• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Cup Bryne-Brann torsdag 4 juni kl 19

Started by hasunds, June 01, 2015, 22:29:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

hasunds

Bryne ivrar truleg etter revansje etter ranet vårt sist. Cup er cup. Billettar til bortetribunen kjøpes i døra til 150kr.
Ahlsen-Geddi-Kniksen-Hasund

Corran

For de som ikke skal nedover vises angivelig denne på Tv2 Sportskanalen (derfor den er flyttet fra kl 18 til kl 19)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Tren på langskudd

Nixon

Denne cupkampen kom veldig ubeleilig i forhold til at Brann burde brukt denne uken til trening, og ikke oppladning, kamp og restitusjon. NÃ¥ blir det nesten ikke tid til trening denne uken og det er uheldig i forhold til ny trener med nytt system.
Rød makt på Hansa

Yngve


Dunkin

Quote from: Nixon on June 02, 2015, 07:31:13 AM
Denne cupkampen kom veldig ubeleilig i forhold til at Brann burde brukt denne uken til trening, og ikke oppladning, kamp og restitusjon. NÃ¥ blir det nesten ikke tid til trening denne uken og det er uheldig i forhold til ny trener med nytt system.


Samtidig kan det være greit å bruke kampen til å spille inn det nye systemet. For min egen del kommer cupen klart i annen rekke med den innledningen vi har fått på sesongen.

Lasaron

Jeg tror på at man må gå hundre prosent inn for det ene eller andre. Ikke nedprioritere cupen litt. Enten prioritere 100% eller gå offentlig ut med at man nedprioriterer den fullt og helt og at man bare bruker til øving og/eller hviling av viktige spillere. Da vil det bli lettere å drite i et tap.
Tren på langskudd

dudo

To kamper igjen før ferien. Kjør for fullt i begge to, det er også best læring. Kampfri får de snart nok.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Lasaron

Det er et poeng jeg ikke har tenkt på. Ok. Jeg er enig. Kjør på. (Når jeg gikk inn på terminlisten for å sjekke hvor lenge det var til neste kamp (jeg bruker altomfotball), glemte jeg meg og klikket først inn på eliteserien).
Tren på langskudd

Nixon

Ja, Brann må satse på cupen i år. Kommer vi forbi denne runden blir det mye roligere i sommer og høst, og vi er også da forhåpentligvis mye mer samspilt enn i går.
Rød makt på Hansa



Corran

Quote from: Lasaron on June 02, 2015, 07:24:49 AM
Piotr
Nouri - Grønner - Acosta - Demir
Barmen - Demidov - Haugen
Larsen - Pedersen - Skaanes


Helt enig med dette laget Eneste endringen er at jeg lurer på om jeg ville kjørt Azar på topp. Greit med en som vinner noen dueller som Skaanes spesielt og til dels Larsen kan plukke opp. Han er også et greit oppspillspunkt så resten av laget kan komme etter.
Pedersen jobber mye men det er jo bare villmannstakter på ham
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Quote from: Corran on June 02, 2015, 14:19:55 PM
Quote from: Lasaron on June 02, 2015, 07:24:49 AM
Piotr
Nouri - Grønner - Acosta - Demir
Barmen - Demidov - Haugen
Larsen - Pedersen - Skaanes


Helt enig med dette laget Eneste endringen er at jeg lurer på om jeg ville kjørt Azar på topp. Greit med en som vinner noen dueller som Skaanes spesielt og til dels Larsen kan plukke opp. Han er også et greit oppspillspunkt så resten av laget kan komme etter.
Pedersen jobber mye men det er jo bare villmannstakter på ham


Karadas har hatt bra innhopp som spiss i det siste, men har likevel større tro på Pedersen fra start. Dessuten skal Pedersen bli dritgod.
Tren på langskudd

krakra

Hva skal til for at Karadas er bedre enn Pedersen fra start? Vinne en hodeduell? Pedersen må først og fremst komme seg på et akseptabelt fysisk nivå.

OmOssSjølOgHansaøl

Jeg håper definitivt på Karadas fra start. Han holdt minst en divisjon høyere nivå enn Pedersen mot Follo, og mot slutten av andreomgang så Pedersen ut som om han trengte noen dagers hvile.

Pedersen og Huseklepp får heller vurderes som innbyttere på tampen av kampen. Jeg mistenker at begge trenger trøtte motstandere for å få en god opplevelse ...
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Nixon

Jeg syns sammenligningen mellom Pedersen og Karadas er litt urettferdig. Pedersen slet seg ut som bokstavlig talt enslig spiss i over en omgang på et lag som ikke hang sammen. Det er klart at han merket det, selv om han nok ikke er hundre prosent. Og når Karadas får skryt for å finne medspillere der fremme så hadde Karadas den store fordelen at det faktisk var medspillere der fremme.

