• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

�rsmøte 2015

Started by Nixon, January 08, 2015, 11:59:27 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krakra

En mann som ikke er i stand til å være styreleder uten et skreddersydd styre er ikke skikket til å være styreleder i Brann. Han oppfører seg som en arrogant kuk. Jeg skulle gjerne sett at valgkomiteens innstilling gikk inn, men å sende klubbeninn i det komplette kaos fordi det ikke skjedde er totalt amatørskap.

Utmedsnolken

Patetisk at ikke tennfjord ikke kunnr spille med åpne kort og si rett ut at de ikke aksepterte noen annen løsning enn full akklamasjon. Elendig arbeid hvis valgkomiteen har visst dette og ikke tatt det til etterretning
"og der snubler Sæternes igjen"

krakra

Barmen "visste" det tydligvis og jeg mistenker at han gjorde mer enn å vite det.

Corran

Dette viser at det har pågått en lite bra prosess blant enkelte i forkant
Og så blir grupperinger angrepet for å lage kaos? De er nå åpne og ærlige
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Corran

Synes forresten han (burde huske navnet for eg kjenner  han)som hadde det lange innlegget i starten hadde mye bra Ã¥ komme med ang "truslene" i media o.l
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

KriseLise

Forskjellen på Supportere og en ulveflokk? Supportere har Brann i hjertet, mens ulveflokken har hjertet i brann! :)

posemedsnopi

Quote from: krakra on March 04, 2015, 21:58:09 PM
En mann som ikke er i stand til å være styreleder uten et skreddersydd styre er ikke skikket til å være styreleder i Brann. Han oppfører seg som en arrogant kuk. Jeg skulle gjerne sett at valgkomiteens innstilling gikk inn, men å sende klubbeninn i det komplette kaos fordi det ikke skjedde er totalt amatørskap.


Men det har han vært åpen med valgkomiteen om hele veien. At han tar vervet under forutsetning av at de tre kandidatene ble valgt inn.
Hvis en skal plassere skyld, bør den sendes valgkomiteen som nominerte Tennfjord til tross for hans forbehold.

maximus1963

SÃ¥  viste Tennfjord og Liv Grete sine sanne ansikter , for noen feiginger
Kniksen var kongen

Corran

Det er du det KriseLIse :-)

Latterlig sammenligning forøvrig. Om det skulle være sammenlignbart så hadde du gitt ham en skrue istedenfor
Han hadde da sagt at dette ble en ny utfordring men det skulle han fikse og skaffet seg et skrujern og hengt opp bildet. I tillegg til at han løste oppgaven utmerket så fikk du et bilde som hang mye bedre pga at skruen fungerer bedre til det formålet
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

Quote from: KriseLise on March 04, 2015, 22:04:09 PM
Du fatter jo ikke hva du snakker om. Det er ikke en ansettelse. Det er et verv og takker man ja til det vervet så må man være innstilt på at det er andre som bestemmer hvem som sitter i styret. Forøvrig er deg svært få som får forholdene perfekt lagt til rette slik som man ønsker det, men man trekker seg ikke som en liten drittunge for det.

For alle oppegående er det åpenbart at dette ikke handlet om at at Tennfjord eller styremedlemmene ikke mener at det ville vært mulig å styre med den sammensettingen som ble valgt. Dette var en skitten maktkamp hvor de ikke spilte medåpne kort for å sette enkelte grupperinger på sidelinjen, deriblant supporterne. Det var garantert folk som satt og trakk i tråene i det skjulte her.

Spelaren

Quote from: KriseLise on March 04, 2015, 22:04:09 PM
(...)
Men hvem var egentlig idioten i denne situasjonen?


Etter sammenligningen din å dømme, såh...
GÃ¥ av.

KriseLise

Quote from: Corran on March 04, 2015, 22:08:15 PM
Det er du det KriseLIse :-)

Latterlig sammenligning forøvrig. Om det skulle være sammenlignbart så hadde du gitt ham en skrue istedenfor
Han hadde da sagt at dette ble en ny utfordring men det skulle han fikse og skaffet seg et skrujern og hengt opp bildet. I tillegg til at han løste oppgaven utmerket så fikk du et bilde som hang mye bedre pga at skruen fungerer bedre til det formålet


Hehe, sier jo litt om hvor god man synes hun der Samnøy er da. Hadde hun iallefall vært en god erstatning så hadde nok ikke Kjell og resten av styret trekt seg.

