• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

�rsmøte 2015

Started by Nixon, January 08, 2015, 11:59:27 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Quote from: Fusentast on March 06, 2015, 12:34:27 PM
Quote from: Lasaron on March 06, 2015, 12:27:01 PM
Quote from: Fusentast on March 06, 2015, 10:18:20 AM
Det som ville vært ryddig var om medlemmene som var mot valgkomiteens forslag hadde et komplett alternativt styre (inkl. styreleder), slik at årsmøtet hadde to reelle valg å ta stilling til. Et eget styrealternativ ville også potensielt gitt reell supporterinnflytelse på styrenivå, som tilsynelatende er svært viktig, noe man uansett ikke vil oppnå med en enkeltrepresentant i styret.


Han med bluss fra Haugesund vil nok også kunne bidra.


Jeg tror du og jeg kommuniserer dårlig med hverandre.
Tren på langskudd

Giles

Quote from: Klaus_Brann on March 06, 2015, 12:24:01 PM
Quote from: Giles on March 06, 2015, 07:39:12 AM
Quote from: Klaus_Brann on March 06, 2015, 00:09:48 AM
Aarebrot bommer hvis han virkelig han tror at medlemmene i Brann er den samme gjengen som sitter på Fotballpuben og drikker øl.

Akkurat på det punktet er jeg sikker på at han har helt rett.


Da tror jeg du enten bør sjekke medlemslisten eller møte opp på årsmøtet og se selv.

Kan jo også hende at det er sterkere stoffer det er snakk om. Paranoiaen tyder på det.

Corran

Giles må få takke deg for alle de bidragsfylte innleggene dine
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Giles

Quote from: Corran on March 06, 2015, 12:58:33 PM
Giles må få takke deg for alle de bidragsfylte innleggene dine

Jeg bidrar så gjerne!

Gulløl

Noen som vet som StrÃ¥myhr er interessert i en styreplass ?  Supporteren som allerede pÃ¥ slutten av 90-tallet var sÃ¥ forutseende at han kunne se at alt kom til Ã¥ gÃ¥ til helvete.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Churchill

For en fadese dette årsmøtet var. Jeg støtter dem som ville profesjonalisere klubben. Betraktes supportere og andre forståsegpåere holder på å ødelegge SK Brann.
...we shall never surrender.

Fusentast

Quote from: Lasaron on March 06, 2015, 12:41:54 PM
Quote from: Fusentast on March 06, 2015, 12:34:27 PM
Quote from: Lasaron on March 06, 2015, 12:27:01 PM
Quote from: Fusentast on March 06, 2015, 10:18:20 AM
Det som ville vært ryddig var om medlemmene som var mot valgkomiteens forslag hadde et komplett alternativt styre (inkl. styreleder), slik at årsmøtet hadde to reelle valg å ta stilling til. Et eget styrealternativ ville også potensielt gitt reell supporterinnflytelse på styrenivå, som tilsynelatende er svært viktig, noe man uansett ikke vil oppnå med en enkeltrepresentant i styret.


Han med bluss fra Haugesund vil nok også kunne bidra.


Jeg tror du og jeg kommuniserer dårlig med hverandre.


For all del, om dere klarer Ã¥ stable pÃ¥ beina et supporterforankret styre til neste møte som dere mener er riktig for Brann, sÃ¥ blir det opp til de stemmeberettigede Ã¥ ta stilling til dette versus det som valgkomiteen foreslÃ¥r. Jeg sier i hvert fall lykke til!   
I don't think you can the rules!

TCAC

Er det slik at alle de tre som ble valgt inn i styret uten å trekke seg på årsmøtet nødvendigvis sitter trygt gjennom den ekstraordinære generalforsamlingen? Det virker i så fall å være en hemsko i jakten på gode kandidater ...

krakra

Quote from: TCAC on March 06, 2015, 14:34:41 PM
Er det slik at alle de tre som ble valgt inn i styret uten å trekke seg på årsmøtet nødvendigvis sitter trygt gjennom den ekstraordinære generalforsamlingen? Det virker i så fall å være en hemsko i jakten på gode kandidater ...
Det er bare to og en vara. Så det er fire plasser som skal fylles. Antar at de i utgangspunktet sitter, men de bør stille plassen til diaposisjon så valgkomiteen kan jobbe fritt med å finne et helhetlig styre.

pidre

Saludar a los monos!

