• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger sommeren 2015

Started by Lasaron, May 11, 2015, 10:23:43 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krakra

Austin har jo sagt det selv, men det er nok en sannhet med endel modifikasjoner.

dragn

Soltvedt sitter garantert ikke på gjerdet ift. Austin.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Utmedsnolken

austin må da ha mye bedre alternativer enn Brann? må være ren ønsketenkning å tro han skal gå til ett obos-lag
"og der snubler Sæternes igjen"

Alonso Solis

Quote from: ostraume on August 04, 2015, 10:03:13 AM
Quote from: Alonso Solis on August 04, 2015, 00:29:59 AM
Austin.
Slik jeg har forstått det er ikke økonomi en avgjørende faktor for Rudy.


Hvor har du det fra? Dette er kanskje Rudy sin siste kontrakt, så jeg vil tro penger er meget viktig.


Austin sier det selv.

Lasaron

Det er gjerne noe man sier.

Forøvrig syns jeg man skal være mer forsiktig med å kritisere fotballspillere for å gå etter pengene. Iallfall så lenge vi ikke vet hva de bruker pengene på. Det kan tenkes det er mange trengende som nyter godt av at en fotballspiller hever smakløst høy lønn.
Tren på langskudd

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Dersom Vevatne blir klar tviler jeg sterkt på at Brann kjøper nok en venstreback i dette vinduet. Vi snakker nok heller om en høyreback der vi heller ikke har noen alternativer bak Nouri.
Rød makt på Hansa

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Gulløl

Quote from: Nixon on August 04, 2015, 12:31:58 PM
Dersom Vevatne blir klar tviler jeg sterkt på at Brann kjøper nok en venstreback i dette vinduet. Vi snakker nok heller om en høyreback der vi heller ikke har noen alternativer bak Nouri.


Vi må ha litt neste sesong i bakhodet også når vi forsterker i sommer. I forhold til at Askar er tilbake om noen måneder vil han være et godt alternativ(backup) til Nouri på høyreback. Erlend Hanstveit er det syltynn sjanse for at får forlenget, så tror venstrebacken er viktigst å forsterke om vi ikke ser helt kortsiktig.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Gulløl on August 04, 2015, 12:45:51 PM
Quote from: Nixon on August 04, 2015, 12:31:58 PM
Dersom Vevatne blir klar tviler jeg sterkt på at Brann kjøper nok en venstreback i dette vinduet. Vi snakker nok heller om en høyreback der vi heller ikke har noen alternativer bak Nouri.


Vi må ha litt neste sesong i bakhodet også når vi forsterker i sommer. I forhold til at Askar er tilbake om noen måneder vil han være et godt alternativ(backup) til Nouri på høyreback. Erlend Hanstveit er det syltynn sjanse for at får forlenget, så tror venstrebacken er viktigst å forsterke om vi ikke ser helt kortsiktig.
Rød makt på Hansa

Hatleking

Quote from: kabelmann on August 04, 2015, 12:42:45 PM
Og der var Vevatne klar.
http://www.ba.no/sport/fotball/sk-brann/vevatne-er-klar-for-brann/s/5-8-126480



Veldig bra! Blir spanande å sjå guten. Slik eg har høyrt han spele, så går han nok rett inn på venstrebacken.

pidre

Quote from: Nixon on August 04, 2015, 12:31:58 PM
Dersom Vevatne blir klar tviler jeg sterkt på at Brann kjøper nok en venstreback i dette vinduet. Vi snakker nok heller om en høyreback der vi heller ikke har noen alternativer bak Nouri.


Kanskje Vevatne er tiltenkt som høyreback?
Saludar a los monos!

Hatleking

Quote from: pidre on August 04, 2015, 14:29:57 PM
Quote from: Nixon on August 04, 2015, 12:31:58 PM
Dersom Vevatne blir klar tviler jeg sterkt på at Brann kjøper nok en venstreback i dette vinduet. Vi snakker nok heller om en høyreback der vi heller ikke har noen alternativer bak Nouri.


Kanskje Vevatne er tiltenkt som høyreback?