Så jeg vil starte med Pedersen igjen. Jeg tror han er bedre enn det han fikk vist i går dersom laget begynner å fungere bedre sammen. Og kanskje er også rekkefølgen Pedersen - Karadas bedre enn omvendt med tanke på et bytte i andre omgang? I tillegg er jeg oppsiden med å få Pedersen i kampform ganske stor for laget.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Quote from: Nixon on June 02, 2015, 17:50:50 PM
Jeg syns sammenligningen mellom Pedersen og Karadas er litt urettferdig. Pedersen slet seg ut som bokstavlig talt enslig spiss i over en omgang på et lag som ikke hang sammen. Det er klart at han merket det, selv om han nok ikke er hundre prosent. Og når Karadas får skryt for å finne medspillere der fremme så hadde Karadas den store fordelen at det faktisk var medspillere der fremme.

Så jeg vil starte med Pedersen igjen. Jeg tror han er bedre enn det han fikk vist i går dersom laget begynner å fungere bedre sammen. Og kanskje er også rekkefølgen Pedersen - Karadas bedre enn omvendt med tanke på et bytte i andre omgang? I tillegg er jeg oppsiden med å få Pedersen i kampform ganske stor for laget.


Vi tenker helt likt i denne saken.
Tren på langskudd

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on June 02, 2015, 17:50:50 PM
Jeg syns sammenligningen mellom Pedersen og Karadas er litt urettferdig. Pedersen slet seg ut som bokstavlig talt enslig spiss i over en omgang på et lag som ikke hang sammen. Det er klart at han merket det, selv om han nok ikke er hundre prosent. Og når Karadas får skryt for å finne medspillere der fremme så hadde Karadas den store fordelen at det faktisk var medspillere der fremme.

Så jeg vil starte med Pedersen igjen. Jeg tror han er bedre enn det han fikk vist i går dersom laget begynner å fungere bedre sammen. Og kanskje er også rekkefølgen Pedersen - Karadas bedre enn omvendt med tanke på et bytte i andre omgang? I tillegg er jeg oppsiden med å få Pedersen i kampform ganske stor for laget.


Helt enig. Fysikken sviktet fordi han jobbet dobbelt så hardt som resten av spillerne i 1. omgang og det meste av presset ble gjennomført alene.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Finfin respons

Quote from: Nixon on June 02, 2015, 17:50:50 PM
Jeg syns sammenligningen mellom Pedersen og Karadas er litt urettferdig. Pedersen slet seg ut som bokstavlig talt enslig spiss i over en omgang på et lag som ikke hang sammen. Det er klart at han merket det, selv om han nok ikke er hundre prosent. Og når Karadas får skryt for å finne medspillere der fremme så hadde Karadas den store fordelen at det faktisk var medspillere der fremme.

Så jeg vil starte med Pedersen igjen. Jeg tror han er bedre enn det han fikk vist i går dersom laget begynner å fungere bedre sammen. Og kanskje er også rekkefølgen Pedersen - Karadas bedre enn omvendt med tanke på et bytte i andre omgang? I tillegg er jeg oppsiden med å få Pedersen i kampform ganske stor for laget.


Ja. Vi vet hva vi får med Azar (utenom de gangene han overrasker stort) men han er best som innbytter. Ikke uenig med at Pedersen starter. Han må inn i flyt-sonen og bli enda bedre kjent med medspillerne i kampsituasjoner.

Jeg håper jo også at laget setter seg, og at eksperimenteringen ikke når nye høyder med Nye Nilsen. Men om Pedersen må hvile på grunn av noe, så kunne jeg tenke meg å se Huseklepp som sentral spiss. I defensiv 4-5-1 vil han da få mye mindre defensivt ansvar enn han har hatt så langt i sesongen. Kunne vel forsåvidt vært spennende å se Pedersen i en 4-3-3-kantrolle også, selv om jeg ikke har noen god grunn til å tro at det er en rolle han ville briljere i.
Kanskje.

Xminator

Nilsen varsler endringer for å få se flere spillere.

Lasaron

Interessant. Han kjenner nok til hva Karadas står for. Dette kan borge for Pallis, Heggland, Hansson og Castro. Ihvertfall noen av dem.
Tren på langskudd


Nixon

Alle cup-askeladder fra lavere divisjoner synes det er gøy å se hvor langt de kan komme i cupen. Så her er det bare å kjøre på!
Rød makt på Hansa

pidre

Saludar a los monos!

Finfin respons

Quote from: Xminator on June 04, 2015, 09:47:37 AM
Nilsen varsler endringer for å få se flere spillere.