Giles

Leser du litt mellom linjene her var ikke Tennfjord interessert i å ha med Samnøy uansett. Og det forstår jeg godt. Kan ikke hun bruke alle sine gode egenskaper på frivillig arbeid, juniorkamper, sit-down med Bataljonen osv.
Sirkusforestillingen kan avsluttes med at Tennfjord gjenoppstår og Samnøy går tilbake til supportertilværelsen.
Shake hands og gå videre til neste episode i såpeoperaen. Den kommer uansett tidsnok.

Giles

Jeg glemte å si at da må også småguttene slutte å tulle.

krakra

Tennfjord har selvsagt gjort seg uspiselig.

Spelaren

Quote from: Torvanger on March 06, 2015, 10:37:34 AM
Men strutser som står med hodet i sanden kommer man ingen vei med:


Strutser stikker hodet i sanden for å snu eggene de har lagt der. Det er altså en ansvarsfull handling for å sørge for at eggene klekkes når de skal.
GÃ¥ av.

Northside

Quote from: Hatleking on March 06, 2015, 12:05:13 PM
Ho vart vraka for ein grunn. Kompetansen er ein ting, men eg spekulerar i om det ligg meir bak. Ho vart som sagt vraka av valkomiteen og sjølv om ho har hatt fleire på si side, er ho ei kontroversiell dame med mange som ikkje støttar ho òg. Ingen av oss er på innsida, så me kan rett og slett ikkje heilt vete kva som føregår der i det klimaet.

Brann_ruler

For en gang skyld har Wathne noen poeng. Der andre klubber har stÃ¥tt samlet og gjort tiltak for Ã¥ gjøre opphold i divisjonen under kortest mulig,  har vi pisset bort et halvt Ã¥r. Sendt et knippe spillere pÃ¥ dør, ingen leder, ingen sportslig leder, ingen nye spillere, ikke noe styre, middelsminus spill og resultater i treningskamper.

Var med på heistilværelsen på 80 tallet. Dette vi driver med nå er verre. Tror noen virkelig at et styre bestående av ildsjeler og pensjonerte halvgode spillere er det som skal løfte oss til toppen av Tippeligaen? Har aldri vært mindre optimistisk på en kommende sesong. Bare trist. Vi får VIF til å virke som mønsterbedrift.....

Ricky

Quote from: pidre on March 06, 2015, 15:03:30 PM


Jeg tolker Skjelbreid dithen at det er støyen og intrigene hun ikke vil være en del av. Ser på det som veldig sannsynlig at hun hadde blitt med videre om et styre ble valgt inn på vanlig måte, og alle parter hadde akseptert valgresultatet. Hvorvidt dette styret inneholdt Samnøy eller ei tipper jeg spilte mindre rolle, men da Tennfjord & co valgte å trekke seg og Brann-styret klappet sammen mens ukvemsordene haglet, så lå det nok en føring inne fra Skjelbreid at hun bare ville komme seg ut av det.
Ser litt for meg sluttscenen med Lord Varys i Game of Thrones når slottsklokkene begynner å ringe og byen igjen kastes ut i kaos. F* this.. I'm out. :p

Utmedsnolken

Quote from: Brann_ruler on March 06, 2015, 15:49:05 PM

Var med på heistilværelsen på 80 tallet. Dette vi driver med nå er verre. Tror noen virkelig at et styre bestående av ildsjeler og pensjonerte halvgode spillere er det som skal løfte oss til toppen av Tippeligaen?


