• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Sogndal 21.06 kl 18:00

Started by Torvanger, June 08, 2015, 08:23:58 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Quote from: Giles on June 21, 2015, 19:57:09 PM
Quote from: Ricky on June 21, 2015, 19:49:49 PM
Jaja.. Da har vi fått servert blåkopier av Strømmen-, Ranheim- og Jerv-kampene, og nå tok vi jammen en reprise på Levanger-kampen også.

Jeg synes det minnet mest om Follo kampen bortsett fra at Follo var greie å ikke scoret 4 på oss.


Og det at vi skapte flere og større sjanser enn Follo. Men ellers, klin make.
Gå av.

Giles

Quote from: Spelaren on June 21, 2015, 20:23:35 PM
Quote from: Giles on June 21, 2015, 19:57:09 PM
Quote from: Ricky on June 21, 2015, 19:49:49 PM
Jaja.. Da har vi fått servert blåkopier av Strømmen-, Ranheim- og Jerv-kampene, og nå tok vi jammen en reprise på Levanger-kampen også.

Jeg synes det minnet mest om Follo kampen bortsett fra at Follo var greie å ikke scoret 4 på oss.


Og det at vi skapte flere og større sjanser enn Follo. Men ellers, klin make.

Fint at du var fornøyd med Follokampen. Follo burde hatt uttelling og om de hadde fått det før Brann scoret kunne fort blitt 4 baklengs der og. Sogndal er sterkere bakover så da ble det med 1 halvsjanse på 90 minutter i dag. Så Sogndal er sterkere enn Follo. Skal gi deg rett i det.

krakra

Uttelling på hva? Banespillet? Ja, kanskje men de skapte ikke så mange sjanser. Det gjorde forsåvidt ikke Sogndal heller, men de holdt jo helt tett bakover.

ostraume

Vi ble rundspilt av Follo og var griseheldige som tok 3 poeng der.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Torvanger

June 21, 2015, 20:34:05 PM #104 Last Edit: June 21, 2015, 20:35:45 PM by Torvanger
Quote from: krakra on June 21, 2015, 20:05:38 PM
Godt poeng. Han gikk i samme felle som Norling mot Levanger. La opp til duellspill mot et lag som går langt utenpå oss i duellspillet. Vi kom mer rundt kantene med Grønner på banen. Hadde Pedersen vært på banen samtidig kunne vi kanskje skapt noe.

Skal dog sies at Sogndal er ekstremt gode defensivt. Et baklengs på sju kamper nå?



Men er det ikke da forferdelig skuffende at LAN går blindt i den samme fellen? Fetteren min er die hard Sogndal og han har sagt SIL ikke har imponert spillemessig i en kamp hittil i år, men de har sanket poeng, noen ganger heldige poeng. Og så driver Nilsen og opphauser dette laget som om det skulle være Real Madrid? Husker at MIM også hadde slike hjerneblødninger innimellom, der han plutselig fikk det for seg at han skulle legge opp spillet etter motstanderen.

Nok en skammelig ripe i Brannlakken i år, jeg hadde virkelig ikke forventet dette og jeg må dessverre meddele at jeg tror Brann har bommet stygt på trenervalget igjen.

Giles

Quote from: krakra on June 21, 2015, 20:32:05 PM
Uttelling på hva? Banespillet? Ja, kanskje men de skapte ikke så mange sjanser. Det gjorde forsåvidt ikke Sogndal heller, men de holdt jo helt tett bakover.

Hvis dette er holdningen i Brann, noe jeg frykter så er Oddsen nærmere enn noen tror.

Lasaron

I en, for meg, hektisk måned er denne kampen direkte årsak til at jeg ikke gidder å gå på kampen på onsdag likevel.
Tren på langskudd

dudo

Eirik Bakke gjør en usedvanlig god figur i Ballspark, den skal han ha. Han var da vitterlig ikke en så sympatisk type da han spilte for oss?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Han har var vel ikke spesielt usympatisk utenfor banen, mer på...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

Skuffet over tafatte møkkaspiller so beviser det en del av oss har sagt lenge De holder ikke mål uansett trener. De e høye på seg sjøl og tror de er gode pga at de spiller på Brann og er fornøyd med det
Skuffet over en trener som skal kjenne Obos mye bedre en sin forgjenger men som gjør enda større taktiske blundere en forgjengeren.
Og til slutt sjokkert over tullinger på store stå som står etter kampen og applauderer og synger til spillerne. Ka faen e det for nokke?
Etter en så flau forestilling hvor de fleste spillerne ikkje har baller eller innsats så skal de få applaus?
Nei for en gjeng med tullinger  
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Quote from: dudo on June 21, 2015, 21:56:49 PM
Eirik Bakke gjør en usedvanlig god figur i Ballspark, den skal han ha. Han var da vitterlig ikke en så sympatisk type da han spilte for oss?


Tja, syns vel at han var sympatisk utenfor banen da han var her.

http://www.ba.no/meninger/sport/brann/de-sma-detaljenes-lag/s/5-8-100400

BA skriver om bergenserne Haugen og Mangersnes som Bakke har med i trenerteamet sitt. Men jeg reagerer litt på hvordan de fremstiller at Petter Strand kom til klubben. I artikkelen kan det virke som at Mangersnes snuste opp Strand og hentet han til Sogndal. Sannheten er at Strand ikke var på blokken til Sogndal, men reiste opp for å studere høsten 2013 og fikk kontrakt med Sogndal etter nyttår 2014 etter å ha trent med Sogndal 2 og spilt kamper for Fyllingsdalen den høsten. Så noe utpreget god speiderjobb var det ikke før de fikk han i fanget.
Rød makt på Hansa

Torvanger

Bakke skal ha refs for å mangle Fair Play. For hva i helvete var det han holdt på med i 1omgang, da spillerne hans la seg ned etter envher duell, hinket av banen og var 100% med igjen etter et klapp på ryggen av fysio? Skammelig Bakke!

