• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bærum - Brann 29. Juni kl 19.00

Started by TCAC, June 24, 2015, 16:23:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kjell249

Fornuftig å gå for et poeng og trygge plassen!
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Klaus_Brann

Patetisk omgang. Det som skjedde mot S08 var tydeligvis noe som hører sjeldenhetene til.
Vi skaper absolutt ingen verdens ting.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

tsrqpo

Det er iallefall litt deilig å slippe å ha hjertet i halsen hver gang det kommer en høy ball i feltet. Horwath er hakket mer solid i feltet, slik jeg har med udjus, piotr - å definitivt med Opdal.  

Kruxleiven

Ikke årets dårligste kamp, men det er den kjedeligste. Gjeeesp! Jonsson sier Brann er totalt blottet for alt mulig. Interessant. Norling kom tilbake.

osoerli

Bare å innsjå det.  Vi er blitt eit middels Obås-lag, som kjem til å vake rundt i Obås i fleire år.  På plastikkunderlag.  Fy faen!!!
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

OmOssSjølOgHansaøl

Jetlag etter turen over fjellet? Slått ut av tropevarmen på over 20 grader i solen? Eller er det bare kalenderen som gjør at feriemoduset har slått inn?

Vi har jo egentlig ikke spilt spesielt dårlig - hvis man ser bort fra det superlave presset og den komplette mangelen på fart.

Om ikke annet bør vi forvente at spillerne er proppfull av energi i andreomgangen, i og med at de brukte første omgang til rolig oppvarming.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Kruxleiven

Tror aldri jeg har sett en kamp der jeg har tenkt mer U. Hva er oddsen på det?  1.10?

Klaus_Brann

Få inn Orlov fort som svint.
Har ikke sett Castro. Så kan Azar/Pedersen og Hansson komme inn etter 60.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Joggi Bogga

For en benk.
2
K. Udjus
3
E. Hanstveit
10
J. Orlov
16
E. Hansson
18
A. Karadas
19
M. Pedersen


Er kun Hansson som jeg ønsker innpå. Og i klubben for den del.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Spelaren

Huff, dette ser virkelig ut som en gjeng som ikkje liker å spille fotball.
Gå av.

OmOssSjølOgHansaøl

June 29, 2015, 18:54:44 PM #60 Last Edit: June 29, 2015, 18:57:23 PM by OmOssSjølOgHansaøl
Verken Castro, Larsen eller Birkelund har vist noe særlig, så hvem som helst av de kan byttes ut for min del. Men Castro og Larsen (som nettopp fikk et kort) er mine første to kandidater.

Ja, der byttes Castro mot Pedersen.

Edit: Og ikke før har jeg sagt det, så stormer i det minste Birkelund frem og får en fin sjanse.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Gå av.

osoerli

Det går seint og det er forutsigbart.  Svakt.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

OmOssSjølOgHansaøl

Nja, nå synes jeg det har blitt litt mer bevegelse og sting i Brann-laget. Ikke akkurat storspill, men det begynner i alle fall å skje litt utpå der.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Klaus_Brann

Det har det, men det virker fortsatt tilfeldig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannfan23

Tydeligvis så mangler vi en skikkelig goalgetter og en kreativ midtbanespiller.

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: Klaus_Brann on June 29, 2015, 19:00:18 PM
Det har det, men det virker fortsatt tilfeldig.


Ja, for så vidt. Men jeg foretrekker tilfeldige bevegelser fremfor ingen bevegelser. :)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Klaus_Brann

På kort sikt er alt bedre enn ingenting, men skal vi rykke opp trenger vi mer enn det tror jeg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Så latterlig lett det er å passere Demir.
Gå av.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Nå må det gjøres flere endringer, hvis ikke tviler jeg på at vi flakser inn et mål.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Quote from: Klaus_Brann on June 29, 2015, 19:08:34 PM
Nå må det gjøres flere endringer, hvis ikke tviler jeg på at vi flakser inn et mål.


Begynner å lure på om Krøvels forslag om å legge ned klubben er det klokeste.
Gå av.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

OmOssSjølOgHansaøl

Så slapp Brann seg nedpå igjen. Så scoret Bærum. Jada.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Føler det har skjedd før dette. Kløner ut en fullstendig latterlig unødvendig corner --- mål imot.
Gå av.

Kruxleiven

Takk Bærum. Vil ha dårligere statistikk enn under RN.

Kjell249

Tror vi skal glemme å snakke om opprykk. Dette laget skal ingen steder!
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

osoerli

Kor mange fleire kampar var det igjen før overgangsvinduet opna?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

bernu

Forbanna piss....
Legg ned hele klubben.  
Da slipper vi ihvertfall ydmykelsen hver uke, hver måned, hvert år....
HANSA - Z

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

nummer9

To armer plantet i ryggen på Birkelund på målet?

Spelaren

Vi får akkurat de dommerne vi fortjener.
Gå av.

Klaus_Brann

Nå må vi for pokker klare å få noe ut av de hundre dødballene.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Quote from: Klaus_Brann on June 29, 2015, 19:16:00 PM
Nå må vi for pokker klare å få noe ut av de hundre dødballene.


Når man legger to cornere på rad rett på førsteforsvarer så fortjener man ikkje bedre. Pissesvakt.
Gå av.

Klaus_Brann

Drit i å sett inn Orlov, vi klarer jo ikke å slå verken innlegg eller dødballer.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

OmOssSjølOgHansaøl

Ut med en back, inn med en spiss. Om ikke annet liker jeg byttet. 7 minutter igjen på å prøve å redde et poeng.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

kabelmann

Denne Brann-troppen må være den svakeste vi har hatt noensinne. Overgangsvinduet bør brukes til å bytte ut hele troppen med en ny.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Klaus_Brann

Det skulle jo for faen bare mangle. Vi skal vel ikke trygge 1-0 tap.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brann_ruler

Fremdeles noen som mener vi har et kongelag? Talentene er oppskrytt og selvgode. De etablerte er mett og uengasjert. Usikker på om det er en eneste spiller med Tippeliga kvalitet. Heldigvis har vi valgt å holde kontinuitet gjennom å tilsette fast alle som har fått æren av å suge til seg rbh og siste 8 års vinnerkultur. Men ka faen, g16 vant!! Hurra.

Natan

Kjedeligste kampen i 2015? Ingen som kommer til å savne dette laget i øverste divisjon, ingen.

Spelaren

Profilene feiler, talentene er oppskrytte, ledelsen et resultat av innavl. Sånn.
Gå av.

Torvanger

Har valgt å gjøre andre ting enn å se en match det står skrevet i stjernene at Brann taper og jammen får jeg ikke rett. Brann taper når man forventer at de skal tape.

Klaus_Brann

Fy fane for en drittdommer.
Blåser de letteste frispark og så får ikke Pedersen frispark der.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

posemedsnopi

Quote from: Torvanger on June 29, 2015, 19:25:38 PM
Har valgt å gjøre andre ting enn å se en match det står skrevet i stjernene at Brann taper og jammen får jeg ikke rett. Brann taper når man forventer at de skal tape.


Brann taper når man forventer de skal vinne også...

Spelaren

Siste sjanse, går vel ti meter over.
Gå av.

osoerli

Quote from: kabelmann on June 29, 2015, 19:22:49 PM
Denne Brann-troppen må være den svakeste vi har hatt noensinne. Overgangsvinduet bør brukes til å bytte ut hele troppen med en ny.


Er ikkje mange eg ville beholdt, kanskje ingen
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Gå av.

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

aleksanderhjelleseth

Fy faen det var deilig, uansett om vi er god eller dårlig

Go Up