• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Lars Arne Nilsen

Started by PimpyPete, May 29, 2015, 18:32:29 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Billy Elliott

Quote from: krakra on December 12, 2019, 14:35:30 PM
Quote from: Billy Elliott on December 12, 2019, 14:31:29 PM
Quote from: krakra on December 12, 2019, 14:17:35 PM
Quote from: Billy Elliott on December 12, 2019, 14:16:02 PMLAN savner Braaten, Demidov og Orlov, sier han. Vil ha nye sånne typer.
Det kan vel de fleste være enige i.

Var et navn som ikke ble nevnt der tho...

Karadas.

Altså enda en oldis.
Karadas ble nevnt.

Det er jeg fullt klar over, jeg trodde du reagerte på at jeg utelot han. Uansett, ikke så viktig.

Den eneste jeg savner er Radlinger. Vi har hatt en halv sesong med LAN der vi spilte sånn ganske OK fotball, Radlinger var en svært viktig bidragsfaktor til det.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

krakra

Quote from: Nixon on December 12, 2019, 14:51:23 PM
Quote from: krakra on December 12, 2019, 14:38:17 PMDet Brann er nødt til å gjøre veldig fort, egentlig i løpet av dagen, men ihvertfall innen helgen, er å presentere sin plan for hvordan de skal "Bygge Brann igjen". Altså hvordan de har tenkt å spille, hva slags type spillere de skal satse på, hvilken plass spiller- og talentutviklingen har, hvordan de skal kommunisere med omgivelsene og hvilke ambisjoner de har på kort og lang sikt.

Jeg har ikke tro på at de har noe så omfattende klart så fort. Det ville overraske meg.
De burde jo hatt noe ganske omfattende på plass til dagens styremøte. Hvis de går videre med LAN bare fordi de har en tanke om at "Står vi sammen går det bra", så er det jo amatørmessig. Det må da foreligge konkrete planer om hvordan man både skal få resultater igjen, men også hvordan man skal få tilbake enustiasmen.

krakra

Quote from: Billy Elliott on December 12, 2019, 14:59:48 PM
Quote from: Billy Elliott on December 12, 2019, 14:16:02 PMLAN savner Braaten, Demidov og Orlov, sier han. Vil ha nye sånne typer.

Karadas.

Altså enda en oldis.
Karadas ble nevnt.

Det er jeg fullt klar over, jeg trodde du reagerte på at jeg utelot han. Uansett, ikke så viktig.

Den eneste jeg savner er Radlinger. Vi har hatt en halv sesong med LAN der vi spilte sånn ganske OK fotball, Radlinger var en svært viktig bidragsfaktor til det.
Dette er litt av det jeg tror din og "dine likesinnedes" kritikk ikke blir tatt så seriøst. Når våren 2018 beskrives som "sånn ganske OK fotball". Når man leder serien, har scoret mest og har sluppet inn minst har man spilt mer enn "sånn ganske OK" fotball.

Eivind

Partukortplanene satt jeg heldigvis på vent til jeg så utfallet av dette.

Henki

Noen av oss har vært dum og allerede fornyet partoukortet. Vi må strekke hendene i været og innrømme at det var en dårlig avgjørelse. Oppfordringen til dem som ikke har fornyet, må jo være å la være. Det er forsåvidt en oppfordring som bør gå til sponsorer også: Plasser pengene et annet sted.

Sportsklubben Brann bryr seg ikke om supporterne sine lengre.
Ballen skal fremover!

Lasaron

Quote from: krakra on December 12, 2019, 14:47:16 PMEn spillestil som i all hovedsak går utpå å presse motstander til feil, og så utnytte feilen med spillere fra 25 år og oppover med begrensede ballferdigheter.

Godt sagt. Ein kort og konsis oppsummering av LAN sin filosofi. Det er heilt naudsynt at den vert utvikla, og eg håpar verkeleg at dette allereie er snakka om innad i klubben.

