• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Spillerbørs 2015

Started by Jose Arrogantio, March 29, 2015, 21:54:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krakra

For min del er det helt håpløst å gi over middels til en spiller som spredde så mye utrygghet på helt enkle situasjoner, og som er livsfarlig å bruke som pasningsalternativ selv når han ikke er under særlig press. Når han knapt har noe å gjøre. Han hadde i min bok èn god redning, men han sleivet nesten på hvert tilbakespill. Noen(mer enn ett par) ble det nestenkatastrofer av det. Mer generelt ødelegger det spillet med en keeper som sleiver ballen over sidelinjen hele tiden. En stygg miss i feltet også.

I mine øyne er ikke keepers jobb først og fremst å gjøre fantomredninger. Dette er aktuelt noen få ganger i løpet av en sesong. Keeper skal være solid og spre trygghet. Han skal være stabil og til å stole på. Det var absolutt ikke Horwath. Han gjorde forsvarsspilerne nervøse. Udjus gjør noen megablemmer av og til, men han er jevnt over mye tryggere enn Horwath og kan faktisk slå konstruktive pasninger fremover.
Jeg vil også kritisere Grønner som jeg syns rotet fælt i første omgang. Det var ikke bare Barmen som klønet det til på målet, han klarte en ball rett til motspiller i perfekt skuddposisjon og slo generelt mange feilpasninger og glapp i et par markeringer. I andreomgang var han god, men ikke fremragende, og da får han ikke over middels av meg.


Horwath 3
Nouri 5
Grønner 4
Demidov 6
Demir 8

Haugen 5
Acosta 6
Barmen 5

Huseklepp: 6
Pedersen 4
Larsen 8

Karadas 7



pidre

Horwath 7
Nouri 4
Grønner 5
Demidov 5
Demir 7

Haugen 5
Acosta 7
Barmen 5

Huseklepp 4
Pedersen 4
Larsen 7

Karadas 4
Saludar a los monos!

Finfin respons

Brann fikk mye gratis rom å boltre seg på. Kristiansund ble ikke nødvendigvis nedkjempet og utspilt av den grunn. Så det tar ikke av, dette:

Horwath 5-

Nouri 4+
Grønner 5
Demidov 6
Demir 8

Barmen 6
Acosta 6
Haugen 5

Huseklepp 5
Pedersen 4
Larsen 7

Karadas 6
Kanskje.

aleksanderhjelleseth

Eg har glemt denne kampen, trengte du tid til å la prestasjonene synke inn før du gav karakter? 😊

Jose Arrogantio

Brannseier er sjelden vare, glemmer ikke slike kamper på en stund  ;)

Klaus_Brann

Quote from: Jose Arrogantio on July 16, 2015, 19:45:04 PM
Brannseier er sjelden vare, glemmer ikke slike kamper på en stund  ;)


Oppsummeringa derimot?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jose Arrogantio

Quote from: Klaus_Brann on July 16, 2015, 20:18:13 PM
Quote from: Jose Arrogantio on July 16, 2015, 19:45:04 PM
Brannseier er sjelden vare, glemmer ikke slike kamper på en stund  ;)


Oppsummeringa derimot?


Kommer om helgen :)

Klaus_Brann

Jeg hadde glemt det jeg altså, så ikke noe press herfra;) Sommerferie.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jose Arrogantio

Brann - Kristiansund etter 18 stemmer:

Horwath - 4.33

Nouri - 4.89
Grønner - 5.11
Demidov - 6.11
Demir - 7.56

Barmen - 5.11
Acosta - 6.5
Haugen - 4.28

Huseklepp - 5.11
Pedersen - 4.67
Larsen - 7.22

Karadas - 6


Branns beste ble Demir med 7.56 poeng. Flott avslutning på Brannkarrieren! Lykke til videre Demir!

Branns dårligste ble Haugen med 4.28 poeng. I snitt fikk laget 5.57 poeng. Deilig med en lagprestasjon over middels!

Mest enig var folk om Haugens prestasjoner. Mest uenighet var det om Horwath (ikke overraskende utifra diskusjon i denne tråden) og overraskende nok Karadas.