Hun var nok ingen skrue i din sammenligning, sikkert mer en ubrukelig malekost. Og da blir det ikke en utfordring, men en nærmest umulig kamp mot målet....
Forskjellen på Supportere og en ulveflokk? Supportere har Brann i hjertet, mens ulveflokken har hjertet i brann! :)

apop

Quote from: KriseLise on March 04, 2015, 22:04:09 PM


Artig med lignelser, men det går ikke helt ann å sammenligne med den situasjonen som X-styreleder var. Tennfjord skulle jobbe sammen med flere styremedlemmer, og hvis hans meninger og ideer var gode nok så ville han hatt flertall i styre i det fleste saker. At mannen som snakket så vakkert om demokrati i det han trakk seg ikke var villig til å jobbe med ett demokratisk valgt styre er det reneste idioti.

At mannen heller ikke var tøff nok til å si det rett ut på forhånd at han kom til å trekke seg er heller ikke bra. Han kunne ha vært såpass ærlig ovenfor årsmøtet før de valgte ham inn som styreleder.

krakra

Skjelbreid prioriterte å snakke om skiskyting på TV fremfor å møte opp på det som ville bli et hett årsmøte. Er det et så stort tap at hun forsvant? Hvor i prioriteringslisten hennes lå Brann?

Spelaren

Kjell Tennfjords opptreden i denne affæren er falsk, pinlig og en fin påminning om at gamle minner kanskje bør forbli akkurat det - gamle.
GÃ¥ av.

Klaus_Brann

Quote from: KriseLise on March 04, 2015, 21:55:34 PM
Quote from: Klaus_Brann on March 04, 2015, 21:48:31 PM
Quote from: KriseLise on March 04, 2015, 21:38:02 PM
Når supporterene vil bytte ut kompetanse han trenger med en han ikke trenger for å kunne gjøre sin jobb står det respekt av Kjell at han ikke fortsetter!


Respekt?
Hva slags respekt viser han for at det er årsmøtet som bestemmer da? Hva synes du det sier om samarbeidsevnene til Tennfjord når han ikke takler å jobbe i et styre fordi han ikke får det akkurat som han vil?


Han visste godt på forhånd at det var stor sannsynlighet for at i alle fall én av de han ikke ville ha med kom til å være med. Han og Mohn fikk påvirket Dahl nok til å trekke seg, men selv med tapre forsøk, trykk på de riktige ordene og gjentagelser klarte ikke Barmen å påvirke årsmøtet til å stemme for deres valg.

Han burde aldri stilt til valg når det med var sannsynlighet for at han ikke ville få viljen sin. Dette kommer nok du aldri til å forstå...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Henki

Quote from: OhAhCantona on March 04, 2015, 21:57:02 PM
Det er et sterkt signal at L.G Skjelbreid ikke tror et styre med Samnøy kan fungere og at hun deretter trekker seg


Ja, jeg har tenkt det samme selv. Samnøy burde ha vært tro mot det hun sa da hun stilte sin plass til disposisjon. Nå er hun med på å bidra til det vi absolutt ikke ville ha: Bråk, rot og usikkerhet.
Ballen skal fremover!

kabelmann

Jeg er ingen stor fan av Tenfjord så sånn sett er det like greit at han forsvant. Good riddance. På den annen side skjønner jeg ikke denne hestehandelen som har pågått for at de forskjellige fraksjonene skulle få sine folk inn i styret. Alle som var på valg burde vært byttet ut og strengt tatt tror jeg klubben hadde vært bedre av uten personer i styret med altfor tette bånd til de respektive fraksjoner. Jeg tror også klubben mister viktig kompetanse i de personene som trakk seg med Tenfjord.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Klaus_Brann

Quote from: OhAhCantona on March 04, 2015, 21:57:02 PM
Det er et sterkt signal at L.G Skjelbreid ikke tror et styre med Samnøy kan fungere og at hun deretter trekker seg


Fordi hun med sin relevante styreerfaring er en røst å høre på når det gjelder styrearbeid?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

steinbygger

Først vil jeg takke de som stemte på meg også vil jeg beklage til de jeg skuffet med å trekke meg.

Nå som identiteten min også er avslørt her inne er det sikkert også noen som kommer til å være glad for at jeg ikke blir med i det kommende styre.