Eg trur ein eller fleire i klubben har lukkast 100% i å fronte ein "no står vi saman og snur dette"-tankegang, som har slått an hos dei andre. I tillegg trur eg Trond Mohn har sansen for sånt, og allereie har signalisert at med dette utfallet gir han pengar. Denne kombien trur eg har vore avgjerande for at LAN fortsatt har tillit.
Heldigvis har vi skyhøye ambisjoner

Billy Elliott

December 12, 2019, 15:11:27 PM #2806 Last Edit: December 12, 2019, 15:13:28 PM by Billy Elliott
Quote from: krakra on December 12, 2019, 15:01:34 PM

Karadas.

Altså enda en oldis.
Karadas ble nevnt.

Dette er litt av det jeg tror din og "dine likesinnedes" kritikk ikke blir tatt så seriøst. Når våren 2018 beskrives som "sånn ganske OK fotball". Når man leder serien, har scoret mest og har sluppet inn minst har man spilt mer enn "sånn ganske OK" fotball.

Altså, resultatmessig så var det jo jævlig bra, det kan ingen ta fra LAN, men å påstå at den våren også var preget av blendende vakker fotball hver uke mener jeg vil være en sterk overdrivelse. Det var tidvis ganske bra, i noen hjemmekamper, og borte mot RBK ikke minst, men det var også mye marginer og sliteseire som fort kunne vippet andre veien. Og det begynte det jo da også å gjøre når Radlinger ble skadet.

Lasaron

Quote from: Henki on December 12, 2019, 15:11:01 PMNoen av oss har vært dum og allerede fornyet partoukortet. Vi må strekke hendene i været og innrømme at det var en dårlig avgjørelse. Oppfordringen til dem som ikke har fornyet, må jo være å la være. Det er forsåvidt en oppfordring som bør gå til sponsorer også: Plasser pengene et annet sted.

Sportsklubben Brann bryr seg ikke om supporterne sine lengre.

Eg trur dei bryr seg. Vidare trur eg dei trur ein god sesongstart i 2020 skal få massane tilbake. Eg trur dei trur det. Eg trur dei tek feil. Vi får sjå.

krakra

Quote from: Billy Elliott on December 12, 2019, 15:11:27 PM

Karadas.

Altså enda en oldis.
Karadas ble nevnt.

Altså, resultatmessig så var det jo jævlig bra, det kan ingen ta fra LAN, men å påstå at den våren også var preget av blendende vakker fotball hver uke mener jeg vil være en sterk overdrivelse. Det var tidvis ganske bra, i noen hjemmekamper, og borte mot RBK ikke minst, men det var også mye marginer og sliteseire.
Vi dominerte de fleste kampene

Billy Elliott

Quote from: krakra on December 12, 2019, 15:13:31 PM

Karadas.

Altså enda en oldis.
Karadas ble nevnt.

Altså, resultatmessig så var det jo jævlig bra, det kan ingen ta fra LAN, men å påstå at den våren også var preget av blendende vakker fotball hver uke mener jeg vil være en sterk overdrivelse. Det var tidvis ganske bra, i noen hjemmekamper, og borte mot RBK ikke minst, men det var også mye marginer og sliteseire.

Det var rett og slett ganske så OK.

krakra

Quote from: Billy Elliott on December 12, 2019, 15:15:20 PM

Karadas.

Altså enda en oldis.
Karadas ble nevnt.

Og det viser jo at dine vurderinger av Brann når LAN er trener er følelsstyrte og ikke objektive.

Billy Elliott

Quote from: krakra on December 12, 2019, 15:17:16 PM
Quote from: Billy Elliott on December 12, 2019, 15:15:20 PM

Karadas.

Altså enda en oldis.
Karadas ble nevnt.

t viser jo at dine vurderinger av Brann når LAN er trener er følelsstyrte og ikke objektive.

