• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Rune Soltvedt

Started by Nixon, June 24, 2015, 07:17:38 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

nero

Kjipe deja vu-følelser nå, en ny Roaldo på gang?
Lions led by donkeys.

Corran

Pedersen gikk fordi vi fikk peng og ble kvitt lønnen
Orlov ble lånt vekk pga at LAN ikke vil bruke ham og har uttalt offentlig at han ikke passer inn
Dette er for meg med å svekke LAN i mine øyne. Orlov hadde vært meget mye bedre en Castro som enslig spiss i 4-3-3
LAN maser jo mye om en bakromspiss men de fleste motstanderne våre har jo ikke bakrom så en hodesterk allsidig spiss som Orlov ville vært tusen ganger bedre enn en stillestående spiss som Castro
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

MortenM

Få timar etter at Soltvedt forarga mange supportarar med å seie at me var svekka "på papiret" får han Skålevik inn. Stol på strilen.

Nixon

Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Småmorsomt at han stadig snakker om Stanghelle.
Tren på langskudd

blobby winters

Lurt av Soltvedt å ta daglig lederen med på turen slik at hun kan se litt positivt på prislappen:

"Dette er ikke så mye dyrere enn andre treningsleirer i andre land. Når du reiser bort i to uker, er det viktig at du bor godt og har gode fasiliteter. Vi prøver å dyrke en prestasjonskultur, og da er de små detaljene viktig, sier den daglige ledeen, som selv er på plass i USA."

Vet ikke hvor viktig disse små detaljene hadde vært om hun var igjen i Bergen

Nixon

Og hvem betaler billetten til Knut Kristiansen?
Her er mye å ta tak i!
Rød makt på Hansa

krakra

Forhåpentligvis er Vibeke med for å underskrive kontrakter til nye spillere underveis på leiren. Jeg tror nok hun hadde godkjent turen selv om hun ikke hadde fått være med.

Klaus_Brann

Det kunne de nok fått til uten at hun var med på turen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Det med underskriften gir faktisk litt mening. Florida er tross alt den første faks-frie delstaten i USA.
Rød makt på Hansa

karkarkar

Hvis den er fax-fri, forklarer det vel hvorfor man ikke har dratt dit i tidligere sesonger.

Klaus_Brann

Da gir det med ett mening ja.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: karkarkar on January 25, 2016, 21:32:19 PM
Hvis den er fax-fri, forklarer det vel hvorfor man ikke har dratt dit i tidligere sesonger.


Du tenker på RBH? Jeg ville sagt at det var omvendt. Hans store kardinaltabbe, og det som holdt dette forumet i livet gjennom en lang og kald vinter.., var jo den gangen han reiste på hytten og lot faksmaskinen på Stadion stå ubevoktet noen dager. Så en tur til Florida hadde gått helt fint!
Rød makt på Hansa

fisken74

Ser i Børven tråden at mange er fornøyde med Soltvedt og Tjærnås innsats på overgangsmarkedet.
Lista ligger nok rekordlavt etter RBH's herjinger på området men vi bommer fremdeles på et flertall av overgangene.

Treffprosenten må opp i det kommende vintervinduet dersom vi skal gi LAN vertrøyskassen han trenger for å utvikle et mer offensivt spillende Brannlag i 2017.

Soltvedt's overganger.

Vintervinduet 2015:

Inn: Alex Horwath
Kenneth Udjus
Amin Nouri
Bismar Acosta
Alejandro Castro (lån)

Sommervinduet 2015:

Inn: Sivert Heltne Nilsen
Viljar Vevatne
Ruben Kristiansen
Steffen Lie Skålevik
Amadaiya Rennie (lån).

Vintervinduet 2016:

Inn: Mads Hvilsom (Eintracht Braunschweig på lån)
Dani Hatakka (KuPS)
Remi Johansen (Gratis, Tromsø)
Daniel Braaten (Gratis, Vålerenga)
Deyver Vega (fra Deportivo Saprissa)

Sommervinduet 2016:

Inn: Torgeir Børven(lån)
Gilli Rólantsson.

