• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bryne - Brann 3. Mai

Started by Northside, April 25, 2015, 07:50:46 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Nå roter vi forferdelig her. Mange som må opp ett par hakk, og Larsen må gjøre det enklere inne i mellom.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Hva pokker, fordel av ballen og så takler vi før klovnen trekker det tilbake til frispark??
Gå av.

Huff

Sitter jeg igjen mer riktig inntrykk når jeg tolker dette som nok en kamp med betydelig lavere nivå enn TL der Brann er svakest av det to lagene?

tintin


Brann patriot

Brann har fortsatt 0 cornere, hoho. Vi har vel hatt et angrep i denne omgangen. Vinner vi 1-0 er det sikkert nok av bloggere som vil skryte Brann opp i skyene, sukk...
Absence of proof is not proof of absence

Spelaren

Disse minuttene går seint. Og så bryter vi fint, men upresise avleveringer ødelegger hele greien og Bryne angriper seg fram til sin n'te corner.
Gå av.

Brann patriot

Inn med 2 millionermannen Karadas. Han kostet sikkert mer enn hele Bryne sitt lag.
Absence of proof is not proof of absence

Gepard

Forferdelig andreomgang. Forferdelig. Et mirakel om dette holder inn. Passivt som bare F.

Klaus_Brann

Sånn vi spiller nå skal vi være heldige om vi får med oss tre poeng. Altfor defensivt altfor tidlig.
Det er nesten så jeg håper vi blir straffet av det, for det kommer vi til å bli hvis vi fortsetter med dette dritet på bortebane.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Nja, man håper jo på seier da :) . Problemet vårt er at vi er et sårbart lag med trøbbel med fotballpsyken. Tre poeng kan jo være ekstremt viktig for den biten.
Gå av.

Brann patriot

Kan ikke se at denne omgangen er noe særlig dårligere enn første omgangen. Første omgang mente jo enkelte var god, noe undertegnede for øvrig synes er skremmende.
Absence of proof is not proof of absence

Klaus_Brann

Selvsagt gjør man det, men vi kan ikke fortsette med å kun evne å holde ballen i to trekk i laget før vi mister den i store deler av 2. omgangene på bortebane. Og i alle fall om vi rykker opp.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Brann patriot on May 03, 2015, 20:14:51 PM
Kan ikke se at denne omgangen er noe særlig dårligere enn første omgangen. Første omgang mente jo enkelte var god, noe undertegnede for øvrig synes er skremmende.


Bryne har jo hatt ballen mer eller mindre sammengende de siste 20.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Nouri med en gigantblemme, Acosta ofrer tanngarden for poengene.
Gå av.

Brann patriot

Redning på strek ja. Det er i hvert fall ikke Brann sin fortjeneste hvis vi vinner i dag. Regner som tidligere nevnt med at bloggere vil hylle Brann for sin defensive robusthet..
Absence of proof is not proof of absence

vekkreist

Skaanes har ikkje hatt et godt innhopp.!

Der var det nesten 1-1 og! Acosta redder med trynet...

Herregud...dette går aldri veien eller? 10 lange minutter igjen

Christian

Boing!-redning. Liker det.

vekkreist

Quote from: Christian on May 03, 2015, 20:17:05 PM
Boing!-redning. Liker det.


Pondus redning vil eg heller si :)

Herman1

Quote from: Brann patriot on May 03, 2015, 20:16:39 PM
Redning på strek ja. Det er i hvert fall ikke Brann sin fortjeneste hvis vi vinner i dag. Regner som tidligere nevnt med at bloggere vil hylle Brann for sin defensive robusthet..


Robust gebiss på Acosta, i det minste. ;P

Torvanger

Er ikke banen rektangulær, med gress som dekke? Er.det.smart å bare la Bryne spille.ball? Skremmende om dette er taktikk Norling legger opp til flere kamper. Brann takler ikke å ligge bakpå, vi har vel ikke akkurt Morinho på benken.

Spelaren

Acosta dummer seg ut. Er det nå 1-1 kommer?
Gå av.

vekkreist

Helvete at vi gir vekk slike frispark situasjoner!!

Herman1


Bra inngripen og klarering av Barmen.

Spelaren

Takk og pris, Barmen rydder opp, men hvorfor i svarte spiller ikkje Demir den fra seg i stedet for å prøve på noe fånyttes?
Gå av.

