• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

�rsmøte 2015

Started by Nixon, January 08, 2015, 11:59:27 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: Giles on March 06, 2015, 17:59:15 PM
Quote from: Klaus_Brann on March 06, 2015, 17:41:13 PM
Quote from: Lasaron on March 06, 2015, 08:18:26 AM
Quote from: Klaus_Brann on March 06, 2015, 00:09:48 AM
Aarebrot bommer hvis han virkelig han tror at medlemmene i Brann er den samme gjengen som sitter på Fotballpuben og drikker øl.


Han er gjerne en skarp iakttaker, og kunnskapsrik. Men han har også et behov for å være litt vittig. Tror det var den siden som kom fram der. Blir han konfrontert med det, tipper jeg han svarer at vi burde skjønt det ikke var seriøst ment.

Det kan godt være, men slik jeg har oppfattet han er han ikke veldig interessert i fotball generellt eller Brann spesielt og det er ikke en urimelig tanke. Når man ser på sirkuset fra utsiden kan man fint tro at det er snakk om supporterne fra fotballpuben når det hele tiden refereres til supporterne på årsmøtet.

Gi faen i øl og fotballpuben. Han bare understreker et poeng om manglende innsikt og kompetanse. Men det er godt mulig resultatet ville blitt bedre om avstemningen ble foretatt på fotballpuben.



Det er jo litt humoristisk at en uten innsikt i Sportsklubben i det hele tatt uttaler seg om at medlemmene har manglende innsikt og kompetanse.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Giles on March 06, 2015, 18:02:45 PM
Quote from: Klaus_Brann on March 06, 2015, 17:59:10 PM
Quote from: Giles on March 06, 2015, 12:22:26 PM
Quote from: krøvel vellevold on March 06, 2015, 11:32:59 AM
Gidd ikke bruke timer hver dag på disse trollene. Jeg hopper av denne tråden og kommer ikke til å lese eller besvare flere innlegg.

Synd for deg, det er mye her du burde lese. Husk også at du har overlegent flest innlegg i denne debatten og er dermed det største trollet. Eller var det alle de andre og ikke deg?


Det er ikke sånn at flest innlegg= det største trollet, det kommer jo an på hva man skriver og om man gjentar det samme i det uendelige, spesielt bare for å fyre opp andre.

Er det mulig, hvem er det som bombarderer med likelydende innlegg døgnet rundt og i alle retninger.


Torvanger tar nok 1. plassen der.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: krakra on March 06, 2015, 16:56:58 PM
Quote from: Nixon on March 06, 2015, 16:38:08 PM
http://ipad.dagbladet.no/2015/03/06/sport/fotball/brann-styret/liv_grete_skjelbreid/38085114/

Dersom det var slik at Skjelbreid allerede på tirsdag hadde bestemt seg for å slutte uansett, bør hun jobbe litt med timingen for å fortelle dette til andre...
Nå trakk hun seg ikke selv, men via Tennfjord. Så han visste om det og kunne unngått farsen hvis det viktigste var å få sine og det ikke var noe personlig imot Samnøy.

Mye peker på skittent spill fra Tennfjord. Sannsyneligvis er Barmen innvolvert også.


Jeg tar det som en selvfølge at Tennfjord visste dette i god tid før styremøtet. Det er vel ikke så veldig konspiratorisk å tenke seg til at Tennfjord ønsket følgende scenario: Han skulle få inn styret sitt på årsmøtet. Skjelbreid skulle så trekke seg etter at årsmøtet var avsluttet, og så skulle Krister Hoaas rykke opp. Alt for å hindre at problemet Samnøy skulle få en plass.
Rød makt på Hansa

bernu

March 06, 2015, 18:53:38 PM #1503 Last Edit: March 06, 2015, 18:56:26 PM by bernu
http://mobil.ba.no/Bj_rn_Dahl_er_igjen_aktuell-5-8-33226.html

Både Bjørn Dahl og Tom Georg Olsen er aktuelle igjen.
Blir ikke forundret om både disse to og steinbygger er forslagene om et par uker.
Tipper de har to sistnevnte har fått tenkt litt og innsett at Tennfjord dreit seg loddrett ut og at Brann er best stilt uten han. Og med Barmen ute er vi kvitt de aller fleste av gutteklubben grei.
SÃ¥ da trenger vi bare en ny kandidat til lederjobben.
HANSA - Z

Lasaron

Hvis Skjelbreid bestemte seg før årsmøtet kunne hun vel for svarte svingende meldt fra om det offentlig.

Jeg er 99 % sikker på at Tennfjord visste det, og da kunne han altså fått inn alle sine. Men det var altså ikke godt nok, for da hadde Samnøy vært der også. Dette peker igjen på at Barmen lyktes med sin svertekampanje når det gjaldt Tennfjord.

Nå håper jeg alle kan se at dette først og fremst har vært en svertekampanje mot Samnøy, utført av Barmen. Tennfjord har så latt seg overbevise om at selv om styret hadde blitt bestående av ham selv, Lie-Nielsen, Christiansen, Olsen, Sandnes og Samnøy - så hadde det blitt umulig å få til det han ønsket. Samnøy hadde ødelagt for alle.
Tren på langskudd

Torvanger

Kan dere finne en alternativ supporterkandidat, så slipper Samnøy støy og flere parter blir fornøyde?

God helg Brannfans, det gjelder også møtemobben!

Lasaron

Quote from: Torvanger on March 06, 2015, 18:57:24 PM
Kan dere finne en alternativ supporterkandidat, så slipper Samnøy støy og flere parter blir fornøyde?

