• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger sommeren 2015

Started by Lasaron, May 11, 2015, 10:23:43 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Chrisstah

Quote from: krakra on August 11, 2015, 16:34:38 PM
Hvorfor leie ut en spiller vi like gjerne kunne gitt vekk?

http://www.ba.no/orlov-er-klar-for-hammarby/s/5-8-130548


Han som kommer i retur der ser ikke så halvgalen ut med litt youtube. Virker som en mer "Lorentzen type". Vil si det ser spennende ut ettersom vi ikke bruker Orlov i det hele tatt.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Hatleking

Quote from: Chrisstah on August 11, 2015, 16:45:02 PM
Quote from: krakra on August 11, 2015, 16:34:38 PM
Hvorfor leie ut en spiller vi like gjerne kunne gitt vekk?

http://www.ba.no/orlov-er-klar-for-hammarby/s/5-8-130548


Han som kommer i retur der ser ikke så halvgalen ut med litt youtube. Virker som en mer "Lorentzen type". Vil si det ser spennende ut ettersom vi ikke bruker Orlov i det hele tatt.


Eg er mykje meir skeptisk. Det står at han har slete med speletida så langt denne sesongen. Me har allereie ein slik 'til overs'-type i Castro. I tillegg har me Lorentzen som nok kan få speletid. Likar ikkje dette, eigentleg.

Brannfan23

Betaler Brann lønnen til Orlov i dette lånet her?

Henki

Spiss fra Afrika som ikke har scoret mål denne sesongen = Skeptisk!
Ballen skal fremover!

krakra

Hent Skålevik. Drit i å lei spillere som ikke hever laget batraktelig og utgjør forskjell på opprykk eller ny sesong i OBOS.

MortenM

Rennie er vel meir høgrekant enn spiss?

dex1974

Quote from: krakra on August 11, 2015, 16:34:38 PM
Hvorfor leie ut en spiller vi like gjerne kunne gitt vekk?

http://www.ba.no/orlov-er-klar-for-hammarby/s/5-8-130548


Hvorfor ikke bare bytte? Rennie er fantastisk på sitt beste og blir en klar forsterkning i angrepet vårt.
Stagnert noe i Hammarby i år men var meget god for Degerfors og Hammarby i opprykks sesongen i fjor. Kan bli en ny publikumsfavoritt...hvis ryktene stemmer!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Spelaren

Orlov på sitt beste scorer hattrick.
Gå av.

dex1974

Men Amadayia har et større reportoar enn svensken. Minner litt om Bentley i spillestil. Og kan score både tap ins samt lobber og langskudd utenfor boksen.
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!


Nixon

Quote from: krakra on August 11, 2015, 17:06:04 PM
Hent Skålevik. Drit i å lei spillere som ikke hever laget batraktelig og utgjør forskjell på opprykk eller ny sesong i OBOS.


Brann har allerede fått avvist et bud på Skålevik, og har sannsynligvis fått beskjed om hvor høyt de må gå for å hente han nå. For siden Nest må betale SK Sotra 40 prosent av salgssummen i dette vinduet, så vegrer strilene seg for å selge, og priser sannsynligvis Skålevik deretter. Så Brann vurdererer nok han som for kostbar i dette vinduet.

Men er du sikker på at Skålevik hadde hevet laget betraktelig?
Rød makt på Hansa

M.I.P

August 11, 2015, 17:22:37 PM #1161 Last Edit: August 11, 2015, 17:29:35 PM by M.I.P
Quote from: Hatleking on August 11, 2015, 16:46:44 PM
Quote from: Chrisstah on August 11, 2015, 16:45:02 PM
Quote from: krakra on August 11, 2015, 16:34:38 PM
Hvorfor leie ut en spiller vi like gjerne kunne gitt vekk?

http://www.ba.no/orlov-er-klar-for-hammarby/s/5-8-130548


Han som kommer i retur der ser ikke så halvgalen ut med litt youtube. Virker som en mer "Lorentzen type". Vil si det ser spennende ut ettersom vi ikke bruker Orlov i det hele tatt.


Eg er mykje meir skeptisk. Det står at han har slete med speletida så langt denne sesongen. Me har allereie ein slik 'til overs'-type i Castro. I tillegg har me Lorentzen som nok kan få speletid. Likar ikkje dette, eigentleg.




