynne Ä trekke pÄ smilebÄndet nÄr enkelte snakker om at LAN sin jobb har vÊrt skuffende..

Juve

Quote from: GullĂžl on August 17, 2015, 19:53:30 PM
Flott at Brann klarte 1 poeng mot den suverene serieleder. Husk at Sogndal kun har tapt Ă©n kamp hjemme i Ă„r.

Og vi har tatt 1 poeng inn pĂ„ Sandnes Ulf i denne runden  :)


...og Kristiansund gikk forbi oss pÄ mÄlforskjellen!

krakra

Quote from: Brann patriot on August 17, 2015, 20:28:11 PM
Godt vi har noen realistiske supportere her ogsÄ.

Man mÄ jo nesten begynne Ä trekke pÄ smilebÄndet nÄr enkelte snakker om at LAN sin jobb har vÊrt skuffende..
Jeg syns det er like mye grunn til Ä trekke pÄ smilebÄndet over "de" som syns den har vÊrt super.
Bra forsvarasspill, dÄrlig angrepsspill og noe over godkjent poengfangst. 1,9 poeng i snitt er ikke noe Ä hoppe i taket over. Tre poeng pÄ tre kamper er lov Ä vÊre skuffet over. By Riise har gjort en bedre jobb med Ranheim.

Ricky

Quote from: Brann patriot on August 17, 2015, 20:09:05 PM
Krakara(??) du skriver sÄ mye fjas at jeg velger Ä se bort i fra hva du skriver. NÄr det gjelder Nixon, og hans utspill om LAN onani sÄ forholder jeg meg til at Brann har blitt et mye bedre lag under LAN. Dette viser ogsÄ tabellsituasjonen.

Quod erat demonstrandum



Brann med Norling: 13-13 i mÄlforskjell pÄ 10 kamper. (4 hjemme, 6 borte)
Brann med Nilsen: 13-12 i mÄlforskjell pÄ 10 kamper. (5 hjemme, 5 borte)

Nilsen har tatt 19 poeng, Norling ville i teorien ha tatt 16 poeng med uforandret snitt.
Det er strengt tatt samme som fÞr. Fremgangen varierer mellom minimal og ikke-eksisterende pÄ alle mÄlbare omrÄder.

krakra

Hvilket snitt? Norling tok 14 poeng pÄ ti kamper. Fem poeng pÄ ti kamper tilsvarer 15 poeng over en sesong og mer mer enn ikke-eksisterende.

Ricky

2 poeng hjemme, 1.2 poeng borte

Det trenger vel ikke telle i Norlings disfavĂžr at han fikk en remse med bortekamper i seriestarten.

Klaus_Brann

Quote from: Brann patriot on August 17, 2015, 19:39:10 PM
Hvordan kan dere vĂŠre misfornĂžyde med prestasjonen i denne kampen? Synes Brann virker solide.


Ok solide defensivt, elendig offensivt.
Det har gÄtt i arv i fra far og til sÞnn, har du fÞrst falt i gryten, sÄ er det ingen bÞnn!

Klaus_Brann

Quote from: OmOssSjĂžlOgHansaĂžl on August 17, 2015, 20:17:21 PM
Ingen festforestilling, men vi demmet opp for dĂždballene, holdt 0-en igjen og tok et bortepoeng som kan vise seg Ă„ vĂŠre mye verdt mot slutten av sesongen.


Vi demmet ikke opp for dÞdballene. Piotrs herlige redninger gjorde det. At vi gir Sogndal sÄ utrolig mange muligheter til Ä holde med pÄ det de er best pÄ er ufattelig.
Det har gÄtt i arv i fra far og til sÞnn, har du fÞrst falt i gryten, sÄ er det ingen bÞnn!

Klaus_Brann

Quote from: Brann patriot on August 17, 2015, 20:28:11 PM
Godt vi har noen realistiske supportere her ogsÄ.

Man mÄ jo nesten begynne Ä trekke pÄ smilebÄndet nÄr enkelte snakker om at LAN sin jobb har vÊrt skuffende..


Synes du det er positivt offensivt?
Da snakker jeg ikke isolert om kampen i dag.
Det har gÄtt i arv i fra far og til sÞnn, har du fÞrst falt i gryten, sÄ er det ingen bÞnn!

