• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Sogndal 21.06 kl 18:00

Started by Torvanger, June 08, 2015, 08:23:58 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Torvanger

June 08, 2015, 08:23:58 AM Last Edit: June 15, 2015, 08:52:21 AM by Torvanger
Jeg kan rett og slett ikke vente til Sogndal kommer på besøk. Mann, skal de få kjørt seg, Brann er heltent og kommer til å rulle over saftkokerne. Se opp for ultradefensive paranteser, LAN må bare mate på og mate på, så løsner det etterhvert.

Belfort


I_Medgang_Og_Motgang

Perfekt ramme for å bryte saftkokernes nå sjette strake. Samtidig får Hødd besøk av Sandnes. Satser på U i den kampen.
Success is temporary, loyalty is forever

aleksanderhjelleseth

Quote from: Torvanger on June 08, 2015, 08:23:58 AM
Jeg kan rett og slett ikke vente til Sogndal kommer på besøk. Mann, skal de få kjørt seg, Brann er heltent og kommer til å rulle over saftkokerne. Se opp for ultradefensive paranteser, LAN må bare mate på og mate på, så løsner det etterhvert.

Kampen begynner Kl 18

dokken

Quote from: Belfort on June 08, 2015, 08:38:03 AM
6 poengs kamp. Her bør det bli tett opp under fullt hus


Akkurat det regner jeg med var en spøk. Eller tror du seriøst på 15.000+ i den kampen?
Tror vi skal være godt fornøyd hvis det blir 10.000 betalende og 8-9000 i oppmøte. Det vil være mer enn en dobling i oppmøte siden sist hjemmekamp.


Lasaron

Jeg vil ha Demidov på sentral midt og Acosta som stopper. Farten til Acosta er viktigere på stopperplass. Lederegenskapene til Demidov er viktigere på midtbanen. Dessuten syns jeg Acosta er så ustabil på midten. Men dette er en sak der jeg ikke er bombastisk.
Tren på langskudd

pidre

Acosta dekker større rom på midten, vinner flere dueller, treffer på flere pasninger og lager færre frispark enn Demi.
Saludar a los monos!

Finfin respons

Quote from: pidre on June 08, 2015, 12:32:23 PM
Acosta dekker større rom på midten, vinner flere dueller, treffer på flere pasninger og lager færre frispark enn Demi.


Men (og dette er det pussige) : fra stopperplass koster derimot frisparcosta oss tre-fire farlige dødballer pr kamp. Helt konsekvent.
Kanskje.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Finfin respons on June 08, 2015, 14:17:46 PM
Quote from: pidre on June 08, 2015, 12:32:23 PM
Acosta dekker større rom på midten, vinner flere dueller, treffer på flere pasninger og lager færre frispark enn Demi.


Men (og dette er det pussige) : fra stopperplass koster derimot frisparcosta oss tre-fire farlige dødballer pr kamp. Helt konsekvent.


Så totalen blir jo at han er best på midtbanen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Jeg tror vi bør kunne forvente at Pedersen og Demidov gjør sin beste kamp for Brann til nå i denne kampen.
Tren på langskudd

Torvanger

Quote from: Nixon on June 08, 2015, 11:52:25 AM



Bipolar? Har du ikke fått med eg at det har skjedd et trenerskifte? Og ekte Brannfans lever med, de sitter ikke der med et stemningsleie og er positiv og klapper uansett hva som blir levert. Får man servert drit, lever man dritt tilbake.

Torvanger

Quote from: pidre on June 08, 2015, 12:32:23 PM
Acosta dekker større rom på midten, vinner flere dueller, treffer på flere pasninger og lager færre frispark enn Demi.



Acosta er det perfekte midbtbaneankeret i 4-3-3, han har muskler, duellkraft og fart.

