• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Sogndal 21.06 kl 18:00

Started by Torvanger, June 08, 2015, 08:23:58 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Giles

Ja, nå gjelder det å få kunstgress. Det vil hindre oss i å bli utspilt på en glimrende gressmatte av et kunstgresslag.
Ser ut som kvaliteten på mannskapet er problemet her. Nok en gang blir oldboysen fraløpt og hva som feiler ungdommen vites ikke.

aleksanderhjelleseth


krakra


Brannfan23

Nå ser jeg hvorfor Sogndal topper tabellen. De er et godt lag.

Giles

Få ut Demidov, han hindrer ethvert offensivt initiativ. Defensivt er det ballmist og nummer to i alle dueller.

Brann patriot

Jeg synes Brann presterer som forventet og foreløpig gjør de en helt middels kam i mitt hode. Husk at dette laget har blitt rundspilt av Follo og delvis Sotra på hjemmebane. Sogndal er relativt sett et meget godt fotballag.
Absence of proof is not proof of absence

monzilla

De som skal bære laget er de som spiller dårligst. Hvor er Huseklepp? Hvor er Demidov?

Brann patriot

Hvorfor mener du at Demidov og Huseklepp skal bære laget? Når var sist nevnte spillere spilte en kamp hvor de var dominerende for sitt lag?
Absence of proof is not proof of absence

monzilla

Tar det for gitt at de troner øverst på lønnsstatistikken.

Belfort

Brann må nå i lag med sine advokater se på mulighetene til å komme ut av kontraktene med Huseklepp og Demidov

Brann patriot

Hadde lønn vært et mål på hvor gode spillerne i Brann var så hadde vi ikke vært i 1 divisjon.
Absence of proof is not proof of absence

monzilla

Helt seriøst så mener jeg at klubben før ta noen grep mtp spillere som tjener for mye i forhold til hva de presterer.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Soler

Forlanger nye spillere til denne klubben. Nå må noen snart se at dette laget ikke er godt nok.

osoerli

Neida det er banedekket som er problemet.  Hadde vi hatt kunstgras hadde vi heilt sikkert vunnet.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

aleksanderhjelleseth

Quote from: Soler on June 21, 2015, 18:23:33 PM
Forlanger nye spillere til denne klubben. Nå må noen snart se at dette laget ikke er godt nok.

Vi har sett det i flere år, alle sammen har sett det!

Kjell249

Tror vi må stikke fingeren i jorden, og endre ambisjonene til å overleve i OBOS. Så får vi bruke noen sesonger på å bygge en stall som kan være med å kjempe om opprykk...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Brann patriot

Brann har ikke penger til å kjøpe nye spillere dessverre.
Absence of proof is not proof of absence

Kjell249

Ikke noe negativt mot Larsen, men å treffe en motspiller med en pasning klarer han ikke...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krakra

Quote from: Kjell249 on June 21, 2015, 18:29:59 PM
Tror vi må stikke fingeren i jorden, og endre ambisjonene til å overleve i OBOS. Så får vi bruke noen sesonger på å bygge en stall som kan være med å kjempe om opprykk...

pidre

Tenker vi kan hente opp noen flere talenter fra u-avdelingen nå sommerpausen.
Saludar a los monos!

Torvanger

Jeg har mistet all tillit til LAN etter denne matchen, Grønner og Larsen på benken, Karadas på venstre flanke fra start, kick and run og horribelt defensivt opplegg. Han SKAL Brann IKKE forlenge med, dette holder ikke.

krakra

Quote from: Torvanger on June 21, 2015, 18:41:39 PM
Jeg har mistet all tillit til LAN etter denne matchen, Grønner og Larsen på benken, Karadas på venstre flanke fra start, kick and run og horribelt defensivt opplegg. Han SKAL Brann IKKE forlenge med, dette holder ikke.
Blir det ny boikott nå?

pidre

Quote from: Torvanger on June 21, 2015, 18:41:39 PM
Jeg har mistet all tillit til LAN etter denne matchen, Grønner og Larsen på benken, Karadas på venstre flanke fra start, kick and run og horribelt defensivt opplegg. Han SKAL Brann IKKE forlenge med, dette holder ikke.