OmOssSjĂžlOgHansaĂžl

August 17, 2015, 21:21:07 PM #161 Last Edit: August 17, 2015, 21:42:22 PM by OmOssSjĂžlOgHansaĂžl
Quote from: Ricky on August 17, 2015, 20:52:04 PM
2 poeng hjemme, 1.2 poeng borte

Det trenger vel ikke telle i Norlings disfavĂžr at han fikk en remse med bortekamper i seriestarten.


Hvis vi fĂžrst skal regne, bĂžr vi regne riktig. :)

Til nÄ i sesongen har vi hatt 9 hjemmekamper og 11 bortekamper. Norling tok 2 poeng i snitt pÄ hjemmekampene og 1 poeng i snitt pÄ bortekampene (1-0-1-3-1-0). Hvis Norling hadde ledet laget hele sesongen til nÄ (altsÄ de 20 fÞrste kampene) med det samme hjemme- og bortesnitt som i de 10 fÞrste kampene, hadde Brann nÄ hatt 29 poeng og ligget pÄ 7.-8. plass.

Nilsen har tatt 2 poeng i snitt pÄ hjemmekampene og 1,8 poeng i snitt pÄ bortekampene. Hvis Nilsen hadde ledet laget i hele sesongen til nÄ (altsÄ de 20 fÞrste kampene) med det samme hjemme- og bortesnitt som i de 10 siste kampene, hadde Brann nÄ hatt ca. 37,8 poeng og ligget pÄ 2. plass.
.. men fÞrst og fremst sÄ synger vi om fotballaget Brann!

Herman1

Quote from: krakra on August 17, 2015, 20:40:47 PM
Quote from: Brann patriot on August 17, 2015, 20:28:11 PM
Godt vi har noen realistiske supportere her ogsÄ.

Man mÄ jo nesten begynne Ä trekke pÄ smilebÄndet nÄr enkelte snakker om at LAN sin jobb har vÊrt skuffende..
Jeg syns det er like mye grunn til Ä trekke pÄ smilebÄndet over "de" som syns den har vÊrt super.
Bra forsvarasspill, dÄrlig angrepsspill og noe over godkjent poengfangst. 1,9 poeng i snitt er ikke noe Ä hoppe i taket over. Tre poeng pÄ tre kamper er lov Ä vÊre skuffet over. By Riise har gjort en bedre jobb med Ranheim.


Et snitt pÄ to poeng pr. kamp regnes som "gullstandarden" for Ä vinne ES, bare for Ä nevne det.
Seier hjemme, uavgjort borte.

SÄ i utgangspunktet er et snitt pÄ 1,9 meget bra.
Med mindre du kun sikter til "etterslepet" fra Norling (dÄrlig poengfangst) og ikke snittet som sÄdan.

Ricky

Quote from: OmOssSjĂžlOgHansaĂžl on August 17, 2015, 21:21:07 PM
Quote from: Ricky on August 17, 2015, 20:52:04 PM
2 poeng hjemme, 1.2 poeng borte

Det trenger vel ikke telle i Norlings disfavĂžr at han fikk en remse med bortekamper i seriestarten.


Hvis vi fĂžrst skal regne, bĂžr vi regne riktig. :)


Enig, bortesnittet til Norling var 6p/6 og ikke 6p/5 :)

StÄr uansett for hovedbudskapet; at det vi har fÄtt se forelÞpig er same shit, different wrapping.

Herman1

Quote from: Ricky on August 17, 2015, 21:36:13 PM
Quote from: OmOssSjĂžlOgHansaĂžl on August 17, 2015, 21:21:07 PM
Quote from: Ricky on August 17, 2015, 20:52:04 PM
2 poeng hjemme, 1.2 poeng borte

Det trenger vel ikke telle i Norlings disfavĂžr at han fikk en remse med bortekamper i seriestarten.


Hvis vi fĂžrst skal regne, bĂžr vi regne riktig. :)


Enig, bortesnittet til Norling var 6p/6 og ikke 6p/5 :)

StÄr uansett for hovedbudskapet; at det vi har fÄtt se forelÞpig er same shit, different wrapping.


Same shit defensivt ogsÄ?

Brann patriot

Brann er ikke gode offensiv, men LAN kan heller ikke trylle. Det er fremgang, og Brann virker stabile p.t.