Jose Arrogantio

Etter halvspilt sesong er dette Branns fem beste spillere denne sesongen med minst fem spilte kamper:

1. Alex Horwath - 5.11 - 5 kamper
2. Vadim Demidov - 4.67 - 14 kamper
3. Jacob Orlov - 4.58 - 7 kamper
4. Bismar Acosta - 4.55 - 14 kamper
5. Jonas Grønner - 4.42 - 9 kamper

Det ser altså ut til at forsvaret har gjort jobben sin bedre enn angrepet så langt i år.

Dårligst i år har Castro vært, med 2.8 poeng etter 8 kamper. Flopp om han ikke skjerper seg snart.

Jose Arrogantio

Forresten har vel alle på topp 5 listen utenom Grønner blitt betegnet en flopp i en eller annen grad på dette forumet.

Spelaren

Quote from: Jose Arrogantio on July 20, 2015, 03:05:37 AM
Forresten har vel alle på topp 5 listen utenom Grønner blitt betegnet en flopp i en eller annen grad på dette forumet.


Hele laget har jo floppet utfra det mange forventet, så topp 5 kan også kalles minst dårlige 5 om en er en skøyal person.
Gå av.

Lasaron

Vadim Demidov Branns beste om man bare tar med de som har fått karakter i minst 60% av kampene, en grense jeg syns er passende når det handler om å kåre årets spiller på børsen.
Tren på langskudd

Brann patriot

July 20, 2015, 16:09:19 PM #413 Last Edit: July 20, 2015, 16:13:27 PM by Brann patriot
Jeg vet ikke eksakt hvor mye Demidov koster i året, men hvis du ser på hvor mange kamper han har spilt, lønn hevet i perioden og så ser det opp mot et snitt under 5 på børsen ( i obås) Ja, da må det være lov å kalle han en flopp. Tiden vil imidlertid vise om han vil bli bedre med tiden.

Absence of proof is not proof of absence

Finfin respons

Quote from: aleksanderhjelleseth on July 16, 2015, 18:56:37 PM
Eg har glemt denne kampen, trengte du tid til å la prestasjonene synke inn før du gav karakter? 😊

Hehe :-)
Jeg trykket simpelthen ikke på send i det avgjørende øyeblikk, trolig ettersom jeg var dypt inni sommerferie-modus. Viser vel hvor ofte man gidder å slå av og på en EDB-maskin nå til dags..

For øvrig kan det tenkes av Horwarts noe vaklevorne bidrag i kampen førte til at forsvaret og midtbanen ble ytterligere skjerpet og grepet av stundens alvor. Tviler på at å satse på keeperspill som setter en støkk i samtlige er en smart MENTAL-METODE i det lange løp. Men hvem vet, egentlig?

Faktum er at Horwart enda ikke kan lastes entydig for et seriemål i år, langt mindre seriepoeng, så vidt jeg vet. Dessuten har han et ubegripelig snodig navn.
Kanskje.

TjellFromHell

Ska prøve meg først for å se hvor mye kjeft jeg får :-D

Piotr - 8   -  (ingen feil, klasseredning og føles helt sikker
Nouri - 5  - En del feil, fint raidm, redder oss litt på slutten
Acosta - 6  - Uten han på slutten?
Demidov - 5 - Sikker
Hanstveit - 4 - usynlig, dret seg ikke ut bortsett fra 1 gang

Larsen - 6  - fint mål, noen skikkelig fine finesser som lar oss holde ballen
Barmen - 5  -  Veldig bra i duellspillet, blander katastrofepassninger med gode
Nilsen - 5  -   Mye feil, står rett, bryter spillet fint noen ganger
Haugen - 5 - Blander mye bra med dårlig, assist
Huseklepp - 4  - Tanken er god, elendige passninger, gode løp!
Pedersen - 6  - Faen så han kjemper, målet er hans jobb, Vinner dueller

Birkelund - 5 - hadde fått 4 hvis vi hadde sluppet inn mål, jobbet godt!

