• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Levanger - Brann 26.05 kl 19:00

Started by Torvanger, May 20, 2015, 08:41:35 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Herman1


Tragisk å tenke på at denne kampen vil bli beskrevet til Levanger-spillernes barn og barnebarn som "det største øyeblikket i min karriere som fotballspiller".

Giles

Quote from: Klaus_Brann on May 26, 2015, 19:21:04 PM
Quote from: Giles on May 26, 2015, 19:14:23 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 26, 2015, 19:10:23 PM
Quote from: Giles on May 26, 2015, 19:08:09 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 26, 2015, 19:04:39 PM
Fy faen for en møkkaspiller Stokke er.

Det var hånda, men ærlig talt, Brann blir overkjørt og ydmyket helt uavhengig av det. Feil fokus.


Jeg gir meg faen og tillater meg å kommentere det som passer meg.

Det må du så gjerne, men å bry seg om den bagatellen når du er vitne til tidenes Brannskandale må være fattig trøst.


Deilig å få ut frustrasjonen der den kan få utløp.

Den kjøper jeg

Klaus_Brann

Hassan kritiserer Brann-ledelsen for å ikke ha nok gode etablerte spillere.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Takk for alt, Norling. Nei, vent. "Takk"? Drit og dra, svenskjævel. Drit. Og. Dra.
Gå av.

dudo

Ai. Klare ord fra Hassan, som absolutt burde vite hva han snakker om.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Quote from: dudo on May 26, 2015, 19:38:37 PM
Ai. Klare ord fra Hassan, som absolutt burde vite hva han snakker om.
Hva sa han? For oss som ikke gadd mer.

fisken74

Quote from: dudo on May 26, 2015, 19:38:37 PM
Ai. Klare ord fra Hassan, som absolutt burde vite hva han snakker om.

Jepp, helt klart, Hassan treffer spikeren på hodet.

Spelaren

Hva fa... handsscoreren innrømmer at ballen gikk via hånden og dommeren godkjenner målet? Hørte eg feil?

??
Gå av.

Kruxleiven

Fansen klappet for Norling. Sa han han skulle trekke seg eller? Jeg ville vel gjerne vært høflig med Norling også, men jeg tror ikke jeg ville vært i nærheten av å klappe.

Jeg føler det er undøvendig å si, men folk er vel ikke tankeleser. Norling må gå. Mer er det ikke å si. Tenkte jeg skulle gi han en hjemmekanp til, men det virker ikke som det er vits i. Dette er for dårlig.

Herman1

Quote from: Hatleking on May 26, 2015, 19:36:36 PM
Ein får berre håpe at det er ein feilplassert forhaustar som blokkerar vegen for Brann-bussen som gjer at dei må vere der lenger. Straff som fortent!


De kan jo begynne med å spasere hjem...*

Belfort

Herregud for noe pisspreik fra Stokke

posemedsnopi

Quote from: krakra on May 26, 2015, 19:39:14 PM
Quote from: dudo on May 26, 2015, 19:38:37 PM
Ai. Klare ord fra Hassan, som absolutt burde vite hva han snakker om.
Hva sa han? For oss som ikke gadd mer.


Han kritiserte ledelsen for at de ikke hadde skaffet flere etablerte spillere som skulle støtte og hjelpe talentene til å utvikles. Han mente at blant annet Huseklepp og Demidov hadde nok med seg selv for øyeblikket. Han stilte også spørsmålstegn ved om Norling hadde vært involvert i å hente spillerne de har hentet. Han mente de ikkje passet inn i måten Norling ønsket å spille på.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Koffert1

Skremmende å høre Hassan, som kjenner klubben meget godt, kritisere ledelsen og spillerkjøp som Norling sannsynligvis ikke har hatt store ønsker om. At han sier ting såpass klart, samtidig som han prøver å beherske seg vitner om at problemene ikke vil løses med ny trener..

Jeg forsøker ikke på noen måte å si at Norling er rett mann, men det ser ikke ut til at de som kjenner klubben best mener at det er treneren som er problemet..

Herman1

Quote from: fisken74 on May 26, 2015, 19:39:41 PM
Quote from: dudo on May 26, 2015, 19:38:37 PM
Ai. Klare ord fra Hassan, som absolutt burde vite hva han snakker om.