Jeg er spent pÄ den nye spissen + den nye kantspilleren. Kan dog ikke skryte pÄ meg at jeg kjenner nevnte spillere godt.

Ellers synes jeg det var positivt med SHN i dag, selv om det ble mye slurv i 2. omgang, i likhet med resten av laget.

Jeg tror ogsÄ det blir opprykk i Är, og jeg tror heller ikke Brann blir noen kasteball i TL.
Absence of proof is not proof of absence

Herman1

Quote from: Ricky on August 17, 2015, 21:36:13 PM
Quote from: OmOssSjĂžlOgHansaĂžl on August 17, 2015, 21:21:07 PM
Quote from: Ricky on August 17, 2015, 20:52:04 PM
2 poeng hjemme, 1.2 poeng borte

Det trenger vel ikke telle i Norlings disfavĂžr at han fikk en remse med bortekamper i seriestarten.


Hvis vi fĂžrst skal regne, bĂžr vi regne riktig. :)


Enig, bortesnittet til Norling var 6p/6 og ikke 6p/5 :)

StÄr uansett for hovedbudskapet; at det vi har fÄtt se forelÞpig er same shit, different wrapping.


Apropos "to poeng i snitt pr. kamp".
Googlet det, og resultatene stikker litt i sjelen og viser hvor dypt vi har falt:

http://www.vg.no/sport/fotball/sk-brann/tror-18-poeng-holder-til-seriegull/a/174823/

http://www.ba.no/brann/gullhapet-knust/s/1-41-2364031

P.S. Er det mange av dere som sÄ sistnevnte (hjemmekamen mot RBK i 2006)?
KjÞpte billett til BT-tribunen pÄ Finn for drÞye tusenlappen, husker jeg. :I

Joggi Bogga

Vi skal heller ikke glemme at LANs snuoperasjon har pÄgÄtt samtidig som han har innfÞrt en ny stil og flere nye spillere. NÄr stilen sitter bedre (jo, det offensive tar faktisk litt lenger tid enn det defensive) og de nye spillerne er varmere, kommer dette til Ä bli enda bedre.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prĂžvespill!

Corran

Ikke imponert over spillet i dag heller
Enkelt og greit :-)
Rett nok en vanskelig bortekamp men innsats og spill samt taktikk er ikke bra nok
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Soler

Quote from: Brann patriot on August 17, 2015, 21:38:50 PM
Brann er ikke gode offensiv, men LAN kan heller ikke trylle. Det er fremgang, og Brann virker stabile p.t.

Jeg er spent pÄ den nye spissen + den nye kantspilleren. Kan dog ikke skryte pÄ meg at jeg kjenner nevnte spillere godt.

Ellers synes jeg det var positivt med SHN i dag, selv om det ble mye slurv i 2. omgang, i likhet med resten av laget.

Jeg tror ogsÄ det blir opprykk i Är, og jeg tror heller ikke Brann blir noen kasteball i TL.


Du som tydeligvis har fulgt Heltne Nilsen fÞr. Er han virkelig ikke bedre pasningsspiller enn det han viser i Brann? Han er jo alltid dÄrlig orientert nÄr det gjelder hvor medspillerne er, og slÄr nesten konsekvent tilbake der hvor ballen kommer fra. NÄr han skal slÄ fremover sÄ bommer han med pasningene nesten hver gang. Det er nesten sjokkerende svakt. Men han tar tak defensivt og prÞver Ä dirigere de andre. Synd det drukner i alt det andre.

Skal vi bli et topplag igjen mÄ vi ha en skikkelig pasningsspiller sentralt i banen hvis ikke er det en glemmesak. Heltne Nilsen har sÄ langt ikke vÊrt i nÊrheten.

Corran

I dag hadde Heltne Nilsen og Karadas et par situasjoner der laget hadde flere spillere i gode posisjoner sentralt i banen (var faktisk overasket) men Karadas gÄr seg bort og Nilsen snur og sender ballen helt feil vei. Hadde pasninger kommet nÄr og der de skulle kunne jo Brann kommet i overtall Men det var vel en skremmende tanke?