Værsågod, slakt meg ;-)

Finfin respons

July 28, 2015, 20:05:01 PM #416 Last Edit: July 29, 2015, 13:38:43 PM by Finfin respons
Follo - Brann (28.07-2015)

Piotr - 7

Hanstveit - 5
Demidov - 6
Acosta - 7
Nouri - 6

Haugen - 6
Nilsen - 5
Barmen - 6

Larsen - 6
Pedersen - 5
Huseklepp - 6

Edit: Tror jeg må gi Haugen 6. Assist og bonustrumf for å bite seg fast og kjempe seg inn i en finfin rolletolkning. Han kan enda mer, men det er noe med å sette pris på den fine tendensen :-)
Edit 2: Demidov var mye bedre enn Hanstveit, de kunne ikke få lik karakter. Det føltes som noe feil der lenge før jeg leste BT idag.
Kanskje.

Giles

Pjotr 7
Hanstveit 5
Acosta 7
Demidov 6
Nouri 4
Haugen 4
Heltne 4
Barmen 4
Larsen 3
Pedersen 2
Huseklepp 3
Birkelund 5

Torvanger

July 28, 2015, 20:59:45 PM #418 Last Edit: July 29, 2015, 10:33:36 AM by Torvanger
k

Giles

Faen Torvanger, er du blitt splitter pine gal?
9 er på Larsen etter tidenes pinglekamp, kommer seg aldri fri offensivt, pasninger i hytt å vær, gjemmer seg i
dueller, alibipress på ballfører, dukker eller gjemmer seg i alt som lukter dueller.
En gjennomløpning med et enkelt mål og det var det hele.
Går skalaen din til 100?

Torvanger

Quote from: Giles on July 28, 2015, 21:38:51 PM
Faen Torvanger, er du blitt splitter pine gal?
9 er på Larsen etter tidenes pinglekamp, kommer seg aldri fri offensivt, pasninger i hytt å vær, gjemmer seg i
dueller, alibipress på ballfører, dukker eller gjemmer seg i alt som lukter dueller.
En gjennomløpning med et enkelt mål og det var det hele.
Går skalaen din til 100?



Larsen er klasse, en foregangsfigur, i motsetning til sine eldre rekkekamerater som leverer på lilleputtnivå.

Corran

Pjotr 6
Hanstveit 4
Acosta 7
Demidov 7
Nouri 5
Haugen 5
Heltne 5
Barmen 4
Larsen 4
Pedersen 3
Huseklepp 6
Birkelund 5
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

olebrann3

Piotr - 7

Hanstveit - 4
Demidov - 6
Acosta - 6
Nouri - 5

Haugen - 6
Nilsen - 5
Barmen - 5

Larsen - 5
Pedersen - 4
Huseklepp - 5

Klaus_Brann

Quote from: Torvanger on July 28, 2015, 21:42:52 PM
Quote from: Giles on July 28, 2015, 21:38:51 PM
Faen Torvanger, er du blitt splitter pine gal?
9 er på Larsen etter tidenes pinglekamp, kommer seg aldri fri offensivt, pasninger i hytt å vær, gjemmer seg i
dueller, alibipress på ballfører, dukker eller gjemmer seg i alt som lukter dueller.
En gjennomløpning med et enkelt mål og det var det hele.
Går skalaen din til 100?



Larsen er klasse, en foregangsfigur, i motsetning til sine eldre rekkekamerater som leverer på lilleputtnivå.


Hva var det han gjorde i dag som forsvarer en 9?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

July 28, 2015, 23:00:04 PM #424 Last Edit: July 28, 2015, 23:49:29 PM by Klaus_Brann
Piotr - 7

Hanstveit - 5
Demidov - 5
Acosta - 7
Nouri - 6

Haugen - 6
Nilsen - 5
Barmen - 7

Larsen - 6
Pedersen - 5
Huseklepp - 6
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Torvanger

Quote from: Klaus_Brann on July 28, 2015, 22:58:51 PM
Quote from: Torvanger on July 28, 2015, 21:42:52 PM
Quote from: Giles on July 28, 2015, 21:38:51 PM
Faen Torvanger, er du blitt splitter pine gal?
9 er på Larsen etter tidenes pinglekamp, kommer seg aldri fri offensivt, pasninger i hytt å vær, gjemmer seg i
dueller, alibipress på ballfører, dukker eller gjemmer seg i alt som lukter dueller.
En gjennomløpning med et enkelt mål og det var det hele.
Går skalaen din til 100?