Jepp, helt klart, Hassan treffer spikeren på hodet.


Veldig tydelig at Hassan finner det svært vanskelig å kritisere både spillere og trenere når en av disse intervjues sammen med ham.

Herman1


Og i morgen ser vi vel 5 nye annonser på Finn, hvor både spillere og trenere gis bort mot henting.

Herman1


Mon tro hva som må til for at Norling velger å trekke seg.

Klaus_Brann

Quote from: Herman1 on May 26, 2015, 19:43:32 PM
Quote from: fisken74 on May 26, 2015, 19:39:41 PM
Quote from: dudo on May 26, 2015, 19:38:37 PM
Ai. Klare ord fra Hassan, som absolutt burde vite hva han snakker om.

Jepp, helt klart, Hassan treffer spikeren på hodet.


Veldig tydelig at Hassan finner det svært vanskelig å kritisere både spillere og trenere når en av disse intervjues sammen med ham.



Det var etter at de var gått.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Propaganda-Gorm gjør grep for å skjerme klubben;

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Quote from: Herman1 on May 26, 2015, 19:43:32 PM
Quote from: fisken74 on May 26, 2015, 19:39:41 PM
Quote from: dudo on May 26, 2015, 19:38:37 PM
Ai. Klare ord fra Hassan, som absolutt burde vite hva han snakker om.

Jepp, helt klart, Hassan treffer spikeren på hodet.


Veldig tydelig at Hassan finner det svært vanskelig å kritisere både spillere og trenere når en av disse intervjues sammen med ham.



Jeg tolket det ikke dithen i det hele tatt. Om poenget var å skåne spillere og trener for kritikk er det jo ikke nødvendig å gå så kraftig til angrep på sportslig ledelse. Tåkelegging er selvsagt en taktikk, men jeg mistenker ikke Hassan for det, akkurat.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Koffert1

Quote from: Herman1 on May 26, 2015, 19:43:32 PM
Quote from: fisken74 on May 26, 2015, 19:39:41 PM
Quote from: dudo on May 26, 2015, 19:38:37 PM
Ai. Klare ord fra Hassan, som absolutt burde vite hva han snakker om.

Jepp, helt klart, Hassan treffer spikeren på hodet.


Veldig tydelig at Hassan finner det svært vanskelig å kritisere både spillere og trenere når en av disse intervjues sammen med ham.



Jeg tolker det som at han er på gråten fordi han ser klubben sliter og at treneren han liker blir urettferdig behandlet i hans øyne. Tror Hassan ikke mener det er riktig å kritisere spillere og trenere, uavhengig av om de står ved siden av han eller ei. Det blir bare synsing og tankelesing, men jeg tror han ønsker å si at hele klubben er en katastrofe og at trenere og spillere ikke har forutsetninger til å gjøre det bedre..

krakra

Quote from: Koffert1 on May 26, 2015, 19:43:18 PM
Skremmende å høre Hassan, som kjenner klubben meget godt, kritisere ledelsen og spillerkjøp som Norling sannsynligvis ikke har hatt store ønsker om. At han sier ting såpass klart, samtidig som han prøver å beherske seg vitner om at problemene ikke vil løses med ny trener..

Jeg forsøker ikke på noen måte å si at Norling er rett mann, men det ser ikke ut til at de som kjenner klubben best mener at det er treneren som er problemet..
VI har kvittet oss med mannen som skulle være først i alt i Branns ledelse da Fakiri var her. Forhåpentligvis vil en ny sportssjef kunne samarbeide bedre med en ny trener.

På meg virker det dog som at Norling har hatt en bevisst passiv rolle i spillerlogistikken. Hver gang han snakker utad om det virker det som det er noe han ikke bryr seg så mye om, og hver gang vi henter en spiller vet han nesten ingenting om vedkommende.

Torvanger

Quote from: Kruxleiven on May 26, 2015, 19:40:14 PM
Fansen klappet for Norling. Sa han han skulle trekke seg eller? Jeg ville vel gjerne vært høflig med Norling også, men jeg tror ikke jeg ville vært i nærheten av å klappe.