Min bom liste:

Alejandro Castro
Kenneth Udjus
Viljar Vevatne
Steffen Lie Skålevik
Amadayia Rennie
Dani Hatakka
Mads Hvilsom
Remi Johansen
Torgeir Børven

tsrqpo

Nouri, Acosta, SH Nilsen, Kristensen, Braaten og Vega har vært gode kjøp. Gilli havner sikkert i denne og, men der venter eg litt.
Horwath, Skålevik, Rennie, Johansen og til en viss gra Hatakka er okei kjøp, di har bidratt alle mann og ikke kostet mye. Dvs Skålevik var absolutt dyr nok..

Resten er så som så.

Spør du meg så er da dette helt innenfor. Vi har vært i 1 divisjon et av årene, og vi har dårlig økonomi. Bomkjøpene/lånene har heller ikke vært dyre.

Edit; LAN og må komme i 1 kategori. Og han er kanskje den viktigste, og største forbedringen fra RBH sine forsøk

Billy Elliott

Quote from: fisken74 on October 19, 2016, 02:07:24 AM
Min bom liste:

Alejandro Castro
Kenneth Udjus
Viljar Vevatne
Steffen Lie Skålevik
Amadayia Rennie
Dani Hatakka
Mads Hvilsom
Remi Johansen
Torgeir Børven


Med unntak av noen hundretusen for Skåle og Vetvatne, er vel denne listen omtrent kjemisk fri for overgangsutgifter. Vet det har kostet med lønn og slik, men kan ikke tenke meg at det har vært snakk om noen enorme lønnskostnader på noen av disse.

Jeg vet ærlig talt ikke om jeg er enig med deg at Skålevik er et bomkjøp heller. Han leverer stort sett greit når han får sjansen. Scorer en del mål også. Han får bare ikke så mange sjanser lenger.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Yngve



Vintervinduet 2015:

Alex Horwath 3
Kenneth Udjus 2
Amin Nouri 5
Bismar Acosta 5
Alejandro Castro (lån) 1

Sommervinduet 2015:

Sivert Heltne Nilsen 4
Viljar Vevatne 1
Ruben Kristiansen 4
Steffen Lie Skålevik 3
Amadaiya Rennie (lån). 2

Vintervinduet 2016:

Mads Hvilsom (Eintracht Braunschweig på lån) 1
Dani Hatakka (KuPS) 1
Remi Johansen (Gratis, Tromsø) 2
Daniel Braaten (Gratis, Vålerengen) 3
Deyver Vega (fra Deportivo Saprissa) 3

Sommervinduet 2016:

Torgeir Børven(lån) 2
Gilli Rólantsson. 4

Antall spillere: 17
Totalsum: 46
Snitt: 2,70
Absolutt ikkje godkjent i mine auger, med unnatak av eit nokre gode kjøp.

Arnevidar

Quote from: Yngve on October 19, 2016, 10:21:48 AM



Dani Hatakka (KuPS) 1
Remi Johansen (Gratis, Tromsø) 2
Daniel Braaten (Gratis, Vålerengen) 3
Deyver Vega (fra Deportivo Saprissa) 3



Disse fire viser vel at snittet ditt ikke kan tas seriøst. Vi snakker her om gratisoverganger der målet var å i det hele tatt ha en stall. Vi trengte også reserver, noe Johansen og Hatakka har vært helt greie som. Og særdeles merkelig å gi Braaten og Vega 3 totalt sett.

Yngve

Quote from: Arnevidar on October 19, 2016, 12:22:27 PM
Disse fire viser vel at snittet ditt ikke kan tas seriøst.


Jammen då so. *Legg meg i fosterstilling og grin stille*

krakra

October 19, 2016, 12:48:53 PM #70 Last Edit: October 19, 2016, 12:50:33 PM by krakra
Når premisset er at vi var en blakk og nyopprykket klubb der de fleste trodde av vi i bestefall ville ende midt på tabellen, men fort kunne ende på bunnen igjen så er det merkelig å gi treere til spillere som Braaten og Vega som ble hentet gratis og for 1-2 millioner(?) Det er jo klassesignerikger utifra de forutsetningene vi hadde der og da. Fjorårets sommersigneringer ble signert da vi var et OBOS-lag der det var høyst usikkert om vi ville rykke opp. Igjen. Med disse forutsetningene er det veldig strenge karakterer som gis. Skålevik en treer? Rennie en toer? Han var da en solid bidragsyter til at vi rykket opp.

