• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vard - Brann, 06.05.15 kl 18:00

Started by Lasaron, May 03, 2015, 20:58:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Ny kamp kl 18 på en vanlig arbeidsdag. Satser på dette laget.

Horwath
Nouri - Grønner - Heggland - Hanstveit
Hansson - Birkelund - Skaanes - Barmen
Larsen - Karadas

Vi må ta i betraktning at denne kampen er om tre dager, og at tre dager etter møter vi Ulf hjemme. Det er mulig Nouri bør hvile også. Kanskje Sleen kan starte?
Tren på langskudd

Gulløl

Med bare tre dager mellom kampene er det viktig med en fornuftig rotasjon av spillerne, men uten at laget blir for mye svekket mot Vard. Cupen er også viktig i år, så der må vi videre. Sandnes Ulf spiller også borte i cupen på onsdag(mot Arendal). Så begge lag har lik belastning mot lørdag.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Huff

Herlig når en faktisk blir usikker på hva som er cup og hva som ikke er cup. Her møter vi faktisk et lag i andre runde som -for mine ører- har et mer kjent fotballnavn enn enkelte av lagene vi møter i serien.

dudo

Quote from: Huff on May 03, 2015, 21:35:33 PM
Herlig når en faktisk blir usikker på hva som er cup og hva som ikke er cup. Her møter vi faktisk et lag i andre runde som -for mine ører- har et mer kjent fotballnavn enn enkelte av lagene vi møter i serien.


Heheh, jeg hadde tenkt å komme med en rant om hvor elendig opplegg det er med nok en bortekamp før det slo meg at det kanskje var cup.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

Vard har to hviledager mer en Brann etter at de spilte 2-2 mot Fana på fredag.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Quote from: Lasaron on May 03, 2015, 20:58:56 PM
Ny kamp kl 18 på en vanlig arbeidsdag. Satser på dette laget.

Horwath
Nouri - Grønner - Heggland - Hanstveit
Hansson - Birkelund - Skaanes - Barmen
Larsen - Karadas

Vi må ta i betraktning at denne kampen er om tre dager, og at tre dager etter møter vi Ulf hjemme. Det er mulig Nouri bør hvile også. Kanskje Sleen kan starte?



Enig i alle minus Karadas, Birkelund og Barmen.
Barmen kan gjerne spille, men har er ikke og kommer aldri til å bli en god kantspiller. Castro for Karadas, Haugen for Birkelund og Skaanes for Barmen, så kan han heller spille sentralt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

I mitt forslag til startoppstilling forfektet jeg et syn som sier at serien er viktigst, og at vi må hvile viktige spillere i en hektisk periode. Men, det kan snus på. Man kan si at når laget er i en bra flyt er det viktig å toppe laget hele tiden for å beholde flyten. At det er verre å ødelegge flyten ved å tape for Vard med et svekket lag, enn å stille mot Ulf med uthvilte spillere. Men så er det heller ikke slik at Norling har en fast førsteellever.

Det er nok flere tilnærminger til Vard-kampen som kan ha noe for seg.
Tren på langskudd

aleksanderhjelleseth

Quote from: Klaus_Brann on May 03, 2015, 22:43:33 PM
Quote from: Lasaron on May 03, 2015, 20:58:56 PM
Ny kamp kl 18 på en vanlig arbeidsdag. Satser på dette laget.

Horwath
Nouri - Grønner - Heggland - Hanstveit
Hansson - Birkelund - Skaanes - Barmen
Larsen - Karadas

Vi må ta i betraktning at denne kampen er om tre dager, og at tre dager etter møter vi Ulf hjemme. Det er mulig Nouri bør hvile også. Kanskje Sleen kan starte?



Enig i alle minus Karadas, Birkelund og Barmen.
Barmen kan gjerne spille, men har er ikke og kommer aldri til å bli en god kantspiller. Castro for Karadas, Haugen for Birkelund og Skaanes for Barmen, så kan han heller spille sentralt.

Barmen trekker også en del innover i banen, så en ren ving er jo han ikke. Han gjør vell arbeidsoppgavene til en sentral midtbanespiller, bare litt på kanten. Synst forøvrig han gjorde en grei figur i går, har en veldig lav feilprosent på pasninger🍇

osoerli

Om eg skulle velga mellom cupfinale eller opprykk går eg sjølsagt for oprykk.  Serien er klart viktigast.  Den fysiske belastninga for ein keeper er vel ikkje så stor at Udjus ikkje kan spela fleire tette kampar på rad.  Men han fekk ein trøkk i knollen, og det an vera greit å halda Horwath i gong, så difor dette laget:

                   Horwath
Heggland  Pallesen  Acosta   Hanstveit
Hansson   Birkelund   Demidov   Skaanes
              Castro    Larsen
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Quote from: aleksanderhjelleseth on May 04, 2015, 08:21:47 AM
Quote from: Klaus_Brann on May 03, 2015, 22:43:33 PM
Quote from: Lasaron on May 03, 2015, 20:58:56 PM
Ny kamp kl 18 på en vanlig arbeidsdag. Satser på dette laget.