Jeg føler det er undøvendig å si, men folk er vel ikke tankeleser. Norling må gå. Mer er det ikke å si. Tenkte jeg skulle gi han en hjemmekanp til, men det virker ikke som det er vits i. Dette er for dårlig.



Som nevnt tidligere er ikke Store Stå hva det en gang var. Thoresen holdt på å få juling av Brannfansen på Gjemselund, i Levanger står idiotene og klapper for Norling.

dudo

Quote from: Koffert1 on May 26, 2015, 19:47:31 PM
Quote from: Herman1 on May 26, 2015, 19:43:32 PM
Quote from: fisken74 on May 26, 2015, 19:39:41 PM
Quote from: dudo on May 26, 2015, 19:38:37 PM
Ai. Klare ord fra Hassan, som absolutt burde vite hva han snakker om.

Jepp, helt klart, Hassan treffer spikeren på hodet.


Veldig tydelig at Hassan finner det svært vanskelig å kritisere både spillere og trenere når en av disse intervjues sammen med ham.



Jeg tolker det som at han er på gråten fordi han ser klubben sliter og at treneren han liker blir urettferdig behandlet i hans øyne. Tror Hassan ikke mener det er riktig å kritisere spillere og trenere, uavhengig av om de står ved siden av han eller ei. Det blir bare synsing og tankelesing, men jeg tror han ønsker å si at hele klubben er en katastrofe og at trenere og spillere ikke har forutsetninger til å gjøre det bedre..


Ganske enig i den analysen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Herman1

Quote from: Klaus_Brann on May 26, 2015, 19:46:00 PM
Quote from: Herman1 on May 26, 2015, 19:43:32 PM
Quote from: fisken74 on May 26, 2015, 19:39:41 PM
Quote from: dudo on May 26, 2015, 19:38:37 PM
Ai. Klare ord fra Hassan, som absolutt burde vite hva han snakker om.

Jepp, helt klart, Hassan treffer spikeren på hodet.


Veldig tydelig at Hassan finner det svært vanskelig å kritisere både spillere og trenere når en av disse intervjues sammen med ham.



Det var etter at de var gått.


Nei.

Var forsiktig kritisk til Norling i et felles intervju før kampen og kritisk til spillerne i fellesintervju med Huseklepp etter kampen.

Fakiri sa nettopp, om enn på sin forsiktige, respektfulle måte, at Norling er ferdig. Eller synger på siste verset, i det minste.


Gepard

May 26, 2015, 19:51:16 PM #325 Last Edit: May 26, 2015, 20:08:09 PM by Gepard
Når hassan sier det så klart, må dere skjønne at noe er fundementalt galt i klubben.

Det er IKKE Norling som er problemet, han er en strålende trener og kommer garantert til å lykkes i neste klubb, dersom han kommer til en klubb som vet hva den gjør...

Vi har en spillerstall som er komplett kriiise.. Altfor mye lokal ungdom, som innehar 1-2 div kvalitet og ekstremt overbetalte stjerner vedsiden.


Rbh sin fortjeneste.

Spillerstallen trenger en trener som kan hjelpe de i hodet, det er tom nordlie. Omtrent ingen andre trenere kan gripe tak i disse ungdommene og gjøre de så gal i hodet at de kan levere.


Nordlie er ingen langsiktig løsning, men er det krise så er det krise. Aabrekk eller Mjelde med denne gjengen her hadde bare gjort ting enda verre


vekkreist

Fyfaen så jævlig det er å se Huseklepp bli intervjuet.. fyren lider... slik som oss.. han er på randen av tårene ....


Herman1

Quote from: dudo on May 26, 2015, 19:47:10 PM
Quote from: Herman1 on May 26, 2015, 19:43:32 PM
Quote from: fisken74 on May 26, 2015, 19:39:41 PM
Quote from: dudo on May 26, 2015, 19:38:37 PM
Ai. Klare ord fra Hassan, som absolutt burde vite hva han snakker om.

Jepp, helt klart, Hassan treffer spikeren på hodet.


Veldig tydelig at Hassan finner det svært vanskelig å kritisere både spillere og trenere når en av disse intervjues sammen med ham.



Jeg tolket det ikke dithen i det hele tatt. Om poenget var å skåne spillere og trener for kritikk er det jo ikke nødvendig å gå så kraftig til angrep på sportslig ledelse. Tåkelegging er selvsagt en taktikk, men jeg mistenker ikke Hassan for det, akkurat.