Nei. Nouri er bra nok for oss i Obos. Det er ikkje Hanstveit.


krakra

Får vi inn en kantspiller(eventuelt at Vevatne er kantspilleren og vi får en back) og bytter ut Orlov med Skålevik må Soltvedt sies å ha gjort et bra vindu. Nå som vi har fått en skikkelig trener syns jeg også signeringene fra i sommer fremstår som solide. Med unntak av Horwath, og han vi måtte ta med på kjøpet. En gratissignering av Udjus viste seg å ikke være så dum.

Lasaron

Nå har vi stor nok stall. Den er fortsatt noe ubalansert, men det er til å leve med. Jeg vil ikke være misfornøyd med Orlov ut og Skålevik inn.

Spørsmål: Er 15. august siste dag i overgangsvinduet?
Tren på langskudd

Gulløl

August 04, 2015, 15:50:10 PM #967 Last Edit: August 04, 2015, 15:57:28 PM by Gulløl
Hardball har vel litt igjen av Demir pengene etter å ha bidratt til Vevatne. Kan de hjelpe Brann på et eller annet vis å betale Askar ut(kompensasjon) av utleieavtalen med Sarpsborg har vi den kantspilleren vi mangler. Virker nok veldig merkelig å forsøke noe slikt men nå må vi bare nullstille oss i forhold det som det forrige regimet gjorde(Rikard Norling). Jada vet at Soltvedt var sportssjef da men likevel. Nå vet jeg ikke om Sarpsborg trenger en god spiss men noen 100-tusen kroner i kompensasjon pluss Orlov på lån ut sesongen kan være forsøket verdt. Orlov hadde 13 poeng i poengligaen i fjor og om Sarpsborg sitt system passer han kan han bli en viktig spiller for de i høst.
Askar har startet alle kampene for Sarpsborg og vært en potet for de. Han har bekledd begge backene, begge kantrollene og også spilt spiss. På børsen til altomfotball.no og vg.no er han en av Sarpsborg sin beste spillere av de som har spilt de fleste kampene i år. Og dette i ligaen over oss. Askar savner Brann veldig sa han til BA i juni så han er nok ikke motvillig. Med Askar får vi ikke bare en kantspiller som behersker begge kanter men også et godt alternativ om Nouri skulle bli skadet på høyrebacken.

Ser nå etter et lite søk at Sarpsborg har hatt spisser på prøvespill i det siste så de har nok et behov der.
http://www.nrk.no/ostfold/nigerianske-spisser-viser-seg-frem-for-sarpsborg-1.12467882

Skal Brann hente en ny kantspiller som er like god som Askar med overgangssum kan det bli mye dyrere en Askar retur og kompensasjon. Andre gode kantspillere som spiller fast i tippeligaen og som vil droppe ned til Obos ligaen i høst skal bli vanskelig å finne. Til Rune Soltvedt vil jeg si at det er lov å svelge stoltheten og være kreativ.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Quote from: Lasaron on August 04, 2015, 15:49:55 PM
Nå har vi stor nok stall. Den er fortsatt noe ubalansert, men det er til å leve med. Jeg vil ikke være misfornøyd med Orlov ut og Skålevik inn.

Spørsmål: Er 15. august siste dag i overgangsvinduet?


18 august.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Quote from: Lasaron on August 04, 2015, 15:49:55 PM
Nå har vi stor nok stall. Den er fortsatt noe ubalansert, men det er til å leve med. Jeg vil ikke være misfornøyd med Orlov ut og Skålevik inn.

Spørsmål: Er 15. august siste dag i overgangsvinduet?
Teller du da fortsatt med Heggland som ikke er tilgjengelig?

18. august mener jeg det stenger.

