• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Spillerbørs 2015

Started by Jose Arrogantio, March 29, 2015, 21:54:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

blobby winters

Udjus 3

Nouri 3
Knudsen 3
Acosta 3
Demir 1

Haugen 2
Demidov 4
Skaanes 3

Pedersen 3
Huseklepp 3
Karadas 1

Grønner 2
Larsen 3

LAN 2

ostraume

Udjus 3

Nouri 3
Knudsen 3
Karadas 3
Demir 1

Haugen 3
Acosta 3
Demidov 3

Skaanes 4
Pedersen 2
Huseklepp 2

Grønner 2
Larsen 2
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Huff

Udjus 4

Nouri 3
Knudsen 3
Karadas 2
Demir 2

Haugen 3
Acosta 2
Demidov 3

Skaanes 3
Pedersen 2
Huseklepp 3

Grønner 2
Larsen 2

Corran

Udjus 3

Nouri 2
Knudsen 3
Acosta 5
Demir 2

Haugen 3
Demidov 1
Skaanes 5

Pedersen 2
Huseklepp 4
Karadas 2

Grønner 5
Larsen 3

LAN 1
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Finfin respons

Brann 0 - 4*kjipe*personlige*feil*(og et skremmende svakt kollektiv)

Udjus 4

Nouri 2  **
Knudsen 3
Acosta 3 *
Demir 2

Haugen 2 utrolig skuffende.
Demidov 3
Skaanes 3 *

Pedersen 2
Huseklepp 2
Karadas 3

Grønner 4
Larsen 3
Kanskje.

Lasaron



Udjus 4

Nouri 3
Knudsen 3
Acosta 3
Demir 2

Haugen 2
Demidov 3
Skaanes 3

Pedersen 2
Huseklepp 3
Karadas 3

Grønner 4
Larsen 2
Tren på langskudd

TjellFromHell

Udjus 3

Nouri 2
Knudsen 2
Acosta 2
Demir 2

Haugen 2
Demidov 3
Skaanes 2

Pedersen 2
Huseklepp 3
Karadas 3

Grønner 4
Larsen 2

Yngve

Udjus 3

Nouri 3
Knudsen 3
Acosta 3
Demir 2

Haugen 2
Demidov 3
Skaanes 4

Pedersen 3
Huseklepp 3
Karadas 2

Grønner 3
Larsen 2

Klaus_Brann

Udjus 3

Nouri 3
Knudsen 3
Acosta 3
Demir 1

Haugen 2
Demidov 3
Skaanes 5

Pedersen 3
Huseklepp 3
Karadas 2

Grønner 3
Larsen 2
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Eivind

Udjus 3

Nouri 3
Knudsen 3
Acosta 3
Demir 1

Haugen 2
Demidov 3
Skaanes 2

Pedersen 2
Huseklepp 3
Karadas 2

Grønner 3
Larsen 2

OhAhCantona

Udjus 3

Nouri 3
Knudsen 3
Acosta 3
Demir 2

Haugen 2
Demidov 3
Skaanes 3

Pedersen 2
Huseklepp 3
Karadas 2

Grønner 3
Larsen 2

OhAhCantona

Er det ikke børs for cupkamper ?

Jose Arrogantio


Jose Arrogantio

Brann - Sogndal etter 15 stemmer.

Udjus - 3.13

Nouri - 2.8
Knudsen - 2.87
Acosta - 2.93
Demir - 1.8

Haugen - 2.4
Demidov - 2.87
Skaanes - 3.33

Pedersen - 2.2
Huseklepp - 2.67
Karadas - 2.2

Grønner - 3
Larsen - 2.33


Branns beste ble Skaanes med 3.33 poeng. Dårligst var Demir med ynkelige 1.8 poeng. I snitt fikk laget elendige 2.66 poeng.

Mest enighet var det om Knudsens prestasjoner. Mest uenighet var det om Grønner.