God helg Brannfans, det gjelder også møtemobben!


Jo mer drit som kommer fram om hva Barmen har bedrevet, jo sikrere i troen blir jeg på at Samnøy hører hjemme i styret.
Tren på langskudd

Corran

Quote from: Torvanger on March 06, 2015, 18:57:24 PM
Kan dere finne en alternativ supporterkandidat, så slipper Samnøy støy og flere parter blir fornøyde?

God helg Brannfans, det gjelder også møtemobben!

Ka e poenget med å slenge på møtemobben på sutten?
Er unødvendig dritt og resten av innlegget står seg fint uten
God helg
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Northside

Quote from: Torvanger on March 06, 2015, 18:57:24 PM
Kan dere finne en alternativ supporterkandidat, så slipper Samnøy støy og flere parter blir fornøyde?

God helg Brannfans, det gjelder også møtemobben!


Mulig vi kan gjøre det når Samnøy er på valg igjen, men det er ikke i år :)

Olsen og resten av folkene som trakk seg bør holde seg unna klubben. De satte person foran klubb på første forsøk, stort bedre kan det ikke gjøres.

Bataljonenspusekatt

Quote from: Lasaron on March 06, 2015, 19:07:24 PM
Quote from: Torvanger on March 06, 2015, 18:57:24 PM
Kan dere finne en alternativ supporterkandidat, så slipper Samnøy støy og flere parter blir fornøyde?

God helg Brannfans, det gjelder også møtemobben!


Jo mer drit som kommer fram om hva Barmen har bedrevet, jo sikrere i troen blir jeg på at Samnøy hører hjemme i styret.

Ja for null kroner i året (sagt fra seg styrehonorsret iht Bt.no) er Barmen selveste djevelen i Brann. Jobber så mye med Brann at det går på bekostningen av familien og er villig til å sette hele ettermæle sitt på spill i Brann pga en tale.... Stygt redd for at troen svikter deg og Samnøy ikke er den enkelte av dere tror hun er. Men eg er jo ett nett troll så jeg kan jo ta feil........ Så kan noen av dere Pro Samnøy fortelle hva godt hun har gjort( Gjerne noe annet enn Skarsfjord og RBH) Overbevis meg selg henne inn...

Bataljonenspusekatt

Quote from: Lasaron on March 06, 2015, 18:55:19 PM
Hvis Skjelbreid bestemte seg før årsmøtet kunne hun vel for svarte svingende meldt fra om det offentlig.

Jeg er 99 % sikker på at Tennfjord visste det, og da kunne han altså fått inn alle sine. Men det var altså ikke godt nok, for da hadde Samnøy vært der også. Dette peker igjen på at Barmen lyktes med sin svertekampanje når det gjaldt Tennfjord.

Nå håper jeg alle kan se at dette først og fremst har vært en svertekampanje mot Samnøy, utført av Barmen. Tennfjord har så latt seg overbevise om at selv om styret hadde blitt bestående av ham selv, Lie-Nielsen, Christiansen, Olsen, Sandnes og Samnøy - så hadde det blitt umulig å få til det han ønsket. Samnøy hadde ødelagt for alle.

Legg fram bevis for svertekampanjen??? Du har absolutt ingenting...

bernu

Quote from: Torvanger on March 06, 2015, 18:57:24 PM
Kan dere finne en alternativ supporterkandidat, så slipper Samnøy støy og flere parter blir fornøyde?

God helg Brannfans, det gjelder også møtemobben!
Quote from: Torvanger on March 06, 2015, 18:57:24 PM
Kan dere finne en alternativ supporterkandidat, så slipper Samnøy støy og flere parter blir fornøyde?

God helg Brannfans, det gjelder også møtemobben!


Flere parter?
Bataljonen,  felt z, BGG, tirsdagsgjengen, gamle Brann.
Alle er fornøyde med Samnøy.
Forrige nestleder i styret er fornøyd.
Påtroppende nestleder og nåværende konstituert leder er fornøyd.
Varamedlem i styret og nåværende konstituert medlem er fornøyd.
Guntveit var fornøyd.
Alt tyder på at Liv Grete var fornøyd.
Doddo er fornøyd.
Han derre Osdal er fornøyd.
67 % av årsmøtet er fornøyd.
Pluss mang mange mange av Brann interesserte Bergensere er fornøyde.

Hvilke parter er det som er så viktige at Samnøy må gå for gjøre dem fornøyde?
HANSA - Z

Utmedsnolken

Nesten som jeg mistenker alle disse nye kvinnelige forumistene er ett av medlemmene i valgkomiteen..
"og der snubler Sæternes igjen"

Bataljonenspusekatt

Quote from: bernu on March 06, 2015, 19:21:04 PM
Quote from: Torvanger on March 06, 2015, 18:57:24 PM
Kan dere finne en alternativ supporterkandidat, så slipper Samnøy støy og flere parter blir fornøyde?

God helg Brannfans, det gjelder også møtemobben!
Quote from: Torvanger on March 06, 2015, 18:57:24 PM
Kan dere finne en alternativ supporterkandidat, så slipper Samnøy støy og flere parter blir fornøyde?

God helg Brannfans, det gjelder også møtemobben!


