• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sogndal â?? Brann, mandag 17.08.2015, kl.19 (runde 20)

Started by GullĂžl, August 12, 2015, 21:32:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

"Streamen" Cmore skal ha noen hundre i mÄneden for er temmelig elendig akkurat nÄ.
GĂ„ av.

Torvanger

Gi f i den fordĂžmte streamen, diskutĂȘr match!

SHN kaster innkastet til en SIL-spiller!

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

Haugen med pissesvakt innlegg der vi for en gangs skyld har sjansen med flere i boksen.
GĂ„ av.


Hatleking

Quote from: Torvanger on August 17, 2015, 19:12:54 PM
Gi f i den fordĂžmte streamen, diskutĂȘr match!

SHN kaster innkastet til en SIL-spiller!


Det er jo ikkje sÄ lett nÄr ein ikkje fÄr sett kampen.


Utmedsnolken

Quote from: Hatleking on August 17, 2015, 19:14:33 PM
Quote from: Torvanger on August 17, 2015, 19:12:54 PM
Gi f i den fordĂžmte streamen, diskutĂȘr match!

SHN kaster innkastet til en SIL-spiller!


Det er jo ikkje sÄ lett nÄr ein ikkje fÄr sett kampen.


det er en egen trÄd hvor man kan diskutere den slags
"og der snubler SĂŠternes igjen"

Spelaren

Hater enormt Haugens fiksfakseri-forsÞk, hvorpÄ han kjefter pÄ medspillere som ikkje forstÄr det han prÞver pÄ.
GĂ„ av.

OhAhCantona


Brann patriot

Absence of proof is not proof of absence

osoerli

Leser på livedekninga til brann.no at Rennie har kommt inn for Karadas.  Klarar han seg bra?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

For en utrolig elendig avgjÞrelse. Dommer lar Sogndal fÄ fordel etter at Demidov rÞsker litt i en spiller, hvorpÄ sistnevnte upresset og uforstyrret slÄr en latterlig svak pasning.

BelĂžnnes med frispark.
GĂ„ av.

Torvanger


Belfort

Tror etterhvert nÄ LAN diskvalifiserer seg selv som Brann trener de neste Ärene

Hatleking

Quote from: Belfort on August 17, 2015, 19:36:14 PM
Tror etterhvert nÄ LAN diskvalifiserer seg selv som Brann trener de neste Ärene


Var det slik at me ikkje har vunne i Sogndal sidan 2002? Det er ikkje akkurat den beste staden for oss Ä spele fotball pÄ.

Brann patriot

Hvordan kan dere vĂŠre misfornĂžyde med prestasjonen i denne kampen? Synes Brann virker solide.
Absence of proof is not proof of absence

Spelaren

Skaanes er helt borte, burde ha vĂŠrt byttet ut med noen.
GĂ„ av.

Koffert1


Herman1

Quote from: Koffert1 on August 17, 2015, 19:42:24 PM
denne omgangen er en skandale offensivt..


Ja, ufattelig hvor mange feilpasninger vi ser offensivt. Ille i 1. omg., grusomt i 2.
Dette laget skriker etter en midtbanespiller som kan distribuere pasninger fremover bedre enn Haugen.

Belfort

Quote from: Koffert1 on August 17, 2015, 19:42:24 PM
denne omgangen er en skandale offensivt..


Vi har enda til gode og se noe som minner om et offensivt samhandlingsmĂžnster

Torvanger

August 17, 2015, 19:44:38 PM #122 Last Edit: August 17, 2015, 19:53:32 PM by Torvanger
LAN bytter ALDRI ut sĂžnnen!!

Nixon

Quote from: Brann patriot on August 17, 2015, 19:39:10 PM
Hvordan kan dere vĂŠre misfornĂžyde med prestasjonen i denne kampen? Synes Brann virker solide.