Klaus_Brann

Bærum-Brann 1-1

A. Horwath 6
V. Demidov 5
B. Acosta 5
E. Demir 5
A. Nouri 5
E. Birkelund 5
F. Haugen 4
K. Barmen 5
K. Larsen 4
A. Castro 2
E. Huseklepp 5

M. Pedersen 6
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

OhAhCantona

A. Horwath 5
V. Demidov 6
B. Acosta 5
E. Demir 4
A. Nouri 5
E. Birkelund 6
F. Haugen 4
K. Barmen 5
K. Larsen 2
A. Castro 2
E. Huseklepp 2

M. Pedersen 6

blobby winters

A. Horwath 5
V. Demidov 5
B. Acosta 5
E. Demir 4
A. Nouri 4
E. Birkelund 6
F. Haugen 4
K. Barmen 4
K. Larsen 2
A. Castro 2
E. Huseklepp 2

M. Pedersen 6

Corran

A. Horwath 5
V. Demidov 5
B. Acosta 5
E. Demir 4
A. Nouri 3
E. Birkelund 5
F. Haugen 3
K. Barmen 3
K. Larsen 2
A. Castro 1
E. Huseklepp 4

M. Pedersen 5
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

OmOssSjølOgHansaøl

Horwath 5

Nouri 4
Acosta 5
Demidov 6
Demir 4

Birkelund 3
Barmen 4
Haugen 4

Huseklepp 4
Castro 2
Larsen 3

Pedersen 5
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Kjell249

Horwath 5

Nouri 3
Acosta 5
Demidov 6
Demir 3

Birkelund 4
Barmen 4
Haugen 4

Huseklepp 4
Castro 2
Larsen 2

Pedersen 5
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Tom C

Horwath 5

Nouri 2
Acosta 5
Demidov 6
Demir 3

Birkelund 5
Barmen 5
Haugen 4

Huseklepp 3
Castro 2
Larsen 2

Pedersen 4
Aldri mer Obos....

vivamusica

Horwath 5
Demidov 5
Acosta 5
Demir 4
Nouri 4
Birkelund 6
Haugen 4
Barmen 4
Larsen 3
Castro 2
Huseklepp 3

Pedersen 5 (+)
Hva sa Napoleon da han møtte sitt Waterloo? Det kunne vært værre - jeg kunne vært trener i Brann

Jose Arrogantio

Bærum - Brann etter 8 stemmer.

Horwath - 5.13

Nouri - 3.75
Demidov - 5.5
Acosta - 5
Demir - 3.88

Birkelund - 5
Haugen - 3.88
Barmen - 4.25

Larsen - 2.5
Castro - 1.88
Huseklepp - 3.38

Pedersen - 5.25


Branns beste ble Demidov med 5.5 poeng. Dårligst var nok en gang Castro med 1.88 poeng. I snitt fikk laget 4.11 poeng.

Mest uenighet var det om Huseklepp sine prestasjoner, mens alle mente Acosta fortjente en femmer.

Klaus_Brann

Brann-Kristiansund 2-1 (3-1)

Horwath 4

Nouri 6
Grønner 5
Demidov 6
Demir 8

Barmen 5
Acosta 8
Haugen 5

Huseklepp 6
Pedersen 6
Larsen 8

Karadas 7
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jose Arrogantio

July 06, 2015, 20:03:00 PM #374 Last Edit: July 06, 2015, 20:11:08 PM by Jose Arrogantio
Horwath - 4

Nouri - 5
Grønner - 7
Demidov - 7
Demir - 7

Barmen - 5
Acosta - 7
Haugen - 4

Huseklepp - 6
Pedersen - 5
Larsen - 8

Karadas - 6



Spelaren

Horwath      4

Nouri           5
Grønner       6
Demidov       5
Demir           7

Barmen        5
Acosta          6
Haugen         4

Huseklepp      5
Pedersen        4
Larsen           7

Karadas         5
Gå av.

Hatleking

Horwath - 3

Nouri - 5
Grønner - 5
Demidov - 7
Demir - 8

Barmen - 5
Acosta - 7
Haugen - 4

Huseklepp - 5
Pedersen - 4
Larsen - 7

Karadas - 6

blobby winters

Horwath - 4

Nouri - 5
Grønner - 5
Demidov - 7
Demir - 8

Barmen - 5
Acosta - 6
Haugen - 4

Huseklepp - 4
Pedersen - 6
Larsen - 7

Karadas - 6

Lasaron

Horwath - 6   Helt utrolig hvor dårlige karakterer han får her inne, men det er typisk keeperkarakterer. 2-3 ganger slurvet han med beina, uten at det førte til noe. Utsparkene var ok. Noen hurtige igangsettinger som var vellykket. En del skikkelig gode redninger. Og så får han bare 3 og 4. Jeg må bare riste på hodet.

