• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Cupen 2015

Started by Nixon, April 09, 2015, 09:18:37 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Demir mutters alene mot keeper, skrå vinkel. Knaller utenfor, kunne ha prøvd å legge over til høyre, selv om den foten knapt er til å stå på.
Gå av.

Torvanger

June 24, 2015, 19:59:58 PM #251 Last Edit: June 24, 2015, 20:03:52 PM by Torvanger
Det løpssvake laget holder stand med 0-0 over et lag som befinner seg i divisjonen over. Hmmmm..... 2100 på tribunene, det må ha vært ENORM kø ved billettlukene, håper folk kom tidlig.

Akupunktøren bør ta følgende note to self: Angrip og underhold på hjemmebane, da kommer publikum.

aleksanderhjelleseth

Quote from: Torvanger on June 24, 2015, 19:59:58 PM
Det løpssvake laget holder stand med 0-0 over et lag som befinner seg i divisjonen over. Hmmmm..... 2100 på tribunene, det må ha vært ENORM kø ved billettlukene, håper folk kom tidlig.

LAN bør ta følgende note to self: Angrip og underhold på hjemmebane, da kommer publikum.

Pff, spill med defensiv trygghet, tett og kynisk. Etter tryggheten er på plass får finspillet komme etter hvert.
Snurp igjen sekken og gi faen i å underholde.

osoerli

Hmm tilbakespel til keeper er noko ingen av Branns keeprar beherskar, så slutt med tullet.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

Keeper må vel være den med flest ballberøringer.
Gå av.

nummer9

Quote from: Torvanger on June 24, 2015, 19:59:58 PM
Det løpssvake laget holder stand med 0-0 over et lag som befinner seg i divisjonen over. Hmmmm..... 2100 på tribunene, det må ha vært ENORM kø ved billettlukene, håper folk kom tidlig.

Akupunktøren bør ta følgende note to self: Angrip og underhold på hjemmebane, da kommer publikum.

Akupunktøren? Er Nilsen en akupunktør også? Personer som kan fylle flere roller passer vel perfekt inn i et spareregimet for Brann.

krakra


pidre

Quote from: krakra on June 24, 2015, 20:13:30 PM
Hansson er god

Ventet på den kommentaren, bare overrasket over at det tok så lang tid før den kom.
Saludar a los monos!

krakra

Du kunne jo skrevet den selv.

Spelaren

Vi trenger ny sko-leverandør.
Gå av.

Gulløl

Quote from: Spelaren on June 24, 2015, 20:22:17 PM
Vi trenger ny sko-leverandør.


En med bare svarte sko.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Dette laget er bare ikkje sant. Vi står 25 meter fra motstanderens dødlinje og knaller ballen nesten helt hjem til egen keeper.
Gå av.

Spelaren

HVA POKKER ER DET Larsen og Karadas driver med??? Pissesvakt! Er så /&#%R¤ lei av de mislykkede fiksfakseriene Larsen på død og liv skal drive med, det lykkes en av hundre ganger.
Gå av.

Torvanger

Karadas er ikke like hvass som før, men hvorfor får vi se Fancy Pancy Larsen, når han har en skuddfot av en annen verden??!!!

Lasaron

Du slette tid hvor dårlig Brann er på avslutninger i kveld.
Tren på langskudd

krakra

Hansson har vært banens beste etter at han kom inn. Utrolig at han var så ute i kulden hos Norling. Birkelund viser også at han har noe å bidra med, men det er mer forståelig at han passer bedre under Nilsen enn under Norling.

Vi er brukbart strukturerte og solide bakover. Skaper endel fremover, men er for stresset og unøyaktige. Kjedelig kamp, men ikke grunn til å se svart på det i mine øyne.

Torvanger

Nå er jeg bekymret, for ifølge Akupunktøren er vi ikke løpssterke eller duellsterke nok. Klarer LAN å kamuflere dette mot slutten?

aleksanderhjelleseth

Visst Hansson er god er det tidsspørsmål før han starter på bekostning av huseklepp, for huse er svak for tiden. Rettere sagt de siste 3 årene

Kjell249

Du forstår at Hansson ikke spiller mer når han bare dasser rundt i forsvar, uten å gidde å ta ut spillere. Får en velfortjent skyllebøtte av Demidov. Ekstra provoserende når han har spilt 35 min.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krakra

Hansson gjør ikke noe mindre defensiv jobb enn Huseklepp.