Vel, folk har ulike briller pÄ. Og du har jo noen svÊrt vennlige Nilsen og Nilsen-briller siden du ivret for Ä hente begge, og vel har gitt inntrykk av at du kjenner de eller kjenner folk som kjenner de. Eller noe i nÊrheten der... SÄ at vi er solide er vel Ä ta litt i andre veien ogsÄ etter min mening.
RÞd makt pÄ Hansa

Torvanger

Quote from: Belfort on August 17, 2015, 19:36:14 PM
Tror etterhvert nÄ LAN diskvalifiserer seg selv som Brann trener de neste Ärene



Jeg har NESTEN fÄtt ham i vrangstrupen

kabelmann

SpĂžr ikke hva Brann kan gjĂžre for deg. SpĂžr hva du kan gjĂžre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Herman1

Quote from: Nixon on August 17, 2015, 19:45:23 PM
Quote from: Brann patriot on August 17, 2015, 19:39:10 PM
Hvordan kan dere vĂŠre misfornĂžyde med prestasjonen i denne kampen? Synes Brann virker solide.


Vel, folk har ulike briller pÄ. Og du har jo noen svÊrt vennlige Nilsen og Nilsen-briller siden du ivret for Ä hente begge, og vel har gitt inntrykk av at du kjenner de eller kjenner folk som kjenner de. Eller noe i nÊrheten der... SÄ at vi er solide er vel Ä ta litt i andre veien ogsÄ etter min mening.


Defensivt har vi vĂŠrt gode i mesteparten av kampen, synes jeg.
Offensivt bare i fĂžrste halvdel av 1.omg.

Vi er heldige som ikke blir hardere straffet pÄ kontringer etter alle balltapene pÄ midtbanen.

Spelaren

GĂ„ av.

Brann patriot

Vi mĂžter serielederen borte, og vi sliter historisk mot Sogndal. Synes Brann spilte solid og bra. Med litt mer kvalitet kunne vi truet Sogndal i stĂžrre grad dog.

Uansett er 0-0 et resultat jeg ville takket ja til fĂžr kampen.
Absence of proof is not proof of absence

Herman1


Dagens beste Brann-spillere, etter min mening:

Leciejewski, Demidov og Kristiansen.
Kristiansen vÄr beste offensivt

GullĂžl

August 17, 2015, 19:53:30 PM #130 Last Edit: August 17, 2015, 19:58:34 PM by GullĂžl
Flott at Brann klarte 1 poeng mot den suverene serieleder. Husk at Sogndal kun har tapt Ă©n kamp hjemme i Ă„r.

Og vi har tatt 1 poeng inn pĂ„ Sandnes Ulf i denne runden  :)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere nÄr man heier pÄ Brann

Joggi Bogga

JĂŠvlig bra med et poeng her. Dette er rett og slett en enorm forbedring. Folk som er misfornĂžyd kan hente frem Levanger-kampen fra arkivskapet.

Her var det aller viktigste Ä fÄ poeng.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prĂžvespill!

Hatleking

Folk er ikkje sanne. Trur ein at Brann skal opp til serieleiar Sogndal og hente tre poeng pÄ ei bane me ikkje har vunne pÄ dei siste tolv Ära? Dette er det beste Obos-laget, og me har mange nye spelarar inn no. Eitt poeng er absolutt respektabelt, og me tek innpÄ Sandnes Ulf.

osoerli

NĂ„r Larsen er skada, sĂ„ er det uforstĂ„eleg Ă„ ha Huseklepp pĂ„ benken.  Ingenting av kreativitet pĂ„ banen.  Skulle tru LAN hadde som mĂ„l Ă„ fĂ„ 0-0.  Kva er det for ambisjonslaust tĂžys?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

bernu

Vi er blitt sÄ kjipe og kjedelige Ä se pÄ at jeg skjÞnner folk som ikke gidder Ä gÄ pÄ stadion for Ä se dette.
Vi er blitt et slikt lag som jeg de siste 15-20 Ă„rene har ledd av og sagt jeg er glad jeg ikke holder med et slikt lag.
Ja, nÄ er vi det laget.
Et lag fullt av grÄstein, som spiller grÄsteinsfotball, i en grÄsteinsliga.
HANSA - Z

Torvanger

Quote from: Brann patriot on August 17, 2015, 19:52:27 PM
Vi mĂžter serielederen borte, og vi sliter historisk mot Sogndal. Synes Brann spilte solid og bra. Med litt mer kvalitet kunne vi truet Sogndal i stĂžrre grad dog.

Uansett er 0-0 et resultat jeg ville takket ja til fĂžr kampen.



Tull.