Da har vi forskjellige oppfatninger av ham.
Jeg så en mann som var relativt klar på klubbens store problemer, men som følte stort ubehag av å si dette.
Og pakket det noe inn i delvis forsiktige forklaringer, som riktignok ikke er vanskelige å forstå.*

Av respekt for klubben, treneren og spillerne.

krakra

Quote from: dudo on May 26, 2015, 19:49:35 PM
Quote from: Koffert1 on May 26, 2015, 19:47:31 PM
Quote from: Herman1 on May 26, 2015, 19:43:32 PM
Quote from: fisken74 on May 26, 2015, 19:39:41 PM
Quote from: dudo on May 26, 2015, 19:38:37 PM
Ai. Klare ord fra Hassan, som absolutt burde vite hva han snakker om.

Jepp, helt klart, Hassan treffer spikeren på hodet.


Veldig tydelig at Hassan finner det svært vanskelig å kritisere både spillere og trenere når en av disse intervjues sammen med ham.



Jeg tolker det som at han er på gråten fordi han ser klubben sliter og at treneren han liker blir urettferdig behandlet i hans øyne. Tror Hassan ikke mener det er riktig å kritisere spillere og trenere, uavhengig av om de står ved siden av han eller ei. Det blir bare synsing og tankelesing, men jeg tror han ønsker å si at hele klubben er en katastrofe og at trenere og spillere ikke har forutsetninger til å gjøre det bedre..


Ganske enig i den analysen.
Det viser jo hvor viktig det var å bli kvitt RBH, men det er like viktig at den nye ledelsen ikke fortsetter i samme spor. En trener må få være med på å hente spillere, og en stall med gode etablerte spillere og klare ledere er viktig også for en klubb som ønsker å satse på talenter. Talentene har lidd under dårlig stallplanlegging og dårlig trener de og.

Nå er jo store deler av den ledelsen som var der når Hassan var i klubben vekk, snart er Norling også vekk og vi får virkelig håpe at den nye treneren og den nye lederen jobber bedre sammen.

Herman1

Quote from: vekkreist on May 26, 2015, 19:51:29 PM
Fyfaen så jævlig det er å se Huseklepp bli intervjuet.. fyren lider... slik som oss.. han er på randen av tårene ....




Ja, det var litt Mjøndalen light over ham i intervjuet.

Herman1

Quote from: Koffert1 on May 26, 2015, 19:47:31 PM
Quote from: Herman1 on May 26, 2015, 19:43:32 PM
Quote from: fisken74 on May 26, 2015, 19:39:41 PM
Quote from: dudo on May 26, 2015, 19:38:37 PM
Ai. Klare ord fra Hassan, som absolutt burde vite hva han snakker om.

Jepp, helt klart, Hassan treffer spikeren på hodet.


Veldig tydelig at Hassan finner det svært vanskelig å kritisere både spillere og trenere når en av disse intervjues sammen med ham.



Jeg tolker det som at han er på gråten fordi han ser klubben sliter og at treneren han liker blir urettferdig behandlet i hans øyne. Tror Hassan ikke mener det er riktig å kritisere spillere og trenere, uavhengig av om de står ved siden av han eller ei. Det blir bare synsing og tankelesing, men jeg tror han ønsker å si at hele klubben er en katastrofe og at trenere og spillere ikke har forutsetninger til å gjøre det bedre..


Ja, tror han syntes det var sårt å kritisere disse.
Fordi han er glad i klubben, spillerne og treneren.
Ikke fordi ovennevnte sto ved siden av ham da uttalelsene falt.

Herman1

Quote from: Gepard on May 26, 2015, 19:51:16 PM
Når hassan sier det så klart, må dere skjønne at noe er fundementalt galt i klubben.

Hovedpoenget her.
Enig.

d12m

Sitat fra: d12m på mai 04, 2015, 16:07:26 pm
Skuffende svakt igår. Sånt holder ikke i lengden, for det er å be om trøbbel og baklengs. Utrolig at ikke Bryne scoret minst ett.