Litt morsomt ogsÄ nÄr Rennie gir ballen videre flere ganger pÄ fÞrste touch og med riktig adresse, men mottaker fÄr ikke kontroll pÄ ballen eller fÄr den ikke i det hele tatt fordi de rett og slett ikke er vant til at medspillere ikke mÄ ta minst to touch og gjerne ogsÄ se seg om litt fÞr de sentrer
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

I_Medgang_Og_Motgang

Quote from: GullĂžl on August 17, 2015, 12:04:00 PM
NÄ er det ikke ukjent at Castro fungerer som tolk for Acosta. Vet ikke om det spiller inn at han er med til Sogndal, vil i tilfelle vÊre merkelig. Acosta har snart spilt tre sesonger her i landet, bÞr etterhvert kunne nok norsk og engelsk til Ä klare seg selv. Brann har vel hatt han pÄ hÞyintensivt sprÄkkurs ogsÄ hÄper jeg(??), om ikke er det svakt.


Demidov har jo spilt i Spania, og jeg synes jeg har hĂžrt ham sende noen gloser til Acosta, men om han er flytende og kan fungere som tolk, eller bare kan noen uttrykk vites ikke.

Noen som har mer kunnskap om dette??
Success is temporary, loyalty is forever

Huff

Jeg stemmer i dem som er bekymret over pasningsfoten til Heltne Nilsen, greit at han ikke kjenner medspillerne skikkelig og at han ikke er i form, men pasningsfoten virker Ä vÊre elendig, og i dag var ikke fÞrste gang han strÞr om seg med feilpasninger. Hva gjelder resten av den sentrale midtbanen virker det pÄ meg som om ingen holder anstendig TL-nivÄ. NÄr dette er sagt synes jeg per dags dato at den beste av vÄre sentrale midtbanespillere har vÊrt Birkelund, uten at han har imponert voldsomt, men uansett forstÄr jeg ikke hvorfor han ikke starter. SÄ er jeg videre skeptisk til at vi ikke starter med Huse nÄr Larsen er skadet, og jeg fatter ikke hvorfor ikke SkÄlevik spiller spiss nÄr han fÞrst starter. Jeg forstÄr forsÄvidt at vi Þnsker Ä benytte Azar pga hans egenskaper pÄ defensiv dÞdball mot Sogndal, men da begriper jeg ikke at SkÄlevik starter i steden for Huse.

Undertegnede tilhÞrer de som egentlig er relativt fornÞyd med jobben som LAN har gjort, men laguttakene forstÄr jeg tidvis lite av, og i dag var en slik dag for andre kamp pÄ rad. Det offensive tror jeg kommer med tiden, forutsatt at en stopper vinglingen med laguttakene, det fÄr vÊre grenser for hvor mye en skal satse pÄ en drÞss med nye relasjoner.

Min tredje bekymring er Ranheim. Greit at Kristiansund passerte oss i dag, men jeg har ingen tro pÄ at dette laget kaprer en av de to Þverste plassene, By Rise har derimot tilsynelatende gjort en fantastisk jobb med TrÞndelags lag nr.2 og vi har bortekamp i midtnorge.

dr_cyanid

Quote from: Soler on August 17, 2015, 22:30:00 PM
Quote from: Brann patriot on August 17, 2015, 21:38:50 PM
Brann er ikke gode offensiv, men LAN kan heller ikke trylle. Det er fremgang, og Brann virker stabile p.t.

Jeg er spent pÄ den nye spissen + den nye kantspilleren. Kan dog ikke skryte pÄ meg at jeg kjenner nevnte spillere godt.

Ellers synes jeg det var positivt med SHN i dag, selv om det ble mye slurv i 2. omgang, i likhet med resten av laget.

Jeg tror ogsÄ det blir opprykk i Är, og jeg tror heller ikke Brann blir noen kasteball i TL.


Du som tydeligvis har fulgt Heltne Nilsen fÞr. Er han virkelig ikke bedre pasningsspiller enn det han viser i Brann? Han er jo alltid dÄrlig orientert nÄr det gjelder hvor medspillerne er, og slÄr nesten konsekvent tilbake der hvor ballen kommer fra. NÄr han skal slÄ fremover sÄ bommer han med pasningene nesten hver gang. Det er nesten sjokkerende svakt. Men han tar tak defensivt og prÞver Ä dirigere de andre. Synd det drukner i alt det andre.

Skal vi bli et topplag igjen mÄ vi ha en skikkelig pasningsspiller sentralt i banen hvis ikke er det en glemmesak. Heltne Nilsen har sÄ langt ikke vÊrt i nÊrheten.