Nouri - 5
Grønner - 6
Demidov - 6
Demir - 7

Barmen - 7
Acosta - 6
Haugen - 5

Huseklepp - 5
Pedersen - 6
Larsen - 8

Karadas - 7
Tren på langskudd

Jose Arrogantio

July 06, 2015, 21:09:27 PM #379 Last Edit: July 06, 2015, 21:26:50 PM by Jose Arrogantio
Han hadde en god redning jeg kan komme på, ellers var det standardredninger han kom med. Og en av slurvingene var virkelig ille og kunne lett blitt mål i mot.

piotrl

Horwath - 4

Nouri - 5
Grønner - 5
Demidov - 5
Demir - 8

Barmen - 5
Acosta - 6
Haugen - 4

Huseklepp - 6
Pedersen - 5
Larsen - 7

Karadas - 6

Corran

Horwath - 5

Nouri - 4
Grønner - 5
Demidov - 6
Demir - 7

Barmen - 4
Acosta - 7
Haugen - 4

Huseklepp - 6
Pedersen - 4
Larsen - 6

Karadas - 5
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: Jose Arrogantio on July 06, 2015, 21:09:27 PM
Han hadde en god redning jeg kan komme på, ellers var det standardredninger han kom med. Og en av slurvingene var virkelig ille og kunne lett blitt mål i mot.


Akkurat. I tillegg bommet han grovt på en utboksing som også fint kunne blitt mål.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

olebrann3

Horwath 4

Nouri 6
Grønner 5
Demidov 6
Demir 9

Barmen 4
Acosta 7
Haugen 5

Huseklepp 5
Pedersen 5
Larsen 8

Karadas 7

Tom C

Horwath 4

Nouri 5
Grønner 5
Demidov 7
Demir 8

Barmen 5
Acosta 7
Haugen 4

Huseklepp 4
Pedersen 5
Larsen 8

Karadas 7
Aldri mer Obos....

Kjell249

Horwath 5

Nouri 5
Grønner 5
Demidov 7
Demir 8

Barmen 5
Acosta 7
Haugen 4

Huseklepp 5
Pedersen 5
Larsen 7

Karadas 7
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

OhAhCantona

Horwath 4

Nouri 5
Grønner 5
Demidov 6
Demir 7

Barmen 6
Acosta 7
Haugen 4

Huseklepp 5
Pedersen 4
Larsen 8

Karadas 7

Huff

Horwath 4

Nouri 5
Grønner 5
Demidov 6
Demir 7

Barmen 5
Acosta 6
Haugen 4

Huseklepp 6
Pedersen 4
Larsen 6

Karadas 5

Bybanen

Horwath 4

Nouri 4
Grønner 4
Demidov 6
Demir 7

Barmen 5
Acosta 6
Haugen 3

Huseklepp 4
Pedersen 3
Larsen 7

Karadas 5

Lasaron

Tillat meg å spinne videre på det med Horwath og den flausen. For det var jo en flau situasjon. Men det var aldri i nærheten av å bli baklengs. Det var helt uproblematisk å hente ballen igjen.

Sett at Demidov hadde fått en helt lik pasning, men 20 meter lenger fremme i banen. Milevis til nærmeste motstander. Så hadde han gjort nøyaktig samme feil. Han hadde garantert ikke blitt straffet like hardt på børsen, selv om han som utespiller skal være bedre i en slik situasjon. Dette er et klassisk eksempel på urettferdig karaktergivning overfor keepere.
Tren på langskudd

Yngve

Horwath 4

Nouri 5
Grønner 5
Demidov 6
Demir 7

Barmen 5
Acosta 5
Haugen 4

Huseklepp 5
Pedersen 6
Larsen 6

Karadas 5

blobby winters

Quote from: Lasaron on July 07, 2015, 09:08:29 AM
Tillat meg å spinne videre på det med Horwath og den flausen. For det var jo en flau situasjon. Men det var aldri i nærheten av å bli baklengs. Det var helt uproblematisk å hente ballen igjen.