Quote from: Lasaron on June 04, 2015, 09:54:13 AM
Interessant. Han kjenner nok til hva Karadas står for. Dette kan borge for Pallis, Heggland, Hansson og Castro. Ihvertfall noen av dem.


Jeg vil se et ungt og hurtig ballbesittende lag uten "oppspillspunkt" eller muligheter for enkle løsninger. Jeg vil se et skandaløst ungt lag uten rutinerte spillere, samt keeperen med det vanskeligste etternavnet. Ikke fordi vi skal spare slitne spillere for belastning, men fordi jeg vil se ungdommelig mot og friske tendenser. Castro kan nye Nilsen se på video.

Disse og dette vil jeg se (4-3-3):

                        Piotr
Heggland - Pallesen - Grønner - Demir
       Barmen - Haugen - Skaanes
      Hansson - Huseklepp - Larsen
Kanskje.

Finfin respons

For ekstra trøkk og driv underveis i kampen, kan Demir flyttes frem på vingen, og så får vi vurdert en offensiv 3-4-3-formasjon.
Kanskje.

Ricky

Tipper 4-5-1 og kjedelig gampefotball fra begge lag. Noen klarer vel å gampe inn 1-0 på en dødballsituasjon før eller senere, og man får vel håpe det er en Brann-spiller (og riktig vei).

stigh


stigh

Branns lag mot Bryne (4-3-3): Udjus - Nouri, Grønner, Pallesen Knudsen, Demir - Skaanes, Acosta, Barmen - Larsen, Pedersen, Huseklepp.

Udjus tilbake i mål istede for pitro.

Brann patriot

Noen som har stream? Er i utlandet og da fungerer Tv2 sumo dårlig.
Absence of proof is not proof of absence

stigh

Me dette laget her så ser de ut som Nilsen ikke helt satser på cupen


Klaus_Brann

Quote from: stigh on June 04, 2015, 17:23:55 PM
Me dette laget her så ser de ut som Nilsen ikke helt satser på cupen


Ser ikke helt det. Gode grunner til hvorfor ikke Demidov og Piotr starter.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

JADDA! Så lett! Så ut som et klassisk 1. runde cupmål:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Finfin respons

Huseklepp fortsetter på høyre kant fremme i denne kampen. Utrolig sjanse til Pedersen der.
Fint innlegg av Huse. Fin start.
Kanskje.

Finfin respons

Blir spennende å se hvordan denne midtbanen blir seende ut, med Acosta som anker.
Kanskje.

OmOssSjølOgHansaøl

Spillerne ser ut til å ha tatt til seg det med kroppsspråk. Det er thumbs up til hverandre i ett sett. :-)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

vekkreist

uff hvorfor snur Demir seg der og spiller bakover?:..

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vekkreist

Der skulle Demir scoret! Men mye folk mellom han og mål da..

Bra start av Brann.. årets beste???

Belfort

Større sjanse for at jeg får en meteoritt i hodet i morgen når jeg går på jobb enn at Barmen scorer

vekkreist

Skaanes blant annet har vært frisk!

Finfin respons

Brann har store rom å spille på.

Nydelig av Udjus.
Kanskje.

Finfin respons

Brann spiller altså uten både Haugen og Demidov.
Det er en ganske unik Brann-midtbane vi ser i dag.
Kanskje.

Klaus_Brann

Dessverre like enkelt mål for Bryne. Tafatt forsvarsspill.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Finfin respons

Det virker ikke som om Barmen, Skaanes, Huseklepp eller Larsen tar inn over seg at Acosta er ute, og at Brann spiller med ti mann. Fullstendig hjernefrys. Tafatt.
Kanskje.

osoerli

Veldig fin start.  SÃ¥ lot dei bryne koma inn i kampen.  MÃ¥ ikkje slappa av, bare kjøra pÃ¥.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Lasaron

Nå får vi se om Nilsen gjør noe med hodene dies til pause, han gjorde det mot Follo.
Tren på langskudd

Finfin respons

Quote from: osoerli on June 04, 2015, 18:32:50 PM
Veldig fin start.  SÃ¥ lot dei bryne koma inn i kampen.  MÃ¥ ikkje slappa av, bare kjøra pÃ¥.


Ja. Det skjedde noe etter 15-20 minutter. Ballen gikk mye mindre langs bakken. Istedet ble det et langsommere spill, ballen gikk mye mer opp i luften til duellspill, og de store rommene Brann hadde ble tettet når tempoet på den måten gikk ned.

Positivt:
Barmen og Skaanes er modige og vender spillet i stor grad fremover i stedet for bakover.

Negativt:
Mye polespill, unødvendige klareringer og frykt utover i omgangen. Udjus bidrar til dette med sine 100-meters-utspark.
Kanskje.

Go Up