Larsen er klasse, en foregangsfigur, i motsetning til sine eldre rekkekamerater som leverer på lilleputtnivå.


Hva var det han gjorde i dag som forsvarer en 9?


Hehe, blir mye fuzz hver gang jeg nominerer, tallene er endelige, lev med det

Torvanger

Quote from: Klaus_Brann on July 28, 2015, 23:00:04 PM
Piotr - 6

Hanstveit - 5
Demidov - 5
Acosta - 7
Nouri - 6

Haugen - 6
Nilsen - 5
Barmen - 7

Larsen - 6
Pedersen - 5
Huseklepp - 5


Huseklepp og Pedersen som ikke gjør jobben sin 5? Den er verre enn mine 9 til Larsen

Torvanger

Quote from: Corran on July 28, 2015, 22:05:41 PM
Pjotr 6
Hanstveit 4
Acosta 7
Demidov 7
Nouri 5
Haugen 5
Heltne 5
Barmen 4
Larsen 4
Pedersen 3
Huseklepp 6
Birkelund 5



Hjeltne 5???!!! Barmen 4????!!! Hallo!

Klaus_Brann

Quote from: Torvanger on July 28, 2015, 23:39:38 PM
Quote from: Klaus_Brann on July 28, 2015, 22:58:51 PM
Quote from: Torvanger on July 28, 2015, 21:42:52 PM
Quote from: Giles on July 28, 2015, 21:38:51 PM
Faen Torvanger, er du blitt splitter pine gal?
9 er på Larsen etter tidenes pinglekamp, kommer seg aldri fri offensivt, pasninger i hytt å vær, gjemmer seg i
dueller, alibipress på ballfører, dukker eller gjemmer seg i alt som lukter dueller.
En gjennomløpning med et enkelt mål og det var det hele.
Går skalaen din til 100?



Larsen er klasse, en foregangsfigur, i motsetning til sine eldre rekkekamerater som leverer på lilleputtnivå.


Hva var det han gjorde i dag som forsvarer en 9?


Hehe, blir mye fuzz hver gang jeg nominerer, tallene er endelige, lev med det


Jeg lever med det jeg, men det hadde jo vært litt gøy om du hadde en begrunnelse. Hvis du har en.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Torvanger on July 28, 2015, 23:41:28 PM
Quote from: Klaus_Brann on July 28, 2015, 23:00:04 PM
Piotr - 6

Hanstveit - 5
Demidov - 5
Acosta - 7
Nouri - 6

Haugen - 6
Nilsen - 5
Barmen - 7

Larsen - 6
Pedersen - 5
Huseklepp - 5


Huseklepp og Pedersen som ikke gjør jobben sin 5? Den er verre enn mine 9 til Larsen


Sant. Endrer Huse til 6 nå som jeg har tygd på det og sett oppsummeringen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

OmOssSjølOgHansaøl

Leciejewski - 6

Hanstveit - 4
Demidov - 7
Acosta - 7
Nouri - 5

Haugen - 5
Nilsen - 4
Barmen - 5

Larsen - 5
Pedersen - 4
Huseklepp - 5
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Yngve

Leciejewski - 7

Hanstveit - 5
Demidov - 5
Acosta - 5
Nouri - 4

Haugen - 5
Nilsen - 4
Barmen - 5

Larsen - 6
Pedersen - 5
Huseklepp - 6

posemedsnopi

Quote from: Giles on July 28, 2015, 21:38:51 PM
Faen Torvanger, er du blitt splitter pine gal?
9 er på Larsen etter tidenes pinglekamp, kommer seg aldri fri offensivt, pasninger i hytt å vær, gjemmer seg i
dueller, alibipress på ballfører, dukker eller gjemmer seg i alt som lukter dueller.
En gjennomløpning med et enkelt mål og det var det hele.
Går skalaen din til 100?