Larsendos
Eg liker den "sånt holder ikke i lengden". Minner meg om fjoråret. Etter kampen mot Stabæk på stadion hvor vi vant sjansestatistikken 13-5, tenkte eg at dette HOLDER i lengden.


Liker du den, fortsatt? Dette holder ikke i lengden. Hvor lenge holder Norling? Ikke til midnatt en gang, håper jeg.

Torvanger

Drit i Hassan, Norling må gå!!!

Bybanen

At Norling nå er ute kan det ikke være noen tvil om. Trenere med et snev av respekt for seg selv, lever av resultater. Herlig å høre Hassan forresten. Direkte kritikk mot ledelsen, samt at han gjorde et poeng ut av at skal Talentsatsing ha noe for seg, så må man ha rutinerte spillere rundt de.

Klaus_Brann

Quote from: Herman1 on May 26, 2015, 19:50:19 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 26, 2015, 19:46:00 PM
Quote from: Herman1 on May 26, 2015, 19:43:32 PM
Quote from: fisken74 on May 26, 2015, 19:39:41 PM
Quote from: dudo on May 26, 2015, 19:38:37 PM
Ai. Klare ord fra Hassan, som absolutt burde vite hva han snakker om.

Jepp, helt klart, Hassan treffer spikeren på hodet.


Veldig tydelig at Hassan finner det svært vanskelig å kritisere både spillere og trenere når en av disse intervjues sammen med ham.



Det var etter at de var gått.


Nei.

Var forsiktig kritisk til Norling i et felles intervju før kampen og kritisk til spillerne i fellesintervju med Huseklepp etter kampen.

Fakiri sa nettopp, om enn på sin forsiktige, respektfulle måte, at Norling er ferdig. Eller synger på siste verset, i det minste.




Da må du se det igjen.
Først intervjuer de Huse, så Hopen før de tar "høydepunktene".
Deretter kommer dette;

''...Men bør han få fortsette?''
''-Eh, nei, nå begynner det å gå for langt synes jeg.''

Videre sier han at det er litt planløst, for lite samtidige bevegelser og at han skulle ønske at Norling holdt på sin måte å spille på i år, i stedet for å bytte hele tiden, fordi det gjør noe med tryggheten til spillerne.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

fisken74

Her er Hassans første del av intervjuet, jeg tolker det dit at han mener at spillerstallen ikke er god nok.

QuoteJeg er utrolig lei meg på klubbens vegne, er lei meg for spillernes vegne, lei meg på Rikard Norling sine vegne også. Dette er ikke en fotball som han ønsker å spille, jeg har fått oppleve en fotball under Rikard Norling som jeg synes er motiverende og utviklende.
Vi var selvfølgelig uheldig i enkelte  kamper i fjor, men dette er ikke  Rikard Norling sin stil i det hele tatt
   
Har lyst til å kritisere littegran folk i brannledelsen også, de har valgt å satse på unge spillere, noe som er bra for framtiden. De er nødt til å få erstattet også med noen gode etablerte spillere som går rett inn på laget som kan løfte de unge spillerne, lære dem hvordan det skal gjøres, vise dem hvordan det skal gjøres, dem har spillere som Azar Karadas, Hanstveit i troppen som gjør en fantastisk jobb utenfor banen,  men de spiller dessverre ikke så mye, de har Huseklepp, Vadim Demidov, men for øyeblikket føler jeg de har nok med seg selv, og mitt spørsmål til ledelsen:
Hvor mye har Rikard Norling vært inne i bildet i forhold til spillerne som har kommet hit nå, for meg virker det som det er spillere som ikke passer inn i forhold til den stilen Rikard ønsker å spille . Jeg tror ikke han har vært mye invorlert i det.

Herman1

Quote from: Klaus_Brann on May 26, 2015, 20:03:15 PM
Quote from: Herman1 on May 26, 2015, 19:50:19 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 26, 2015, 19:46:00 PM
Quote from: Herman1 on May 26, 2015, 19:43:32 PM
Quote from: fisken74 on May 26, 2015, 19:39:41 PM
Quote from: dudo on May 26, 2015, 19:38:37 PM
Ai. Klare ord fra Hassan, som absolutt burde vite hva han snakker om.

Jepp, helt klart, Hassan treffer spikeren på hodet.