Stråmannsargumentasjon kaller man slikt. Lykke til med å finne en eneste person som mener dette
"og der snubler Sæternes igjen"

Giles

Quote from: Northside on March 06, 2015, 15:47:03 PM
Quote from: Hatleking on March 06, 2015, 12:05:13 PM
Ho vart vraka for ein grunn. Kompetansen er ein ting, men eg spekulerar i om det ligg meir bak. Ho vart som sagt vraka av valkomiteen og sjølv om ho har hatt fleire på si side, er ho ei kontroversiell dame med mange som ikkje støttar ho òg. Ingen av oss er på innsida, så me kan rett og slett ikkje heilt vete kva som føregår der i det klimaet.

Setter du klubben først så trekker du deg. Bare å stille seg til disposisjon i den situasjonen som bygde seg opp viser manglende gangsyn og eller grenseløs naivitet.

Northside

Quote from: Brann_ruler on March 06, 2015, 15:49:05 PM
For en gang skyld har Wathne noen poeng. Der andre klubber har stÃ¥tt samlet og gjort tiltak for Ã¥ gjøre opphold i divisjonen under kortest mulig,  har vi pisset bort et halvt Ã¥r. Sendt et knippe spillere pÃ¥ dør, ingen leder, ingen sportslig leder, ingen nye spillere, ikke noe styre, middelsminus spill og resultater i treningskamper.


Alt dette, bortsett fra det som skjedde på årsmøtet, skylder jo ikke oss medlemmer i klubben! Dette er et resultat av dårlige ledere siden 2007.
Nå når vi omsider prøver å ta et oppgjør med elendigheten, så er det plutselig vi som får skylden for at vi er der vi er?
Kanskje du mener vi bør ansette Skarsfjord og RBH igjen, så fortsetter vi der vi slapp?

QuoteTror noen virkelig at et styre bestående av ildsjeler og pensjonerte halvgode spillere er det som skal løfte oss til toppen av Tippeligaen? Har aldri vært mindre optimistisk på en kommende sesong. Bare trist. Vi får VIF til å virke som mønsterbedrift.....


NEI! Har noen sagt at de tror det? Er folk så jævlig dum i skallen at de tror vi går rundt å mener at styret utelukkende skal bestå av dette?
Det er snakk om én av seks styremedlemmer, ikke ett helt styre.

Brann_ruler

Quote from: Utmedsnolken on March 06, 2015, 15:56:10 PM
Quote from: Brann_ruler on March 06, 2015, 15:49:05 PM

Var med på heistilværelsen på 80 tallet. Dette vi driver med nå er verre. Tror noen virkelig at et styre bestående av ildsjeler og pensjonerte halvgode spillere er det som skal løfte oss til toppen av Tippeligaen?


Stråmannsargumentasjon kaller man slikt. Lykke til med å finne en eneste person som mener dette


Beklager at jeg var kritisk til kaoset som jeg feilaktig har trodd råder i klubben. Hele brann og alle grupperinger står samlet. Det er utelukkende fryd og entusiasme som assosieres med brann.

Northside

Quote from: Giles on March 06, 2015, 15:57:04 PM
Setter du klubben først så trekker du deg. Bare å stille seg til disposisjon i den situasjonen som bygde seg opp viser manglende gangsyn og eller grenseløs naivitet.

Brann_ruler

Jeg har vært svært kritisk til RBH og var ingen tilhenger av skarsfjord. Men hva har skjedd etter nedrykket? Hva har man gjort for å snu skuten. Vi trenger ikke RBH eller skars, men vi trenger heller ikke en klubb som spriker i alle retninger!

Churchill

Quote from: Utmedsnolken on March 06, 2015, 15:56:10 PM
Quote from: Brann_ruler on March 06, 2015, 15:49:05 PM

Var med på heistilværelsen på 80 tallet. Dette vi driver med nå er verre. Tror noen virkelig at et styre bestående av ildsjeler og pensjonerte halvgode spillere er det som skal løfte oss til toppen av Tippeligaen?