Eventuelt at jeg bare legger noe annet i det uttrykket enn det du gjør.

Brannfan23

Bare kun i Brann, der vi har en trener som har kjøpt spillere for millioner, hyllet av ekspertene som vinneren av overgangsvinduet og blir fredet av en handlingslammet styret.

Billy Elliott

De 3 spillerne som uttalte i evalueringen at de ønsket LAN med videre er sikkert smørblide akkurat nå. De vet at de kommer til å spille hvert eneste minutt neste sesong.

Zolkan

Da sendte jeg mail til Brann og opphevet partoutkortkjøpet. Da endte rekken med 15 år på rad med partoutkort

Belfort

Synd å si det, men klovneveldet er tilbake på stadion. Styreleder Lunde med dagens kommentar: Jeg er livredd for å tape de 3 første kampene.

Xminator

Helt rett avgjørelse. Byens drama-queens skriker, men det er ikke Branns oppgave å høre på skrikene. Styret og Branns ledelse skal levere så gode resutlater som mulig. LAN er den beste garantien både for toppkamp og å unngå å drite seg ut som Norling eller Norli.

Spelaren

Quote from: Belfort on December 12, 2019, 16:16:35 PMSynd å si det, men klovneveldet er tilbake på stadion. Styreleder Lunde med dagens kommentar: Jeg er livredd for å tape de 3 første kampene.

Kan man si at "han frykter det, han frykter det, han frykter det"?
Alle må gå.

Belfort

Quote from: Xminator on December 12, 2019, 16:20:01 PMHelt rett avgjørelse. Byens drama-queens skriker, men det er ikke Branns oppgave å høre på skrikene. Styret og Branns ledelse skal levere så gode resutlater som mulig. LAN er den beste garantien både for toppkamp og å unngå å drite seg ut som Norling eller Norli.

Du vet at ironi er vanskelig skriftlig...

Eivind

Quote from: Zolkan on December 12, 2019, 16:07:00 PMDa sendte jeg mail til Brann og opphevet partoutkortkjøpet. Da endte rekken med 15 år på rad med partoutkort

Trist kveld. Rekken stoppet på 20 år her.

SeLyren

Kjempetabbe. Skal bli spennende å se kor mange som stiller på stadion til sesongstart.  Utrolig skuffende og overraskende. Her skal de på død og liv være kontinuerlig, og det er en kjempemiss! Styret må gå!
Barmen Army

ACHTUNG

Kom deg bort fra klubben vår, LAN!

pidre

Det var dette jeg håpet på, sterkt av styret! Det er ikke Pamer, Doddo og en gjeng supportere som bestemmer.
Saludar a los monos!

ACHTUNG

Quote from: pidre on December 12, 2019, 17:29:06 PMDet var dette jeg håpet på, sterkt av styret! Det er ikke Pamer, Doddo og en gjeng supportere som bestemmer.

Jeg håper at du er ironisk, hvis ikke lurer jeg på hvilken stein du har kommet ut fra. Man har jo Trump-plants, er du en LAN-plante, Pidre?

OmOssSjølOgHansaøl

Jeg støtter styret i å gi LAN en sjanse til (dvs. opptil et halvår til).

Hvis midtbanespillerne hadde holdt seg skadefrie, og hvis Brann hadde stilt med Ordagic, Strand og Haugen (i form) i siste del av sesongen, ville Brann ha endt et godt stykke høyere på tabellen.

Men jeg tror det kan ha vært bra - på lengre sikt - at de nevnte spillerne havnet på sidelinjen en periode. Det tydeliggjorde svakhetene i laget og i LANs tilnærming, noe som igjen førte til en mye tøffere og mer ærlig evaluering. Det var helt nødvendig å få litt krisestemning på Stadion nå.

Jeg håper og tror det nå står klinkende klart for LAN at laget må tørre mer, og spille mer offensivt og underholdende. De har mer offensiv fotball i seg enn de har vist gjennom sesongen. Pre-season var de tross alt relativt bra, før de begynte å feige ut.