Kjell249

Det viktigste nå er å få på plass Austin. Så får det bare stå sin prøve at vi fortsatt mangler kreativitet på midten. Det får vi forhåpentligvis inn før neste sesong, som forhåpentligvis blir i TL.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krakra

Trener har vist stor tro på Haugen.

catometeret

Quote from: Gulløl on August 04, 2015, 15:50:10 PM
Hardball har vel litt igjen av Demir pengene etter å ha bidratt til Vevatne. Kan de hjelpe Brann på et eller annet vis å betale Askar ut(kompensasjon) av utleieavtalen med Sarpsborg har vi den kantspilleren vi mangler. Virker nok veldig merkelig å forsøke noe slikt men nå må vi bare nullstille oss i forhold det som det forrige regimet gjorde(Rikard Norling). Jada vet at Soltvedt var sportssjef da men likevel. Nå vet jeg ikke om Sarpsborg trenger en god spiss men noen 100-tusen kroner i kompensasjon pluss Orlov på lån ut sesongen kan være forsøket verdt. Orlov hadde 13 poeng i poengligaen i fjor og om Sarpsborg sitt system passer han kan han bli en viktig spiller for de i høst.
Askar har startet alle kampene for Sarpsborg og vært en potet for de. Han har bekledd begge backene, begge kantrollene og også spilt spiss. På børsen til altomfotball.no og vg.no er han en av Sarpsborg sin beste spillere av de som har spilt de fleste kampene i år. Og dette i ligaen over oss. Askar savner Brann veldig sa han til BA i juni så han er nok ikke motvillig. Med Askar får vi ikke bare en kantspiller som behersker begge kanter men også et godt alternativ om Nouri skulle bli skadet på høyrebacken.

Ser nå etter et lite søk at Sarpsborg har hatt spisser på prøvespill i det siste så de har nok et behov der.
http://www.nrk.no/ostfold/nigerianske-spisser-viser-seg-frem-for-sarpsborg-1.12467882

Skal Brann hente en ny kantspiller som er like god som Askar med overgangssum kan det bli mye dyrere en Askar retur og kompensasjon. Andre gode kantspillere som spiller fast i tippeligaen og som vil droppe ned til Obos ligaen i høst skal bli vanskelig å finne. Til Rune Soltvedt vil jeg si at det er lov å svelge stoltheten og være kreativ.


Kan ikke forestille meg at Sarpsborg skal kreve store summer i kompensasjon for Askar. De har ikke betalt noe for å låne han, og utgangspunktet har jo alltid vært at Askar skal tilbake etter sesongen. Enten så sier de nei til at han får dra (som må være ok med utgangspunkt i avtalen) eller så anerkjenner de at Brann er i en spesiell situasjon og lar han gå. At de skulle kreve 100 000 vis pluss en spiller i retur tviler jeg sterkt på. I såfall vil neppe noen andre klubber låne spillere til dem med det første.


Lasaron

Quote from: krakra on August 04, 2015, 15:52:36 PM
Quote from: Lasaron on August 04, 2015, 15:49:55 PM
Nå har vi stor nok stall. Den er fortsatt noe ubalansert, men det er til å leve med. Jeg vil ikke være misfornøyd med Orlov ut og Skålevik inn.

Spørsmål: Er 15. august siste dag i overgangsvinduet?
Teller du da fortsatt med Heggland som ikke er tilgjengelig?

18. august mener jeg det stenger.


Ja.
Tren på langskudd

Lasaron

Quote from: catometeret on August 04, 2015, 16:37:31 PM
Quote from: Gulløl on August 04, 2015, 15:50:10 PM
Hardball har vel litt igjen av Demir pengene etter å ha bidratt til Vevatne. Kan de hjelpe Brann på et eller annet vis å betale Askar ut(kompensasjon) av utleieavtalen med Sarpsborg har vi den kantspilleren vi mangler. Virker nok veldig merkelig å forsøke noe slikt men nå må vi bare nullstille oss i forhold det som det forrige regimet gjorde(Rikard Norling). Jada vet at Soltvedt var sportssjef da men likevel. Nå vet jeg ikke om Sarpsborg trenger en god spiss men noen 100-tusen kroner i kompensasjon pluss Orlov på lån ut sesongen kan være forsøket verdt. Orlov hadde 13 poeng i poengligaen i fjor og om Sarpsborg sitt system passer han kan han bli en viktig spiller for de i høst.
Askar har startet alle kampene for Sarpsborg og vært en potet for de. Han har bekledd begge backene, begge kantrollene og også spilt spiss. På børsen til altomfotball.no og vg.no er han en av Sarpsborg sin beste spillere av de som har spilt de fleste kampene i år. Og dette i ligaen over oss. Askar savner Brann veldig sa han til BA i juni så han er nok ikke motvillig. Med Askar får vi ikke bare en kantspiller som behersker begge kanter men også et godt alternativ om Nouri skulle bli skadet på høyrebacken.