Stråmannsargumentasjon kaller man slikt. Lykke til med å finne en eneste person som mener dette

Jeg mener det. Jeg jobber med ledelse og organisasjonsutvikling. Brann har såvidt begynt sin reise nedover hvis man ikke tar tak. Det er ikke det at klubben helt og holdent styres av supportegrupper med lite reell kompetanse, men det er likevel en maktfaktor i en usunn klubb som man dessverre må forholde seg til. Småtullinger og ukunnige forståsegpåere har alt for mye påvirkning i Brann. Dette er allerede ille og det kommer til å bli verre.
...we shall never surrender.

Xminator


Northside

Quote from: Brann_ruler on March 06, 2015, 16:07:48 PM
Jeg har vært svært kritisk til RBH og var ingen tilhenger av skarsfjord. Men hva har skjedd etter nedrykket? Hva har man gjort for å snu skuten. Vi trenger ikke RBH eller skars, men vi trenger heller ikke en klubb som spriker i alle retninger!


Klubben spriker ikke i alle retninger. Tennfjord/Barmen/Lekven prøvde å kjøre sitt eget løp, det gikk heldigvis til helvete. Nå er 2 av de vekke og vi kan omsider samle troppene.

Hadde ikke den gjengen kjørt et så skittent og hemmelig opplegg i forkant av årsmøtet, så hadde ikke dette skjedd.

Northside

Quote from: Churchill on March 06, 2015, 16:18:22 PM
Småtullinger og ukunnige forståsegpåere har alt for mye påvirkning i Brann. Dette er allerede ille og det kommer til å bli verre.


Og hvorfor tror du det?

Nixon

http://ipad.dagbladet.no/2015/03/06/sport/fotball/brann-styret/liv_grete_skjelbreid/38085114/

Dersom det var slik at Skjelbreid allerede på tirsdag hadde bestemt seg for å slutte uansett, bør hun jobbe litt med timingen for å fortelle dette til andre...
Rød makt på Hansa

Giles

Quote from: Northside on March 06, 2015, 16:35:16 PM
Quote from: Brann_ruler on March 06, 2015, 16:07:48 PM
Jeg har vært svært kritisk til RBH og var ingen tilhenger av skarsfjord. Men hva har skjedd etter nedrykket? Hva har man gjort for å snu skuten. Vi trenger ikke RBH eller skars, men vi trenger heller ikke en klubb som spriker i alle retninger!


Klubben spriker ikke i alle retninger. Tennfjord/Barmen/Lekven prøvde å kjøre sitt eget løp, det gikk heldigvis til helvete. Nå er 2 av de vekke og vi kan omsider samle troppene.

Hadde ikke den gjengen kjørt et så skittent og hemmelig opplegg i forkant av årsmøtet, så hadde ikke dette skjedd.


Hvem er vi?
HÃ¥per ikke det er Bataljonen og Tirsdagsguttene.

pidre

Quote from: Nixon on March 06, 2015, 16:38:08 PM
http://ipad.dagbladet.no/2015/03/06/sport/fotball/brann-styret/liv_grete_skjelbreid/38085114/

Dersom det var slik at Skjelbreid allerede på tirsdag hadde bestemt seg for å slutte uansett, bør hun jobbe litt med timingen for å fortelle dette til andre...

Nettopp, med Skjelbreid ute kunne alle fått det som dei ville, både Tennfjord og bataljonen.

Kravet til Tennfjord var vel hans folk inn, ikkje Samnøy ut....
Saludar a los monos!

Northside

Quote from: Giles on March 06, 2015, 16:47:10 PM
Quote from: Northside on March 06, 2015, 16:35:16 PM
Quote from: Brann_ruler on March 06, 2015, 16:07:48 PM
Jeg har vært svært kritisk til RBH og var ingen tilhenger av skarsfjord. Men hva har skjedd etter nedrykket? Hva har man gjort for å snu skuten. Vi trenger ikke RBH eller skars, men vi trenger heller ikke en klubb som spriker i alle retninger!


Klubben spriker ikke i alle retninger. Tennfjord/Barmen/Lekven prøvde å kjøre sitt eget løp, det gikk heldigvis til helvete. Nå er 2 av de vekke og vi kan omsider samle troppene.