OmOssSjĂžlOgHansaĂžl

Jeg synes Rennie virket lovende. Han rakk ikke Ä gjÞre sÄ mye, men virket frisk og bidro ogsÄ defensivt.
.. men fÞrst og fremst sÄ synger vi om fotballaget Brann!

Soler

Herregud sÄ mange dÄrlige spillere vi har pÄ dette laget.
SkÄlevik er boss og Nilsen er boss. Forsvaret leverer og det samme gjÞr keeper og Karadas. Resten er bare sorgen. Hvorfor henter vi ikke gode spillere til denne klubben?

Torvanger

Quote from: bernu on August 17, 2015, 19:54:15 PM
Vi er blitt sÄ kjipe og kjedelige Ä se pÄ at jeg skjÞnner folk som ikke gidder Ä gÄ pÄ stadion for Ä se dette.
Vi er blitt et slikt lag som jeg de siste 15-20 Ă„rene har ledd av og sagt jeg er glad jeg ikke holder med et slikt lag.
Ja, nÄ er vi det laget.
Et lag fullt av grÄstein, som spiller grÄsteinsfotball, i en grÄsteinsliga.




Og de som vil spille fotball blir kneblet. STASI!

Herman1

Quote from: GullĂžl on August 17, 2015, 19:53:30 PM
Flott at Brann klarte 1 poeng mot den suverene serieleder. Husk at Sogndal kun har tapt Ă©n kamp hjemme i Ă„r.


Neste runde kan bli bra for Brann pÄ tabellen.
Vi mĂžter HĂžnefoss hjemme og S. Ulf mĂžter HĂždd.

krakra

Quote from: Hatleking on August 17, 2015, 19:53:47 PM
Folk er ikkje sanne. Trur ein at Brann skal opp til serieleiar Sogndal og hente tre poeng pÄ ei bane me ikkje har vunne pÄ dei siste tolv Ära? Dette er det beste Obos-laget, og me har mange nye spelarar inn no. Eitt poeng er absolutt respektabelt, og me tek innpÄ Sandnes Ulf.
Vi skapte vel knapt en eneste mÄlsjanse den siste timen. Det mÄ en kunne vÊre misfornÞyd med. Skal LAN fÄ fortsette som trener etter sesongen mÄ han fÄ i gang angrepsspillet. I dag virket vi ikke interessert i Ä ta tre poeng. Spillere lag seg ned og brukte timesvis pÄ frispark midtveis ut i omgangen. Defensiv balltrilling og lavt tempo.

krakra

Quote from: Soler on August 17, 2015, 19:55:33 PM
Herregud sÄ mange dÄrlige spillere vi har pÄ dette laget.
SkÄlevik er boss og Nilsen er boss. Forsvaret leverer og det samme gjÞr keeper og Karadas. Resten er bare sorgen. Hvorfor henter vi ikke gode spillere til denne klubben?
Vi henter gode spillere. At de ikke spiller bra her er en annen sak.

Herman1

Quote from: Torvanger on August 17, 2015, 19:54:18 PM
Quote from: Brann patriot on August 17, 2015, 19:52:27 PM
Vi mĂžter serielederen borte, og vi sliter historisk mot Sogndal. Synes Brann spilte solid og bra. Med litt mer kvalitet kunne vi truet Sogndal i stĂžrre grad dog.

Uansett er 0-0 et resultat jeg ville takket ja til fĂžr kampen.



Tull.


Med tanke pÄ dagens situasjon og tabellen, er jeg enig med fÞrste taler (Patrioten).


Brann patriot

Bare syting hele veien. Stikk fingeren i jorda og innse hvilken posisjon Brann faktisk er i. NÄr du mÞter den ubestridte serielederen borte, og klarer 0-0, da er det lov Ä vÊre fornÞyd. Brann tapte 0-4 sist de spilte mot Sogndal. Brann har gjort en super snuoperasjon siden LAN kom inn. Undertegnede hadde altsÄ helt rett.