Ser nå etter et lite søk at Sarpsborg har hatt spisser på prøvespill i det siste så de har nok et behov der.
http://www.nrk.no/ostfold/nigerianske-spisser-viser-seg-frem-for-sarpsborg-1.12467882

Skal Brann hente en ny kantspiller som er like god som Askar med overgangssum kan det bli mye dyrere en Askar retur og kompensasjon. Andre gode kantspillere som spiller fast i tippeligaen og som vil droppe ned til Obos ligaen i høst skal bli vanskelig å finne. Til Rune Soltvedt vil jeg si at det er lov å svelge stoltheten og være kreativ.


Kan ikke forestille meg at Sarpsborg skal kreve store summer i kompensasjon for Askar. De har ikke betalt noe for å låne han, og utgangspunktet har jo alltid vært at Askar skal tilbake etter sesongen. Enten så sier de nei til at han får dra (som må være ok med utgangspunkt i avtalen) eller så anerkjenner de at Brann er i en spesiell situasjon og lar han gå. At de skulle kreve 100 000 vis pluss en spiller i retur tviler jeg sterkt på. I såfall vil neppe noen andre klubber låne spillere til dem med det første.




Det er rett og rimelig om sarpsborg krever kompensasjon hvis Askar skal tilbake nå. Askar var forøvrig helt på det alminnelig ordinære mot Rosenborg i helgen.
Tren på langskudd

blobby winters

Fantastisk at Vevatne er klar for Brann nå.  :)
Da tror jeg vi er fornøyd med venstreback og at det er back-up for Nouri på høyre som er i fokus.

Men, hvis det kun er 1 forsterkning til i dette vinduet er det viktigere å få inn en midtbane konge som kan strø avgjørende kreative pasninger enn en ny back.

Klaus_Brann

Quote from: Lasaron on August 04, 2015, 17:26:33 PM
Quote from: catometeret on August 04, 2015, 16:37:31 PM
Quote from: Gulløl on August 04, 2015, 15:50:10 PM
Hardball har vel litt igjen av Demir pengene etter å ha bidratt til Vevatne. Kan de hjelpe Brann på et eller annet vis å betale Askar ut(kompensasjon) av utleieavtalen med Sarpsborg har vi den kantspilleren vi mangler. Virker nok veldig merkelig å forsøke noe slikt men nå må vi bare nullstille oss i forhold det som det forrige regimet gjorde(Rikard Norling). Jada vet at Soltvedt var sportssjef da men likevel. Nå vet jeg ikke om Sarpsborg trenger en god spiss men noen 100-tusen kroner i kompensasjon pluss Orlov på lån ut sesongen kan være forsøket verdt. Orlov hadde 13 poeng i poengligaen i fjor og om Sarpsborg sitt system passer han kan han bli en viktig spiller for de i høst.
Askar har startet alle kampene for Sarpsborg og vært en potet for de. Han har bekledd begge backene, begge kantrollene og også spilt spiss. På børsen til altomfotball.no og vg.no er han en av Sarpsborg sin beste spillere av de som har spilt de fleste kampene i år. Og dette i ligaen over oss. Askar savner Brann veldig sa han til BA i juni så han er nok ikke motvillig. Med Askar får vi ikke bare en kantspiller som behersker begge kanter men også et godt alternativ om Nouri skulle bli skadet på høyrebacken.