Virker som om vi får enda en Karadas type, er blitt brukt mye som innbytter i sluttminuttene av kamper, og  ikke noe å klage på effektiviteten.

2014 deltog Rennie i alla seriematcher utom två för sin nya klubb, men det blev mest inhopp (16 stycken). I denna roll var Rennie ofta en injektion och effektiviteten var det inget fel på; liberianen hann med sex mål och fyra målgivande passningar på sina 1242 spelminuter - en poäng var tolfte minut imponerar.


Nixon

Jeg merker at jeg er skeptisk til spilleren. Først og fremst fordi han har spilt og skårt lite denne sesongen. Erfaringsmessig er det ikke bare å skru på en bryter og så blir det så mye bedre i Brann. Men det er lov å håpe!
Rød makt på Hansa

krakra

August 11, 2015, 17:31:28 PM #1163 Last Edit: August 11, 2015, 17:39:18 PM by krakra
Quote from: Nixon on August 11, 2015, 17:21:49 PM
Quote from: krakra on August 11, 2015, 17:06:04 PM
Hent Skålevik. Drit i å lei spillere som ikke hever laget batraktelig og utgjør forskjell på opprykk eller ny sesong i OBOS.


Brann har allerede fått avvist et bud på Skålevik, og har sannsynligvis fått beskjed om hvor høyt de må gå for å hente han nå. For siden Nest må betale SK Sotra 40 prosent av salgssummen i dette vinduet, så vegrer strilene seg for å selge, og priser sannsynligvis Skålevik deretter. Så Brann vurdererer nok han som for kostbar i dette vinduet.

Men er du sikker på at Skålevik hadde hevet laget betraktelig?
Ingenting er sikkert, men hadde noen av våre spisser prestert like godt som Skålevik har i år for oss, så tror jeg vi hadde ligget på opprykk og kanskje ledet serien nå. Spørsmålet er om han tar overgangen, som det er for alle vi signeringer. Men det hjelper jo at han er en spillertype som passer godt inn i LANs filosofi. Løpssterk, agressiv og målfarlig.

Når det gjelder denne Rennie så ser jeg ikke poenget med å hente ham, og lønne ham når vi allerede har Pedersen, Karadas, Lorentzen og Castro på topp og han ikke virker å være noe mer målfarlig enn noen av dem, samt Skaanes, Huseklepp, Larsen og Vevatne som alternativer på kant. Jeg syns veldig lite om å leie inn og lønne spillere som bare skal være stallfyll. Da må det være et rimelig prekært behov for dekning. Noe det ikke er her.

Nixon

Ingenting er umulig. Men det får vi neppe vite denne høsten. Jeg tror som sagt at Nest har priset Skålevik vekk fra en overgang.
Rød makt på Hansa

krakra

Ikke hvis vi selger Pedersen. Da endrer nok situasjonen seg for Brann. Med tanke på prestasjoner ut sesongen tror jeg Skålevik er den beste spissen vi kan hente nå. Han er blant de aller beste spissene i ligaen, og den av de beste som passer rollen som midtspiss i LAN-stilen klart best.

Lasaron

Rare greier. Har ikke sansen for byttelån. Uforutsigbart og styrete. Ikke helt å bygge stall. Ville mye heller solgt Orlov, og hentet en spiller på permanent basis.

Siden Solli, Sæv og Hansson er i Hammarby, regner jeg med de er sikre på at han passer den nye profilen.
Tren på langskudd

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Quote from: Lasaron on August 11, 2015, 17:41:58 PM
Rare greier. Har ikke sansen for byttelån. Uforutsigbart og styrete. Ikke helt å bygge stall. Ville mye heller solgt Orlov, og hentet en spiller på permanent basis.


Enig i utgangspunktet ditt, men nå er vi en litt spesiell situasjon som gjør at det trumfer det meste. Om han bare blir her ut sesongen, men bidrar nok til at vi rykker opp er det det viktigste.

I tillegg virker det som en bra spiller som har egenskaper vi mangler i laget.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Soler

Hvis han er bedre enn dem vi har så ser jeg ikke helt problemet med dette lånet. Hammarby er nok en god del bedre enn Brann pdd. Rykker vi opp må vi handle på en annen hylle. Håper vi selger Pedersen også.