Når du vurderer alle signeringene utifra at vi i dag er en medaljefavoritt og ikke utifra forutsetningene som lå til grunn da de ble hentet så blir listen litt useriøs.

Dessuten tas det ikke høyde for at noen spillere har blitt hentet for å være backup. At Johansen ikke har slått til henger i stor grad sammen med at midtbanen har fungert veldig bra.  Horwath er da en grei andrekeeper.

Corran

2 gode treff i hvert vindu er vel OK?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

OmOssSjølOgHansaøl

October 20, 2016, 15:06:03 PM #72 Last Edit: October 20, 2016, 15:17:16 PM by OmOssSjølOgHansaøl
Det blir litt feil for meg å bare summere "poengene" for hver av de individuelle spillerne som har kommet inn. Man må også se på balansen i stallen og behovene idet kjøpet/innlånet ble gjort. Det er i alle fall ikke tvil om at balansen i troppen er bedre nå enn før Soltvedt begynte. Samtidig er det fortsatt mangler i det mannskapet LAN råder over.

Ta f.eks. Horwath. Han har ikke spilt mange ganger, men jeg synes likevel det var en fornuftig signering. Han er god nok som andrekeeper i en situasjon der det har vært viktigere å forsterke andre posisjoner.

Og ta Braaten og Vega. Isolert sett har Braaten vært den største bidragsyteren av dem, og spesielt i vår synes jeg han var en viktig spiller for Brann. Han har kanskje vært en 5-er så langt i år? Men han har ikke tilført så mye til det offensive spillet, og han spiller i en offensiv posisjon. Se det opp mot Vega, som i sum har bidratt mindre og etter mitt syn kanskje har vært en 4-er totalt sett, men som har potensial både til å underholde mer og skape mer offensivt enn de andre angrepsspillerne. Skulle vi hatt en Braaten-kopi på høyrekanten (altså en litt mer stabil type som i praksis spilte nesten alle kampene) i stedet for Vega (som har vært mindre tilgjengelig og hatt relativt flere dårlige opptredener)? I så fall ville snittet på enkeltspillerne ha økt, men vi kunne ha sittet igjen med et dårligere førstelag.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Superjack

Sett ut i fra prestasjon og pris så er Braaten årets overgang i TL. Sitat meget kyndig fotballprofil fra nord, ikke min uttale. Men jeg er enig og mener Braaten er eneste terningkast 6 overgang i TL. Braaten har aldri vært målscorer, men når mannen er i humør så tror jeg ikke det er noen i TL som tar fra ham ballen. Utrolig viktig brikke for å ha laget i den posisjonen Brann er nå.
Brannsupporter.

Nixon

Quote from: Superjack on October 20, 2016, 16:04:58 PMmen når mannen er i humør


Bare det at han må "være i humør" gjør at sekseren ryker hos meg i alle fall...
Rød makt på Hansa

Torvanger

Soltvedt er mannen bak Nouris sorti, den pågående skvisingen av Barmen, Huseklepp og Larsens adjø. Han er hovedansvarlig for Branns personalpolitikk. Er han rett mann?

Gulløl

Quote from: Torvanger on March 09, 2017, 21:09:43 PM
Soltvedt er mannen bak Nouris sorti, den pågående skvisingen av Barmen, Huseklepp og Larsens adjø. Han er hovedansvarlig for Branns personalpolitikk. Er han rett mann?


Ja helt klart. Se på resultatene i forhold til ressursene han har hatt tilgjengelig.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Torvanger

Quote from: Gulløl on March 09, 2017, 21:13:19 PM
Quote from: Torvanger on March 09, 2017, 21:09:43 PM
Soltvedt er mannen bak Nouris sorti, den pågående skvisingen av Barmen, Huseklepp og Larsens adjø. Han er hovedansvarlig for Branns personalpolitikk. Er han rett mann?


Ja helt klart. Se på resultatene i forhold til ressursene han har hatt tilgjengelig.



Hva om den noe spesielle personalpolitikken etterhvert gir seg utslag i murring blant spillerne, noe som igjen kan før til at resultater uteblir? Jeg tror Soltvedt må gjøre noen radikale endringer.

Hatleking

Eg synst Torvanger er mannen Brann bør støtte seg til no.