Sett at Demidov hadde fått en helt lik pasning, men 20 meter lenger fremme i banen. Milevis til nærmeste motstander. Så hadde han gjort nøyaktig samme feil. Han hadde garantert ikke blitt straffet like hardt på børsen, selv om han som utespiller skal være bedre i en slik situasjon. Dette er et klassisk eksempel på urettferdig karaktergivning overfor keepere.


Jeg står likevel for min karaktergivning.
Han hadde et skudd mot mål å redde fra volley. Hadde den gått inn ville det ha vært keepertabbe. Jeg mener at alle keepere i Obos ville ha tatt den.
Når en keeper ikke har så mye å redde må du basere vurderingen på igangsetting og hvor mye han fremstår som solid og sprer sikkerhet til andre rundt han. Sorry, men jeg fikk nesten hjerteinfart hver gang ballen var i nærheten av han.

Klaus_Brann

Quote from: Lasaron on July 07, 2015, 09:08:29 AM
Tillat meg å spinne videre på det med Horwath og den flausen. For det var jo en flau situasjon. Men det var aldri i nærheten av å bli baklengs. Det var helt uproblematisk å hente ballen igjen.

Sett at Demidov hadde fått en helt lik pasning, men 20 meter lenger fremme i banen. Milevis til nærmeste motstander. Så hadde han gjort nøyaktig samme feil. Han hadde garantert ikke blitt straffet like hardt på børsen, selv om han som utespiller skal være bedre i en slik situasjon. Dette er et klassisk eksempel på urettferdig karaktergivning overfor keepere.


Det er jo ikke urettferdig og sammenligningen er dårlig.
Demir sin kunne aldri blitt mål, det hadde Horwath sin blitt om han sto litt lenger tilbake når han mottok ballen.
Når han i tillegg bommet grovt i feltet, hadde noen dårlige utspill og slurvet en gang til med foten blir karakteren sånn. Et par gode redninger retter ikke opp inntrykket.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jose Arrogantio

Ja, en del slurv, enkelte gode redninger, ellers standard arbeid. Han var ikke dårlig i mål, men litt under middels av hva en skal forvente. Så en firer.

Hatleking

Eg gav Horwath ein trear. Det kunne sjølvsagt ha vore ein firar, men den usikkerheita han viser er rimeleg skremmande. I andre omgang dominerte me fullstendig og han hadde ikkje noko å gjere. Utspela hans kjem knapt over midtbana. Det er ein ting, men det er heller ingen presisjon. Tilbakespel er livsfarleg. Direkte livsfarleg. Alle kan sjølvsagt gjere enkelttabbar, men den generelle teknikken han har med ball i bein er urovekkande - sjølv for ein keeper. I tillegg bomma han grovt på ein corner der. Difor ein trear.

Yngve

Veldig facinerande på eine 5-meteren han tok, jaga alle saman over til si venstreside. Der stod det 20 spelarar. Han måka ballen til høgre.

Mannen er rett og slett ikkje god. Gler meg til jordbærplukkaren kjem tilbake mellom stengene.

Kjell249

Når vi snakker om feilpasninger så hadde Acosta en pasning som alene burde gitt -2 poeng på børsen.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Lasaron

Quote from: Klaus_Brann on July 07, 2015, 22:55:31 PM
Quote from: Lasaron on July 07, 2015, 09:08:29 AM
Tillat meg å spinne videre på det med Horwath og den flausen. For det var jo en flau situasjon. Men det var aldri i nærheten av å bli baklengs. Det var helt uproblematisk å hente ballen igjen.

Sett at Demidov hadde fått en helt lik pasning, men 20 meter lenger fremme i banen. Milevis til nærmeste motstander. Så hadde han gjort nøyaktig samme feil. Han hadde garantert ikke blitt straffet like hardt på børsen, selv om han som utespiller skal være bedre i en slik situasjon. Dette er et klassisk eksempel på urettferdig karaktergivning overfor keepere.