Krakra: Hvordan vil du klassifisere Skålevik som spillertype?

Bybanen

Speider Tjærnås beskriver vår nye spiller på Twitter:
'Stor fart, god en mot en, blant annet'.

viks

Selvfølgelig ville Brann solgt Orlov, men det er jo ikke bare å trykke på en selge-knapp som i FM. Det må jo være noen som er villige til å betale for at man skal selge, per dags dato er det neppe det for Orlov.

Noen kjappe søk på YouTube forteller meg at Rennie er mye mer en Larsen/Huseklepp utfordrer enn Lorentzen/Pedersen/Karadas. Det er jo nettopp noe slikt vi har trengt.

Nå får vi inn en spillertype vi trenger desperat i en målfarlig assistpoeng sanker, mens Orlov får sjansen til å vise at han duger i Allsvenskan og forhåpentligvis gjør han braksuksess sånn at vi kan enten beholde han, eller selge han for mye mer etter sesongen. Markedsverdien til Orlov stiger jo ikke akkurat ved at han sliter benk i Obos.

Vil faktisk karakterisere dette som meget god og smart business...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Gulløl

Quote from: Bybanen on August 11, 2015, 18:36:29 PM
Speider Tjærnås beskriver vår nye spiller på Twitter:
'Stor fart, god en mot en, blant annet'.


Høres ut som Huseklepp i gamle dager.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Får håpe at denne Rennie kan bidra til å løse opp i et angrep som har stått delvis i stampe. Kanskje vi får se et helt nytt angrep i høst som fungerer bedre en dagens angrep. Om Pedersen blir solgt:

Vevatne - Skålevik - Rennie

Ihvertfall bra at Huseklepp og Larsen har fått skikkelig konkurranse, nå må de kjøre på med mer egentrening og gi jernet for å bevise at de er gode nok for laget. På med svarte fotballsko og gi frisørene sparken.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

TjellFromHell

Har lest litt på "Bajenland" på Facebook.. Det virker som mange der inne er lei seg for å miste han. Noen mener han burde bli brukt mye mer og at han og treneren ikke akkurat er beste venner.. MEN så har du noen som skriver at endelig blir vi kvitt han. Heldigvis virker det som at flere er sure over at han går til Brann enn dem som vil at han skal vekk... Spennende!

Belfort

Ser mange Hammarby fans er skuffet. Dette er en spiller som garantert går utenpå Huseklepp

aleksanderhjelleseth

Dette var kanskje den viktigste overgangen dette vinduet, hadde han vært venstrekant hadde byttelånet vært perfekt. Er imponert over Tjærnås og ikke minst Soltveit sin innsats dette vinduet.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Finfin respons

August 11, 2015, 19:20:08 PM #1178 Last Edit: August 11, 2015, 19:22:40 PM by Finfin respons
Jeg    h å p e r   Rennie er en reell konkurrent til Huseklepp, det trenger vi.
Tre spørsmål:

1) vår nye super-innbytter?
Er dette en spiller som kan gjøre Huseklepp til en fantastisk, poengsankende, finfin super-innbytter?
En Huse med sprut i beina mot slitne backer kan lett gjøre det store, slik han en gang gjorde, det er jeg nesten hellig overbevist om. Får vi 60 minutter med Rennie-fart på flanken før Huseklepp viser frem manken?

Jeg håper. Litt tvil. Frykter det motsatte. At Rennie blir superinnbytteren. Tror ikke det blir like supert.

2) Ojo-type?
Er Rennie i besittelse av Ojo-egenskaper? Han har vel farten, og kanskje musklene, men har han teften? Noen tanker?

Kanskje. Jeg håper. Tviler dog litt.


3) mot etablert forsvar?
Videoene på edb-maskinen min her forteller meg om en spiller som liker å komme rettvendt i store rom. Da gir han fart, og lykkes med touch og med skuddfot. Fine mål, fine assists, men han har ofte mye rom. Men Brann møter mye lavtliggende lag med lite plass til å gi full gass. Ender vi nå opp med en ny versjon av Brann-Bentley med Rennie?