Kjell249

Haha, Huseklepp er dårlig i forsvar, men ikke på langt nær så lat som Hansson.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krakra

Jeg håper ikke Brann gjør det samme tullet med Hansson som de gjorde med Larsen og Haugen og skal fokusere på det defensive og duellspillet. La ham dyrke de offensive og kreative ferdighetene som gjør ham ekstraordinær og la resten komme etterhvert.

Spelaren

Rydd forsidene, Haugen bommer på et Haugen-skudd.
Gå av.

Belfort

Redd denne kampen kommer til å ødelegge for en langt viktigere kamp mot Bærum til helgen

TCAC

Idiotisk av LAN å bruke opp alle byttene så tidlig når han vet sjansen for ekstraomganger er så stor.

Torvanger

Hva synes folket om løpsstyrken, er den bekymringsverdig? Horwath blir god å ha i straffekonk, for her blir det straffer og jeg stolet på ham. Brann hadde 5 blink mot Vard...

krakra

Quote from: Torvanger on June 24, 2015, 20:55:13 PM
Hva synes folket om løpsstyrken, er den bekymringsverdig? Horwath blir god å ha i straffekonk, for her blir det straffer og jeg stolet på ham. Brann hadde 5 blink mot Vard...
Har du et poeng med dette gnålet ditt om løpskraft? Prøver du å være sarkastisk?

I dag har vi møtt et lag som jeg ikke syns har utfordret oss noe særlig på løpskraft. De har tatt det rolig og tempoet har vært lavt. I OBOS har vi derimot ofte blitt tatt på løpskraft, og det skjedde flere ganger i fjor og.

Dessuten har Brann vært strukturerte og gode til å dekke opp for den manglende løpskraften.

Gulløl

Quote from: Belfort on June 24, 2015, 20:53:45 PM
Redd denne kampen kommer til å ødelegge for en langt viktigere kamp mot Bærum til helgen


Brann spiller ikke til helgen, så det går bra ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Helvetes Orlov, reddet et klart mål !!!!!!!!!!!!!!!!
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Orlov stopper skuddet til Haugen, det er bare ikkje ende på motgangen foran mål.
Gå av.

TCAC

For andre kamp på rad må vi spille med ti mann fordi vi bruker opp byttene for tidlig.

Torvanger

Quote from: krakra on June 24, 2015, 20:57:34 PM
Quote from: Torvanger on June 24, 2015, 20:55:13 PM
Hva synes folket om løpsstyrken, er den bekymringsverdig? Horwath blir god å ha i straffekonk, for her blir det straffer og jeg stolet på ham. Brann hadde 5 blink mot Vard...
Har du et poeng med dette gnålet ditt om løpskraft? Prøver du å være sarkastisk?

I dag har vi møtt et lag som jeg ikke syns har utfordret oss noe særlig på løpskraft. De har tatt det rolig og tempoet har vært lavt. I OBOS har vi derimot ofte blitt tatt på løpskraft, og det skjedde flere ganger i fjor og.

Dessuten har Brann vært strukturerte og gode til å dekke opp for den manglende løpskraften.



Ok, så i OBOS går det mye på løpskraft og ifjor i TL be vi også tatt endel på løpskraft.... Men du mener m.a.o at TL-lag generelt sett tar det mer piano enn OBOS-lag? Her var det endel logiske brister, Kråkegutten. Det jeg vil frem til er at jeg ser et Brannlag som løper mer og virker lettere i bena enn 08. Og det etter 115 minutter med fotball. Brann har spilt meget bra i ekstraomgangene. Og vask munnen og tastefingrene neste gang du føler behov for å irettesette.

Kjell249

Hele laget blir båret av banen med krampe:)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Joggi Bogga

Det holder nok med 4 straffer for vår del før slaget er tapt.
Følgende bommer:
Karadas (over)
Haugen (rett på keeper etter å ha pakket i bakken)
Orlov (plasserer 20 cm til side for midten av målet)
Demir (full av optimisme, men blåser den 2 meter over)
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

krakra

Quote from: Torvanger on June 24, 2015, 21:09:19 PM
Quote from: krakra on June 24, 2015, 20:57:34 PM
Quote from: Torvanger on June 24, 2015, 20:55:13 PM
Hva synes folket om løpsstyrken, er den bekymringsverdig? Horwath blir god å ha i straffekonk, for her blir det straffer og jeg stolet på ham. Brann hadde 5 blink mot Vard...
Har du et poeng med dette gnålet ditt om løpskraft? Prøver du å være sarkastisk?