Torvanger

Jeg tipper det kommer 12-13.000. Husk på at det bor mangen sogninger i Bergen, det er toppkamp, Brann har medvind og gjenvunnet optimisme og det kommer et betydelig antall med supportere fra Sogn og Fjordane. 3.000 SIL-fans og rett over 10.000 Brann?

huleste

Quote from: Torvanger on June 15, 2015, 08:56:59 AM
Jeg tipper det kommer 12-13.000. Husk på at det bor mangen sogninger i Bergen, det er toppkamp, Brann har medvind og gjenvunnet optimisme og det kommer et betydelig antall med supportere fra Sogn og Fjordane. 3.000 SIL-fans og rett over 10.000 Brann?


3000 songndalere tror jeg ikke så mye på. 800 kanskje.

Miller

Quote from: Torvanger on June 15, 2015, 08:56:59 AM
Jeg tipper det kommer 12-13.000. Husk på at det bor mangen sogninger i Bergen, det er toppkamp, Brann har medvind og gjenvunnet optimisme og det kommer et betydelig antall med supportere fra Sogn og Fjordane. 3.000 SIL-fans og rett over 10.000 Brann?


Hele bygden kommer til Bergen på storby weekend :D

stigh

Quote from: huleste on June 15, 2015, 11:04:38 AM
Quote from: Torvanger on June 15, 2015, 08:56:59 AM
Jeg tipper det kommer 12-13.000. Husk på at det bor mangen sogninger i Bergen, det er toppkamp, Brann har medvind og gjenvunnet optimisme og det kommer et betydelig antall med supportere fra Sogn og Fjordane. 3.000 SIL-fans og rett over 10.000 Brann?


3000 songndalere tror jeg ikke så mye på. 800 kanskje.
[/Ã¥

Huske at mange av de er studenter. Og de er reist hjem alle mann så godt som

stigh

Quote from: huleste on June 15, 2015, 11:04:38 AM
Quote from: Torvanger on June 15, 2015, 08:56:59 AM
Jeg tipper det kommer 12-13.000. Husk på at det bor mangen sogninger i Bergen, det er toppkamp, Brann har medvind og gjenvunnet optimisme og det kommer et betydelig antall med supportere fra Sogn og Fjordane. 3.000 SIL-fans og rett over 10.000 Brann?


3000 songndalere tror jeg ikke så mye på. 800 kanskje.

Huske at mange av de er studenter. Og de er reist hjem alle mann så godt som

Torvanger

Dette er julekveld og cupfinale for sogningene. De fyller opp bortefeltet og det kommer til å sitte mange på tribunenen rundt om.

Henki

Quote from: Torvanger on June 16, 2015, 12:21:58 PM
Dette er julekveld og cupfinale for sogningene.


Mer julekveld og cupfinale enn det har vært for dem tidligere?
Ballen skal fremover!

krøvel vellevold

Quote from: Torvanger on June 16, 2015, 12:21:58 PM
Dette er julekveld og cupfinale for sogningene. De fyller opp bortefeltet og det kommer til å sitte mange på tribunenen rundt om.


Det trodde vi om Nest-kampen 16.mai også. Jeg så ikke mange utenom på bortefeltet som jublet da Nest scoret.
Legg ned hele klubben!

Herman1

June 19, 2015, 17:55:13 PM #22 Last Edit: June 19, 2015, 18:03:33 PM by Herman1
Noen som vet ca. hvor mange billetter som er solgt pr. nuh?
Lite oppdateringer i billett-tråden.

Edit: Over 11.000 billetter er solgt pr. fredag ettermiddag:

http://www.brann.no/news/article/liejixryagoe1c8743yqkax9a/title/over-11000-billetter-solgt

Ricky


Torvanger

June 20, 2015, 20:28:49 PM #24 Last Edit: June 20, 2015, 20:32:58 PM by Torvanger

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Corran

Her er troppen:

1 Alex Horwath
12 Kenneth Udjus

3 Erlend Hanstveit
5 Jonas Grønner
6 Vadim Demidov
7 Kristoffer Larsen
8 Fredrik Haugen
9 Kasper Skaanes
11 Alejandro Castro
13 Erik Huseklepp
15 Bismar Acosta
16 Emil Hansson
18 Azar Karadas
19 Marcus Pedersen
27 Erdin Demir
30 Fredrik P. Knudsen
33 Amin Nouri
35 Mathias Raum