Torvanger gir poengene før kampen er spilt.

krakra

Det blir bare så useriøst at man nesten burde trekke dem ut av snittet. 9 til Larsen og Barmen med dobbelt så høy karakter som resten av midtbanen. Tilfeldigvis de to spillerne som Torvanger mener kan spille i PL og enda mer.

Torvanger

Ok sytpeiser, revidert:

Piotr.             7 (poengvinner)

Hanstveit.     4
Acosta.          6
Demidov.       6 (kaptein og stabilisator)
Nouri.             6

Haugen.         4 (trekk for latterlig dårlige avslutteregenskaper)
Sivert Nilsen.  3 (mange stygge feil)
Barmen.          7 (hever en ellers grå midtbane)

Huseklepp.      2 (bør selges om det ikke løsner etterhvert, mister hodet når han har store sjanser)
Pedersen.        3 (tung og treg, gjør en slapp jobb som førsteforsvarer og når har han vært målgarantist? For høyt lønnet)
Larsen.             8 (gjør ting med ballen som ingen andre i Norge gjør ham etter, en spiller jeg hadde unnet å komme til en større liga)

krakra

Burde ikke Barmen også få trekk for latterlig dårlige avslutteregenskaper.

Man må gjerne mene noe om hvem som var best, og være uenig med det. Men at det var èn spiller på midtbanen i går som var dobbelt så god som resten mener jeg er useriøst. Hva konkret gjorde Barmen som løftet han 3 karakterer over Haugen og fire over Nilsen?

Ricky

Den såkalte it-faktoren

Torvanger

Quote from: krakra on July 29, 2015, 10:37:14 AM
Burde ikke Barmen også få trekk for latterlig dårlige avslutteregenskaper.

Man må gjerne mene noe om hvem som var best, og være uenig med det. Men at det var èn spiller på midtbanen i går som var dobbelt så god som resten mener jeg er useriøst. Hva konkret gjorde Barmen som løftet han 3 karakterer over Haugen og fire over Nilsen?


Nilsen var horribel, ga Follo ekstremt mange brudd. Grunnen til at Haugen får trekk, er at han har en tung og skuddfot, egentlig, det vet vi fra tiden han var i Løv-Ham. I Brann har rullegardinen gått helt ned, eller hva kaller man pliktavslutningen i første omgang, da han skal dunke til mot motsatt hjørne i motstandermålet og ender istedenfor opp med å nærmest tilbakespille rett i keeplabbene? Trener Haugen nok på avslutninger? Er det ikke hans plikt i likhet med øvrige spillere å vedlikeholde registeret, med evt tilleggstrening om det trengs? Brann har en skrikende mangel avsluttere og ja, Barmen er ingen avslutter, han har ikke, som Haugen gjorde for Løv-Ham, puttet jevnt og trutt, derfor har jeg ikke de sammeforventingene. Men det er en fryd å se hvordan han drar av spillere, gjør NULL feil, slår de riktige pasningen, tar seg tid. Han er rett og slett en jævlig god spiller, enkelt og greit.

krakra

Haugen har aldri hatt en tung skuddfot. I Løv-Ham satte han derimot de plasserte skuddene som nå går utenfor, men det var få kanonkuler.

Jeg skjønner ikke logikken bak børskarakterer satt etter forventninger. Barmen er jo god nok for PL har du sagt. Burde han ikke dominere fullstendig i OBOS mot et middels lag før du trekker frem en sjuer da?

posemedsnopi

Quote from: Torvanger on July 29, 2015, 10:48:28 AM
Quote from: krakra on July 29, 2015, 10:37:14 AM
Burde ikke Barmen også få trekk for latterlig dårlige avslutteregenskaper.

Man må gjerne mene noe om hvem som var best, og være uenig med det. Men at det var èn spiller på midtbanen i går som var dobbelt så god som resten mener jeg er useriøst. Hva konkret gjorde Barmen som løftet han 3 karakterer over Haugen og fire over Nilsen?