Veldig tydelig at Hassan finner det svært vanskelig å kritisere både spillere og trenere når en av disse intervjues sammen med ham.



Det var etter at de var gått.


Nei.

Var forsiktig kritisk til Norling i et felles intervju før kampen og kritisk til spillerne i fellesintervju med Huseklepp etter kampen.

Fakiri sa nettopp, om enn på sin forsiktige, respektfulle måte, at Norling er ferdig. Eller synger på siste verset, i det minste.




Da må du se det igjen.
Først intervjuer de Huse, så Hopen før de tar "høydepunktene".
Deretter kommer dette;

''...Men bør han få fortsette?''
''-Eh, nei, nå begynner det å gå for langt synes jeg.''

Videre sier han at det er litt planløst, for lite samtidige bevegelser og at han skulle ønske at Norling holdt på sin måte å spille på i år, i stedet for å bytte hele tiden, fordi det gjør noe med tryggheten til spillerne.


Tror du misforstår meg. Det var nettopp sitatet om at "det begynner å gå for langt", herunder både ordenes innhold og semantikk og Fakiris fremtoning jeg siktet til, blant annet, i min uttalelse.

Herman1

Quote from: fisken74 on May 26, 2015, 20:10:41 PM
Her er Hassans første del av intervjuet, jeg tolker det dit at han mener at spillerstallen ikke er god nok.

QuoteJeg er utrolig lei meg på klubbens vegne, er lei meg for spillernes vegne, lei meg på Rikard Norling sine vegne også. Dette er ikke en fotball som han ønsker å spille, jeg har fått oppleve en fotball under Rikard Norling som jeg synes er motiverende og utviklende.
Vi var selvfølgelig uheldig i enkelte  kamper i fjor, men dette er ikke  Rikard Norling sin stil i det hele tatt
   
Har lyst til å kritisere littegran folk i brannledelsen også, de har valgt å satse på unge spillere, noe som er bra for framtiden. De er nødt til å få erstattet også med noen gode etablerte spillere som går rett inn på laget som kan løfte de unge spillerne, lære dem hvordan det skal gjøres, vise dem hvordan det skal gjøres, dem har spillere som Azar Karadas, Hanstveit i troppen som gjør en fantastisk jobb utenfor banen,  men de spiller dessverre ikke så mye, de har Huseklepp, Vadim Demidov, men for øyeblikket føler jeg de har nok med seg selv, og mitt spørsmål til ledelsen:
Hvor mye har Rikard Norling vært inne i bildet i forhold til spillerne som har kommet hit nå, for meg virker det som det er spillere som ikke passer inn i forhold til den stilen Rikard ønsker å spille . Jeg tror ikke han har vært mye invorlert i det.



Riktig.

Klaus_Brann

Det bør bli et rolig og ekstraordinært styremøte på stadion i kveld. Senest i morgen, men det bør jobbes fort med å hanke inn erstatteren enten han er midlertidig eller ei.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort

Quote from: Klaus_Brann on May 26, 2015, 20:55:16 PM
Det bør bli et rolig og ekstraordinært styremøte på stadion i kveld. Senest i morgen, men det bør jobbes fort med å hanke inn erstatteren enten han er midlertidig eller ei.


Er livredd midlertidige erstattere. Brann bør nå gå etter trenere som bruker kort tid på å sette sitt system. Type Trond Sollied som selv sier han trenger 3 uker på å sette sitt 4-3-3 system eller Bradley som må ha magiske evner i å få totalt nye spillere til å fungere på rekordtid

Klaus_Brann

Quote from: Belfort on May 26, 2015, 21:00:45 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 26, 2015, 20:55:16 PM
Det bør bli et rolig og ekstraordinært styremøte på stadion i kveld. Senest i morgen, men det bør jobbes fort med å hanke inn erstatteren enten han er midlertidig eller ei.