De fleste vil sikkert hellet ikke forstå hvorfor jeg valgte å trekke meg, men for meg handler det om at når jeg har sagt ja til å stille til valg i en rolle hvor jeg uansett kommer til å bli idioterklært så er det viktig for meg å ha den rette kompetansen rundt meg. Når situasjonen ble som den ble så var det ikke noen annen utvei enn å trekke seg.

Jeg håper at det kommer en dag hvor underholdningen en dag skjer på banen og ikke utenfor banen. Nå er det mange som bruker argumentet om at det bare var en person som ble valgt inn, men dere må huske at det styret som ble valgt hadde 4 personer fra det gamle styret og hadde ikke Dahl trukket seg kunne man satt igjen med at det kom inn to "nye" personer. Man kan ikke rope på endring uten å gjennomføre endring.

Jeg er helt enig i at Sportsklubben Brann skal være ett demokrati og det skal være rom for benkeforslag,  men man skal ogsÃ¥ ha respekt for at andre kan oppfatte at det er feile personer som bankes inn, det er heldigvis demokratiet pÃ¥ godt og vondt.

Nå som identiteten min er avslørt her inne for jeg lage meg ett nytt nick så jeg kan fortsette å synse om det som skjer på stadion.

Beklager.

Arild

dr_cyanid

Det ble - dessverre som fryktet - det reneste Muppet Show.

Corran

Quote from: KriseLise on March 04, 2015, 22:13:51 PM
Quote from: Corran on March 04, 2015, 22:08:15 PM
Det er du det KriseLIse :-)

Latterlig sammenligning forøvrig. Om det skulle være sammenlignbart så hadde du gitt ham en skrue istedenfor
Han hadde da sagt at dette ble en ny utfordring men det skulle han fikse og skaffet seg et skrujern og hengt opp bildet. I tillegg til at han løste oppgaven utmerket så fikk du et bilde som hang mye bedre pga at skruen fungerer bedre til det formålet


Hehe, sier jo litt om hvor god man synes hun der Samnøy er da. Hadde hun iallefall vært en god erstatning så hadde nok ikke Kjell og resten av styret trekt seg.

Hun var nok ingen skrue i din sammenligning, sikkert mer en ubrukelig malekost. Og da blir det ikke en utfordring, men en nærmest umulig kamp mot målet....
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Jokke75

Direkte pinlig møte i kveld. Alle disse gamle gubbene med utdaterte meninger allà "mÃ¥ det være 2 kvinner i styret" o.l.  Og brølapene som hyler og banner etter Tenfjord som etter min mening tok et helt riktig valg.  Dette er supportermedlemmene i Brann og Brann er en medlemsstyrt klubb. Da fÃ¥r en som fortjent.  De finnes selvsagt mange eksempler pÃ¥ kompetente supportere, men som flokk er det en gjeng idioter hva gjelder styring av en toppidrettskubb. Supportere kan og skal ikke styre en klubb som Brann. Før vi innser det kommer vi ingen vei.  NEI til medlemsstyrt klubb!!! Sypporterne skal gjøre det de kan bedre enn noen: støtte laget pÃ¥ kamp!

krøvel vellevold

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on March 04, 2015, 16:14:01 PM
Et lite hjertesukk:

Det kan være greit å skille mellom sak og person. Eller å ta ballen i stedet for mannen, for å bruke en fotballanalogi.

Ja, jeg tror vi alle er enig om at det er uheldig at Brann ikke klarer å få regnskapet til å gå i balanse på egen hånd, og at vi dermed hadde gått i minus om ikke Mohn hadde skutt inn penger. Det er også uheldig at Mohn ser ut til å ha tatt kontakt med Dahl for å overbevise ham om å trekke seg (selv om jeg personlig mener at han ikke var den beste kandidaten til styret). Det er likevel ikke grunn til å hevde at Mohn nærmest driver korrupsjon, at "Mohn er ikke opptatt av Brann", at han "er kun opptatt av å få sine kompiser inn", omtale meningene hans som "Mohns ville innfall" og å omtale ham som en "uberegnelig og humørsyk mann" etc.




Mohn truer jo stadig vekk med å trekke støtten. Han var jo lenge snurt for at vi ville ha Skars vekk. Så var det RBH han skulle redde. Mannen sier jo selv at han ikke har peil på fotball: Hvorfor var Skars likevel den eneste rette treneren for ham? Hvordan kan han mene at RBH - som var sentral i hele nedturen siden 2007 - var den eneste rette for å få Brann på rett kjøl igjen? Mohn har jo dessuten hintet om at han ikke vil støtte Brann hvis ikke Tennfjord ble leder. Hvorfor?