LANs Brann har til nå vært best som underdogs. Nå er de litt tilbake i den posisjonen, men med en veldig tydelig beskjed fra styret og supporterne om å underholde mer. Jeg tenker LAN godt kan få en oppkjøring og noen måneder av neste sesong på å vise at han forstår kritikken og at han faktisk "vet hvor skoen trykker" (jeg antar det har med spillermaterialet å gjøre, siden han er så pass vag).

Hvis ikke laget ganske snart viser en positiv utvikling, ryker han uansett ganske kjapt ut - aller senest til sommeren.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

ACHTUNG

Spelaren

Quote from: ACHTUNG on December 12, 2019, 17:31:05 PMJeg håper at du er ironisk, hvis ikke lurer jeg på hvilken stein du har kommet ut fra. Man har jo Trump-plants, er du en LAN-plante, Pidre?

Han har et annet syn på saken. Det er jo vanlig, det.
Alle må gå.

Lasaron

Quote from: pidre on December 12, 2019, 17:29:06 PMDet er ikke Pamer, Doddo og en gjeng supportere som bestemmer.

Kva har det med saken å gjere?

Forøvrig: Eivind Lunde seier i BT at der er ein del konkrete endringar som skal til. Eg forstår det slik at dette har styre bestemt ut fra slik sesongen vart, og ut fra evalueringa i etterkant. Han ville ikkje gå inn på kva desse endringane var, men viste til LAN og Soltvedt. Då får vi vente på at BT intervjuar dei, og konfronterer dei med det Lunde sa.

Seriegull

December 12, 2019, 17:41:20 PM #2828 Last Edit: December 12, 2019, 17:43:40 PM by Seriegull
Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan styret kommer frem til beslutningen å beholde Lars Arne Nilsen som trener.

Hva er det positive ved å fortsette å ha LAN ved roret? Jeg finner ikke èn grunn.
Han har hatt en halv sesong med underholdende fotball (høytrykksfotball), og påfølgende et og et halvt år med nedturer. Dørgende kjedelig fotball og resultater langt under forventet.

Høstsesong på høstsesong har det kollapset fullstendig.

Om LAN skulle klarer bedre enn en 9énde plass kommende år, så er det allikevel dørgende kjedelig å se på. Europa har jo han også vist at han ikke mestrer. Lan fikk mye ut av lite, men viser at han ikke får mye ut av mye når satsingen før årets sesongs ender opp med en 9énde plass.

Så hva er det positive ved å beholde LAN som trener?
Kontinuitet? Neppe, for majoriteten av spillergruppen ønsker jo han vekk, i likhet med publikum.. Så denne gruppen må jo skiftes ut.

Klubben mister publikum, det trenger man ikke tvile på. Dette går ut over publikumsinntekter og engasjement.

Inntekter i forbindelse med spillersalg er det bare å glemme så lenge LAN styrer sjappen. Det kommer ikke èn spiller inn som ikke er enten foreslått eller godkjent av LAN. Når vi vet at LAN foretrekker tunge, aldrende spillere, vet vi også at det ikke blir mynt i kassen.

At styreleder faktisk nevner redningsaksjonen i 2015 er trist.. Fotball er ferskvare, og LAN er utgått på dato.
Det er en lidelse å se på hvordan denne klubben blir styrt nå. Uttalelsene til daglig leder om at LAN er fredet, og at trenerspørsmålet var ferdigsnakket før evalueringen i det heletatt hadde funnet sted, er helt hårreisende.

Håper vi får reprise av høstsesongen i fra seriestart av 2020. Overlykkelig om vi taper de første fem.

Dette var ikke til det beste for Sportsklubben Brann, men kanskje for (Gutte)klubben Grei/Treenigheten.