Hadde ikke den gjengen kjørt et så skittent og hemmelig opplegg i forkant av årsmøtet, så hadde ikke dette skjedd.


Hvem er vi?
HÃ¥per ikke det er Bataljonen og Tirsdagsguttene.


Aktive medlemmer i Sportsklubben Brann.

krakra

Quote from: Nixon on March 06, 2015, 16:38:08 PM
http://ipad.dagbladet.no/2015/03/06/sport/fotball/brann-styret/liv_grete_skjelbreid/38085114/

Dersom det var slik at Skjelbreid allerede på tirsdag hadde bestemt seg for å slutte uansett, bør hun jobbe litt med timingen for å fortelle dette til andre...
Nå trakk hun seg ikke selv, men via Tennfjord. Så han visste om det og kunne unngått farsen hvis det viktigste var å få sine og det ikke var noe personlig imot Samnøy.

Mye peker på skittent spill fra Tennfjord. Sannsyneligvis er Barmen innvolvert også.

pidre

Quote from: krakra on March 06, 2015, 16:56:58 PM
Quote from: Nixon on March 06, 2015, 16:38:08 PM
http://ipad.dagbladet.no/2015/03/06/sport/fotball/brann-styret/liv_grete_skjelbreid/38085114/

Dersom det var slik at Skjelbreid allerede på tirsdag hadde bestemt seg for å slutte uansett, bør hun jobbe litt med timingen for å fortelle dette til andre...
Nå trakk hun seg ikke selv, men via Tennfjord. Så han visste om det og kunne unngått farsen hvis det viktigste var å få sine og det ikke var noe personlig imot Samnøy.

Mye peker på skittent spill fra Tennfjord. Sannsyneligvis er Barmen innvolvert også.

Så etter at det nye styret var valgt, ville Skjelbreid trekke seg...? Tennfjord måtte forstått at Samnøy ville bli benka inn.
Saludar a los monos!

krakra

Quote from: pidre on March 06, 2015, 17:12:38 PM
Quote from: krakra on March 06, 2015, 16:56:58 PM
Quote from: Nixon on March 06, 2015, 16:38:08 PM
http://ipad.dagbladet.no/2015/03/06/sport/fotball/brann-styret/liv_grete_skjelbreid/38085114/

Dersom det var slik at Skjelbreid allerede på tirsdag hadde bestemt seg for å slutte uansett, bør hun jobbe litt med timingen for å fortelle dette til andre...
Nå trakk hun seg ikke selv, men via Tennfjord. Så han visste om det og kunne unngått farsen hvis det viktigste var å få sine og det ikke var noe personlig imot Samnøy.

Mye peker på skittent spill fra Tennfjord. Sannsyneligvis er Barmen innvolvert også.

Så etter at det nye styret var valgt, ville Skjelbreid trekke seg...? Tennfjord måtte forstått at Samnøy ville bli benka inn.
Skjelbreid sier hun ville trukket seg uansett og hun ga åpenbart beskjed om det før møtet til Tennfjord. Dette kunne Tennfjord gitt beskjed om før styrevalget. Da hadde de tre innstilte og Samnøy blitt valgt inn. Istedenfor sa han ikgenting før etter valget han visste ville ende med at Samnøy ble benket inn. Da trakk han seg selv og nesten hele styret og unnskyldte seg med at han gikk til valg på valgkomiteens styre og at han ikke ville styre uten juridisk kompetanse.

Falskspill fra en feig drittsekk

maximus1963

March 06, 2015, 17:20:20 PM #1484 Last Edit: March 06, 2015, 17:21:59 PM by maximus1963
Quote from: Lasaron on March 06, 2015, 08:15:36 AM
Quote from: maximus1963 on March 05, 2015, 23:47:07 PM
Det er litt underlig dette med Liv Grete. Hvis Tennfjord visste at hun skulle trekke seg spillte det vel ingen rolle om ikke Nina fikk nok stemmer i første omgang. Der ville jo uansett bli en ledig plass i styret og da hadde vel Nina Sandnes fått den ledige plassen ? Liv Grete gikk jo langt i å si at hun hadde trukket seg anyway, men jeg føler på at det ikke er så sikkert. Virker som masse mennesker kommer med halvsannheter og skjuler ting


Skjelbreid kan da ikke skjule ting, hun kritiserer jo andre for å ha skjulte agendaer?