Selvsagt skal Mohn få ha sine meninger. Men da får han melde seg inn i klubben og komme med dem på årsmøtet. Han skal ikke få kjøpe seg innflytelse. Og det er her det med korrupsjon kommer inn. Hvis du truer med å ikke gi støtte, hvis ikke akkurat den og den personen blir valgt til ditt og datt, så lukter det helt klart korrupsjon ja.
Legg ned hele klubben!

Ricky

Quote from: krakra on March 04, 2015, 22:14:45 PM
Skjelbreid prioriterte å snakke om skiskyting på TV fremfor å møte opp på det som ville bli et hett årsmøte. Er det et så stort tap at hun forsvant? Hvor i prioriteringslisten hennes lå Brann?


Har ingen anelse, men det må være lov å si at eventuelle bidrag til det som hadde med toppidretts- og treningskultur ikke kan ha vært allverdens. Brann-spillerne var jo oftere på pub enn på trening i 2014.

dudo

Tennfjord uttaler at hans lojalitet er til valgkomiteen. Den burde vært til Brann om vi skulle hatt han som styreleder. Når den ikke ligger der, kan det være det samme.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Corran

Quote from: steinbygger on March 04, 2015, 22:19:11 PM
Først vil jeg takke de som stemte på meg også vil jeg beklage til de jeg skuffet med å trekke meg.

Nå som identiteten min også er avslørt her inne er det sikkert også noen som kommer til å være glad for at jeg ikke blir med i det kommende styre.

De fleste vil sikkert hellet ikke forstå hvorfor jeg valgte å trekke meg, men for meg handler det om at når jeg har sagt ja til å stille til valg i en rolle hvor jeg uansett kommer til å bli idioterklært så er det viktig for meg å ha den rette kompetansen rundt meg. Når situasjonen ble som den ble så var det ikke noen annen utvei enn å trekke seg.

Jeg håper at det kommer en dag hvor underholdningen en dag skjer på banen og ikke utenfor banen. Nå er det mange som bruker argumentet om at det bare var en person som ble valgt inn, men dere må huske at det styret som ble valgt hadde 4 personer fra det gamle styret og hadde ikke Dahl trukket seg kunne man satt igjen med at det kom inn to "nye" personer. Man kan ikke rope på endring uten å gjennomføre endring.

Jeg er helt enig i at Sportsklubben Brann skal være ett demokrati og det skal være rom for benkeforslag,  men man skal ogsÃ¥ ha respekt for at andre kan oppfatte at det er feile personer som bankes inn, det er heldigvis demokratiet pÃ¥ godt og vondt.

Nå som identiteten min er avslørt her inne for jeg lage meg ett nytt nick så jeg kan fortsette å synse om det som skjer på stadion.

Beklager.

Arild
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

Quote from: steinbygger on March 04, 2015, 22:19:11 PM
Først vil jeg takke de som stemte på meg også vil jeg beklage til de jeg skuffet med å trekke meg.

Nå som identiteten min også er avslørt her inne er det sikkert også noen som kommer til å være glad for at jeg ikke blir med i det kommende styre.

De fleste vil sikkert hellet ikke forstå hvorfor jeg valgte å trekke meg, men for meg handler det om at når jeg har sagt ja til å stille til valg i en rolle hvor jeg uansett kommer til å bli idioterklært så er det viktig for meg å ha den rette kompetansen rundt meg. Når situasjonen ble som den ble så var det ikke noen annen utvei enn å trekke seg.

Jeg håper at det kommer en dag hvor underholdningen en dag skjer på banen og ikke utenfor banen. Nå er det mange som bruker argumentet om at det bare var en person som ble valgt inn, men dere må huske at det styret som ble valgt hadde 4 personer fra det gamle styret og hadde ikke Dahl trukket seg kunne man satt igjen med at det kom inn to "nye" personer. Man kan ikke rope på endring uten å gjennomføre endring.

Jeg er helt enig i at Sportsklubben Brann skal være ett demokrati og det skal være rom for benkeforslag,  men man skal ogsÃ¥ ha respekt for at andre kan oppfatte at det er feile personer som bankes inn, det er heldigvis demokratiet pÃ¥ godt og vondt.

Nå som identiteten min er avslørt her inne for jeg lage meg ett nytt nick så jeg kan fortsette å synse om det som skjer på stadion.

Beklager.