Nixon

https://www.bt.no/sport/i/9vWgjM/brann-treneren-entret-det-avgjoerende-styremoetet-der-holdt-han-en-tale

Brann-treneren entret det avgjørende styremøtet. Der holdt han en tale som kanskje reddet jobben hans.

Lars Arne Nilsen brukte 15 minutter på å overbevise Brann-styret om at han har tatt til seg kritikken og er villig til å endre ting fremover.
Rød makt på Hansa!

Spelaren

Kanskje bruke samme trikset i de 15 minutter en pause varer?
Alle må gå.

Corran

Skuffet i dag, men blir spennende å se hva som skjer framover og hva som blir endret.
Får ikke lest BT artikkel rett over her.
Men han må endre spillestil, offensivitet, bruk av unge spillere. Han må vinne tilbake og gi spillere, journalister og supportere samt byen troen på det han driver med.
Han må endre litt av personligheten sin.
Så han har en stor jobb foran seg og om han klarer det blir eg imponert.

Og tar det som en selvfølge at han sitter på prøve fram til sommeren, men at jeg tar det som en selvfølge er ikke det samme som at det kommer til å skje
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

ACHTUNG

Quote from: Seriegull on December 12, 2019, 17:41:20 PMJeg kan ikke fatte og begripe hvordan styret kommer frem til beslutningen å beholde Lars Arne Nilsen som trener.

Hva er det positive ved å fortsette å ha LAN ved roret? Jeg finner ikke èn grunn.
Han har hatt en halv sesong med underholdende fotball (høytrykksfotball), og påfølgende et og et halvt år med nedturer. Dørgende kjedelig fotball og resultater langt under forventet.

Høstsesong på høstsesong har det kollapset fullstendig.

Om LAN skulle klarer bedre enn en 9énde plass kommende år, så er det allikevel dørgende kjedelig å se på. Europa har jo han også vist at han ikke mestrer. Lan fikk mye ut av lite, men viser at han ikke får mye ut av mye når satsingen før årets sesongs ender opp med en 9énde plass.

Så hva er det positive ved å beholde LAN som trener?
Kontinuitet? Neppe, for majoriteten av spillergruppen ønsker jo han vekk, i likhet med publikum.. Så denne gruppen må jo skiftes ut.

Klubben mister publikum, det trenger man ikke tvile på. Dette går ut over publikumsinntekter og engasjement.

Inntekter i forbindelse med spillersalg er det bare å glemme så lenge LAN styrer sjappen. Det kommer ikke èn spiller inn som ikke er enten foreslått eller godkjent av LAN. Når vi vet at LAN foretrekker tunge, aldrende spillere, vet vi også at det ikke blir mynt i kassen.

At styreleder faktisk nevner redningsaksjonen i 2015 er trist.. Fotball er ferskvare, og LAN er utgått på dato.
Det er en lidelse å se på hvordan denne klubben blir styrt nå. Uttalelsene til daglig leder om at LAN er fredet, og at trenerspørsmålet var ferdigsnakket før evalueringen i det heletatt hadde funnet sted, er helt hårreisende.

Håper vi får reprise av høstsesongen i fra seriestart av 2020. Overlykkelig om vi taper de første fem.

Dette var ikke til det beste for Sportsklubben Brann, men kanskje for (Gutte)klubben Grei/Treenigheten.

Vakkert, ingenting i tilføye, denne bør brukes som mal og rettesnor, for å beskrive hvor sinnsyk styreavgjørelsen var idag.

Finfin respons

Quote from: Lasaron on December 12, 2019, 15:11:08 PM
Quote from: krakra on December 12, 2019, 14:47:16 PMEn spillestil som i all hovedsak går utpå å presse motstander til feil, og så utnytte feilen med spillere fra 25 år og oppover med begrensede ballferdigheter.

Godt sagt. Ein kort og konsis oppsummering av LAN sin filosofi. Det er heilt naudsynt at den vert utvikla, og eg håpar verkeleg at dette allereie er snakka om innad i klubben.