Fakta er vel at svært få aner hva Skjelbreid mener om dette og hint, jeg aner iallfall ingenting. Kanskje hun mener at Samnøy er en eksponent for posisjonskultur, mens hun selv vil ha prestasjonskultur?

Ifølge Dagbladet var avgjørelsen om å trekke seg tatt før årsmøtet, da kunne hun vel ha sagt ifra at hun trakk seg før årsmøtet mener nå jeg.
Kniksen var kongen

nero

Quote from: Churchill on March 06, 2015, 16:18:22 PM

Jeg mener det. Jeg jobber med ledelse og organisasjonsutvikling. Brann har såvidt begynt sin reise nedover hvis man ikke tar tak. Det er ikke det at klubben helt og holdent styres av supportegrupper med lite reell kompetanse, men det er likevel en maktfaktor i en usunn klubb som man dessverre må forholde seg til. Småtullinger og ukunnige forståsegpåere har alt for mye påvirkning i Brann. Dette er allerede ille og det kommer til å bli verre.

Så det er det at supporterne er en maktfaktor som er problemet? Den ultraprofesjonelle ledelsen vi har hatt, både styreleder med sin næringslivsbakgrunn og den drivende dyktige RBH, har bare blitt sabotert i sitt utrettelige arbeid for å nå toppen av norsk fotball av udugelige, alkoholiserte supportere uten innsikt? Og hvis supporterne fikk ETT styremedlem inn så ville jorden gå under? Det er også en måte å se tingene på...

Noen ville driste seg til å hevde at det var småtullingene i kontorene på stadion som har hovedansvaret for den katastrofale utviklingen siden 2007. Tror ærlig talt ikke at ETT styremedlem med supporterstøtte skal få ansvaret for det, du.
Lions led by donkeys.

nero

March 06, 2015, 17:28:45 PM #1486 Last Edit: March 06, 2015, 17:34:34 PM by nero
Quote from: Xminator on March 06, 2015, 16:30:36 PM

100% enig. Denne flausen har Tennfjord og Barmen + valgkomiteen hovedansvaret for.
Lions led by donkeys.

Northside

Hadde det ikke vært for oss øl-drikkende supportere fra indre Fotballpuben, så hadde Brann uten tvil kjempet om gullet i år.

Den saken e enormt grei.

Northside

Quote from: krakra on March 06, 2015, 17:17:35 PM
Skjelbreid sier hun ville trukket seg uansett og hun ga åpenbart beskjed om det før møtet til Tennfjord. Dette kunne Tennfjord gitt beskjed om før styrevalget. Da hadde de tre innstilte og Samnøy blitt valgt inn. Istedenfor sa han ikgenting før etter valget han visste ville ende med at Samnøy ble benket inn. Da trakk han seg selv og nesten hele styret og unnskyldte seg med at han gikk til valg på valgkomiteens styre og at han ikke ville styre uten juridisk kompetanse.

Falskspill fra en feig drittsekk


Nå føler jeg at deg og meg er litt mer på gli enn før årsmøtet. Bra konklusjon, tror det er ganske nært sannheten.

Skitten spill hintet jeg om før møtet, nå ser man det gjerne litt enklere.

Klaus_Brann

Quote from: Torvanger on March 06, 2015, 08:18:21 AM
Rykker ikke Brann opp i år er flere her inne delaktige.


Du er blant de.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Lasaron on March 06, 2015, 08:18:26 AM
Quote from: Klaus_Brann on March 06, 2015, 00:09:48 AM
Aarebrot bommer hvis han virkelig han tror at medlemmene i Brann er den samme gjengen som sitter på Fotballpuben og drikker øl.