Arild
Sorry, men for meg stinker det maktspill hvor dere hadde samkjørt en markering hvis dere ikke fikk viljen deres ig jeg tror ikke på at det var bare en individuell vurdering fra hver enkelt. Dessuten lukter det for meg at ddt var folk iknvolvert som ikke har vært åpne. Andre enn dere i styret og valgkomiteen som ville sette visse grupperinger på plass å gjenvinne makt over Brann. Der er feelingen jeg sitter med. For selv om jeg er uenig i valger av Samnøy og prossessen som ledet til det så tror jeg ikke på at dere ikke kunne fått det til å funke hvis dere ønsket det.

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krøvel vellevold

Quote from: KriseLise on March 04, 2015, 21:38:02 PM
Og DER fikk supporterene som fortjent!
Snakk om å grave sin egen grav!

SKB - supporterene: 1 - 1

Husk hva Kjell sa: Han sa ja til sitt verv når han så hvem som skulle være med på laget. Når supporterene vil bytte ut kompetanse han trenger med en han ikke trenger for å kunne gjøre sin jobb står det respekt av Kjell at han ikke fortsetter!

Tragisk av supporterene å vingeklippe sin styreleder for kompetansen han mente han trengte!

og så hyle på han som en apeflokk?? Skammelig.....


"Vingeklippe"! Hahahaha! Du er jaggu ikke sann! "Vingeklippet" fordi det kom EN eneste forandring i styret! Jeg må le!

Det kom et benkeforslag, og 67 % av de fremmøtte medlemmene i klubben støttet dette.

Fy faen jeg er glad vi ikke fikk denne arrogante mannen som leder. Dette er en mann vi ville fått enorme samarbeidsproblemer med. Kan han ikke godta EN forandring i et styre, kan man jo spørre seg hva han i det hele tatt hadde gått med på. En mann som ikke tåler at 67 % stemte på en person han ikke vil ha med, er ikke noen god leder.

Og hva neste år? Da skulle det jo være nytt valg, og han hadde hatt ett år igjen. Skulle han diktert valgkomiteens innstilling?
Legg ned hele klubben!

Corran

Quote from: Henki on March 04, 2015, 22:18:10 PM
Quote from: OhAhCantona on March 04, 2015, 21:57:02 PM
Det er et sterkt signal at L.G Skjelbreid ikke tror et styre med Samnøy kan fungere og at hun deretter trekker seg


Ja, jeg har tenkt det samme selv. Samnøy burde ha vært tro mot det hun sa da hun stilte sin plass til disposisjon. Nå er hun med på å bidra til det vi absolutt ikke ville ha: Bråk, rot og usikkerhet.

Hun var vel ikke utro mot det at hun stilte sin plass til disposisjon. Hun lanserte ikke seg selv. Det var medlemmer i Brann som tok kontakt med henne og ville at hun stilte. Hun hadde bred støtte også hos andre en supportere. Det var ingen hestehande slik enkelte har pratet om her inne. tirsdagsgjengen og gamle Brann hadde aldri stemt på henne om de ikke kunne stå inne for henne
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Spelaren

Quote from: Jokke75 on March 04, 2015, 22:22:54 PM
Supportere kan og skal ikke styre en klubb som Brann. Før vi innser det kommer vi ingen vei.  NEI til medlemsstyrt klubb!!! Sypporterne skal gjøre det de kan bedre enn noen: støtte laget pÃ¥ kamp!
GÃ¥ av.

aleksanderhjelleseth


Klaus_Brann

March 04, 2015, 22:32:11 PM #683 Last Edit: March 04, 2015, 22:35:03 PM by Klaus_Brann
Edit.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Hatleking on March 04, 2015, 21:40:47 PM
Det at også Liv Grete trekk seg som følgje av dette, er vel noko som må tenkjast over òg. Det er mange som har mykje betre kontroll over denne situasjonen enn meg, men denne Samnøy kan vel umogleg vere så populær innad? Det Barmen leverte var jo rimeleg kraftig krutt og han sa jo at han ikkje kjende seg igjen i lovprisingskarakteristikkane som dei førre talarane kom med.

Eg må innrømme litt at eg er litt redd for at me skal gå i stampe med mange fraksjonar som skal ha sin representant osb, og at det då ikkje vert rom for ein god grobotn for utvikling i styret.