Ser nå etter et lite søk at Sarpsborg har hatt spisser på prøvespill i det siste så de har nok et behov der.
http://www.nrk.no/ostfold/nigerianske-spisser-viser-seg-frem-for-sarpsborg-1.12467882

Skal Brann hente en ny kantspiller som er like god som Askar med overgangssum kan det bli mye dyrere en Askar retur og kompensasjon. Andre gode kantspillere som spiller fast i tippeligaen og som vil droppe ned til Obos ligaen i høst skal bli vanskelig å finne. Til Rune Soltvedt vil jeg si at det er lov å svelge stoltheten og være kreativ.


Kan ikke forestille meg at Sarpsborg skal kreve store summer i kompensasjon for Askar. De har ikke betalt noe for å låne han, og utgangspunktet har jo alltid vært at Askar skal tilbake etter sesongen. Enten så sier de nei til at han får dra (som må være ok med utgangspunkt i avtalen) eller så anerkjenner de at Brann er i en spesiell situasjon og lar han gå. At de skulle kreve 100 000 vis pluss en spiller i retur tviler jeg sterkt på. I såfall vil neppe noen andre klubber låne spillere til dem med det første.




Det er rett og rimelig om sarpsborg krever kompensasjon hvis Askar skal tilbake nå. Askar var forøvrig helt på det alminnelig ordinære mot Rosenborg i helgen.


Det kan godt være, men han er nok mer enn god nok for oss i obos.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hatleking

Quote from: blobby winters on August 04, 2015, 18:08:40 PM
Fantastisk at Vevatne er klar for Brann nå.  :)
Da tror jeg vi er fornøyd med venstreback og at det er back-up for Nouri på høyre som er i fokus.

Men, hvis det kun er 1 forsterkning til i dette vinduet er det viktigere å få inn en midtbane konge som kan strø avgjørende kreative pasninger enn en ny back.


Om det er slik at Vevatne òg kan spele på høgre, så er ein vel i teorien greitt nok dekka med spelarar som Skaanes og Grønner som òg kan ta ein høgreback og med gode, gamle Hanstveit på venstre.

Xminator

Quote from: Lasaron on August 04, 2015, 15:49:55 PM
Nå har vi stor nok stall. Den er fortsatt noe ubalansert, men det er til å leve med. Jeg vil ikke være misfornøyd med Orlov ut og Skålevik inn.

Spørsmål: Er 15. august siste dag i overgangsvinduet?


Så lenge det er ubalanse i stallen så er den ikke stor nok. Jeg kunne tenkt meg at Brann allerede nå tenker på å erstatte Karadas sin spisskompetanse. Og at vi får inn en spiller med godt venstreben.

Jeg savner også "krydderet". Det er blitt mye traust, trygt og lokalt. Jeg savner de mer eksotiske innslagene i stallen. Spillerene som vi jo har en følelse av at flopper, men som også representerer lottokupongen. Drømmen om den neste storspilleren som må regne med ekstra oppmerksomhet i tollen når han kommer til EU.

aleksanderhjelleseth


Lasaron

Quote from: aleksanderhjelleseth on August 05, 2015, 07:06:54 AM
Er stallen for Norsk?


Jeg tolker Lorentzen sitt spill for Brann 2 i går som at han ikke skal påp et nytt utlån. Forøvrig er det nok en viss mulighet for at disse kan forsvinne (selvsagt ikke alle): Grønner (har visstnok fått bud, u-21-kaptein uten fast plass), Hansson (stort talent, misfornøyd med spilletid, interesse fra Nederland), Orlov (Sikkert misfornøyd med spilletid, bør være interessant for klubber i Norden), Haugen (interesse fra Aalesund), Knudsen (litt bak i køen nå, aktuell for utlån?).

Jeg vil beholde alle utenom Orlov.
Tren på langskudd

aleksanderhjelleseth

Er det ikke plass til både Orlov og Pedersen på laget? eksempel 3-5-2 :

       Grønner-Demidov-Acosta
Huseklepp-Barmen-Nilsen-Haugen-Larsen
               Orlov-Pedersen

Nå er ikke eg verdens største orlovfan men eg ser at mannen har noen nyttige kvaliteter. Når det er sagt kan han som nevnt over være aktuell for flere nordiske klubber så visst det kommer inn ett bud....
Hadde gjerne sett en temposterk spiss inn, en med tempo og lavt tyngdepunkt ala Alanzino/Gustavino/ Cato Hansen 😊