La nÄ LAN fÄ bygge dette laget, sÄ blir det bra til slutt.
Absence of proof is not proof of absence

Nixon

Quote from: Torvanger on August 17, 2015, 19:55:48 PM
Quote from: bernu on August 17, 2015, 19:54:15 PM
Vi er blitt sÄ kjipe og kjedelige Ä se pÄ at jeg skjÞnner folk som ikke gidder Ä gÄ pÄ stadion for Ä se dette.
Vi er blitt et slikt lag som jeg de siste 15-20 Ă„rene har ledd av og sagt jeg er glad jeg ikke holder med et slikt lag.
Ja, nÄ er vi det laget.
Et lag fullt av grÄstein, som spiller grÄsteinsfotball, i en grÄsteinsliga.




Og de som vil spille fotball blir kneblet. STASI!


Enig! Vi fÄr ta med oss de gode minnene om festspillet som vi har hatt i de kampene som Larsen og Huseklepp har spilt. Det er jo hÞydepunkt pÄ hÞydepunkt!
RÞd makt pÄ Hansa

bernu

Vi ligger pÄ 4.plass.
Men det er nesten like mange poeng til ikke kvalik som det er til direkte opprykk.
Begynner vi ikke Ă„ prestere offensivt snart kan vi like gjerne begynne Ă„ se oss bakover.
For dette er tragisk fremover.
HANSA - Z

krakra

Quote from: Brann patriot on August 17, 2015, 20:01:47 PM
Bare syting hele veien. Stikk fingeren i jorda og innse hvilken posisjon Brann faktisk er i. NÄr du mÞter den ubestridte serielederen borte, og klarer 0-0, da er det lov Ä vÊre fornÞyd. Brann tapte 0-4 sist de spilte mot Sogndal. Brann har gjort en super snuoperasjon siden LAN kom inn. Undertegnede hadde altsÄ helt rett.

La nÄ LAN fÄ bygge dette laget, sÄ blir det bra til slutt.
MÄ si med enig med Nixon i at din LAN-onani fÞr han kom virker Ä farge din vurdering. Isolert seg er ikke uavgjort mot Sogndal dÄrlig, men angrepsspillet i dag er skrekkelig. Hvor mange innlegg har vi? 2? 3? Hvor mange sjanser hadde vi? 1? Dette gjelder ikke bare mot Sogndal. Angrepsspillet har vÊrt veldig svakt under LAN og utviklingen har pekt nedover.

Skal LAN ha en fremtid i Brann mÄ han fÄ i gang angrepsspillet. Det trengs ikke Barca-spillere for Ä fÄ litt et effektivt angresspill. Vi har to veldig gode backer i da skal det vÊre mulig Ä komme til noen innlegg for eksempel.

krakra

Quote from: bernu on August 17, 2015, 20:04:16 PM
Vi ligger pÄ 4.plass.
Men det er nesten like mange poeng til ikke kvalik som det er til direkte opprykk.
Begynner vi ikke Ă„ prestere offensivt snart kan vi like gjerne begynne Ă„ se oss bakover.
For dette er tragisk fremover.
Mange? Det er vel fÄ som er ordet her, for vi er to poeng unna direkte opprykk. Det er tett i OBOS. Det er det alltid. Du kan like gjerne si at fÄr vi fart pÄ angrepsspillet sÄ skal det holde greit til opprykk.

NÄ fÄr vi hÄpe at Sandnes Ulf fikk seg en knekk etter Ä bli knust av Kristiansund. Vi har alle muligheter til Ä ta endel poeng fremover.

Brann patriot

Krakara(??) du skriver sÄ mye fjas at jeg velger Ä se bort i fra hva du skriver. NÄr det gjelder Nixon, og hans utspill om LAN onani sÄ forholder jeg meg til at Brann har blitt et mye bedre lag under LAN. Dette viser ogsÄ tabellsituasjonen.

Quod erat demonstrandum
Absence of proof is not proof of absence

krakra

Quote from: Brann patriot on August 17, 2015, 20:09:05 PM
Krakara(??) du skriver sÄ mye fjas at jeg velger Ä se bort i fra hva du skriver. NÄr det gjelder Nixon, og hans utspill om LAN onani sÄ forholder jeg meg til at Brann har blitt et mye bedre lag under LAN. Dette viser ogsÄ tabellsituasjonen.

Quod erat demonstrandum
Et mye bedre lag enn vi var under treneren som vi sparket ja, men er det nok? Var virkelig kravet til den nye treneren at han skulle gjĂžre det bedre enn Norling?

Go Up