Horwath
Nouri - Grønner - Heggland - Hanstveit
Hansson - Birkelund - Skaanes - Barmen
Larsen - Karadas

Vi må ta i betraktning at denne kampen er om tre dager, og at tre dager etter møter vi Ulf hjemme. Det er mulig Nouri bør hvile også. Kanskje Sleen kan starte?



Enig i alle minus Karadas, Birkelund og Barmen.
Barmen kan gjerne spille, men har er ikke og kommer aldri til å bli en god kantspiller. Castro for Karadas, Haugen for Birkelund og Skaanes for Barmen, så kan han heller spille sentralt.

Barmen trekker også en del innover i banen, så en ren ving er jo han ikke. Han gjør vell arbeidsoppgavene til en sentral midtbanespiller, bare litt på kanten. Synst forøvrig han gjorde en grei figur i går, har en veldig lav feilprosent på pasninger🍇


Ja da, jeg er klar over det, men det svekker høyresiden vår en del. Nouri gjør ofte en strålende jobb der, men det hadde ikke gjort noe å hatt flere strenger å spille på der.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Brann supporterne er tildelt tribunen i nord på kortssiden under tak(DeepOcean-tribunen).
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Vard har 4 poeng på de tre første kampene. Nylig ble det 2-2 borte mot Fana.
Tren på langskudd

krakra

          Horwath
Heggland - Grønner - Acosta - Hanstveit
Hansson - Haugen - Birkelund - Skaanes
                Larsen -Castro


Backene løper mye og bør få hvile. Vil se Birkelubd sammen med Haugen siden han er den eneste vi har bak Demidov med duellkraft. Haugen bør kanskje tas av til pause. Grei kamp for Hansson å starte i.

Nixon

Heggland går inn for Demidov. Ellers helt lik tropp som sist.

1 Alex Horwath
12 Kenneth Udjus
3 Erlend Hanstveit
5 Jonas Grønner
7 Kristoffer Larsen
8 Fredrik Haugen
9 Kasper Skaanes
10 Jakob Orlov
11 Alejandro Castro
13 Erik Huseklepp
14 Fredrik Heggland
15 Bismar Acosta
16 Emil Hansson
18 Azar Karadas
27 Erdin Demir
29 Kristoffer Barmen
30 Fredrik P. Knudsen
33 Amin Nouri
Rød makt på Hansa

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

osoerli

May 05, 2015, 13:43:23 PM #15 Last Edit: May 05, 2015, 13:55:02 PM by osoerli
Var ikkje klar over at Birkelund var skada
Då bør det bli:

                      Horwath
Heggland  Pallesen  Acosta   Hanstveit
Hansson   Haugen   Barmen   Skaanes
              Castro    Larsen
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on May 05, 2015, 18:15:06 PMAlle motstandere i cupen har jo tro på cupbombe. Sikkert Hovding også.


Tja, når Brann kom med Pavlov i startoppstillingen tror jeg nok at tvilen var vel så stor!;)
Rød makt på Hansa

kabelmann

Det er å vanne ut uttrykket cupbombe når man bruker det om et OBOS-lag. Satser på at Brann står for cupbombene i år ved å slå ut et og annet TL-lag.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

dudo

Viser noen dette på fjernsynet?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Corran

Sumo viser kampen
Eg har litt troen på at Acosta får prøve seg på midtbanen igjen eller kanskje også får hvile i denne kampen
Skaanes får sikkert starte også Litt mer usikker på hvem som blir back sammen med Grønner
Og holder det helt åpent at jeg bommer totalt
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

tsrqpo

Vet noen om noen stream til denne??


aleksanderhjelleseth

                        Horwath
Grønner     knudsen      Azar.    Hanstveit

Hansson.     Skaanes.   Acosta.   Huseklepp
   
                   Larsen
                                Castro

Klaus_Brann

Pokker for en kreativitet dette laget har.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Tom C

May 06, 2015, 17:02:43 PM #24 Last Edit: May 06, 2015, 17:10:33 PM by Tom C
Når Huseklepp og Larsen er dårlig, så er de jaggu ikke bare litt dårlig heller... Herregud...

30 minutter og vi har ikke skapt en dritt. Null sjanser, og vi har vel knapt vært i 16-meteren deres. Sie etter hver kamp at det sikkert blir bedre etterhvert, men dette blir bare tristere og tristere.
Aldri mer Obos....

dudo

Men matten er fin!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Ricky

Dette er dessverre den type 0-0-kamp hvor det ikke ligger et mål i luften.