Flere parter?
Bataljonen,  felt z, BGG, tirsdagsgjengen, gamle Brann.
Alle er fornøyde med Samnøy.
Forrige nestleder i styret er fornøyd.
Påtroppende nestleder og nåværende konstituert leder er fornøyd.
Varamedlem i styret og nåværende konstituert medlem er fornøyd.
Guntveit var fornøyd.
Alt tyder på at Liv Grete var fornøyd.
Doddo er fornøyd.
Han derre Osdal er fornøyd.
67 % av årsmøtet er fornøyd.
Pluss mang mange mange av Brann interesserte Bergensere er fornøyde.

Hvilke parter er det som er så viktige at Samnøy må gå for gjøre dem fornøyde?


Mangen er fornøyde men hun trenger ikke være rett person for sportsklubben Brann? Noe som er viktigere for f eks meg enn alle de du nevner over..

Giles

Merkelig at Samnøy nå snart blir slått til helgen. Men, det er et liv også etter dette. Ny situasjon, nye løsninger. Nok sagt om snøen som falt i fjor. Denne saken er foreløpig utdebattert. Over til det sportslige. God helg.

Bataljonenspusekatt

Quote from: Utmedsnolken on March 06, 2015, 19:22:22 PM
Nesten som jeg mistenker alle disse nye kvinnelige forumistene er ett av medlemmene i valgkomiteen..

Putt snolken din inn igjen der du fant den:-) hva som skjuler seg bak ett nick vet du aldri

Bataljonenspusekatt

Quote from: Giles on March 06, 2015, 19:25:33 PM
Merkelig at Samnøy nå snart blir slått til helgen. Men, det er et liv også etter dette. Ny situasjon, nye løsninger. Nok sagt om snøen som falt i fjor. Denne saken er foreløpig utdebattert. Over til det sportslige. God helg.

Hun er jo gudinnen kvinnen som skal få Brann opp igjen....
Har du ikke skjønt det??? God helg

Torvanger

Møtemobben er som svampen, ingenting siver ut og er svampen full kommer ingenting inn? Kanskje vi må gi møtemobben et ekstra skvis, så skjønner de?

bernu

Quote from: Bataljonenspusekatt on March 06, 2015, 19:25:23 PM
Quote from: bernu on March 06, 2015, 19:21:04 PM
Quote from: Torvanger on March 06, 2015, 18:57:24 PM
Kan dere finne en alternativ supporterkandidat, så slipper Samnøy støy og flere parter blir fornøyde?

God helg Brannfans, det gjelder også møtemobben!
Quote from: Torvanger on March 06, 2015, 18:57:24 PM
Kan dere finne en alternativ supporterkandidat, så slipper Samnøy støy og flere parter blir fornøyde?

God helg Brannfans, det gjelder også møtemobben!


Flere parter?
Bataljonen,  felt z, BGG, tirsdagsgjengen, gamle Brann.
Alle er fornøyde med Samnøy.
Forrige nestleder i styret er fornøyd.
Påtroppende nestleder og nåværende konstituert leder er fornøyd.
Varamedlem i styret og nåværende konstituert medlem er fornøyd.
Guntveit var fornøyd.
Alt tyder på at Liv Grete var fornøyd.
Doddo er fornøyd.
Han derre Osdal er fornøyd.
67 % av årsmøtet er fornøyd.
Pluss mang mange mange av Brann interesserte Bergensere er fornøyde.

Hvilke parter er det som er så viktige at Samnøy må gå for gjøre dem fornøyde?


Mangen er fornøyde men hun trenger ikke være rett person for sportsklubben Brann? Noe som er viktigere for f eks meg enn alle de du nevner over..


Jeg driter i hva du mener. Du går på repeat på anti-Samnøy opplegget ditt.
Jeg er fornøyd med henne. Det samme er VELDIG mange andre.
BÃ¥de personer og fraksjoner.
Det er nok for meg og positivt for Brann.
HANSA - Z

Northside

Quote from: Bataljonenspusekatt on March 06, 2015, 19:18:53 PM
Så kan noen av dere Pro Samnøy fortelle hva godt hun har gjort( Gjerne noe annet enn Skarsfjord og RBH) Overbevis meg selg henne inn...


Kan ikke du heller fortelle oss hva hun har gjort feil? Er det fordi Barmen ikke liker henne, at ikke du liker henne?

Vi har argumentert i det uendelige, men ikke fått noen argumenter tilbake, bortsett fra at hele styret burde trekke seg grunnet nedrykket. Det får så være, men da bør man også fokusere på Henrik og varamedlemmet vårt, ikke minst ski-dronningen som satt i styret frem til årsmøtet.

Corran

Quote from: Northside on March 06, 2015, 19:12:37 PM
Quote from: Torvanger on March 06, 2015, 18:57:24 PM
Kan dere finne en alternativ supporterkandidat, så slipper Samnøy støy og flere parter blir fornøyde?

God helg Brannfans, det gjelder også møtemobben!


Mulig vi kan gjøre det når Samnøy er på valg igjen, men det er ikke i år :)

Olsen og resten av folkene som trakk seg bør holde seg unna klubben. De satte person foran klubb på første forsøk, stort bedre kan det ikke gjøres.

Ikke helt enig med deg her Om Olsen stiller og han virket som rett mann før så kan han fremdeles være det.
Er helt uenig med at han trakk seg og synes det var på en helt feil måte. Men om han er en av dem med best kvalifikasjoner og passer med resten av de som velges så er jeg for å gi ham sjansen

Ellers så kommer det jo fram at det ikke var Mohn som fikk Dahl til å trekke seg men en samtale med Tennfjord hvor det kom fram at han kom til å trekke seg om ikke alt gikk hans vei. Han mener også det var feil av Tennfjord
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Corran

Quote from: Torvanger on March 06, 2015, 19:30:25 PM
Møtemobben er som svampen, ingenting siver ut og er svampen full kommer ingenting inn? Kanskje vi må gi møtemobben et ekstra skvis, så skjønner de?