Torvanger

Hvorfor tar ikke Larsen frisparket? Haugen slår jo bare pasninger.

Jose Arrogantio

Flott, kan se på Odd mot RBK, eller Brann mot Strømmen, men denne kampen virker visst ikke i utlandet. Husker plutselig hvorfor jeg droppet csports abbonomentet mitt.

Spelaren

I tverrligger! Gåmann dette gir magesår...
Gå av.

Brann patriot

Nok en enorm sjanse for Bryne. Dette er dessverre på nivå med det brann har prestert tidligere i sesongen. Man må jo lure på hva slags spillesystem brann egentlig kjører..
Absence of proof is not proof of absence

Herman1


6 min. tilleggstid og Brann ligger med 11 mann innenfor 16-meteren...Jaja...

vekkreist


Spelaren

Gå av.

Limstift

Vi blir rundspilt i 45 minutter mot Bryne. Vi er heldige som tar med oss poeng herfra!

Alle må gå!

Herman1

Quote from: Limstift on May 03, 2015, 20:29:47 PM
Vi blir rundspilt i 45 minutter mot Bryne. Vi er heldige som tar med oss poeng herfra!




Et ran i så måte. Utrolig nok.

Brann patriot

I mitt hode ble vi rundspilt i første omgang også, men ok.
Absence of proof is not proof of absence

dudo

Udjus er definitivt helgens mann. Norling ikke.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vekkreist

Udjus har gjort en kjempekamp idag etter min mening! reddet oss flere ganger.

Reaksjonssterk når forsvaret driter seg ut!

Kongekamp av fyren


Brann patriot

Nå får vi håpe Norling går ut og sier at dette kan vi ikke være bekjente av. Sier han derimot at planen lykkes, ja, da har vi problemer..
Absence of proof is not proof of absence

vekkreist

Quote from: Brann patriot on May 03, 2015, 20:31:49 PM
Nå får vi håpe Norling går ut og sier at dette kan vi ikke være bekjente av. Sier han derimot at planen lykkes, ja, da har vi problemer..


Enig. Vi har flaks om vi får 3 poeng idag

Limstift

Quote from: Brann patriot on May 03, 2015, 20:30:44 PM
I mitt hode ble vi rundspilt i første omgang også, men ok.



Vi var bedre i første omgang vil jeg påstå. Men vi kan ikke fortsette på denne måten, det er rett og slett sykt at vi vinner denne.

Alle må gå!

Christian


Herman1

Quote from: vekkreist on May 03, 2015, 20:30:53 PM
Udjus har gjort en kjempekamp idag etter min mening! reddet oss flere ganger.

Reaksjonssterk når forsvaret driter seg ut!

Kongekamp av fyren




Absolutt.

Og nå vet vi at "Babu-babu" er Brynes variant av "la han dø"...

Spelaren

En pinlig ubegripelig svak seier - tre poeng med ekstrem bismak.
Men tre poeng! :)
Gå av.

Koffert1

"Jeg er fornøyd med innsatsen i dag. Vi var forberedt på en slitekamp og var enige om at det viktigste var å holde nullen. Det klarte vi! Vi vinner på en dårlig dag. Det er det som skiller de beste fra de nest beste."

Christian

Gøy med ran når det er vi som raner. Vi kan selvfølgelig ønske oss mykje mer, men vi får ta det vi får.

Herman1

Quote from: Christian on May 03, 2015, 20:33:04 PM
Herlig Haugen!


Yes!

Ufortjent som fy, men deilig som f.
Ingen kamp for hjertesyke bergensere.

dudo

Dette er vi altså redusert til. Så jævlig pinlig.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Brann patriot

Haha. "Dere virker mer på i dag"... "Lite tur.." Skandale.
Absence of proof is not proof of absence

Klaus_Brann

Digg med 3 poeng selvfølgelig, men det er pur flaks (pluss noen bra redninger) som gjør at vi tar denne. Dog føler jeg at det er på tide at ting går vår vei, gudene vet at det ikke gjorde det i fjor.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Herman1

Så bare 2.omgang.

Hvordan klarte Brann seg i 1.?

Gulløl

Udjus kan gjerne få en 8 i dag. Kan takke han for alle de 3 poengene.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up