Han er gjerne en skarp iakttaker, og kunnskapsrik. Men han har også et behov for å være litt vittig. Tror det var den siden som kom fram der. Blir han konfrontert med det, tipper jeg han svarer at vi burde skjønt det ikke var seriøst ment.


Det kan godt være, men slik jeg har oppfattet han er han ikke veldig interessert i fotball generellt eller Brann spesielt og det er ikke en urimelig tanke. Når man ser på sirkuset fra utsiden kan man fint tro at det er snakk om supporterne fra fotballpuben når det hele tiden refereres til supporterne på årsmøtet.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Torvanger on March 06, 2015, 08:47:24 AM
Quote from: krøvel vellevold on March 06, 2015, 08:27:57 AM
Quote from: Torvanger on March 06, 2015, 08:18:21 AM
Rykker ikke Brann opp i år er flere her inne delaktige.


Ja og mest de som ikke engang gidder å dra på årsmøtet for å ta til motmæle og stemme imot alle idiotene.


Det er vel et begrenset antall plasser på disse årsmøtene, det var kø inn ifølge bildene, så jeg betviler sterkt at vi kunne blitt mange nok til å stagge dumskapene dere og Tirsdagsgjengen stelte istand.


Haha, så nå er det plassbegrensningen som gjør at du ikke kunne påvirke? Jeg gir meg ende over.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Quote from: Fusentast on March 06, 2015, 14:31:31 PM
Quote from: Lasaron on March 06, 2015, 12:41:54 PM
Quote from: Fusentast on March 06, 2015, 12:34:27 PM
Quote from: Lasaron on March 06, 2015, 12:27:01 PM
Quote from: Fusentast on March 06, 2015, 10:18:20 AM
Det som ville vært ryddig var om medlemmene som var mot valgkomiteens forslag hadde et komplett alternativt styre (inkl. styreleder), slik at årsmøtet hadde to reelle valg å ta stilling til. Et eget styrealternativ ville også potensielt gitt reell supporterinnflytelse på styrenivå, som tilsynelatende er svært viktig, noe man uansett ikke vil oppnå med en enkeltrepresentant i styret.


Han med bluss fra Haugesund vil nok også kunne bidra.


Jeg tror du og jeg kommuniserer dårlig med hverandre.


For all del, om dere klarer Ã¥ stable pÃ¥ beina et supporterforankret styre til neste møte som dere mener er riktig for Brann, sÃ¥ blir det opp til de stemmeberettigede Ã¥ ta stilling til dette versus det som valgkomiteen foreslÃ¥r. Jeg sier i hvert fall lykke til!   


Ok, jeg skal være så tydelig som jeg klarer.
Forslaget til styret jeg kom med over var et tulleforslag. Jeg tror ingen vil ha et slikt styre. Men det kunne virke som sånne som du trodde at sånne som meg ønsker et slikt styre.
Tren på langskudd

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: Giles on March 06, 2015, 12:22:26 PM
Quote from: krøvel vellevold on March 06, 2015, 11:32:59 AM
Gidd ikke bruke timer hver dag på disse trollene. Jeg hopper av denne tråden og kommer ikke til å lese eller besvare flere innlegg.

Synd for deg, det er mye her du burde lese. Husk også at du har overlegent flest innlegg i denne debatten og er dermed det største trollet. Eller var det alle de andre og ikke deg?


Det er ikke sånn at flest innlegg= det største trollet, det kommer jo an på hva man skriver og om man gjentar det samme i det uendelige, spesielt bare for å fyre opp andre.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Giles

Quote from: Klaus_Brann on March 06, 2015, 17:41:13 PM
Quote from: Lasaron on March 06, 2015, 08:18:26 AM
Quote from: Klaus_Brann on March 06, 2015, 00:09:48 AM
Aarebrot bommer hvis han virkelig han tror at medlemmene i Brann er den samme gjengen som sitter på Fotballpuben og drikker øl.