Ser at du ikke tar noen hint eller skjønner bæret så den svampe effekten kjenner du kanskje meget godt selv?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

KriseLise

Quote from: Utmedsnolken on March 06, 2015, 19:22:22 PM
Nesten som jeg mistenker alle disse nye kvinnelige forumistene er ett av medlemmene i valgkomiteen..


Ja tenk om det hadde vært tilfelle! Jeg ble da heldigvis kalt tante allerede under RBH kaoset (som jeg selvfølgelig støttet..), sÃ¥ ikke helt ny - bare ikke 15000+ innlegg enda  :)

Men - vet dere hva? - jeg skal melde meg som medlem i Brann!

Det er sikkert plass til en med litt mer livserfaring enn de fleste andre her inne.
p.s. Brann får som hatten passer på VGnett nå. "Ukontrollerbart" - "nedrykk til 3'e" osv. av tidligere brann profiler og Wathne.
Forskjellen på Supportere og en ulveflokk? Supportere har Brann i hjertet, mens ulveflokken har hjertet i brann! :)

Spelaren

Quote from: KriseLise on March 06, 2015, 19:39:49 PM
Quote from: Utmedsnolken on March 06, 2015, 19:22:22 PM
Nesten som jeg mistenker alle disse nye kvinnelige forumistene er ett av medlemmene i valgkomiteen..


Ja tenk om det hadde vært tilfelle! Jeg ble da heldigvis kalt tante allerede under RBH kaoset (som jeg selvfølgelig støttet..), sÃ¥ ikke helt ny - bare ikke 15000+ innlegg enda  :)

Men - vet dere hva? - jeg skal melde meg som medlem i Brann!

Det er sikkert plass til en med litt mer livserfaring enn de fleste andre her inne.
p.s. Brann får som hatten passer på VGnett nå. "Ukontrollerbart" - "nedrykk til 3'e" osv. av tidligere brann profiler og Wathne.
GÃ¥ av.

bernu

Quote from: KriseLise on March 06, 2015, 19:39:49 PM
Quote from: Utmedsnolken on March 06, 2015, 19:22:22 PM
Nesten som jeg mistenker alle disse nye kvinnelige forumistene er ett av medlemmene i valgkomiteen..


Ja tenk om det hadde vært tilfelle! Jeg ble da heldigvis kalt tante allerede under RBH kaoset (som jeg selvfølgelig støttet..), sÃ¥ ikke helt ny - bare ikke 15000+ innlegg enda  :)

Men - vet dere hva? - jeg skal melde meg som medlem i Brann!

Det er sikkert plass til en med litt mer livserfaring enn de fleste andre her inne.
p.s. Brann får som hatten passer på VGnett nå. "Ukontrollerbart" - "nedrykk til 3'e" osv. av tidligere brann profiler og Wathne.
HANSA - Z

Northside

Quote from: Corran on March 06, 2015, 19:33:05 PM
Ikke helt enig med deg her Om Olsen stiller og han virket som rett mann før så kan han fremdeles være det.
Er helt uenig med at han trakk seg og synes det var på en helt feil måte. Men om han er en av dem med best kvalifikasjoner og passer med resten av de som velges så er jeg for å gi ham sjansen


Problemet nå er at det blir litt vanskelig å finne kandidater. De vi søker må ha vært medlem før årsmøtet denne uken. Det er en kjent sak at de fleste kandidater til styret i klubben melder seg inn etter at de er blitt spurt om stille til valg og veldig få styrekandidater pleier å være medlem i klubben.

Med kun 1200(?) medlemmer så er ikke utvalget til styret all verden. Av de 1200 virker det som kun 200-300stk bryr seg særlig mye (ref antallet på årsmøtet).
Sånn sett kan det vel hende at jeg bare godtar Olsen i styret, til tross for at han trakk seg i førsteomgang.

SK

March 06, 2015, 20:03:41 PM #1526 Last Edit: March 06, 2015, 20:05:23 PM by SK

Lasaron

Quote from: Bataljonenspusekatt on March 06, 2015, 19:20:16 PM
Quote from: Lasaron on March 06, 2015, 18:55:19 PM
Hvis Skjelbreid bestemte seg før årsmøtet kunne hun vel for svarte svingende meldt fra om det offentlig.

Jeg er 99 % sikker på at Tennfjord visste det, og da kunne han altså fått inn alle sine. Men det var altså ikke godt nok, for da hadde Samnøy vært der også. Dette peker igjen på at Barmen lyktes med sin svertekampanje når det gjaldt Tennfjord.

Nå håper jeg alle kan se at dette først og fremst har vært en svertekampanje mot Samnøy, utført av Barmen. Tennfjord har så latt seg overbevise om at selv om styret hadde blitt bestående av ham selv, Lie-Nielsen, Christiansen, Olsen, Sandnes og Samnøy - så hadde det blitt umulig å få til det han ønsket. Samnøy hadde ødelagt for alle.

Legg fram bevis for svertekampanjen??? Du har absolutt ingenting...