Eg trur ein eller fleire i klubben har lukkast 100% i å fronte ein "no står vi saman og snur dette"-tankegang, som har slått an hos dei andre. I tillegg trur eg Trond Mohn har sansen for sånt, og allereie har signalisert at med dette utfallet gir han pengar. Denne kombien trur eg har vore avgjerande for at LAN fortsatt har tillit.

Ja, den er kort og konsis, men rommer selvsagt bare max 1/3 av det bildet selv den enkleste av oss med letthet får øye på...
(2/3: lav tett ramme)
(3/3: forsøk på å bygge opp angrep bakfra til indreløperne, inkludert bonusvarianten: barmenpasningen.) Når det er sagt så har det jo vært den førstnevnte tredjedelen som har vist seg viktigst og mest utbytterik og resultatrik. Og det er jo ikke nok. Det er den sistnevnte tredjedelen som har vært for variabel og lite vellykket.

Det er naivt å tro at ikke Lan har en plan for å utvikle stallen i retning av å lykkes bedre med dette. Jeg har 64 % tro på at vil lykkes så pass at vi er fornøyd. Derfor er jeg glad i dag. Alternativet ville tatt meg rett ned i 42 % helt uavhengig av aktuelle navn i hatten. For det er så sinnsykt mange dårlige trenere og få gode.

Til å være fotball syns jeg 64 % er bra tro.
Kanskje.

ACHTUNG

Quote from: Finfin respons on December 12, 2019, 18:48:47 PM
Quote from: Lasaron on December 12, 2019, 15:11:08 PM

Ja, den er kort og konsis, men rommer selvsagt bare max 1/3 av det bildet selv den enkleste av oss med letthet får øye på...
(2/3: lav tett ramme)
(3/3: forsøk på å bygge opp angrep bakfra til indreløperne, inkludert bonusvarianten: barmenpasningen.) Når det er sagt så har det jo vært den førstnevnte tredjedelen som har vist seg viktigst og mest utbytterik og resultatrik. Og det er jo ikke nok. Det er den sistnevnte tredjedelen som har vært for variabel og lite vellykket.

Det er naivt å tro at ikke Lan har en plan for å utvikle stallen i retning av å lykkes bedre med dette. Jeg har 64 % tro på at vil lykkes så pass at vi er fornøyd. Derfor er jeg glad i dag. Alternativet ville tatt meg rett ned i 42 % helt uavhengig av aktuelle navn i hatten. For det er så sinnsykt mange dårlige trenere og få gode.

Til å være fotball syns jeg 64 % er bra tro.

Hva er dette for noe vissvass? Har LAN-plantene fest idag?

Nixon

Kremt... Var det ikke du som for noen timer siden skrev om å ha «respekt og forståelse» for folks meninger?
Rød makt på Hansa!

oslo øst

da blir det ikke fornyelse av partoutkortet for min del
denne dritt fotballen orker jeg ikke mer
så da blir det 1 mindre på z feltet
han har fått sine muligheter lan nå
1 og en halv sesong har vi vært håpløse med noen unntak
så da er vel neste sesong ødelagt også
god bedring til styret
blir litt komisk nå lunde sier " jo men han redda jo oss i 2015 så han har jo vist at han duger" gud hjelpe meg

ACHTUNG

Quote from: Nixon on December 12, 2019, 19:07:18 PMKremt... Var det ikke du som for noen timer siden skrev om å ha «respekt og forståelse» for folks meninger?

Idag er jeg så lynforbannet, at folkeskikken er satt på hold.

Giles

Så LAN skal endre personlighet og syn på fotball? På ordre fra styret?
Det er ganske enkelt ikke mulig.
Hva han sa til styret vet ikke jeg, men det han sa etter styremøtet var tåkeprat på høyt nivå og han framstod som en slagen mann.
Synd han ikke gikk med æren i behold. Styret burde tatt affære av hensyn til LAN.