Nilsen var horribel, ga Follo ekstremt mange brudd. Grunnen til at Haugen får trekk, er at han har en tung og skuddfot, egentlig, det vet vi fra tiden han var i Løv-Ham. I Brann har rullegardinen gått helt ned, eller hva kaller man pliktavslutningen i første omgang, da han skal dunke til mot motsatt hjørne i motstandermålet og ender istedenfor opp med å nærmest tilbakespille rett i keeplabbene? Trener Haugen nok på avslutninger? Er det ikke hans plikt i likhet med øvrige spillere å vedlikeholde registeret, med evt tilleggstrening om det trengs? Brann har en skrikende mangel avsluttere og ja, Barmen er ingen avslutter, han har ikke, som Haugen gjorde for Løv-Ham, puttet jevnt og trutt, derfor har jeg ikke de sammeforventingene. Men det er en fryd å se hvordan han drar av spillere, gjør NULL feil, slår de riktige pasningen, tar seg tid. Han er rett og slett en jævlig god spiller, enkelt og greit.

Med den argumentasjonen ville bestemoren til Stoffi blitt en børsvinner, hvis ikke Stoffi allerede har snakket opp forventningene til henne.

Huff

Er det bare meg som har kommet til den konklusjon at det er håpløst å gi en karakter på spillerne når en ser bortekampene på tv med den aldeles horrible lavbudsjettsproduksjonen til Cmore?

Klaus_Brann

Haugen sine plasserte skudd går ikke utenfor. De går i slow motion inn i fanget til motstanders keeper som har ventet på ballen i dagesvis...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Torvanger

Quote from: posemedsnopi on July 29, 2015, 11:07:33 AM
Quote from: Torvanger on July 29, 2015, 10:48:28 AM
Quote from: krakra on July 29, 2015, 10:37:14 AM
Burde ikke Barmen også få trekk for latterlig dårlige avslutteregenskaper.

Man må gjerne mene noe om hvem som var best, og være uenig med det. Men at det var èn spiller på midtbanen i går som var dobbelt så god som resten mener jeg er useriøst. Hva konkret gjorde Barmen som løftet han 3 karakterer over Haugen og fire over Nilsen?


Nilsen var horribel, ga Follo ekstremt mange brudd. Grunnen til at Haugen får trekk, er at han har en tung og skuddfot, egentlig, det vet vi fra tiden han var i Løv-Ham. I Brann har rullegardinen gått helt ned, eller hva kaller man pliktavslutningen i første omgang, da han skal dunke til mot motsatt hjørne i motstandermålet og ender istedenfor opp med å nærmest tilbakespille rett i keeplabbene? Trener Haugen nok på avslutninger? Er det ikke hans plikt i likhet med øvrige spillere å vedlikeholde registeret, med evt tilleggstrening om det trengs? Brann har en skrikende mangel avsluttere og ja, Barmen er ingen avslutter, han har ikke, som Haugen gjorde for Løv-Ham, puttet jevnt og trutt, derfor har jeg ikke de sammeforventingene. Men det er en fryd å se hvordan han drar av spillere, gjør NULL feil, slår de riktige pasningen, tar seg tid. Han er rett og slett en jævlig god spiller, enkelt og greit.

Med den argumentasjonen ville bestemoren til Stoffi blitt en børsvinner, hvis ikke Stoffi allerede har snakket opp forventningene til henne.



Er det ikke enkelt å bare lire av seg noe halvkvedet, når man ikke har kapasitet? Jeg skjønner deg godt, Poesemedsnopi. Brukernavnet står vel i stil tenker jeg.

Torvanger

Quote from: Klaus_Brann on July 29, 2015, 13:59:43 PM
Haugen sine plasserte skudd går ikke utenfor. De går i slow motion inn i fanget til motstanders keeper som har ventet på ballen i dagesvis...


Endelig er vi enig om noe, har du sett!

krakra

Men ser du ikke at det skurrer at du straffer Haugen mye hardere enn Barmen med begrunnelse i at du forventer mer av Haugen på skuddfoten enn Barmen, men ikke legger prestasjoner målt opp mot forventninger til grunn når du gir Barmen, som du har sagt kunne spilt i PL, en sjuer etter en helt ordinær kamp i OBOS-ligaen der han bidrar med nada offensivt?