Barmen har åpenbart lagt Samnøy for hat fordi hun har sagt ham imot. Hun har jo åpenbart sagt ham imot i RBH-saken, og hun satte Barmen i et dårlig lys da hun gikk ut i media og avslørte Barmens bløff om at det var enighet i styret om at RBH skulle fortsette.
Legg ned hele klubben!

KriseLise

Quote from: steinbygger on March 04, 2015, 22:19:11 PM
Først vil jeg takke de som stemte på meg også vil jeg beklage til de jeg skuffet med å trekke meg.

Nå som identiteten min også er avslørt her inne er det sikkert også noen som kommer til å være glad for at jeg ikke blir med i det kommende styre.

De fleste vil sikkert hellet ikke forstå hvorfor jeg valgte å trekke meg, men for meg handler det om at når jeg har sagt ja til å stille til valg i en rolle hvor jeg uansett kommer til å bli idioterklært så er det viktig for meg å ha den rette kompetansen rundt meg. Når situasjonen ble som den ble så var det ikke noen annen utvei enn å trekke seg.

Jeg håper at det kommer en dag hvor underholdningen en dag skjer på banen og ikke utenfor banen. Nå er det mange som bruker argumentet om at det bare var en person som ble valgt inn, men dere må huske at det styret som ble valgt hadde 4 personer fra det gamle styret og hadde ikke Dahl trukket seg kunne man satt igjen med at det kom inn to "nye" personer. Man kan ikke rope på endring uten å gjennomføre endring.

Jeg er helt enig i at Sportsklubben Brann skal være ett demokrati og det skal være rom for benkeforslag,  men man skal ogsÃ¥ ha respekt for at andre kan oppfatte at det er feile personer som bankes inn, det er heldigvis demokratiet pÃ¥ godt og vondt.

Nå som identiteten min er avslørt her inne for jeg lage meg ett nytt nick så jeg kan fortsette å synse om det som skjer på stadion.

Beklager.

Arild


Hei Arild,

den dagen du helt plutselig fÃ¥r en klem av en du ikke kjenner, sÃ¥ har du nettopp møtt meg  :)

Respekt til deg for å sette klubbens beste først!

KL
Forskjellen på Supportere og en ulveflokk? Supportere har Brann i hjertet, mens ulveflokken har hjertet i brann! :)

krakra


Henki

Quote from: Corran on March 04, 2015, 22:30:37 PM
Quote from: Henki on March 04, 2015, 22:18:10 PM
Quote from: OhAhCantona on March 04, 2015, 21:57:02 PM
Det er et sterkt signal at L.G Skjelbreid ikke tror et styre med Samnøy kan fungere og at hun deretter trekker seg


Ja, jeg har tenkt det samme selv. Samnøy burde ha vært tro mot det hun sa da hun stilte sin plass til disposisjon. Nå er hun med på å bidra til det vi absolutt ikke ville ha: Bråk, rot og usikkerhet.

Hun var vel ikke utro mot det at hun stilte sin plass til disposisjon. Hun lanserte ikke seg selv. Det var medlemmer i Brann som tok kontakt med henne og ville at hun stilte. Hun hadde bred støtte også hos andre en supportere. Det var ingen hestehande slik enkelte har pratet om her inne. tirsdagsgjengen og gamle Brann hadde aldri stemt på henne om de ikke kunne stå inne for henne


Jeg mener fortsatt hun burde ha latt være å stille. Hun signaliserte i høst at hun ikke var fornøyd med egen innsats, hun burde etter fire år i styret med sammenhengende sportslig nedtur tatt sin del av ansvaret for det, og hun burde ha forstått at det kom til å bli kaotisk hvis hun ikke tok det ansvaret hun burde ha tatt.

Ironisk nok viler det nå et enda tyngre ansvar på henne. Jeg håper virkelig hun kan bære det.
Ballen skal fremover!

Hatleking

Quote from: krøvel vellevold on March 04, 2015, 22:33:18 PM
Quote from: Hatleking on March 04, 2015, 21:40:47 PM
Det at også Liv Grete trekk seg som følgje av dette, er vel noko som må tenkjast over òg. Det er mange som har mykje betre kontroll over denne situasjonen enn meg, men denne Samnøy kan vel umogleg vere så populær innad? Det Barmen leverte var jo rimeleg kraftig krutt og han sa jo at han ikkje kjende seg igjen i lovprisingskarakteristikkane som dei førre talarane kom med.

Eg må innrømme litt at eg er litt redd for at me skal gå i stampe med mange fraksjonar som skal ha sin representant osb, og at det då ikkje vert rom for ein god grobotn for utvikling i styret.