Vi har for dårlige spillere.
Saludar a los monos!

krakra

Sogndal er et velsmurt maskineri som kan hente vrakgods fra andrelaget til Brann og amatørspillere fra Bergens breddeklubber og gjøre dem til nøkkelspillere. Brann er et kaos som kan hente nøkkelspillere fra divisjonen over oss og få dem til å fremstå som knapt gode nok for OBOS. Det er grunnen til at Sogndal er 12 poeng foran oss. Det er ikke noe vi kan kjøpe oss unna. Forhåpentligvis kan Nilsen få dreisen på det etterhvert, men det vil ta tid etter Skarsfjord og Norling.

KriseLise

Quote from: aleksanderhjelleseth on June 21, 2015, 18:25:19 PM
Quote from: Soler on June 21, 2015, 18:23:33 PM
Forlanger nye spillere til denne klubben. Nå må noen snart se at dette laget ikke er godt nok.

Vi har sett det i flere år, alle sammen har sett det!

Nei det kan jeg si med sikkerhet at alle ikke har  :)
Men noen av oss har sett det leeeenge. Men vi har hatt feil hele tiden vi....
Forskjellen på Supportere og en ulveflokk? Supportere har Brann i hjertet, mens ulveflokken har hjertet i brann! :)

KriseLise

June 21, 2015, 18:59:51 PM #76 Last Edit: June 21, 2015, 19:01:38 PM by KriseLise
Quote from: Torvanger on June 21, 2015, 18:41:39 PM
Jeg har mistet all tillit til LAN etter denne matchen, Grønner og Larsen på benken, Karadas på venstre flanke fra start, kick and run og horribelt defensivt opplegg. Han SKAL Brann IKKE forlenge med, dette holder ikke.


7.Juni skrev du:
QuoteHva i helvete var det Norling holdt på med?! LAN i 10 år, signer!!!!


Kookoo!!
Du er  morsom å lese Torvanger. Men du svinger voldsomt fra ytterkant til ytterkant.
Forskjellen på Supportere og en ulveflokk? Supportere har Brann i hjertet, mens ulveflokken har hjertet i brann! :)

krakra

Hvor stor er sannsyneligheten for at Patronen hadde storspilt for oss? Større enn sannsyneligheten enn for at han fort hadde blitt satt i kategorien "under middels OBOS"? Hva med Kjemhus? Hvem tror han hadde fremstått like god hvis han hadde blitt tatt opp fra juniorlaget hos oss? Hvem tror han hadde blitt beskrevet av "talent som ikke er god nok"? Husker ikke at noen som fulgte Brann 2 var spesielt begeistrede for ham. Hvem tror at Petter Strand hadde storspilt like mye hvis han hadde gått til oss istedenfor Sogndal?

Xminator

0-4
På hjemmebane
Mot ett førstedivisjonslag

Stemmer for at vi starter høstsesongen med 40 spillere i A-stallen.

Spelaren

Godt oppsummert av krakra. Vi er elendige på å foredle spillere og deres egenskaper. Der er Sogndal gode. Selv middelse spillere ser gode ut når løpene er perfekte, og da er mye av jobben gjort.
Gå av.

Torvanger

Quote from: KriseLise on June 21, 2015, 18:59:51 PM
Quote from: Torvanger on June 21, 2015, 18:41:39 PM
Jeg har mistet all tillit til LAN etter denne matchen, Grønner og Larsen på benken, Karadas på venstre flanke fra start, kick and run og horribelt defensivt opplegg. Han SKAL Brann IKKE forlenge med, dette holder ikke.


7.Juni skrev du:
QuoteHva i helvete var det Norling holdt på med?! LAN i 10 år, signer!!!!


Kookoo!!
Du er  morsom å lese Torvanger. Men du svinger voldsomt fra ytterkant til ytterkant.