Klaus_Brann

Det er vondt å se på. De klarer absolutt ingenting. Null og niks.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Paldan

Hansson fullstendig avkledd i duell, og Grønner blir fraløpt. Dette er kullsvart.

krakra

Haugen må inn på midten i pausen. Acosta ned og Karadas opp. Castro ut.

Midtbanen er fullstendig ute av stand til å sette opp noe offensivt spill.

alxz


Paldan

Dette er virkelig en kamp der bare resultatet teller, midt i en travel periode og med en del fravær og eksperimentelle uttak.

MEN: Vi har ikke skapt noe som helst på 45 minutter mot et 2. divisjonslag.

Spelaren

Eg leitet og leitet etter stream men gav opp. Går tydeligvis ikkje glipp av noe, og etter Doddos chat-dekning å dømme er dette akkurat så kullsvart og elendig som tidligere kamper har vist oss.
Gå av.

osoerli

Kva er det Brannspelarane er så missnøgde med då sidan dei driv denne gå-sakte-aksjonen?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

osoerli

Grønner er ikkje god nok for å spela for SK Brann!
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Quote from: osoerli on May 06, 2015, 17:31:52 PM
Grønner er ikkje god nok for å spela for SK Brann!
som høyreback

Klaus_Brann

Vi er i alle fall råest på hoftefester, det kan ingen ta fra oss;


Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Dette er mer av det samme, og de av oss som håpet på oppsving etter en ufortjent seier på Bryne har forhåpentligvis kommet ned på jorden igjen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Quote from: Klaus_Brann on May 06, 2015, 17:33:23 PM
Vi er i alle fall råest på hoftefester, det kan ingen ta fra oss;



Haha!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Soler

Dette er noe av det verste jeg har sett. Hverken Acosta eller Skaanes har noe som helst på en sentral midtbane å gjøre. Balltempoet er helt tragisk lavt. Lurer nesten på om de spiller dårlig med vilje.

Hva Grønner gjør på backen forstår jeg ikke. Her må vi få inn Nouri, Haugen og Demir i andre.

Tom C

Grønner suger ja. Men så suger jo pinadø resten av Brann også. Aldri sett noe verre utgave av Huseklepp enn dette. Og Larsen, Skaanes, Castro, Hanstveit er jo nesten pinlige å se på.

Et så lavt bunnnivå er faktisk ikke til å tro av spillere som driver med dette på heltid, og i tillegg får fett betalt. Finner nesten ikke ord.
Aldri mer Obos....

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!


Nixon

Quote from: krakra on May 06, 2015, 17:32:31 PM
Quote from: osoerli on May 06, 2015, 17:31:52 PM
Grønner er ikkje god nok for å spela for SK Brann!
som høyreback


Det ironiske er vel at Grønner spilte mye bedre som høyreback for Brann i 2010 enn han gjør i dag...
Rød makt på Hansa

Natan

Norling tåler ikke mange feilskjær fremover nå, greit at cup ikke har allverdens betydning,  men innstillingen her er så horribel at det må vekke oppsikt hos styret I Brann.

Larsendos

Fotball spilles best i medvind. Vi får se et helt annet kampbilde i andre omgang.

Soler

Quote from: Natan on May 06, 2015, 17:40:48 PM
Norling tåler ikke mange feilskjær fremover nå, greit at cup ikke har allverdens betydning,  men innstillingen her er så horribel at det må vekke oppsikt hos styret I Brann.


Kanskje på tide vi gjør noe med spillerstallen også. Når skal disse ungguttene våre egentlig vise hvor god de er?

Ricky

Skulle til å foreslå at man setter innpå juniorer i andre, men så oppdaget jeg at Brann 2 tapte henholdsvis 0-5 og 0-6 i de to seriekampene mot Vard i fjor.
Da har jeg ingen andre forslag enn at vi bare begynner å skyte fra midtbanen. Før eller senere må kanskje Vard-keeperen tuppe ballen over tverrliggeren til corner, og da kan vi flytte opp laget.

Giles

Tror nesten jeg må beklage at jeg har vært for optimistisk i mine pessimistiske spådommer.
Revolusjon, all makt til investorer og et handlekraftig styre. Kast kortene og begynn på nytt.

Klaus_Brann

Quote from: dudo on May 06, 2015, 17:34:31 PM
Dette er mer av det samme, og de av oss som håpet på oppsving etter en ufortjent seier på Bryne har forhåpentligvis kommet ned på jorden igjen.


Ja, det er akkurat det. Vi prøver ikke og det lille vi prøver evner vi ikke. Helt forbanna håpløst at det skal bli en vane å bytte i pausen fordi vi er elendige i 1. omgang.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up