Barmen var god i duellspillet, og trygg i pasningsspillet, men hva konkret var det som løftet ham to karakterer over middels? Med dine beskriver av Barmen tidligere skulle en jo tro at du forventer en god del mer av ham enn Haugen og Nilsen. Likevel får han dobbelt så god karakter. Var han mer enn dobbelt så god?

Jose Arrogantio

Quote from: Huff on July 29, 2015, 12:30:55 PM
Er det bare meg som har kommet til den konklusjon at det er håpløst å gi en karakter på spillerne når en ser bortekampene på tv med den aldeles horrible lavbudsjettsproduksjonen til Cmore?


Streamen min var såpass dårlig at jeg ikke kunne alltid skille mellom de forskjellige spillerne på midtbanen, så ble håpløst å gi karakterer for min del.

posemedsnopi

Quote from: Torvanger on July 29, 2015, 14:19:33 PM
Quote from: posemedsnopi on July 29, 2015, 11:07:33 AM
Quote from: Torvanger on July 29, 2015, 10:48:28 AM
Quote from: krakra on July 29, 2015, 10:37:14 AM
Burde ikke Barmen også få trekk for latterlig dårlige avslutteregenskaper.

Man må gjerne mene noe om hvem som var best, og være uenig med det. Men at det var èn spiller på midtbanen i går som var dobbelt så god som resten mener jeg er useriøst. Hva konkret gjorde Barmen som løftet han 3 karakterer over Haugen og fire over Nilsen?


Nilsen var horribel, ga Follo ekstremt mange brudd. Grunnen til at Haugen får trekk, er at han har en tung og skuddfot, egentlig, det vet vi fra tiden han var i Løv-Ham. I Brann har rullegardinen gått helt ned, eller hva kaller man pliktavslutningen i første omgang, da han skal dunke til mot motsatt hjørne i motstandermålet og ender istedenfor opp med å nærmest tilbakespille rett i keeplabbene? Trener Haugen nok på avslutninger? Er det ikke hans plikt i likhet med øvrige spillere å vedlikeholde registeret, med evt tilleggstrening om det trengs? Brann har en skrikende mangel avsluttere og ja, Barmen er ingen avslutter, han har ikke, som Haugen gjorde for Løv-Ham, puttet jevnt og trutt, derfor har jeg ikke de sammeforventingene. Men det er en fryd å se hvordan han drar av spillere, gjør NULL feil, slår de riktige pasningen, tar seg tid. Han er rett og slett en jævlig god spiller, enkelt og greit.

Med den argumentasjonen ville bestemoren til Stoffi blitt en børsvinner, hvis ikke Stoffi allerede har snakket opp forventningene til henne.



Er det ikke enkelt å bare lire av seg noe halvkvedet, når man ikke har kapasitet? Jeg skjønner deg godt, Poesemedsnopi. Brukernavnet står vel i stil tenker jeg.


Spillerne får poeng ut fra forventninger, og kapasiteten min blir vurdert ut fra brukernavnet.

Corran

July 29, 2015, 20:28:39 PM #447 Last Edit: July 29, 2015, 22:02:53 PM by Corran
Quote from: Torvanger on July 28, 2015, 23:42:47 PM
Quote from: Corran on July 28, 2015, 22:05:41 PM
Pjotr 6
Hanstveit 4
Acosta 7
Demidov 7
Nouri 5
Haugen 5
Heltne 5
Barmen 4
Larsen 4
Pedersen 3
Huseklepp 6
Birkelund 5



Hjeltne 5???!!! Barmen 4????!!! Hallo!

Huseklepp 2 og Larsen 9 (rettet til 8 ) ?????!!!!!!!!! HALLO!!!!???!!!!??!!!!
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Spelaren

Leciejewski        6

Nouri                 5
Acosta                6
Demidov            5
Hanstveit           4

Haugen              5
Heltne                4
Barmen              6

Larsen                6
Huseklepp           5
Pedersen            5

Birkelund            5
Gå av.

olebrann3

Brann-Levanger

Leciejewski        5(ingen ting å gjøre på)

Nouri                 4
Acosta                4
Demidov            5
Hanstveit           3

Haugen              4
Heltne                4
Barmen              4

Larsen                4
Huseklepp           4
Pedersen            4

Go Up