Tom C

August 05, 2015, 08:11:32 AM #982 Last Edit: August 05, 2015, 08:13:51 AM by Tom C
Quote from: aleksanderhjelleseth on August 05, 2015, 07:54:32 AM
Er det ikke plass til både Orlov og Pedersen på laget? eksempel 3-5-2 :

      Grønner-Demidov-Acosta
Huseklepp-Barmen-Nilsen-Haugen-Larsen
              Orlov-Pedersen

Nå er ikke eg verdens største orlovfan men eg ser at mannen har noen nyttige kvaliteter. Når det er sagt kan han som nevnt over være aktuell for flere nordiske klubber så visst det kommer inn ett bud....
Hadde gjerne sett en temposterk spiss inn, en med tempo og lavt tyngdepunkt ala Alanzino/Gustavino/ Cato Hansen 😊



Nilsen er suspendert. Og jeg vil gjerne se Vevatne på backen, for jeg tviler på at vi går ut med tre bak på bortebane mot Ulf, spesielt når kantene våre er så elendige på å hjelpe til defensivt.

Men jeg er forsåvidt med på ideen, bare at da ville jeg ofret enten huseklepp eller Larsen for å få inn Orlov i en hengende rolle bak Pedersen på topp.

edit: ser at du sikkert tenkte mer generelt enn spesifikt mot ulf, men jeg er altså med på tanken også generelt, bare ikke med 3 bak.
Aldri mer Obos....

aleksanderhjelleseth

Quote from: Tom C on August 05, 2015, 08:11:32 AM
Quote from: aleksanderhjelleseth on August 05, 2015, 07:54:32 AM
Er det ikke plass til både Orlov og Pedersen på laget? eksempel 3-5-2 :

      Grønner-Demidov-Acosta
Huseklepp-Barmen-Nilsen-Haugen-Larsen
              Orlov-Pedersen

Nå er ikke eg verdens største orlovfan men eg ser at mannen har noen nyttige kvaliteter. Når det er sagt kan han som nevnt over være aktuell for flere nordiske klubber så visst det kommer inn ett bud....
Hadde gjerne sett en temposterk spiss inn, en med tempo og lavt tyngdepunkt ala Alanzino/Gustavino/ Cato Hansen 😊



Nilsen er suspendert. Og jeg vil gjerne se Vevatne på backen, for jeg tviler på at vi går ut med tre bak på bortebane mot Ulf, spesielt når kantene våre er så elendige på å hjelpe til defensivt.

Men jeg er forsåvidt med på ideen, bare at da ville jeg ofret enten huseklepp eller Larsen for å få inn Orlov i en hengende rolle bak Pedersen på topp.

edit: ser at du sikkert tenkte mer generelt enn spesifikt mot ulf, men jeg er altså med på tanken også generelt, bare ikke med 3 bak.

Xminator

Quote from: aleksanderhjelleseth on August 05, 2015, 07:06:54 AM
Er stallen for Norsk?


En god tabloidoverskrift, og ja, jeg synest det er en ubalanse i stallen den veien nå. Vi står igjen med Acosta og det må jo være tilnærmet Brannrekord i Lokalt og Norsk. Og som med talentene så er jeg ikke sikker på om det er ett kvalitetstegn, men heller symptom på litt får dårlig jobbing med stallen gjennom flere år. Brann må finne sine egne afrikanske stjerner, og ikke satse på at konkurrentene våre finner dem for oss.

3-5-2 blir vel av Nilsen mest brukt for å få mer duellkraft på topp, og er i dag avhengig av Karadas. Brann trenger spillertypen for å ta mer poeng, og det bør stå veldig høyt på listen til Tjernås å finne noe som kan erstatte Karadas.

Hatleking

August 05, 2015, 12:42:35 PM #985 Last Edit: August 05, 2015, 13:12:15 PM by Hatleking

hjortland

Mtp Austin og Usa, så stenger overgangsvinduet der 6 august. Så om det ikke skjer noe der ila.
det kommende døgnet så øker vel sjansen enda litt.