I dag har vi møtt et lag som jeg ikke syns har utfordret oss noe særlig på løpskraft. De har tatt det rolig og tempoet har vært lavt. I OBOS har vi derimot ofte blitt tatt på løpskraft, og det skjedde flere ganger i fjor og.

Dessuten har Brann vært strukturerte og gode til å dekke opp for den manglende løpskraften.



Ok, så i OBOS går det mye på løpskraft og ifjor i TL be vi også tatt endel på løpskraft.... Men du mener m.a.o at TL-lag generelt sett tar det mer piano enn OBOS-lag? Her var det endel logiske brister, Kråkegutten. Det jeg vil frem til er at jeg ser et Brannlag som løper mer og virker lettere i bena enn 08. Og det etter 115 minutter med fotball. Brann har spilt meget bra i ekstraomgangene. Og vask munnen og tastefingrene neste gang du føler behov for å irettesette.
Jeg mener at vi har blitt avslørt på løpskraften i OBOS i år, og at vi ble det i fjor også. Jeg mener at Sarpsborg ikke har utfordret oss noe særlig på løpskraften. De har tatt det rolig, og tempoet har vært lavt. Vi har også ligget  godt strukturert.

Var det noe av dette som var vanskelig å forstå?

Gulløl

Amerikaneren blir dagens helt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Limstift

Kordan går no det her......


Kom igjen Brann!!!!!!

Alle må gå!

Spelaren

Demidov tar ansvar vettu...
Gå av.

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Limstift

Elendige straffer. Vi e ute.

Alle må gå!

vekkreist

Hadde vi satt de forbannede sjansene våre!!!! helvete

Ricky

Sier vel det meste om Brann at vi bare klarer å score én gang på 120 minutter og tre straffespark hjemme mot et svakt Sarpsborg-lag.

Spelaren

Masse sjanser til å avgjøre dette innen vanlig og utvidet spilletid, men vi har visst god vaksinedekning mot mål for tiden.
Gå av.

Torvanger

Helt vilt å la Demidov ta straffe, elendig av LAN og like hodeløst å la Hansson ta. Hva med å bruke dem som tok mot Vard? Idioti av LAN!!!! De som skulle ha tatt: Larsen, Orlov, Acosta, Karadas og alle andre enn Demidov.

Joggi Bogga

Jeg er i sjokk! Fikk virkelig ingen av de med krampe ta straffe?
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Herman1


Nedtur resultatsmessig. Opptur spillemessig.
Likte å se Brann-spillerne "omringe "Hansson" etter bommen hans.

Nå får vi bruke alle våre krefter på opprykk og heling av skader. :I

OmOssSjølOgHansaøl

Irriterende. Men jeg er ikke overrasket over at vi gjør det dårlig på straffer. Vi har ikke akkurat flust av målscorere.

Likevel: Bra at vi spillemessig tar noen skritt i riktig retning.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Lasaron

Lærerik kamp. Spillerne fikk kjenne på hvor lurt det er å være godt trent. Sogndal virker bedre enn Sarpsborg. Fint at Hansson fikk mye spilletid, Birkelund også.

Noe av det LAN må sette fokus på i de økte treningsmengdene, er avslutninger. Jeg sier det for tusende gang: Brann er elendige på avslutninger.
Tren på langskudd

pidre

Vi puttet 1 straffe, det er positivt. Bra for Larsen!
Saludar a los monos!

krakra

Hva i all verden slags avgjørelse er det å la en 16 åring ta en straffe? Hadde ikke de andre baller nok? Eller var dette et forsøk på å være smart. Straffekonk handler jo ikke om ferdigheter i det hele tatt. De fleste fra 5. divisjon og oppover setter lett en straffe når det ikke er noe stress rundt det. Det handler om mental styrke, og da skjermer man en 16 åring.

Go Up