• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Moderering av forumet

Started by Torvanger, May 17, 2015, 15:03:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Torvanger

Ser at nye tråder blir fjernet uten forvarsel, bl.a min vedrørende kronerulling for å bistå Brann med sluttpakke til Norling. Dersom dette svir for mye til at Brann tar affære, så er det supporternes fordømte plikt å bistå. Dette gjelder noe så alvorlig som Branns fremtid og slike initiativ bør ikke kveles av politisk korrekte moderatorer. Velvel, kanakje Lunde tar affære likevel imorgen, vi får håpe.

aleksanderhjelleseth

Du går finne en måte å ha kronerullingen din på da, ikke bare skrive om det på et forum. Mye preik lite handling?

BBB-mod

Dette handler ikke om å være politisk korrekt. Men en totalt unødvendig tråd på forumet. Det er to Norling-tråder på side 1 og en til på side 2. Derfor ble den nye pengeinnsamlingstråden slettet. Meningen i tråden ble ikke moderert og kan diskuteres opp og ned til dere ikke gidder mer i en av de andre trådene.

Forøvrig modereres det svært lite her på forumet. Dere kan stort sett be alt og alle ryke og reise uten at det modereres. Vi liker bare litt orden og ikke alt for mange tråder som omhandler det samme. Det er ikke verre enn det.

BBB-mod

Spelaren

Gå av.

Torvanger

Quote from: Spelaren on May 17, 2015, 15:21:42 PM
Ryk og reis! :)


Eg eller mod, kven er du forarga på, Spelaren?

Spelaren

Gå av.

Klaus_Brann

Støttes. Modereringen er helt kurant.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Kagain

Har ikke merket noe særlig til modereringen jeg heller. Sist gang (og for min del, eneste) gang jeg har lagt merke til det var når noen brukte ordet "halshugge" i overført betydning om treneren. Da forsvant det et par poster.

Lasaron

Dette er en test, for å se om meldingen blir stående. De to siste innleggene mine på forumet er nemlig vekke.
Tren på langskudd

Kagain

Quote from: Lasaron on August 10, 2022, 09:44:33 AMDette er en test, for å se om meldingen blir stående. De to siste innleggene mine på forumet er nemlig vekke.

Jeg siterer den testen din for å se om siteringen blir stående.

BBB-mod

Ingen Lasaron-innlegg ligger i mod-forumet "Slettede tråder" i alle fall. Så dette må være noe teknisk.

BBB-mod

Lasaron

Ok. Takk for svar. Høres plausibelt ut, for jeg skrev ikke noe slettbart.
Tren på langskudd

Optimist

Quote from: Lasaron on August 10, 2022, 10:23:42 AMOk. Takk for svar. Høres plausibelt ut, for jeg skrev ikke noe slettbart.

Du må slutte med den diskrimineringen din! 😉
Kokende idiot

Go Up