KriseLise

Huseklepp sa det helt korrekt på ballspark nettopp:

"Helt ærlig, alle i garderoben gir 100%, men det er ikke godt nok"

Forskjellen på Supportere og en ulveflokk? Supportere har Brann i hjertet, mens ulveflokken har hjertet i brann! :)

Torvanger

Quote from: Spelaren on June 21, 2015, 19:14:15 PM
Godt oppsummert av krakra. Vi er elendige på å foredle spillere og deres egenskaper. Der er Sogndal gode. Selv middelse spillere ser gode ut når løpene er perfekte, og da er mye av jobben gjort.


Det er mye mer press her, der oppe spiller de for en bygd som er fornøyd bare det går sånn passe, man får utvikle seg i ro og fred. Det har ingenting med Branns evner, eller manglende evner å gjøre og jeg vil da påstå at Brann har vært flinke med flere.

Torvanger

Quote from: krakra on June 21, 2015, 18:42:28 PM
Quote from: Torvanger on June 21, 2015, 18:41:39 PM
Jeg har mistet all tillit til LAN etter denne matchen, Grønner og Larsen på benken, Karadas på venstre flanke fra start, kick and run og horribelt defensivt opplegg. Han SKAL Brann IKKE forlenge med, dette holder ikke.
Blir det ny boikott nå?



Nei, men kontrakten bør ikke fornyes.

krakra

Quote from: Torvanger on June 21, 2015, 19:16:16 PM
Quote from: Spelaren on June 21, 2015, 19:14:15 PM
Godt oppsummert av krakra. Vi er elendige på å foredle spillere og deres egenskaper. Der er Sogndal gode. Selv middelse spillere ser gode ut når løpene er perfekte, og da er mye av jobben gjort.


Det er mye mer press her, der oppe spiller de for en bygd som er fornøyd bare det går sånn passe, man får utvikle seg i ro og fred. Det har ingenting med Branns evner, eller manglende evner å gjøre og jeg vil da påstå at Brann har vært flinke med flere.
Da er det flott vi har supportere som deg som slakter trenere de har hyllet etter èn kamp. Som du selv forklarer så er dette veldig nyttig for oss.

Spelaren

Quote from: Torvanger on June 21, 2015, 19:16:16 PM
Quote from: Spelaren on June 21, 2015, 19:14:15 PM
Godt oppsummert av krakra. Vi er elendige på å foredle spillere og deres egenskaper. Der er Sogndal gode. Selv middelse spillere ser gode ut når løpene er perfekte, og da er mye av jobben gjort.


Det er mye mer press her, der oppe spiller de for en bygd som er fornøyd bare det går sånn passe, man får utvikle seg i ro og fred. Det har ingenting med Branns evner, eller manglende evner å gjøre og jeg vil da påstå at Brann har vært flinke med flere.


Visst er det press på den suverene serielederen i Obos. Vi må ikkje lulle oss inn i en unnskyldningsfelle om at det er så voldsomt press når vi tøver rundt på nivå to. Folk flest i Bergen driter jo tydeligvis av klubben.
Gå av.

Nixon

Det blir for dumt å gi opp Nilsen allerede nå. Men han startet etter min mening med feil lagoppstilling og feil taktikk i dag.
Rød makt på Hansa

Henki

Bortefans på hjemmetribunene er forresten forbanna provoserende.
Ballen skal fremover!

Torvanger

Quote from: Nixon on June 21, 2015, 19:20:16 PM
Det blir for dumt å gi opp Nilsen allerede nå. Men han startet etter min mening med feil lagoppstilling og feil taktikk i dag.

Giles

Quote from: krakra on June 21, 2015, 18:40:42 PM
Quote from: Kjell249 on June 21, 2015, 18:29:59 PM
Tror vi må stikke fingeren i jorden, og endre ambisjonene til å overleve i OBOS. Så får vi bruke noen sesonger på å bygge en stall som kan være med å kjempe om opprykk...