Barmen har åpenbart lagt Samnøy for hat fordi hun har sagt ham imot. Hun har jo åpenbart sagt ham imot i RBH-saken, og hun satte Barmen i et dårlig lys da hun gikk ut i media og avslørte Barmens bløff om at det var enighet i styret om at RBH skulle fortsette.


Det er tydeleg at det har vore problem innad, og det Samnøy gjorde der var uproft. At ei som Liv Grete òg trekk seg seier vel òg ein del. Eg trur det hadde vore best med nye kostar her. No blir me ståande og stampar i gjørma. Spekulasjonen din om hat får du stå for.

krakra

Quote from: Ricky on March 04, 2015, 22:24:52 PM
Quote from: krakra on March 04, 2015, 22:14:45 PM
Skjelbreid prioriterte å snakke om skiskyting på TV fremfor å møte opp på det som ville bli et hett årsmøte. Er det et så stort tap at hun forsvant? Hvor i prioriteringslisten hennes lå Brann?


Har ingen anelse, men det må være lov å si at eventuelle bidrag til det som hadde med toppidretts- og treningskultur ikke kan ha vært allverdens. Brann-spillerne var jo oftere på pub enn på trening i 2014.
Jeg har faktisk minst respekt for henne i denne saken. Hvorfor satte ikke hun sin plass til disposisjon så hun kunne byttes ut? Istedenfor holder hun kjeft og stikker av når valget er tatt. Hadde Skjelbreids posisjon vært tilgjengelig er det ikke sikkert vi hadde hatt denne situasjonen.

Spelaren

GÃ¥ av.

runarnormann

Alt dette for en bortskjemt jentunge absolutt vil være med i styret. Gratulerer dalhaug og co, dere har spikret siste spikeren i brann kisten
egenden Alf Dahl

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: Jokke75 on March 04, 2015, 22:22:54 PM
De finnes selvsagt mange eksempler på kompetente supportere, men som flokk er det en gjeng idioter hva gjelder styring av en toppidrettskubb.


Da er det så godt med sånne reflekterte typer som deg som kan fortelle alle oss andre idioter hvor skapet skal stå. Takk.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hatleking

Quote from: Henki on March 04, 2015, 22:35:02 PM
Quote from: Corran on March 04, 2015, 22:30:37 PM
Quote from: Henki on March 04, 2015, 22:18:10 PM
Quote from: OhAhCantona on March 04, 2015, 21:57:02 PM
Det er et sterkt signal at L.G Skjelbreid ikke tror et styre med Samnøy kan fungere og at hun deretter trekker seg


Ja, jeg har tenkt det samme selv. Samnøy burde ha vært tro mot det hun sa da hun stilte sin plass til disposisjon. Nå er hun med på å bidra til det vi absolutt ikke ville ha: Bråk, rot og usikkerhet.

Hun var vel ikke utro mot det at hun stilte sin plass til disposisjon. Hun lanserte ikke seg selv. Det var medlemmer i Brann som tok kontakt med henne og ville at hun stilte. Hun hadde bred støtte også hos andre en supportere. Det var ingen hestehande slik enkelte har pratet om her inne. tirsdagsgjengen og gamle Brann hadde aldri stemt på henne om de ikke kunne stå inne for henne


Jeg mener fortsatt hun burde ha latt være å stille. Hun signaliserte i høst at hun ikke var fornøyd med egen innsats, hun burde etter fire år i styret med sammenhengende sportslig nedtur tatt sin del av ansvaret for det, og hun burde ha forstått at det kom til å bli kaotisk hvis hun ikke tok det ansvaret hun burde ha tatt.

Ironisk nok viler det nå et enda tyngre ansvar på henne. Jeg håper virkelig hun kan bære det.


Det ville ikkje vere veldig overraskande om Samnøy òg trekk seg etterkvart og me får eit heilt nytt styre. Men tida vil vise.