Ser også at det er en underskriftskampanje i England for å skaffe ham arbeidstillatelse..

Nixon

Quote from: Hatleking on August 05, 2015, 12:42:35 PMIronisk nok hadde me hatt ein anvendeleg kant som òg kunne spelt både back og indreløpar i Askar. På den måten er det litt vanskeleg om me no skal finne eit 'alternativ' på kant for å styrke breidda når me har eit godt eit i Askar som returnerar etter sesongen.
Rød makt på Hansa

Hatleking

Quote from: Nixon on August 05, 2015, 13:20:45 PM
Quote from: Hatleking on August 05, 2015, 12:42:35 PMIronisk nok hadde me hatt ein anvendeleg kant som òg kunne spelt både back og indreløpar i Askar. På den måten er det litt vanskeleg om me no skal finne eit 'alternativ' på kant for å styrke breidda når me har eit godt eit i Askar som returnerar etter sesongen.


Det er sjølvsagt ein moglegheit. Askar har riktignok sagt at han 'saknar Brann', men kva ein faktisk skal leggje i det, er uvisst.

Xminator

For øvrig er Drage på vei til Sogndal.

Corran

Bor ikke konen og ungen til Askar i Bergen fremdeles?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Quote from: Corran on August 05, 2015, 17:31:40 PM
Bor ikke konen og ungen til Askar i Bergen fremdeles?


Det har jeg ikke inntrykk av. Det ble gjort et poeng av da han dro at han skulle beholde huset i Bergen, men det ble ikke nevnt at resten av familien skulle bo der.
Rød makt på Hansa

viks

http://www.tv2.no/2015/08/05/sport/fredrik-aursnes/tippeligaen/7226472

Hele Norge ønsker Fredrik Aursnes. Brann er også nevnt. Hadde vært greit og byttet han ut med Haugen, men virker ikke så realistisk dessverre...

Eneste vi kan gjøre for å gjøre oss attraktiv er å vinne fotballkamper og sikre opprykket. En seier mot Sandnes kan sånn sett være svært viktig også mtp spillere som kommer inn før vinduet stenger..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

brannl

Quote from: Xminator on August 05, 2015, 15:49:26 PM
For øvrig er Drage på vei til Sogndal.


Synd. Sikkert mer eller mindre gratis. Virker ikke å være en type kantspiller som LAN ønsker. Blir nok god i Sogndal.

aleksanderhjelleseth

Quote from: viks on August 05, 2015, 19:26:12 PM
http://www.tv2.no/2015/08/05/sport/fredrik-aursnes/tippeligaen/7226472

Hele Norge ønsker Fredrik Aursnes. Brann er også nevnt. Hadde vært greit og byttet han ut med Haugen, men virker ikke så realistisk dessverre...

Eneste vi kan gjøre for å gjøre oss attraktiv er å vinne fotballkamper og sikre opprykket. En seier mot Sandnes kan sånn sett være svært viktig også mtp spillere som kommer inn før vinduet stenger..


Har sagt det før, Aursnes blir Brannspiller fra nyttår av. Han har lyst å gjenforenes med fetter Heltne Nilsen.

Klaus_Brann

Er det vill gjetting eller vet du noe?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brann patriot

Absence of proof is not proof of absence

aleksanderhjelleseth

Quote from: Klaus_Brann on August 05, 2015, 22:46:29 PM
Er det vill gjetting eller vet du noe?

vill gjetting krydret med noe info eg har fått av kusinen til Aursnes. Men Brann må selfølgelig rykke opp for at det skal være aktuelt. Tenk på det slik, både onkel og fetter er i Brann allerede, vi har noe veldig spennende på gang der vi neste sesong kommer til å gå (forhåpentligvis) inn i TL å slå  nedenifra og opp. Tror han litt sære Fredrik er sugen på å være med på oppturen!


Nixon

Vi får gi han en opprykksgaranti. For et halvt år til i Obos og resten i TL med Brann må være levelig dersom alternativet blir kjedelige Stavanger.
Rød makt på Hansa

Go Up