Er livredd midlertidige erstattere. Brann bør nå gå etter trenere som bruker kort tid på å sette sitt system. Type Trond Sollied som selv sier han trenger 3 uker på å sette sitt 4-3-3 system eller Bradley som må ha magiske evner i å få totalt nye spillere til å fungere på rekordtid


Men det er da ingenting i veien med en midlertidig trener, f.eks. Nordlie, hvis han klarer å få skikk på laget kjapt. Det har han jo klart flere ganger før.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Quote from: Klaus_Brann on May 26, 2015, 21:13:46 PM
Quote from: Belfort on May 26, 2015, 21:00:45 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 26, 2015, 20:55:16 PM
Det bør bli et rolig og ekstraordinært styremøte på stadion i kveld. Senest i morgen, men det bør jobbes fort med å hanke inn erstatteren enten han er midlertidig eller ei.


Er livredd midlertidige erstattere. Brann bør nå gå etter trenere som bruker kort tid på å sette sitt system. Type Trond Sollied som selv sier han trenger 3 uker på å sette sitt 4-3-3 system eller Bradley som må ha magiske evner i å få totalt nye spillere til å fungere på rekordtid


Men det er da ingenting i veien med en midlertidig trener, f.eks. Nordlie, hvis han klarer å få skikk på laget kjapt. Det har han jo klart flere ganger før.
Nordlie har en jobb, og jeg tviler på han forlater den bare for å være midlertidig trener her et halvt år. Hadde det vært med løfte om permanent jobb ved gode prestasjoner, men vil vi ha ham fast?

Gi jobben til Hauge. Han er en fotballfaglig sterk mann og kan sikkert få på plass et grunnleggende pasnings- og forsvarsspill og litt mer mestringsfølelse for spillerne. Har ikke inntrykk av at han har hovedtrenerambisjoner så han går nok fint tilbake til rollen som assistent hvis det er ønskelig.

Brann patriot

Jeg er ikke helt fremmed for Nordlie som en midlertidig løsning - Det hadde i det minste vært en vekker for flere spillere på dette Brann laget.

Tror også Hassan kunne vært et spennende valg - Veldig risky dog.

Absence of proof is not proof of absence

Herman1

Quote from: Klaus_Brann on May 26, 2015, 20:55:16 PM
Det bør bli et rolig og ekstraordinært styremøte på stadion i kveld. Senest i morgen, men det bør jobbes fort med å hanke inn erstatteren enten han er midlertidig eller ei.


http://www.vg.no/sport/fotball/sk-brann/brann-styret-skal-diskutere-norlings-skjebne-paa-torsdag/a/23459392/

Spelaren

Foran neste kamp (mandag) kan vi ligge på plassen over nedrykk. Til Oddsen-ligaen.
Gå av.

Corran

Gidder ikke lese gjennom alt her i dag men registrerer at det diskuteres ang hva Fakiren preiket om
Må si meg helt enig med ham siden han sa det samme som jeg har sagt og påstått en stund og det er at stallen trenger påfyll og Norling har ikke hatt noe å si på spillerkjøpene.
Virker mer og mer på meg som at Norling ikke har fått spillere/spillertyper han ville ha.
Når Fakiri hentyder tl at han ikke tror at Norling har fått være med  bestemme spillerkjøp så tror jeg ham på det da han tross alt var inne i systemet i fjor.
Spillestilen i fjor vår var underholdende men det var mangler ved den med de spillerne vi hadde. Inn kom noe rask i sommervinduet samt Pedersen og presset utenfra og innad ang spillestil ble høyt og Norling begynte å vingle i stilen (det var vel egentlig allerede før sommerovergangen) og vi er lengre og lengre vekke fra det som var hans stil fram til nå når det ser helt for jævlig ut. I tillegg kom det en ny hjelpetrener som skulle "styrke" trenerstaben og som heller ikke var Norlings mann
Er det vi har sett en demonstrasjon fra Norling pga manglende kontroll over spillerkjøp og støtteaperat? Eller lar han seg diktere eller famler han i blinde for han vet ikke hvordan han skal tillrettelegge seg og spillestilen den stallen han har? Dette er IKKE forsvar av Norling for han må gå nå, men ingen kan ta over denne stallen og få den til å fungere. Vi kan muligens få en boost med rett trener men det vil ikke funke i lengden.
Det m 10-20 mill på bordet til spillerkjøp og den som trener Brann må få velge spillere som passer hans system. Så må de spe på med de unge som passer best sammen med de som blir kjøpt inn

Faen dette må for helvete være bunnen? Blir ikke et Brann plagg å denne kroppen før dette har snudd
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Brann patriot

May 26, 2015, 22:23:51 PM #347 Last Edit: May 26, 2015, 22:25:59 PM by Brann patriot
Problemet er at Brann hadde 2 MNOK på hånden pr. 31.12.2014 (Det er nok til en halv Orlov, ho ho). Gjelden er på 218 MNOK og EK etter sessongen er på 20 MNOK. Det ser mørkt ut.