Bataljonspusekatt, jeg skriver hva jeg tror. Sterkt.
Nå viser det seg altså at Tennfjord hadde fått inn alle sine likevel. Hva tror du er grunnen til at han likevel ikke ville da?
Tren på langskudd

Giles

Quote from: Northside on March 06, 2015, 19:52:16 PM
Quote from: Corran on March 06, 2015, 19:33:05 PM
Ikke helt enig med deg her Om Olsen stiller og han virket som rett mann før så kan han fremdeles være det.
Er helt uenig med at han trakk seg og synes det var på en helt feil måte. Men om han er en av dem med best kvalifikasjoner og passer med resten av de som velges så er jeg for å gi ham sjansen


Problemet nå er at det blir litt vanskelig å finne kandidater. De vi søker må ha vært medlem før årsmøtet denne uken. Det er en kjent sak at de fleste kandidater til styret i klubben melder seg inn etter at de er blitt spurt om stille til valg og veldig få styrekandidater pleier å være medlem i klubben.

Med kun 1200(?) medlemmer så er ikke utvalget til styret all verden. Av de 1200 virker det som kun 200-300stk bryr seg særlig mye (ref antallet på årsmøtet).
Sånn sett kan det vel hende at jeg bare godtar Olsen i styret, til tross for at han trakk seg i førsteomgang.

Kan dere ikke legge taktikken til side og stemme fram det beste styret av de som måtte være tilgjengelige. Glem sirkuset og legg kabalen uavhengig av siste forestilling.

Giles

Quote from: Northside on March 06, 2015, 19:52:16 PM
Quote from: Corran on March 06, 2015, 19:33:05 PM
Ikke helt enig med deg her Om Olsen stiller og han virket som rett mann før så kan han fremdeles være det.
Er helt uenig med at han trakk seg og synes det var på en helt feil måte. Men om han er en av dem med best kvalifikasjoner og passer med resten av de som velges så er jeg for å gi ham sjansen


Problemet nå er at det blir litt vanskelig å finne kandidater. De vi søker må ha vært medlem før årsmøtet denne uken. Det er en kjent sak at de fleste kandidater til styret i klubben melder seg inn etter at de er blitt spurt om stille til valg og veldig få styrekandidater pleier å være medlem i klubben.

Med kun 1200(?) medlemmer så er ikke utvalget til styret all verden. Av de 1200 virker det som kun 200-300stk bryr seg særlig mye (ref antallet på årsmøtet).
Sånn sett kan det vel hende at jeg bare godtar Olsen i styret, til tross for at han trakk seg i førsteomgang.

Kan dere ikke legge taktikken til side og stemme fram det beste styret av de som måtte være tilgjengelige. Glem sirkuset og legg kabalen uavhengig av siste forestilling.

Giles

Quote from: SK on March 06, 2015, 20:03:41 PM

Du har rett i det meste SK. De som klager på svertekampanjer er verst i klassen selv. På det punktet vi har kommet i diskusjonen blir ingenting egentlig hørt. Hysteriet råder.

dr_cyanid

P
Quote from: Giles on March 06, 2015, 20:07:26 PM
Quote from: Northside on March 06, 2015, 19:52:16 PM
Quote from: Corran on March 06, 2015, 19:33:05 PMIkke helt enig med deg her Om Olsen stiller og han virket som rett mann før så kan han fremdeles være det.
Er helt uenig med at han trakk seg og synes det var på en helt feil måte. Men om han er en av dem med best kvalifikasjoner og passer med resten av de som velges så er jeg for å gi ham sjansen

Problemet nå er at det blir litt vanskelig å finne kandidater. De vi søker må ha vært medlem før årsmøtet denne uken. Det er en kjent sak at de fleste kandidater til styret i klubben melder seg inn etter at de er blitt spurt om stille til valg og veldig få styrekandidater pleier å være medlem i klubben.

Med kun 1200(?) medlemmer så er ikke utvalget til styret all verden. Av de 1200 virker det som kun 200-300stk bryr seg særlig mye (ref antallet på årsmøtet).
Sånn sett kan det vel hende at jeg bare godtar Olsen i styret, til tross for at han trakk seg i førsteomgang.
Kan dere ikke legge taktikken til side og stemme fram det beste styret av de som måtte være tilgjengelige. Glem sirkuset og legg kabalen uavhengig av siste forestilling.

http://mobil.ba.no/Bj_rn_Dahl_er_igjen_aktuell-5-8-33226.html

Dette blir jo usannsynlig bra! Tirsdagsgjengen få viljen sin og greier. Storveis. Virkelig. Håper folk nå har tenkt seg om etter onsdagens fadese.

Som sagt før, få tilbake Harry Herstad og Knut Kristiansen også, så blir det bra. Kanskje Egil Austbø også kan lures inn i styret, sammen med Mette Nora? Drømmestyre.

Bataljonenspusekatt

Quote from: Lasaron on March 06, 2015, 20:04:51 PM
Quote from: Bataljonenspusekatt on March 06, 2015, 19:20:16 PM
Quote from: Lasaron on March 06, 2015, 18:55:19 PM
Hvis Skjelbreid bestemte seg før årsmøtet kunne hun vel for svarte svingende meldt fra om det offentlig.

Jeg er 99 % sikker på at Tennfjord visste det, og da kunne han altså fått inn alle sine. Men det var altså ikke godt nok, for da hadde Samnøy vært der også. Dette peker igjen på at Barmen lyktes med sin svertekampanje når det gjaldt Tennfjord.

Nå håper jeg alle kan se at dette først og fremst har vært en svertekampanje mot Samnøy, utført av Barmen. Tennfjord har så latt seg overbevise om at selv om styret hadde blitt bestående av ham selv, Lie-Nielsen, Christiansen, Olsen, Sandnes og Samnøy - så hadde det blitt umulig å få til det han ønsket. Samnøy hadde ødelagt for alle.