Man får de poengene man fortjener men prestasjonene har ikke vært overbevisende og uten en god porsjon flaks kunne LAN stått poengløs. Kan ikke se noen grunn til at noe lag skal frykte Brann. Brann er et middles minus OBOS lag og kan absolutt rykke ned. Tidenes skandale, men ikke utelukket.
Dessverre er det ingen ting som tilsier stor poengfangst noe det var mulig å argumentere for i fjor ut fra spill og sjanser. Så Oddsen se opp Brann er på vei.
Men OBOS er lunefull og Brann kan med flaks og hundre prosent forbedring slumpe til et opprykk.

krakra

Brann kjemper om opprykk, ikke nedrykk.

blobby winters

Quote from: Torvanger on June 21, 2015, 19:33:29 PM
Quote from: Nixon on June 21, 2015, 19:20:16 PM
Det blir for dumt å gi opp Nilsen allerede nå. Men han startet etter min mening med feil lagoppstilling og feil taktikk i dag.


Kunne ikke være mer enig. Trenger ikke å være fotball geni å forstå at Karadas ikke er en venstre ving. ???

Nixon

Quote from: Torvanger on June 21, 2015, 19:33:29 PM
LAN påstår at har har Brann i hjertet og blodet, hvorfor er han ikke mer på nett med oss?


Du mener at Nilsen, eller hvilken som helst Branntrener, skal logge seg inn jevnlig på forumet og sjekke hva "folk flest" mener før han tar ut laget? Det hadde jo vært storartet!
Rød makt på Hansa

krakra

Quote from: Nixon on June 21, 2015, 19:46:28 PM
Quote from: Torvanger on June 21, 2015, 19:33:29 PM
LAN påstår at har har Brann i hjertet og blodet, hvorfor er han ikke mer på nett med oss?


Du mener at Nilsen, eller hvilken som helst Branntrener, skal logge seg inn jevnlig på forumet og sjekke hva "folk flest" mener før han tar ut laget? Det hadde jo vært storartet!
Hva Torvanger mener.

Ricky

Jaja.. Da har vi fått servert blåkopier av Strømmen-, Ranheim- og Jerv-kampene, og nå tok vi jammen en reprise på Levanger-kampen også.

Nixon

Quote from: krakra on June 21, 2015, 19:47:43 PM
Quote from: Nixon on June 21, 2015, 19:46:28 PM
Quote from: Torvanger on June 21, 2015, 19:33:29 PM
LAN påstår at har har Brann i hjertet og blodet, hvorfor er han ikke mer på nett med oss?


Du mener at Nilsen, eller hvilken som helst Branntrener, skal logge seg inn jevnlig på forumet og sjekke hva "folk flest" mener før han tar ut laget? Det hadde jo vært storartet!
Hva Torvanger mener.


He he, joda, men det hadde vært en morsom tanke. Og vi snakker tross alt om Torvanger.
Rød makt på Hansa

Giles

Quote from: Ricky on June 21, 2015, 19:49:49 PM
Jaja.. Da har vi fått servert blåkopier av Strømmen-, Ranheim- og Jerv-kampene, og nå tok vi jammen en reprise på Levanger-kampen også.

Jeg synes det minnet mest om Follo kampen bortsett fra at Follo var greie å ikke scoret 4 på oss.

Nixon

Nilsen sier at det ble gutter mot menn. Det har han helt rett i. Men litt av problemet med kampen er at våre gutter kanskje ikke skulle prøvd å spilt som menn mot et lag som behersker dette bedre enn de fleste.
Rød makt på Hansa


krakra

Godt poeng. Han gikk i samme felle som Norling mot Levanger. La opp til duellspill mot et lag som går langt utenpå oss i duellspillet. Vi kom mer rundt kantene med Grønner på banen. Hadde Pedersen vært på banen samtidig kunne vi kanskje skapt noe.

Skal dog sies at Sogndal er ekstremt gode defensivt. Et baklengs på sju kamper nå?

Go Up