Giles

Må legge til at uflaks og skader var det mest konkrete han hadde identifisert når han ble utfordret på forbedringspunkter for neste år. Ord blir fattige.

gladiporno

Tipper endringen til Nilsen er å bli mer ekstrem på å spille med en fast ellever og finne tilbake til oppskriften fra tidligere.

Mindre eksperimentering, mindre risiko, større defensiv trygghet.

Og selvsagt enda mindre bruk av unge, risikofylte spillere.

krakra

Quote from: Giles on December 12, 2019, 19:18:29 PMHva han sa til styret vet ikke jeg, men det han sa etter styremøtet var tåkeprat på høyt nivå og han framstod som en slagen mann.
Han framstod slik han alltid har framstått. LAN er ukomfortabel foran journalister.

Lasaron

Stemninga her inne indikerer at det vert ein tung vinter. Mange er sure, sinte og/eller lei seg. Nesten ingen er glade.

Men, hei, folk elskar eit godt comeback. Leiinga satsar nok på det.

kabelmann

Quote from: ACHTUNG on December 12, 2019, 19:13:54 PM
Quote from: Nixon on December 12, 2019, 19:07:18 PMKremt... Var det ikke du som for noen timer siden skrev om å ha «respekt og forståelse» for folks meninger?

Idag er jeg så lynforbannet, at folkeskikken er satt på hold.

Litt gøy at du, som er nærmest Trump i retorikken, samtidig er den som slenger rundt deg med LAN-plants. Varmer på en ellers ganske kjip dag.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Morkel

Quote from: Lasaron on December 12, 2019, 20:19:04 PMStemninga her inne indikerer at det vert ein tung vinter. Mange er sure, sinte og/eller lei seg. Nesten ingen er glade.

Det varmer i det minste litt at det fremdeles er et engasjement rundt Brann. Det skal man ikke ta for gitt etter det siste året. Det er bedre at det stormer litt enn at folk er likegyldige.

Miller

Foreslår en massiv «LAN må gå» aksjon til første seriekamp!

En trist dag for Brann. Dette valget koster dyrt, mye dyrere enn alternativet.

Lasaron

Quote from: Miller on December 12, 2019, 21:18:32 PMForeslår en massiv «LAN må gå» aksjon til første seriekamp!

Eg trur ikkje det er lurt. Når det ikkje vart gjort no i haust, så er det for seint. No veit vi at det blir LAN i overskueleg framtid. Då syns eg vi skal gjere det beste ut av det, heilt fram til ein eventuell tung motgangsperiode i eliteserien. Det trur eg i størst grad aukar sjansen for suksess.

fortune

Quote from: Morkel on December 12, 2019, 20:55:09 PM
Quote from: Lasaron on December 12, 2019, 20:19:04 PMStemninga her inne indikerer at det vert ein tung vinter. Mange er sure, sinte og/eller lei seg. Nesten ingen er glade.

Det varmer i det minste litt at det fremdeles er et engasjement rundt Brann. Det skal man ikke ta for gitt etter det siste året. Det er bedre at det stormer litt enn at folk er likegyldige.

For mange av oss er det nok en siste krampetrekning før vi legger engasjementet på hyllen inntil det er severdig å se Brann igjen.
First is first, second is nothing

1908

Partoutkort siden 97.. No blir det en pause...... Dette vil få ringvirkninger for Brann i mange år fremover.. Skandalen er komplett...

krakra

Kommer vi noen gang til å oppleve at folk bare har tillit til treneren? Uten at han genierklæres eller er fredet for kritikk? Folk bare tror han er rett mann, og feilbarig? Eller vil det alltid være himmel eller helvete? Hvor lenge er det siden det knapt var mulig å kritisere LAN uten å bli fullstendig avfeid?

Go Up