Det er jo ikke urettferdig og sammenligningen er dårlig.
Demir sin kunne aldri blitt mål, det hadde Horwath sin blitt om han sto litt lenger tilbake når han mottok ballen.
Når han i tillegg bommet grovt i feltet, hadde noen dårlige utspill og slurvet en gang til med foten blir karakteren sånn. Et par gode redninger retter ikke opp inntrykket.


Jeg har en teori om at de færreste spillere er 100% skjerpet i alle situasjoner. Tipper Horwath ikke var maks skjerpet i akkurat den situasjonen, men at han hadde vært det om det hadde vært en del nærmere mål. Med maks skjerpings hadde han sikkert truffet greit.

Poenget er at keepere alt for lett blir straffet hardt, etter min mening. En annen typisk ting er at keepere gjerne får 4 etter å ha tatt seg fint av alt som kom, utenom det utagbare, så lenge de ikke har hatt klasseredninger.

Kildekritikk: Det var i første omgang Horwath hadde redninger å snakke om. Vinkelen jeg har til målet nærmest Hansa er ganske dårlig. Jeg sitter så langt ute til siden at jeg såvidt ser en glipe mellom stengene. Det kan tenkes at jeg overvurderer noen av redningene hans.
Tren på langskudd

Klaus_Brann

Quote from: Lasaron on July 08, 2015, 11:53:28 AM
Quote from: Klaus_Brann on July 07, 2015, 22:55:31 PM
Quote from: Lasaron on July 07, 2015, 09:08:29 AM
Tillat meg å spinne videre på det med Horwath og den flausen. For det var jo en flau situasjon. Men det var aldri i nærheten av å bli baklengs. Det var helt uproblematisk å hente ballen igjen.

Sett at Demidov hadde fått en helt lik pasning, men 20 meter lenger fremme i banen. Milevis til nærmeste motstander. Så hadde han gjort nøyaktig samme feil. Han hadde garantert ikke blitt straffet like hardt på børsen, selv om han som utespiller skal være bedre i en slik situasjon. Dette er et klassisk eksempel på urettferdig karaktergivning overfor keepere.


Det er jo ikke urettferdig og sammenligningen er dårlig.
Demir sin kunne aldri blitt mål, det hadde Horwath sin blitt om han sto litt lenger tilbake når han mottok ballen.
Når han i tillegg bommet grovt i feltet, hadde noen dårlige utspill og slurvet en gang til med foten blir karakteren sånn. Et par gode redninger retter ikke opp inntrykket.


Jeg har en teori om at de færreste spillere er 100% skjerpet i alle situasjoner. Tipper Horwath ikke var maks skjerpet i akkurat den situasjonen, men at han hadde vært det om det hadde vært en del nærmere mål. Med maks skjerpings hadde han sikkert truffet greit.

Poenget er at keepere alt for lett blir straffet hardt, etter min mening. En annen typisk ting er at keepere gjerne får 4 etter å ha tatt seg fint av alt som kom, utenom det utagbare, så lenge de ikke har hatt klasseredninger.

Kildekritikk: Det var i første omgang Horwath hadde redninger å snakke om. Vinkelen jeg har til målet nærmest Hansa er ganske dårlig. Jeg sitter så langt ute til siden at jeg såvidt ser en glipe mellom stengene. Det kan tenkes at jeg overvurderer noen av redningene hans.


Sånne parametre kan man selvsagt ikke ta hensyn til i vurderingen. Hvis, om, atte nytter ikke.
Det kan godt være at det gis for lave karakterer generelt, men i denne kampen føler jeg ikke det var tilfelle. Han var ikke jevnt over middels når han slet med flere aspekter av keeperspillet og ikke hadde noen voldsomme redninger som trakk opp. Såvidt jeg husker var det vel to redninger som bør noteres og begge kom ganske rett på han.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

July 08, 2015, 13:54:20 PM #399 Last Edit: July 08, 2015, 13:56:48 PM by Lasaron
Jeg avslutter diskusjonen for min del med å si at keepere ofte får for dårlig karakter, og at fra min vinkel (som ikke er så veldig god) syns jeg han spilte til en sekser.

Edit: Det var du som begynte med viss om atte når du skrev: Demir sin kunne aldri blitt mål, det hadde Horwath sin blitt om han sto litt lenger tilbake når han mottok ballen.

In your face!!   ;D ;D

Tren på langskudd

Go Up