Jeg tror Rennie vil vise seg råere på kontringer enn mot etablert forsvar og ppbyggende angrepsspill. Kanskje.
Kanskje.

Giles

Quote from: Belfort on August 11, 2015, 18:55:31 PM
Ser mange Hammarby fans er skuffet. Dette er en spiller som garantert går utenpå Huseklepp

For ikke å si Larsen.

Torvanger

Larsen har puttet 6 spektakulære mål, hva har han gjort for å bli hakkekylling? Rennie fra Bajen har puttet null i år, vent med å utbasunere hvem han går utenpå til han har vist noe. Enkelte her inne er rett og slett for høye på seg selv.

viks

Imponerende få lekkasjer i Brann om dagen. Soltvedt ligner mer og mer på en trollmann fra Dalen;

"Samtalene rundt byttehandelen har pågått en stund. Rennie var i Bergen i to dager i forrige uke der han gjennomgikk medisinsk test og hadde samtaler med sportssjef Rune Soltvedt. Men først i dag, på «deadline day» i Sverige, ble den endelige avtalen klar."

http://www.brann.no/news/article/dr1ywgj9433h1p5t3hexnd3n7/title/orlov-ut---hammarby-ving-inn

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

dudo

Snodig. Kan vi på mystisk vis ha fått plugget en lekkasje ..?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: viks on August 11, 2015, 18:36:42 PM
Selvfølgelig ville Brann solgt Orlov, men det er jo ikke bare å trykke på en selge-knapp som i FM. Det må jo være noen som er villige til å betale for at man skal selge, per dags dato er det neppe det for Orlov.

Noen kjappe søk på YouTube forteller meg at Rennie er mye mer en Larsen/Huseklepp utfordrer enn Lorentzen/Pedersen/Karadas. Det er jo nettopp noe slikt vi har trengt.

Nå får vi inn en spillertype vi trenger desperat i en målfarlig assistpoeng sanker, mens Orlov får sjansen til å vise at han duger i Allsvenskan og forhåpentligvis gjør han braksuksess sånn at vi kan enten beholde han, eller selge han for mye mer etter sesongen. Markedsverdien til Orlov stiger jo ikke akkurat ved at han sliter benk i Obos.

Vil faktisk karakterisere dette som meget god og smart business...


Helt enig.
Om Rennie ikke imponerer er det fortsatt bedre for oss med tanke på at Orlov får sjansen til å bevise seg i Sverige.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

August 11, 2015, 21:00:11 PM #1184 Last Edit: August 11, 2015, 21:01:43 PM by Xminator
Castro 2... Men men, bedre med en spiller vi kanskje kan bruke enn en spiller som ikke blir brukt.

Det er fortsatt planting av Austinbautaen på midtbanen som kan skille Brann fra å være i kvalikk og utfordre Sogndal om førsteplassen. Og faktisk ha noe ekstra å bygge på i 2016.

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on August 11, 2015, 16:34:38 PM
Hvorfor leie ut en spiller vi like gjerne kunne gitt vekk?

http://www.ba.no/orlov-er-klar-for-hammarby/s/5-8-130548


Fordi med opsjon på kjøp er det sjanse for å faktisk få penger for ham?

Jose Arrogantio

Forresten lurer jeg på om vi har opsjon på Rennie om han slår til?

Corran

Quote from: M.I.P on August 11, 2015, 17:22:37 PM
Quote from: Hatleking on August 11, 2015, 16:46:44 PM
Quote from: Chrisstah on August 11, 2015, 16:45:02 PM
Quote from: krakra on August 11, 2015, 16:34:38 PM
Hvorfor leie ut en spiller vi like gjerne kunne gitt vekk?

http://www.ba.no/orlov-er-klar-for-hammarby/s/5-8-130548


Han som kommer i retur der ser ikke så halvgalen ut med litt youtube. Virker som en mer "Lorentzen type". Vil si det ser spennende ut ettersom vi ikke bruker Orlov i det hele tatt.


Eg er mykje meir skeptisk. Det står at han har slete med speletida så langt denne sesongen. Me har allereie ein slik 'til overs'-type i Castro. I tillegg har me Lorentzen som nok kan få speletid. Likar ikkje dette, eigentleg.