Skadet er: Piotr Leciejewski (fingerbrudd) og Jakob Orlov (strekt leddbÃ¥nd pÃ¥ innsiden av kneet). Kristoffer Barmen  (Kneet)
Forventer følgende 11
                      Udjus
Nouri - Grønner - Demidov - Demir
       Skaanes - Acosta - Haugen
     Huseklepp - Pedersen - Larsen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

blobby winters

Birkelund tydeligvis fortsatt ikke klar for kamp.
Spennende å se han som indreløper når han er klar igjen.

KEO

er det noen som har en link til kampen ( ikke Zebra) da den ikke fungerer på Mallorca.
Nu kør vi!

stigh


dudo

Det ryktes at de gode lagene stiller med to forskjellige lag hjemme og borte, vet noen noe om det?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

aleksanderhjelleseth

Et meget defensivt lag, to midtstoppere på midtbanen.

Spelaren

Samme dommer som i åpningskampen...
GÃ¥ av.

dudo

Quote from: Spelaren on June 21, 2015, 16:33:37 PM
Samme dommer som i åpningskampen...


Håper han vil gjøre bot. Men det er sikkert heller snakk om at han skal vise han ikke er hjemmedommer ...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

0-1. Passivt på andreball.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

osoerli

Svak sikring på vår corner
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

Sogndal leder så da bytter de innpå teaterskolen.
GÃ¥ av.

Torvanger

Horribel taktikk av LAN, spark og spenn og Karadas på topp istedenfor Larsen. Jeg trodde vi hadde fåtr en trener med hodet på rett plass, åpenbart går han i de samme fellene som forgjengerne, han er redd for å tape og legger opp spillet etter motstander. Faaaaaaeeeen!!!!

Soler

Ubrukelig keeperspill av Udjus. Står kun på halvdistanse i stedet for å gå ut presse Sogndalspissen. Horwath kan umulig være dårligere.

dudo

Men for en matte!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

storB

Demir spiller sin verste kamp på lenge, høyrebacken er også direkte svak. Ingen av dem fremstår som trusler offensivt og de sliter med å treffe lagkamerater med enkle pasninger. Forresten, hvor er Haugen???
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Torvanger

Skammelig, Brann legger seg flat for et overkommelig lag og heg liker veldig dårlig at LAN ikke ser verdien i å ha Larsen på banen, det virker nesten som om han skal markere noe.

osoerli

June 21, 2015, 17:21:59 PM #42 Last Edit: June 21, 2015, 17:24:44 PM by osoerli
Høge innlegg frå kant har neppe stor effekt på Sogndal.  Hurtigs spel langs bakken og tett i duellane er det som krevst.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!


Joggi Bogga

Vi går til pause med en hederlig 0-2. Dette kunne lett vert en del verre og vi skal prise oss lykkelig for at vi fortsatt henger med.

Spådom for 2 omg. Sogndal går raskt opp i 0-3, Pedersen blir utvist og pga tett kampprogram, lar begge lagene tiden renne ut de siste 35 min uten at noe spennende skjer.

Pro tips: forlat stadion i pausen og gå hjem til grillen og en kald IPA.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Erlend

Brann hadde ikke vært Brann uten en skandalekamp i ny og ne...

Giles

Spillere med frekvens ser ut til å være mangelvare. Fullstendig avkledd hittil. Vinner ikke dueller i eget felt heller på grunn av bedre bevegelser av Sogndalspillerne.
Verst likevel med null eget spill. Haugen inn sentralt nå!

Kjell249

Vi blir pisset på i alle spillets faser. Ikke så overraskende, det har vi stort sett blitt i hele år...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Spelaren

Karadas takler likesågodt Pedersen ut av kampen.
GÃ¥ av.

Go Up