Legg fram bevis for svertekampanjen??? Du har absolutt ingenting...


Bataljonspusekatt, jeg skriver hva jeg tror. Sterkt.
Nå viser det seg altså at Tennfjord hadde fått inn alle sine likevel. Hva tror du er grunnen til at han likevel ikke ville da?

Jeg tror Samnøy er en vanskelig person som ikke gjør jobben sin. Jeg tror hun er en av de ski damen sikter på som posisjonstyrende eller hva hun kalte det. Jeg tror at Tenfjord ville ha overtall ellers får han ingen ideer igjennom
. Det tror jeg. Jeg tror Samnøy står bra svertekampanjen som mange på dette forumet har hatt både mot Barmen og Bruun-Hansen. Men det er det jeg tror... Like konspiratoriske som alle andre. Men siden jeg prøver å lete om hva som er bra med henne og jeg finner lite så håper jeg at jeg tar GRUNDIG feil for da stemte jeg feil på onsdag

Bataljonenspusekatt

Quote from: Bataljonenspusekatt on March 06, 2015, 20:15:43 PM
Quote from: Lasaron on March 06, 2015, 20:04:51 PM
Quote from: Bataljonenspusekatt on March 06, 2015, 19:20:16 PM
Quote from: Lasaron on March 06, 2015, 18:55:19 PM
Hvis Skjelbreid bestemte seg før årsmøtet kunne hun vel for svarte svingende meldt fra om det offentlig.

Jeg er 99 % sikker på at Tennfjord visste det, og da kunne han altså fått inn alle sine. Men det var altså ikke godt nok, for da hadde Samnøy vært der også. Dette peker igjen på at Barmen lyktes med sin svertekampanje når det gjaldt Tennfjord.

Nå håper jeg alle kan se at dette først og fremst har vært en svertekampanje mot Samnøy, utført av Barmen. Tennfjord har så latt seg overbevise om at selv om styret hadde blitt bestående av ham selv, Lie-Nielsen, Christiansen, Olsen, Sandnes og Samnøy - så hadde det blitt umulig å få til det han ønsket. Samnøy hadde ødelagt for alle.

Legg fram bevis for svertekampanjen??? Du har absolutt ingenting...


Bataljonspusekatt, jeg skriver hva jeg tror. Sterkt.
Nå viser det seg altså at Tennfjord hadde fått inn alle sine likevel. Hva tror du er grunnen til at han likevel ikke ville da?

Jeg tror Samnøy er en vanskelig person som ikke gjør jobben sin. Jeg tror hun er en av de ski damen sikter på som posisjonstyrende eller hva hun kalte det. Jeg tror at Tenfjord ville ha overtall ellers får han ingen ideer igjennom
. Det tror jeg. Jeg tror Samnøy står bra svertekampanjen som mange på dette forumet har hatt både mot Barmen og Bruun-Hansen. Men det er det jeg tror... Like konspiratoriske som alle andre. Men siden jeg prøver å lete om hva som er bra med henne og jeg finner lite så håper jeg at jeg tar GRUNDIG feil for da stemte jeg feil på onsdag
dette er slik jeg leser det i disse trådene og tolker det.

Northside

Quote from: SK on March 06, 2015, 20:03:41 PM
Ellers er det nesten skremmende å lese tankegangen til mange her, f.eks. hvordan man karakteriserer Barmen, Tennfjord og sprer konspirasjonsteorier i øst og vest TOTALT uten håndfaste holdepunkter for å sette disse i et dårlig lys. Det er påfallende hvor edelt og oppofrende man forsøker å fremstille Samnøy og folk fra "supporter"klikken, mens det plutselig er den rake motsetningen som gjelder når vi snakker om Tennfjord og flere andre. Dette er en bare en ytterligere bekreftelse på en helt ekstrem ukultur som rir klubben med egoistiske grupperinger som kun bryr seg om seg og sitt.


Nå spilte vi medlemmer med åpne kort hele veien. Både i når det gjelder dialog med valgkomiteen i forkant av innstillingen, rett før innstillingen av styret og etter innstillingen av styret.
Det er ikke vi som har spilt et hemmelig spill og snudd opp ned på hele klubben.
Det er heller ikke vi som har ringt rundt til andre personer og snakket nedsettende om styrekandidatene.
Barmen sin tale og måten han oppførte seg på bør i grunn være god nok bekreftelse på det jeg skrev nå.


QuoteIkke rart at andre ikke gidder å engasjere seg, når de ser hvilket tragisk rottereir med tilhørende mobbmentalitet årsmøtet er. Man har neandertalergruppering 1 og neandertalergruppering 2 (hhv. deler av de selvutnevnte "supporterne" + tirsdagsgjengen) som tror de eier klubben. Mange fornuftige mennesker gidder ikke å rote seg inn i dette.


Siste 3-4 årene har det vært "kaos" på årsmøtene fordi de nevnte grupperingene har kjempet mot hverandre. Det har blitt kritisert for manglende samarbeid.
I år gikk vi tidlig i dialog med hverandre med det må å få slutt på konfliktene, ikke minst var valgkomiteen involvert i det meste. Nå blir vi kritisert for å samarbeide!

Det du mener er at folk egentlig bør gi faen i å stille på årsmøtene, eller i hvertfall ikke ha noe mening om noen som helst og stemme pent på det sjefene sier vi skal stemme på?