Her må Mohn på banen.

Søker man på "Brann skuffet" på google så får man 16 000 treff. Tilsvarende tall for VIF er 1000+ - Sier det meste om situasjonen.
Absence of proof is not proof of absence

gladiporno

Quote from: Corran on May 26, 2015, 22:18:37 PM
Gidder ikke lese gjennom alt her i dag men registrerer at det diskuteres ang hva Fakiren preiket om
Må si meg helt enig med ham siden han sa det samme som jeg har sagt og påstått en stund og det er at stallen trenger påfyll og Norling har ikke hatt noe å si på spillerkjøpene.
Virker mer og mer på meg som at Norling ikke har fått spillere/spillertyper han ville ha.
Når Fakiri hentyder tl at han ikke tror at Norling har fått være med  bestemme spillerkjøp så tror jeg ham på det da han tross alt var inne i systemet i fjor.
Spillestilen i fjor vår var underholdende men det var mangler ved den med de spillerne vi hadde. Inn kom noe rask i sommervinduet samt Pedersen og presset utenfra og innad ang spillestil ble høyt og Norling begynte å vingle i stilen (det var vel egentlig allerede før sommerovergangen) og vi er lengre og lengre vekke fra det som var hans stil fram til nå når det ser helt for jævlig ut. I tillegg kom det en ny hjelpetrener som skulle "styrke" trenerstaben og som heller ikke var Norlings mann
Er det vi har sett en demonstrasjon fra Norling pga manglende kontroll over spillerkjøp og støtteaperat? Eller lar han seg diktere eller famler han i blinde for han vet ikke hvordan han skal tillrettelegge seg og spillestilen den stallen han har? Dette er IKKE forsvar av Norling for han må gå nå, men ingen kan ta over denne stallen og få den til å fungere. Vi kan muligens få en boost med rett trener men det vil ikke funke i lengden.
Det m 10-20 mill på bordet til spillerkjøp og den som trener Brann må få velge spillere som passer hans system. Så må de spe på med de unge som passer best sammen med de som blir kjøpt inn

Faen dette må for helvete være bunnen? Blir ikke et Brann plagg å denne kroppen før dette har snudd


At klubben hadde seriøse problemer på ledelsesiden før Norling kom til klubben er velkjent. Man hadde for eksempelvis ikke noe sportslig apparat i klubben, kun trener og trenerteam av ymse kvalitet. Det er dog likefullt helt absurd å frita Norling ansvar for spillerlogistikken siden januar 2014. Han har sittet med det formelle ansvaret siden han tok over for Skarsfjord, og da må man faktisk ta dette ansvaret på alvor. Se på Robert Hauge, hvor lenge var han i klubben før han introduserte Brann for tre nye spillere? I løpet av 2014-sesongen kastet Norling en rekke spillere ut av klubben (spillere som merkverdig nok gjorde alt fra bra til fantastisk i sine respektive nye klubber). Brann har i samme periode hentet tre spillere fra Sverige, Jakob Orlov til håpløst overpris, Erlend Hanstveit forlengst utgått på dato og Alex Horwath, som er nå vraket til fordel for en keeper som er vraket alle andre steder. Burde ikke Norling i det minste hatt kontroll på disse spillerne, og stoppet disse idiotiske overgangene? Burde ikke Norling sagt i fra til hvem-det-nå-skulle-være hvilke spillere Brann trengte, og sagt nei til spillere som han burde vite ikke er gode nok/ikke passer til laget?

krakra

Det er vel ikke sant at han har sittet på det formelle ansvaret siden han tok over. Brann vedtok å ansette ny sportssjef. Da dette ble utsatt ga man oppgaven til flere, der RBH vel var den som hadde "tittelen" sportssjef igjen. Han var da ansvarlig for spillerkjøp igjen, på midlertidig basis.

Det er iallefall slik jeg har forstått det.

Go Up