Virker som om vi får enda en Karadas type, er blitt brukt mye som innbytter i sluttminuttene av kamper, og  ikke noe å klage på effektiviteten.

2014 deltog Rennie i alla seriematcher utom två för sin nya klubb, men det blev mest inhopp (16 stycken). I denna roll var Rennie ofta en injektion och effektiviteten var det inget fel på; liberianen hann med sex mål och fyra målgivande passningar på sina 1242 spelminuter - en poäng var tolfte minut imponerar.


Svenskene er ikke så stive i matte i alle fall. Det er vel et poeng pr 124,2 minutt. Eller er 1242 spilleminutter bare 120 vanlige minutter?
Ikke så veldig imponerende statistikker på ham og jeg er skeptisk Ser for meg en ny Castro, men på kant. Håper heller ikke det er slik at Brann betaler lønnen til Orlov og Hammerby lønnen til Rennie eller enda verre Brann betaler lønnen til begge
Skeptisk, men håper jeg blir positivt overasket
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Giles

Quote from: Torvanger on August 11, 2015, 19:59:17 PM
Larsen har puttet 6 spektakulære mål, hva har han gjort for å bli hakkekylling? Rennie fra Bajen har puttet null i år, vent med å utbasunere hvem han går utenpå til han har vist noe. Enkelte her inne er rett og slett for høye på seg selv.

Regner med at du tenker på deg selv? Larsen har vært fryktelig svak og trenger konkurranse. Rart du ikke ser det. Tåler han konkurransen er jeg sikker på at han blir en meget bedre utgave av seg selv og da er vel alt vel også for for meg. Pt trenger Larsen og Brann skarpere kamp om plassene.

Klaus_Brann

Quote from: aleksanderhjelleseth on August 11, 2015, 19:05:28 PM
Dette var kanskje den viktigste overgangen dette vinduet, hadde han vært venstrekant hadde byttelånet vært perfekt. Er imponert over Tjærnås og ikke minst Soltveit sin innsats dette vinduet.


Enig.
Soltvedt har hittil gjort jobben bra. Det som er mest overbevisende med han hittil er at det virker som han klarer å trekke en rød tråd og har klare linjer for spillerlogistikken. Selv om vi nå har tre venstrebacker;)
Men så lenge Vevatne kanskje er tiltenkt kanterollen like så mye gjør det ikke noe.
Hanstveit er vel ferdig etter denne sesongen?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

Regner med at Hans Tveit allerede nå vet at han ikke er med neste år uansett hvordan det går med Brann i år
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Kagain

Jeg er litt usikker på denne Rennie. Ifølge BA-artikkelen så Brann for seg at han var et alternativ på høyrekanten. Da går vel Huse ut. Det kan i og for seg være greit nok. Kanskje han trenger noe tid på benken? Men det som jeg også ser er jo at om Rennie blir den foretrukne høyrekanten så stiller jo poteten Vevatne bakerst i køen på alle posisjonene han skal kunne kjøre:

Høyrekant - Rennie
Venstrekant - Larsen
Venstreback - Kristiansen
Høyreback - Nouri

Er dette en situasjon som en ung spiller kan leve med over lengre tid. Det BURDE være det, men vi har jo sett flere situasjoner de siste årene der ungguttene ikke gidder vente på benken så lenge.

Det neste spørsmålet blir jo om vi får se Rennie allerede i morgen...

Corran

Ja hvis han ikke er tenkt før Larsen i køen på venstre kant
Så backup på backene og ellers venstre kant

Tror ikke vi ser Rennie med i morgen i og med han ikke har vært på noen treninger med laget så regner med at han ikke er i troppen en gang
Regner med vi ser Ruben i morgen siden LAN var veldig bestemt på å få ham til Brann
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Elfakiri

August 12, 2015, 07:27:22 AM #1193 Last Edit: August 12, 2015, 07:30:18 AM by Elfakiri
Quote from: dex1974 on August 11, 2015, 16:24:42 PM
Når vi er inne på potensielle forsterkninger! Det er trist at Furdal ikke ønsker å spille på et høyere nivå.
Han er altfor god for Nest og er kanskje divisjonens aller beste spiller.
Skulle likt å se han på Brann.
Er det ikke mulig å få overtalt han???