Quote from: Corran on August 17, 2015, 22:36:11 PM
I dag hadde Heltne Nilsen og Karadas et par situasjoner der laget hadde flere spillere i gode posisjoner sentralt i banen (var faktisk overasket) men Karadas gÄr seg bort og Nilsen snur og sender ballen helt feil vei. Hadde pasninger kommet nÄr og der de skulle kunne jo Brann kommet i overtall Men det var vel en skremmende tanke?

Litt morsomt ogsÄ nÄr Rennie gir ballen videre flere ganger pÄ fÞrste touch og med riktig adresse, men mottaker fÄr ikke kontroll pÄ ballen eller fÄr den ikke i det hele tatt fordi de rett og slett ikke er vant til at medspillere ikke mÄ ta minst to touch og gjerne ogsÄ se seg om litt fÞr de sentrer


Jeg la ogsÄ merke til dette med Rennie. Han hadde faktisk lyst Ä spille ballen raskt i lengderetningen - i motsetning til sine midtbanekolleger. Kanskje han ikke blir den nye Helegbe likevel? MÄtte han gjÞre mine spÄdommer til skamme.

Klaus_Brann

Quote from: Corran on August 17, 2015, 22:36:11 PM
I dag hadde Heltne Nilsen og Karadas et par situasjoner der laget hadde flere spillere i gode posisjoner sentralt i banen (var faktisk overasket) men Karadas gÄr seg bort og Nilsen snur og sender ballen helt feil vei. Hadde pasninger kommet nÄr og der de skulle kunne jo Brann kommet i overtall Men det var vel en skremmende tanke?

Litt morsomt ogsÄ nÄr Rennie gir ballen videre flere ganger pÄ fÞrste touch og med riktig adresse, men mottaker fÄr ikke kontroll pÄ ballen eller fÄr den ikke i det hele tatt fordi de rett og slett ikke er vant til at medspillere ikke mÄ ta minst to touch og gjerne ogsÄ se seg om litt fÞr de sentrer


Det skjer hver forbanna kamp. Vi mÄ minst ha tre-fire touch pÄ ballen fÞr vi skal vurdere Ä spille den videre og da har bevegelsene stoppet opp og rommene har blitt stengt.
Rennie blir bra hvis han fortsetter med det han startet pÄ i dag. Virket som han holder en helt annen klasse enn de aller fleste pÄ dette laget.
Det har gÄtt i arv i fra far og til sÞnn, har du fÞrst falt i gryten, sÄ er det ingen bÞnn!

Lasaron

Birkelund er ogsÄ bra pÄ Ä sende ballen kjapt videre.

I en treningskamp i fjor vinter, da Hansson var hot, fikk jeg inntrykk av at Hansson pÄ en mÄte var for god for Brann. Han gjorde pasningsvalg som var beregnet pÄ spillere som han selv, og det klarte ikke medspillerne Ä henge med pÄ.
Tren pÄ langskudd

Torvanger

LAN sa at han var livredd dÞdballenr til SIL. Hva skal vi med en feig trener? Jeg vil ha en trener som Þnsker Ä sette pÄ plass primitive SIL en gang for alle.


Torvanger

Quote from: pidre on August 18, 2015, 07:39:24 AM



Det er Rune Soltvedt sin oppgave Ä slÄ ned pÄ dette. Men jeg frykter at kompisskapet mellom disse to er for sterkt.

krakra

Quote from: Herman1 on August 17, 2015, 21:33:22 PM
Quote from: krakra on August 17, 2015, 20:40:47 PM
Quote from: Brann patriot on August 17, 2015, 20:28:11 PM
Godt vi har noen realistiske supportere her ogsÄ.

Man mÄ jo nesten begynne Ä trekke pÄ smilebÄndet nÄr enkelte snakker om at LAN sin jobb har vÊrt skuffende..
Jeg syns det er like mye grunn til Ä trekke pÄ smilebÄndet over "de" som syns den har vÊrt super.
Bra forsvarasspill, dÄrlig angrepsspill og noe over godkjent poengfangst. 1,9 poeng i snitt er ikke noe Ä hoppe i taket over. Tre poeng pÄ tre kamper er lov Ä vÊre skuffet over. By Riise har gjort en bedre jobb med Ranheim.