Torvanger

Quote from: Hatleking on March 09, 2017, 21:16:48 PM
Eg synst Torvanger er mannen Brann bør støtte seg til no.



Det er for mange nikkedukker som deg her inne, som hopper hver gang Soltvedt og LAN sier hopp. Man bør ha et kritisk fokus, selv i medgangstider og det er jo åpenbart at noe er galt, når Brann kjører en skvisepolitikk a`la det Soltvedt og LAN gjør nå vs Barmen, som de også har gjort vs Nour og Huesklepp ifjor.  Så hold deg for god til å komme med idiotisk ironi og kom med et skikkelig svar.

Hatleking

Quote from: Torvanger on March 09, 2017, 21:20:41 PM
Quote from: Hatleking on March 09, 2017, 21:16:48 PM
Eg synst Torvanger er mannen Brann bør støtte seg til no.



Det er for mange nikkedukker som deg her inne, som hopper hver gang Soltvedt og LAN sier hopp. Man bør ha et kritisk fokus, selv i medgangstider og det er jo åpenbart at noe er galt, når Brann kjører en skvisepolitikk a`la det Soltvedt og LAN gjør nå vs Barmen, som de også har gjort vs Nour og Huesklepp ifjor.  Så hold deg for god til å komme med idiotisk ironi og kom med et skikkelig svar.


Du krisemaksimerar. Det er veldig bra med engasjement, men det er verkeleg ikkje mange rykte som skal til for at ein skal tvile på prosjektet deira. Larsen hadde ein veldig bra haust i Brann - elles har han slitt. Det er ikkje slik at ein alltid får alle til å passe, diverre. Huseklepp ut synst eg var synd, men det er ikkje krise.

Det er vanleg policy for klubbar å nedprioritere spelarar som ikkje vil signere ny kontrakt. Berre sjå på dei forskjellige storklubbane der ute. Dette er ikkje noko spesielt med Brann, men noko som er meir i takt med fotballverda elles. Me er elles i ein sesongoppkøyring som ser veldig lovande ut.

Eg gjekk sur etter kvart under Norling. Med LAN fekk eg positiviteten tilbake igjen - og det har eg tenkt til å halde på. Det skal mykje meir enn dette til for å rokke ved det. Så er det sjølvsagt ikkje slik at dei ikkje kan gjere feil, men det er ikkje slik at Barmen blir fratatt løna her. Det er berre slik at inntil vidare (iallfall i sesongoppkøyringa) så vil dei også teste ut andre alternativ. Viss dei ikkje fungerar, så vil nok ein som Barmen få spele mykje likevel - også utan å signere kontrakt, med mindre han allereie har forlete klubben.

Så får du tole litt ironi. Innlegg som desse er vitterleg ikkje det verste ein kan oppleve på internettet!

Gulløl

March 09, 2017, 21:40:28 PM #81 Last Edit: March 09, 2017, 21:48:54 PM by Gulløl
Quote from: Torvanger on March 09, 2017, 21:20:41 PM
Det er for mange nikkedukker som deg her inne, som hopper hver gang Soltvedt og LAN sier hopp. Man bør ha et kritisk fokus, selv i medgangstider og det er jo åpenbart at noe er galt, når Brann kjører en skvisepolitikk a`la det Soltvedt og LAN gjør nå vs Barmen, som de også har gjort vs Nour og Huesklepp ifjor.  Så hold deg for god til å komme med idiotisk ironi og kom med et skikkelig svar.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Joggi Bogga

Latterlig problematisering.

Det er ikke nødvendigvis dårlig personalpolitikk å endre litt på lønningsposen til enkelte.
Mindre til ordinære spillere som Barmen, gir større muligheter til å lønne spillere som overgår ham. De som holder øynene oppe, vil se at det finnes opptil flere slike på flere norske og internasjonale lag.

At noen er uenig og dermed priser seg ut (Nouri) er helt greit. Det er sundt med en viss endring i troppen for opprettholde konkurranse og for å skape dynamikk og nye grupperinger både sosialt og på på banen.

Samtidig sender denne politikken signaler om at i Brann så signaliserer man at man er med. Hvis ikke er alternativet slag/benk ol. Det er en slik politikk som gjør at gode spillere signerer nye kontrakter og går for 10 mill istedetfor 0. Vi har hatt mer enn nok av det siste.