Han er gjerne en skarp iakttaker, og kunnskapsrik. Men han har også et behov for å være litt vittig. Tror det var den siden som kom fram der. Blir han konfrontert med det, tipper jeg han svarer at vi burde skjønt det ikke var seriøst ment.
[/quote
Det kan godt være, men slik jeg har oppfattet han er han ikke veldig interessert i fotball generellt eller Brann spesielt og det er ikke en urimelig tanke. Når man ser på sirkuset fra utsiden kan man fint tro at det er snakk om supporterne fra fotballpuben når det hele tiden refereres til supporterne på årsmøtet.

Gi faen i øl og fotballpuben. Han bare understreker et poeng om manglende innsikt og kompetanse. Men det er godt mulig resultatet ville blitt bedre om avstemningen ble foretatt på fotballpuben.

Giles

Quote from: Klaus_Brann on March 06, 2015, 17:59:10 PM
Quote from: Giles on March 06, 2015, 12:22:26 PM
Quote from: krøvel vellevold on March 06, 2015, 11:32:59 AM
Gidd ikke bruke timer hver dag på disse trollene. Jeg hopper av denne tråden og kommer ikke til å lese eller besvare flere innlegg.

Synd for deg, det er mye her du burde lese. Husk også at du har overlegent flest innlegg i denne debatten og er dermed det største trollet. Eller var det alle de andre og ikke deg?


Det er ikke sånn at flest innlegg= det største trollet, det kommer jo an på hva man skriver og om man gjentar det samme i det uendelige, spesielt bare for å fyre opp andre.

Er det mulig, hvem er det som bombarderer med likelydende innlegg døgnet rundt og i alle retninger.
Men lurt med en pause fra dette emnet nå. Vi får glede oss til neste forestilling om en 14. dagers tid.

Corran

Quote from: Giles on March 06, 2015, 17:59:15 PM
Quote from: Klaus_Brann on March 06, 2015, 17:41:13 PM
Quote from: Lasaron on March 06, 2015, 08:18:26 AM
Quote from: Klaus_Brann on March 06, 2015, 00:09:48 AM
Aarebrot bommer hvis han virkelig han tror at medlemmene i Brann er den samme gjengen som sitter på Fotballpuben og drikker øl.


Han er gjerne en skarp iakttaker, og kunnskapsrik. Men han har også et behov for å være litt vittig. Tror det var den siden som kom fram der. Blir han konfrontert med det, tipper jeg han svarer at vi burde skjønt det ikke var seriøst ment.
[/quote
Det kan godt være, men slik jeg har oppfattet han er han ikke veldig interessert i fotball generellt eller Brann spesielt og det er ikke en urimelig tanke. Når man ser på sirkuset fra utsiden kan man fint tro at det er snakk om supporterne fra fotballpuben når det hele tiden refereres til supporterne på årsmøtet.

Gi faen i øl og fotballpuben. Han bare understreker et poeng om manglende innsikt og kompetanse. Men det er godt mulig resultatet ville blitt bedre om avstemningen ble foretatt på fotballpuben.


Men at man er supporter betyr ikke at en ikke ha innsikt og kompetanse. Du er jo selv sur for at en supporter som ogsÃ¥ er her inne ikke ble valgt.  
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Giles

Jeg sa bare at Steinbygger hadde et usedvanlig saklig innlegg.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on March 06, 2015, 16:56:58 PM
Quote from: Nixon on March 06, 2015, 16:38:08 PM
http://ipad.dagbladet.no/2015/03/06/sport/fotball/brann-styret/liv_grete_skjelbreid/38085114/

Dersom det var slik at Skjelbreid allerede på tirsdag hadde bestemt seg for å slutte uansett, bør hun jobbe litt med timingen for å fortelle dette til andre...
Nå trakk hun seg ikke selv, men via Tennfjord. Så han visste om det og kunne unngått farsen hvis det viktigste var å få sine og det ikke var noe personlig imot Samnøy.

Mye peker på skittent spill fra Tennfjord. Sannsyneligvis er Barmen innvolvert også.


Det er "bekreftet" fra en i organisasjonen i dag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up