Make him an offer he can't refuse.

Furdal er god og er en jeg har ønsket meg til klubben lenge. Siden jeg så han for Trio mot Brann i 2007
I don't think you can the rules! - Mons Ivar Mjelde.

OhAhCantona

Quote from: Elfakiri on August 12, 2015, 07:27:22 AM
Quote from: dex1974 on August 11, 2015, 16:24:42 PM
Når vi er inne på potensielle forsterkninger! Det er trist at Furdal ikke ønsker å spille på et høyere nivå.
Han er altfor god for Nest og er kanskje divisjonens aller beste spiller.
Skulle likt å se han på Brann.
Er det ikke mulig å få overtalt han???


Make him an offer he can't refuse.

Furdal er god og er en jeg har ønsket meg til klubben lenge. Siden jeg så han for Trio mot Brann i 2007

Jeg har også ønsket meg Furdal til Brann, han er en klassespiller. Men jeg klarer ikke å se hvilken posisjon i 4-3-3 han skulle ha tatt.

Jrgn

August 12, 2015, 08:55:40 AM #1195 Last Edit: August 12, 2015, 08:57:26 AM by Jrgn
Quote from: Giles on August 11, 2015, 22:15:28 PM
Quote from: Torvanger on August 11, 2015, 19:59:17 PM
Larsen har puttet 6 spektakulære mål, hva har han gjort for å bli hakkekylling? Rennie fra Bajen har puttet null i år, vent med å utbasunere hvem han går utenpå til han har vist noe. Enkelte her inne er rett og slett for høye på seg selv.

Regner med at du tenker på deg selv? Larsen har vært fryktelig svak og trenger konkurranse. Rart du ikke ser det. Tåler han konkurransen er jeg sikker på at han blir en meget bedre utgave av seg selv og da er vel alt vel også for for meg. Pt trenger Larsen og Brann skarpere kamp om plassene.



Larsen har vært ok. Synes det er merkelig at han får såpass mye kritikk, når Pedersen og Huseklepp  stort sett slipper billigere unna og ikke akkurat presterer bedre.
Han bruker sin høyre fot og hadde nok hatt en enklere jobb i Huseklepp sin posisjon.

aleksanderhjelleseth

Slipper unna og slipper unna. Torvanger sier Larsen er landslagsklasse og gir han 9 og 10 på børsen i hytt å gevær, resten av forumet påpeker Larsens klare mangler og varierende prestasjoner, torvanger ser jo ikke dette. Huseklepp tror eg alle her har gitt opp, så han slipper ikke unna, vi forventer bare ikke mer(fra den kanten).
Enklere jobb i huseklepp sin posisjon? Hvor spesifikk rolle må han ha egentlig? Han skal jo skjære innover å skyte, er ikke mer hokus pokus enn det. Larsens potensial er jo udiskutabelt, han må bare få det ut...

Ricky

Quote from: aleksanderhjelleseth on August 11, 2015, 19:05:28 PM
Er imponert over Tjærnås og ikke minst Soltveit sin innsats dette vinduet.


Personlig er jeg skuffet over overgangsvinduet hittil. Synes det har gått i samme tralten som før, bare at vi har gått ned ytterligere en hylle.

Virker som om "check-listen" er:
1) Slekt, venner og gamle kjente
2) Tidligere Brann-spillere
3) Billige, norske spillere med sunne holdninger

Nå er det riktignok fortsatt litt tid igjen av vinduet, men foreløpig har det vært ganske stusselige saker med tanke på at vi ansatte en egen speider på korttidsengasjement (ut 2015).

krakra

Vi har i all hovedsak hentet rimelige spillere med veldig høyt potensiale. Det er der profilen bør ligge. Hva annet skal vi gå for?

Nixon

Quote from: Ricky on August 12, 2015, 10:19:08 AMNå er det riktignok fortsatt litt tid igjen av vinduet, men foreløpig har det vært ganske stusselige saker med tanke på at vi ansatte en egen speider på korttidsengasjement (ut 2015).


Om det er stusselig er sikkert det mange meninger om. Men når det gjelder speideren ble det sagt da han ble ansatt at det først og fremst vil være i neste vintervindu at vi kom til å se resultatet.
Rød makt på Hansa

Go Up