Skuffende å se så mange la seg rive med av journalistenes jakt på drama.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Torvanger

Quote from: Gulløl on March 09, 2017, 21:40:28 PM
Quote from: Torvanger on March 09, 2017, 21:20:41 PM
Det er for mange nikkedukker som deg her inne, som hopper hver gang Soltvedt og LAN sier hopp. Man bør ha et kritisk fokus, selv i medgangstider og det er jo åpenbart at noe er galt, når Brann kjører en skvisepolitikk a`la det Soltvedt og LAN gjør nå vs Barmen, som de også har gjort vs Nour og Huesklepp ifjor.  Så hold deg for god til å komme med idiotisk ironi og kom med et skikkelig svar.



De strakk seg veldig langt for Haugen, lengre enn man skulle tro. Da var økonomien mer ute å kjøre til og med, enn den er i år. Skal nye regler gjelde for Barmen og Nouri?

Torvanger

Quote from: Joggi Bogga on March 09, 2017, 21:54:57 PM
Latterlig problematisering.

Det er ikke nødvendigvis dårlig personalpolitikk å endre litt på lønningsposen til enkelte.
Mindre til ordinære spillere som Barmen, gir større muligheter til å lønne spillere som overgår ham. De som holder øynene oppe, vil se at det finnes opptil flere slike på flere norske og internasjonale lag.

At noen er uenig og dermed priser seg ut (Nouri) er helt greit. Det er sundt med en viss endring i troppen for opprettholde konkurranse og for å skape dynamikk og nye grupperinger både sosialt og på på banen.

Samtidig sender denne politikken signaler om at i Brann så signaliserer man at man er med. Hvis ikke er alternativet slag/benk ol. Det er en slik politikk som gjør at gode spillere signerer nye kontrakter og går for 10 mill istedetfor 0. Vi har hatt mer enn nok av det siste.

Skuffende å se så mange la seg rive med av journalistenes jakt på drama.



Slik taler en ekte bedreviter.

Gulløl

Quote from: Torvanger on March 09, 2017, 21:55:45 PM
De strakk seg veldig langt for Haugen, lengre enn man skulle tro. Da var økonomien mer ute å kjøre til og med, enn den er i år. Skal nye regler gjelde for Barmen og Nouri?


Tipper ni av ti på dette forumet mener at Haugen er viktigere en Barmen. Klart Haugen skal ha mer lønn en Barmen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Torvanger

Quote from: Gulløl on March 09, 2017, 22:02:27 PM
Quote from: Torvanger on March 09, 2017, 21:55:45 PM
De strakk seg veldig langt for Haugen, lengre enn man skulle tro. Da var økonomien mer ute å kjøre til og med, enn den er i år. Skal nye regler gjelde for Barmen og Nouri?


Tipper ni av ti på dette forumet mener at Haugen er viktigere en Barmen. Klart Haugen skal ha mer lønn en Barmen.


Ikke enig. Haugen er opphypet

Spelaren

Quote from: Torvanger on March 09, 2017, 21:20:41 PM
Quote from: Hatleking on March 09, 2017, 21:16:48 PM
Eg synst Torvanger er mannen Brann bør støtte seg til no.



Det er for mange nikkedukker som deg her inne, som hopper hver gang Soltvedt og LAN sier hopp. Man bør ha et kritisk fokus, selv i medgangstider og det er jo åpenbart at noe er galt, når Brann kjører en skvisepolitikk a`la det Soltvedt og LAN gjør nå vs Barmen, som de også har gjort vs Nour og Huesklepp ifjor.  Så hold deg for god til å komme med idiotisk ironi og kom med et skikkelig svar.


Barmens nåværende lønn var delt ut av sløseriminister Roald, og tallene for nedrykkssesongen tyder på at Kristoffer tjente langt mer enn det man nå til dags har av lønnspolitikk for spillere i hans kategori.
Gå av.