QuoteJeg støtter han som påstår at det er en stille majoritet der ute som rister på hodet av disse håpløse grupperingene. Folk som står på utsiden og ser hvor skadelig dette er for klubben. Tirsdagsgjengen står ikke høyt i kurs hos folk, for å si det sånn. Faktisk har jeg ikke en eneste gang i løpet av hele mitt liv høre noen uttale noe positivt om den gjengen, hvis man ser bort fra de som er med der selv. Men dette er altså de som bataljonen finner det fornuftig å konspirere med. Noe som ikke gjør dem noe bedre selv.


Problemet er vel mer at de fleste står på utsiden å rister på hodet uansett faen. Av en eller annen grunn finnes det tusenvis av feige fitter i denne byen som aldri stiller opp på noe som helst. Verken årsmøter, medlemsmøter, protester eller hva det nå skulle være. Men de har alltid en utrolig god innsikt og veldig bra grunnlag for å kunne kritisere de som engasjerer seg litt.
Bataljonen har ikke konspirert med noen. Bataljonen + de andre supportergruppene ønsket å lage minst mulig kaos i år grunnet kritikk for det de siste årene. Derfor gikk man i dialog, hvor det viste seg raskt at man var enig om en del ting.
Det er ganske mange personligheter i disse miljøene og det er ikke slik at noen vil klare å diktere hva den ene eller andre gruppen skal stemme.

Quote

Tennfjord var aldri mann nok til å bekrefte noe som helst. Skulle vi kjørt benkeforslag på han (ble nesten gjort!) kun fordi han muligens mente det som media skrev? Skal love deg folk hadde blitt galen om vi kastet styrelederen grunnet mistanke om at han ville trekke seg.

Barmen sa det etter Tennfjord ble valgt. Det er i seineste laget...

Nixon

Quote from: SK on March 06, 2015, 20:03:41 PM
Ser at det er en som skriver innlegg på bloggen til denne Osdal at Samnøy er gift med en i tirsdagsgjengen. Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte dette ?


Det kan avkreftes. Vedkommende tenker nok på vår avtroppende nestleder.
Rød makt på Hansa

Northside

Quote from: Giles on March 06, 2015, 20:05:14 PM
Kan dere ikke legge taktikken til side og stemme fram det beste styret av de som måtte være tilgjengelige. Glem sirkuset og legg kabalen uavhengig av siste forestilling.


Hvilken taktikk? Selvsagt stemmer vi frem det vi mener er det beste styret, har du grunnlag for å tro noe annet?

Ickey

Quote from: SK on March 06, 2015, 20:03:41 PM


Amen!!!
Selvinnsikten kunne vært bedre. At man ikke skjønner at utenfor denne lille klikken "supportere" og Tirsdagsgjengen står mesteparten av en by og lurer på hva supporterne driver på med. For oss ser det
ut som dere er villig til å ofre Brann sin framtid så fremt dere ikke får et sete ved bordet.

GÃ¥ til komiteen med deres forslag og taes de med sÃ¥ kjempebra. Hvis ikke sÃ¥ respekter det. Benkeforslag slik dere holdt pÃ¥ med i forrige runde er ødeleggende, ødeleggende for laget, ødeleggende for organisasjonen, ødeleggende for byen og ødeleggende for dere.  Dere har stemt inn en valgkomite. Respekter arbeidet deres.

Bataljonenspusekatt

Quote from: Northside on March 06, 2015, 20:20:16 PM
Quote from: Giles on March 06, 2015, 20:05:14 PM
Kan dere ikke legge taktikken til side og stemme fram det beste styret av de som måtte være tilgjengelige. Glem sirkuset og legg kabalen uavhengig av siste forestilling.


Hvilken taktikk? Selvsagt stemmer vi frem det vi mener er det beste styret, har du grunnlag for å tro noe annet?

For dere eller sportsklubben Brann?

dr_cyanid

Quote from: Bataljonenspusekatt on March 06, 2015, 20:24:00 PM
Quote from: Northside on March 06, 2015, 20:20:16 PM
Quote from: Giles on March 06, 2015, 20:05:14 PMKan dere ikke legge taktikken til side og stemme fram det beste styret av de som måtte være tilgjengelige. Glem sirkuset og legg kabalen uavhengig av siste forestilling.

Hvilken taktikk? Selvsagt stemmer vi frem det vi mener er det beste styret, har du grunnlag for å tro noe annet?
For dere eller sportsklubben Brann?

Supportergrupperingene skulle som de gorde før i tiden, motarbeidet tirsdagsgjengen. Skjønner ikke hvorfor disse dinosaurene skal få ha noe å si. Det er skandaløst og trist. Nå får de jo inn sine kandidater og vi er tilbake til dag 0. Det begynner vel snart å gå opp for enkelte...

bernu

Og plutselig var hylekoret i gang igjen....
Herregud....
Alle som er misfornøyd - meld dere inn og stem.
Slutt å legge skylden på oss som stemmer. Vi stemmer sånn som vi ønsker. Vil dere noe annet får dere møte opp og stemme selv. Frem til da er det bare å holde kjeft med disse idiotiske beskyldningene....
Barnslig....
HANSA - Z

Northside

Quote from: Bataljonenspusekatt on March 06, 2015, 20:24:00 PM
For dere eller sportsklubben Brann?


Ja, alle er medlem i Sportsklubben Brann. Man må det for å stemme vettu.