Torvanger

Quote from: Lasaron on June 21, 2015, 20:56:35 PM
I en, for meg, hektisk måned er denne kampen direkte årsak til at jeg ikke gidder å gå på kampen på onsdag likevel.


Dersom jeg har noe som kolliderer, setter jeg ikke himmel og jord i bevegelse for å gå på matchen.


Ricky

Utover alt det andre, så må det også sies at colaen var skandale. Sikkert 38 grader varm, og minimalt med kullsyre. Har smakt bedre cola som har ligget en stund i baksetet på en bil med lukkede vinduer en varm sommerdag.

Torvanger

Quote from: Ricky on June 22, 2015, 12:47:36 PM
Utover alt det andre, så må det også sies at colaen var skandale. Sikkert 38 grader varm, og minimalt med kullsyre. Har smakt bedre cola som har ligget en stund i baksetet på en bil med lukkede vinduer en varm sommerdag.



Og kortautomaten fungerte ikke.

stigh

Quote from: Torvanger on June 22, 2015, 13:27:40 PM
Quote from: Ricky on June 22, 2015, 12:47:36 PM
Utover alt det andre, så må det også sies at colaen var skandale. Sikkert 38 grader varm, og minimalt med kullsyre. Har smakt bedre cola som har ligget en stund i baksetet på en bil med lukkede vinduer en varm sommerdag.



Og kortautomaten fungerte ikke.


Jo da funket oppe mellom fjordkraft og frydenbø

Utmedsnolken

og ikke klarte de å ha fylt på kaffi til pausen..
"og der snubler Sæternes igjen"

Corran

Kioskene har vært skandale etter at Bon appetit eller ka det no heter tok over Og blir dårligere og dårligere (litt som laget)
De som driver de har også meget dårlig behandling av sine ansatte
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Var innom to av kioskene på Frydenbø før kampen for å få kjøpt meg en is til kaffen, men det var ikke å oppdrive. Fryseboksene var tomme. Og det på en av årets hittil varmeste dager. Kunne solgt noen tusen is til de over 14000 i går men den potensielle inntekten ser det ikke ut som Brann bryr seg om.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

I fjor og var det tomt for is før kampen på de varmeste dagene

Edit: Sier vel litt om hvor oppgitt vi er over laget når vi begynner å prate om kioskene
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

nero

Quote from: Corran on June 23, 2015, 06:48:24 AM


Edit: Sier vel litt om hvor oppgitt vi er over laget når vi begynner å prate om kioskene

Ja, det sier jo noe om at så godt som ingenting fungerer i denne klovneklubben. Har sagt det før og sier det igjen, vi er Norges dårligst ledede klubb og har vært det en god stund.
Lions led by donkeys.

Northside

Quote from: Corran on June 22, 2015, 21:48:03 PM
Kioskene har vært skandale etter at Bon appetit eller ka det no heter tok over Og blir dårligere og dårligere (litt som laget)
De som driver de har også meget dårlig behandling av sine ansatte


Bon Appetit ble kastet ut i slutten av fjoråret. Jan Petter som var arrangementsjef hadde noen gode tanker rundt driften av kioskene. Dessverre ble han sparket av RBH for å spare penger.
Selv er jeg usikker på om vi egentlig sparte noe ved å sparke han, fyren var meget dyktig og vet hva kundene ønsker.

Kampen var en komplett skandale, spesielt med tanke på de hinsides høye lønningene spillerne våre hever. En skam med slik oppvisning på Stadion og et hån mot 14 000 fremmøtte!

Torvanger

Quote from: stigh on June 22, 2015, 14:04:32 PM
Quote from: Torvanger on June 22, 2015, 13:27:40 PM
Quote from: Ricky on June 22, 2015, 12:47:36 PM
Utover alt det andre, så må det også sies at colaen var skandale. Sikkert 38 grader varm, og minimalt med kullsyre. Har smakt bedre cola som har ligget en stund i baksetet på en bil med lukkede vinduer en varm sommerdag.



Og kortautomaten fungerte ikke.


Jo da funket oppe mellom fjordkraft og frydenbø



Nei, det gjorde den ikke. Hverken etter 30 minutters spill og i pausen, eller tror du de bak disken bløffet oss?

Xminator

Sitter fortsatt og føler på at dette må være det pinligste hjemmetapet i moderne tid (som i etter 1987). Rett nok, jeg er god til å fortrenge slikt, og jeg vet det har vert tapt med styggere sifre, men RBK i tippeligaen er en ting, dette var ett førstedivisjonslag hjemme.

Christian

Var det første hjemmekampen i -98 vi fikk stryk av Molde? Minnes et særs pinlig tap der en gang. Men dette kniver absolutt om førsteplassen.

Nixon

Nei, det var i 1995. Tapte 0-6.
Rød makt på Hansa

ostraume

2 mål hver av de tre "S-ene" til Molde.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

psv-hasund

June 29, 2015, 16:22:31 PM #128 Last Edit: June 29, 2015, 16:25:30 PM by psv-hasund
Hjemme kampen mot Rosenborg når de tok sitt tiende seriegull er et mareritt. Vi tapte vel 1-6 (?) og det ble utlevert gullmedaljer for en tom stadion foruten en gjeng trøndere som telte til 10 hele kampen. Den slår Sogndal kampen for meg ihvertfall-

Edit. Det var i 2001 og vi tapte 2-6

Go Up