Corran

Barmen sa vel i et intervju tidligere i uken at han regnet med at det ordnet seg ganske snart
Ellers har vel lan meget tydelig sagt at spillerne må virkelig ønske å spille for Brann og når en bestemmer seg for å ikke fornye men gå kontrakten ut så vil en ikke spille for Brann og da må jo andre alternativer testes ut.
LAN har jo også ganske god peiling på hvordan enkelte fungerte i fjor og vil sikkert se om de som er backup/utfordrere i kamper. Og de fleste får jo minst 45minutter pr treningskamp
Så at en skal snakke om utskvising og dårlig personal politikk allerede nå blir litt drøyt, men ja en skal være kritisk også i medgangstider
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

SK

Vi har en alt for lang historie med å være dumsnille med enkeltspillere i vår egen disfavør. Synes det er bra at  vi endelig har begynt å sette klubben først, og være litt tøffere med spillere i slike situasjoner. Spillere som er på utgående og som ikke vil signere ny kontrakt skal selvsagt nedprioriteres til fordel for de som vil være med videre.

Lasaron

Quote from: SK on March 09, 2017, 23:46:04 PM
Vi har en alt for lang historie med å være dumsnille med enkeltspillere i vår egen disfavør. Synes det er bra at  vi endelig har begynt å sette klubben først, og være litt tøffere med spillere i slike situasjoner. Spillere som er på utgående og som ikke vil signere ny kontrakt skal selvsagt nedprioriteres til fordel for de som vil være med videre.


Tror jeg kan støtte denne. Vil da presisere at nedprioritere i så måte bare må skje dersom det er marginale forskjeller. Det var riktig å spille med Demidov i fjor.
Tren på langskudd

Torvanger

March 10, 2017, 09:01:15 AM #91 Last Edit: March 10, 2017, 10:47:05 AM by Torvanger
Brann kjører en linje vs Demi og en vs andre. Profesjonelle klubber bruker de spillerne som til enhver tid er best, uavhengig av utgående kontrakt eller ei. Skal bakgårdsklubben Brann sette en ny standard og spille tøffetøff?


Superjack

LAN kjører samme linje som f.eks Fagermo. Greit, Fagermo er en kødd, men det er ikke vits å holde på spillere som er mer opptatt av lønn enn å prestere.
Noe sier meg at det kommer til enighet angående Barmen, og at BT nok en gang er ute etter å finne en spiker å koke rusten suppe på....
Brannsupporter.

krakra

For et idiotisk utspill "mer opptatt av lønn enn å prestere" Hvor har du det fra? Hvor mange her hadde egentlig tatt et lønnskutt sånn uten videre?

Spelaren

Quote from: krakra on March 10, 2017, 09:42:48 AM
For et idiotisk utspill "mer opptatt av lønn enn å prestere" Hvor har du det fra? Hvor mange her hadde egentlig tatt et lønnskutt sånn uten videre?


Jobber vi på kontrakter med gitt lengde? Tipper en drøss vestlendinger hadde tatt lønnskutt framfor det de har opplevd de siste årene.

Barmen fikk godt betalt av Roald, det gir ikkje automatisk samme lønn under nøkterne Vibeke.
Gå av.

krakra

700.000 er ikke en spesielt høy lønn og det er ikke bare å ta et lønnskutt sånn uten videre. Latterlig hvor lett noen tar på det å gå ned i lønn. Tror ikke de hadde tatt like lett på det hvis det var de selv. Og Barmen har vel fått med seg at det nye lønnssystemet ikke satt de helt store begrensningene da Wormgoor ble hentet. Han vet nok også hva Orry Larsen tjener og hvis dette er mer enn Barmen blir tilbudt har han en god sak.

nummer9

Har det blitt sagt hvor mye lønn Barmen har, og hva han har blitt presentert i ny den kontrakten? Vet en hvilken "lønnskategori" han har blitt plassert i?

krakra

Og det handler jo også om respekt. Barmen har en lønn som trolig plasserer ham i nest øverste sjikt. Han har spilt de fleste kampene og vært en viktig spiller for oss. Så blir han tilbudt en lavere lønn. Når han da ikke automatisk går med på det så blir han benket og treneren går ut i media og antyder at han problemet er at Barmen ikke vil være her. Det er ganske råtten oppførsel.

Ordstyrar

Nå går debatten på flere tråder. Blir vanskelig å ha en god debatt da. Kan vi ikke holde oss til Barmen-tråden?

Superjack

Brannsupporter.

Go Up