• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Den store stream tråden !!!

Started by Gulløl, May 26, 2015, 17:43:59 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down



aleksanderhjelleseth

ja den funker, fant den akurat selv :D

pidre

Saludar a los monos!

Yngve


osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

aleksanderhjelleseth

yngve sin funker etter litt jokking

aleksanderhjelleseth

September 21, 2015, 17:55:53 PM #58 Last Edit: September 21, 2015, 18:02:27 PM by aleksanderhjelleseth
Eg tror yngve sin side fra sist gang også blir en vinner i dag; http://firstrowne.eu/watch/372606/1/watch-ranheim-fotball-vs-sk-brann-bergen.html


Belfort


stigh


osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Belfort

merkelig, er ikke en stream og oppdrive til denne kampen.

Speedy

Sitter på jobb uten tilgang til sumo, så hadde og satt pris på en stream!
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Utmedsnolken

Radiofotball er jo gull. Akkurat som i gamle dager
"og der snubler Sæternes igjen"

Belfort

Quote from: Utmedsnolken on October 04, 2015, 14:38:29 PM
Radiofotball er jo gull. Akkurat som i gamle dager

fotball på radio er galskap. Alt blir så dramatisk

Spelaren

Quote from: Belfort on October 04, 2015, 14:40:24 PM
Quote from: Utmedsnolken on October 04, 2015, 14:38:29 PM
Radiofotball er jo gull. Akkurat som i gamle dager

fotball på radio er galskap. Alt blir så dramatisk




- Hanøy på radioen.
Gå av.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


sydnes76


osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!




Gulløl

Fint med egen streamtråd så vi slipper å bruke kamptråden til det :-)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann


osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

olebrann3


Spelaren

Gå av.

Ninja-Bob

Har nokon funne stream til dagens kamp? Har lyst til å sjå dei spelarane eg ikkje har sett på ei stund!

Henki

Quote from: Ninja-Bob on April 13, 2016, 17:13:40 PM
Har nokon funne stream til dagens kamp? Har lyst til å sjå dei spelarane eg ikkje har sett på ei stund!



Du skal ikke se vekk fra at det blir en stund til du får se dem neste gang...
Ballen skal fremover!

alxz



Annmari




Herman1

April 20, 2016, 18:08:24 PM #89 Last Edit: April 20, 2016, 19:28:05 PM by Herman1
.

Viduus

April 21, 2016, 16:13:40 PM #90 Last Edit: April 21, 2016, 16:28:35 PM by Viduus
Først og fremst, takk til administrator for godkjennelse.

Grunnen til at jeg ville "inn" i forumet er enkel, har sett mange som spør om stream til kampene. Og la meg først understreke at så lenge TV2 la opp til en rederlig avtale for brukerne betalte jeg dem for å se Brann, så begynte alt å gå på Zebra etc, samt at jeg bor i utlandet, og alt for mye som egentlig ble betalt for var utilgjengelig.

Jeg har brukt hovedsaklig 2 sider for å få med meg SKB, (og alt annet av interesse), så deler dem gjerne med dere alle, men vær obs, de er noen luringer, så ha installert adblock, og gjerne også Privacy Badger. Dessverre må man innimellom slå dem av for å få sett avhengig av linken.

Til nå på 2 sesonger tror jeg at det var en av kampene i første jeg ikke fikk sett, og i år bare Førde kampen så langt som ikke var tilgjengelig (heldigvis?). Kvaliteten er stort sett god, innimellom med kommentator, men for det meste bare bilde og stadionlyd. Dette gjelder for alle serierunder btw, menyene er enkle, så tror ikke jeg overforklarer dem.

Mitt førstevalg er: http://www.sportp2p.com/online/

og andrevalg: http://livetv.sx/en/

Viduus out..... Have fun.

Klaus_Brann

Takk til adm., introduksjon om ny bruker og et langt innlegg. Jeg gledet meg til å lese mer, men så er det bare et par halvdårlige streamingsider?! Skuffet.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Viduus

April 21, 2016, 18:39:04 PM #92 Last Edit: April 21, 2016, 18:41:25 PM by Viduus
Quote from: Klaus_Brann on April 21, 2016, 16:59:00 PM
Takk til adm., introduksjon om ny bruker og et langt innlegg. Jeg gledet meg til å lese mer, men så er det bare et par halvdårlige streamingsider?! Skuffet.


Men da venter vi i spenning på dine gode da..... Har ihvertfall ikke sviktet undertegnede en gang. (PS! Har drevet i noen år med internet, og aldri opplevd bedre streamingsider som samler alle ligaer, og faktisk også har linkene til kampene)

Henki

Ballen skal fremover!

Spelaren

Gå av.

Nixon

Quote from: Henki on April 21, 2016, 20:11:18 PM



Rolig nå. Han har tross alt "drevet i noen år med internet", så det blir litt feil å bare avfeie det sånn helt uten videre...
Rød makt på Hansa

Corran

Hva betyr egentlig å ha "drevet noen år med internett"?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: Corran on April 21, 2016, 21:14:44 PM
Hva betyr egentlig å ha "drevet noen år med internett"?



Hvilken sertifisering han har oppnådd vites ikke, men det gjør deg i alle fall kvalifisert til å linke til grådig ok streaming-sider som kan skilte med stadionlyd og inne i mellom kommentatorlyd.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Viduus on April 21, 2016, 18:39:04 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 21, 2016, 16:59:00 PM
Takk til adm., introduksjon om ny bruker og et langt innlegg. Jeg gledet meg til å lese mer, men så er det bare et par halvdårlige streamingsider?! Skuffet.


Men da venter vi i spenning på dine gode da..... Har ihvertfall ikke sviktet undertegnede en gang. (PS! Har drevet i noen år med internet, og aldri opplevd bedre streamingsider som samler alle ligaer, og faktisk også har linkene til kampene)


Jeg gjør bare narr av andres linker...Men linkene mine får du aldri.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Eg synes det er herlig med stream uten kommentator. "Jasså, Bredeli, gikk ballen i mål? Det hadde eg aldri funnet ut selv".
Gå av.

Go Up