Et snitt pÄ to poeng pr. kamp regnes som "gullstandarden" for Ä vinne ES, bare for Ä nevne det.
Seier hjemme, uavgjort borte.

SÄ i utgangspunktet er et snitt pÄ 1,9 meget bra.
Med mindre du kun sikter til "etterslepet" fra Norling (dÄrlig poengfangst) og ikke snittet som sÄdan.

Det ville ikke holdt til fĂžrsteplass i OBOS verken i fjor, 2013 eller 2012. Vi mĂ„ tilbake til 2011 for Ă„ finne en sesong der  57 poeng ville gitt topplassering. Vi har heller ikke vĂŠrt det beste laget i ligaen under Nilsen. Vi har vĂŠrt det fjerde beste, og suverene Sogndal har fĂ„tt seg en knekk og er ikke et av lagene som har vĂŠrt bedre.

Dette er ikke noe jeg syns en bÞr hoppe i taket og forlenge med Nilsen for. Jeg syns poengsnittet er litt over godkjent, forsvarsspillet bra og angrepsspillet rimelig dÄrlig.

Torvanger

Quote from: krakra on August 18, 2015, 08:31:22 AM
Quote from: Herman1 on August 17, 2015, 21:33:22 PM
Quote from: krakra on August 17, 2015, 20:40:47 PM
Quote from: Brann patriot on August 17, 2015, 20:28:11 PM
Godt vi har noen realistiske supportere her ogsÄ.

Man mÄ jo nesten begynne Ä trekke pÄ smilebÄndet nÄr enkelte snakker om at LAN sin jobb har vÊrt skuffende..
Jeg syns det er like mye grunn til Ä trekke pÄ smilebÄndet over "de" som syns den har vÊrt super.
Bra forsvarasspill, dÄrlig angrepsspill og noe over godkjent poengfangst. 1,9 poeng i snitt er ikke noe Ä hoppe i taket over. Tre poeng pÄ tre kamper er lov Ä vÊre skuffet over. By Riise har gjort en bedre jobb med Ranheim.


Et snitt pÄ to poeng pr. kamp regnes som "gullstandarden" for Ä vinne ES, bare for Ä nevne det.
Seier hjemme, uavgjort borte.

SÄ i utgangspunktet er et snitt pÄ 1,9 meget bra.
Med mindre du kun sikter til "etterslepet" fra Norling (dÄrlig poengfangst) og ikke snittet som sÄdan.

Det ville ikke holdt til fĂžrsteplass i OBOS verken i fjor, 2013 eller 2012. Vi mĂ„ tilbake til 2011 for Ă„ finne en sesong der  57 poeng ville gitt topplassering. Vi har heller ikke vĂŠrt det beste laget i ligaen under Nilsen. Vi har vĂŠrt det fjerde beste, og suverene Sogndal har fĂ„tt seg en knekk og er ikke et av lagene som har vĂŠrt bedre.

Dette er ikke noe jeg syns en bÞr hoppe i taket og forlenge med Nilsen for. Jeg syns poengsnittet er litt over godkjent, forsvarsspillet bra og angrepsspillet rimelig dÄrlig.

GullĂžl

Quote from: pidre on August 18, 2015, 07:39:24 AM


Det med Eirik Birkelund og at han bare fikk noen minutter i gÄr. Kan forklaringen vÊre at han fremdeles har litt kjenning med lysketrÞbbelet han har hatt fÞr i sesongen(??). At LAN ville spare han i denne kampen siden det var flere omtrent jevngode midtbanespillere disponible til denne kampen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere nÄr man heier pÄ Brann

ostraume

Hvor lenge ville en hvilken som helst trener levd med Torvanger ved roret? Jeg tror vi hadde skiftet ca like ofte som Cardiff.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dudo

Men han har unektelig et poeng i at det er snodig å klage over mangel på relasjoner når man bytter hele leddet ...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Eivind


Torvanger

Quote from: ostraume on August 18, 2015, 09:16:17 AM
Hvor lenge ville en hvilken som helst trener levd med Torvanger ved roret? Jeg tror vi hadde skiftet ca like ofte som Cardiff.



Du er fan og jeg er fan, du kommer med dine meninger og synspunkter, jeg med mine, la det bli med det og slutt Ă„ syt!

ostraume

Jada, og jeg syter ikke. Bare kommer med en mening.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Go Up