Northside

Quote from: Ickey on March 06, 2015, 20:22:12 PM
GÃ¥ til komiteen med deres forslag og taes de med sÃ¥ kjempebra. Hvis ikke sÃ¥ respekter det. Benkeforslag slik dere holdt pÃ¥ med i forrige runde er ødeleggende, ødeleggende for laget, ødeleggende for organisasjonen, ødeleggende for byen og ødeleggende for dere.  Dere har stemt inn en valgkomite. Respekter arbeidet deres.


Ett benkeforslag er verken ødeleggende for organisasjonen, byen eller oss. Kan du forklare hvorfor?

Det å trekke et helt styre, fordi man ikke tåler et demokrati i Europa 2015, DET er ødeleggende for klubben.

Bataljonenspusekatt

Quote from: Northside on March 06, 2015, 20:32:20 PM
Quote from: Bataljonenspusekatt on March 06, 2015, 20:24:00 PM
For dere eller sportsklubben Brann?


Ja, alle er medlem i Sportsklubben Brann. Man må det for å stemme vettu.

Stemt eg på Samnøy men hadde eg visst ka tull det ble så hadde eg ikkje det...
Eg hadde ofret hun for styret som ble foreslått men ble "lurt" inn av en. Derfor kunne jeg tenke meg å få vite hva som er bra med henne? Annet enn RBH og Skars?

Northside

Quote from: dr_cyanid on March 06, 2015, 20:29:36 PM
Supportergrupperingene skulle som de gorde før i tiden, motarbeidet tirsdagsgjengen. Skjønner ikke hvorfor disse dinosaurene skal få ha noe å si. Det er skandaløst og trist. Nå får de jo inn sine kandidater og vi er tilbake til dag 0. Det begynner vel snart å gå opp for enkelte...


Du tenker vi skal motarbeide de, selv om vi er enig? Men liksom bare motarbeide de uansett?
Og her snakkes det samtidig om å tenke klubbens beste, samarbeide og unngå kaos?

Bestem dere.

Vandji

Champions League vi kommer. Brann, Brann, Brann så det monner.

Lasaron

Quote from: Bataljonenspusekatt on March 06, 2015, 20:15:43 PM
Quote from: Lasaron on March 06, 2015, 20:04:51 PM
Quote from: Bataljonenspusekatt on March 06, 2015, 19:20:16 PM
Quote from: Lasaron on March 06, 2015, 18:55:19 PM
Hvis Skjelbreid bestemte seg før årsmøtet kunne hun vel for svarte svingende meldt fra om det offentlig.

Jeg er 99 % sikker på at Tennfjord visste det, og da kunne han altså fått inn alle sine. Men det var altså ikke godt nok, for da hadde Samnøy vært der også. Dette peker igjen på at Barmen lyktes med sin svertekampanje når det gjaldt Tennfjord.

Nå håper jeg alle kan se at dette først og fremst har vært en svertekampanje mot Samnøy, utført av Barmen. Tennfjord har så latt seg overbevise om at selv om styret hadde blitt bestående av ham selv, Lie-Nielsen, Christiansen, Olsen, Sandnes og Samnøy - så hadde det blitt umulig å få til det han ønsket. Samnøy hadde ødelagt for alle.

Legg fram bevis for svertekampanjen??? Du har absolutt ingenting...


Bataljonspusekatt, jeg skriver hva jeg tror. Sterkt.
Nå viser det seg altså at Tennfjord hadde fått inn alle sine likevel. Hva tror du er grunnen til at han likevel ikke ville da?

Jeg tror at Tenfjord ville ha overtall ellers får han ingen ideer igjennom


Mener du at Tennfjord ikke hadde overtall nÃ¥r Samnøy var der? Haha! Du narrer meg til Ã¥ le  ;D
Tren på langskudd

Vandji

Quote from: Northside on March 06, 2015, 20:33:49 PM
Quote from: Ickey on March 06, 2015, 20:22:12 PM
GÃ¥ til komiteen med deres forslag og taes de med sÃ¥ kjempebra. Hvis ikke sÃ¥ respekter det. Benkeforslag slik dere holdt pÃ¥ med i forrige runde er ødeleggende, ødeleggende for laget, ødeleggende for organisasjonen, ødeleggende for byen og ødeleggende for dere.  Dere har stemt inn en valgkomite. Respekter arbeidet deres.


Ett benkeforslag er verken ødeleggende for organisasjonen, byen eller oss. Kan du forklare hvorfor?

Det å trekke et helt styre, fordi man ikke tåler et demokrati i Europa 2015, DET er ødeleggende for klubben.


Det er ikke benkeforslag som er sakens kjerne eller problemet her. Det er HVEM man presterer å foreslå som kandidat som er helt uforståelig!
Champions League vi kommer. Brann, Brann, Brann så det monner.

KriseLise

Quote from: bernu on March 06, 2015, 20:32:09 PM
Og plutselig var hylekoret i gang igjen....
Herregud....
Alle som er misfornøyd - meld dere inn og stem.
Slutt å legge skylden på oss som stemmer. Vi stemmer sånn som vi ønsker. Vil dere noe annet får dere møte opp og stemme selv. Frem til da er det bare å holde kjeft med disse idiotiske beskyldningene....
Barnslig....
Forskjellen på Supportere og en ulveflokk? Supportere har Brann i hjertet, mens ulveflokken har hjertet i brann! :)

bernu

Tidligere har alt vært galt fordi grupperingene ikke har klart å samarbeide. For en gangs skyld var samtlige grupperinger enige om noe.
Bataljonen,  BGG, Felt z, Tirsdsgsgjengen, gamle Brann osv osv
Da var det galt.

Det nytter jo ikke å vinne over dere....
HANSA - Z

Go Up