Forresten steinbygger - Arild - tøft gjort å vere med på dette. På ein måte spelar ein ikkje heilt ope med korta, men om ein skulle faktisk gjort det så hadde vel mange spørjemål blitt usvart av fortrulegheitsgrunnar? Barmen hinta jo om det. Når ein er valgt inn i noko som ein ikkje har tru på skal bli noko, så er det faktisk det beste å trekke seg framfor å gå for ei halvløysing der ingen er nøgde. Det er då faktisk det beste for Brann.

krakra

Quote from: Hatleking on March 04, 2015, 22:37:08 PM
Quote from: krøvel vellevold on March 04, 2015, 22:33:18 PM
Quote from: Hatleking on March 04, 2015, 21:40:47 PM
Det at også Liv Grete trekk seg som følgje av dette, er vel noko som må tenkjast over òg. Det er mange som har mykje betre kontroll over denne situasjonen enn meg, men denne Samnøy kan vel umogleg vere så populær innad? Det Barmen leverte var jo rimeleg kraftig krutt og han sa jo at han ikkje kjende seg igjen i lovprisingskarakteristikkane som dei førre talarane kom med.

Eg må innrømme litt at eg er litt redd for at me skal gå i stampe med mange fraksjonar som skal ha sin representant osb, og at det då ikkje vert rom for ein god grobotn for utvikling i styret.


Barmen har åpenbart lagt Samnøy for hat fordi hun har sagt ham imot. Hun har jo åpenbart sagt ham imot i RBH-saken, og hun satte Barmen i et dårlig lys da hun gikk ut i media og avslørte Barmens bløff om at det var enighet i styret om at RBH skulle fortsette.


Det er tydeleg at det har vore problem innad, og det Samnøy gjorde der var uproft. At ei som Liv Grete òg trekk seg seier vel òg ein del. Eg trur det hadde vore best med nye kostar her. No blir me ståande og stampar i gjørma. Spekulasjonen din om hat får du stå for.
Ei som Liv Grete? En som ikke engang gidder å møte opp på årsmøtet fordi hun prioriterer å snakke om skiskyting på TV? Den eneste som ikke stilte plassen sin til disposisjon, men heller stakk av uten forvarsel etter at styret var valgt?

Hva med skussmålene fra nestlederen?

KriseLise

Quote from: Corran on March 04, 2015, 22:20:02 PM
Quote from: KriseLise on March 04, 2015, 22:13:51 PM
Quote from: Corran on March 04, 2015, 22:08:15 PM
Det er du det KriseLIse :-)

Latterlig sammenligning forøvrig. Om det skulle være sammenlignbart så hadde du gitt ham en skrue istedenfor
Han hadde da sagt at dette ble en ny utfordring men det skulle han fikse og skaffet seg et skrujern og hengt opp bildet. I tillegg til at han løste oppgaven utmerket så fikk du et bilde som hang mye bedre pga at skruen fungerer bedre til det formålet


Hehe, sier jo litt om hvor god man synes hun der Samnøy er da. Hadde hun iallefall vært en god erstatning så hadde nok ikke Kjell og resten av styret trekt seg.

Hun var nok ingen skrue i din sammenligning, sikkert mer en ubrukelig malekost. Og da blir det ikke en utfordring, men en nærmest umulig kamp mot målet....

Jeg kjenner ikke henne overhodet.
Men - det gjør tydeligvis det fratroppende styret - og det planlagt påtroppende styret. Med andre ord, TYDELIG at hun ikke passer inn i styret til en fotballklubb. Alle sa klart ifra. Men det gikk ikke inn.

Kanskje hun kan blomstre i andre styrer.

Så får vi håpe hun ikke blir et vedheng i neste runde igjen også, da kjører supporterene klubben i grøften!
Nok er nok.
Forskjellen på Supportere og en ulveflokk? Supportere har Brann i hjertet, mens ulveflokken har hjertet i brann! :)

krakra

Quote from: Klaus_Brann on March 04, 2015, 22:40:12 PM
Quote from: Jokke75 on March 04, 2015, 22:22:54 PM
De finnes selvsagt mange eksempler på kompetente supportere, men som flokk er det en gjeng idioter hva gjelder styring av en toppidrettskubb.


Da er det så godt med sånne reflekterte typer som deg som kan fortelle alle oss andre idioter hvor skapet skal stå. Takk.
Man sitter ikke på et årsmøte og banner og skriker som om man var ute på fylla uansett hvor misfornøyd man var.

Corran

Quote from: runarnormann on March 04, 2015, 22:38:37 PM
Alt dette for en bortskjemt jentunge absolutt vil være med i styret. Gratulerer dalhaug og co, dere har spikret siste spikeren i brann kisten

Hvilket grunnlag kaller du henne bortskjemt jentunge? Hun er vel alt annet en bortskjemt
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Giles

Sikkert noen som snart melder at dette var veldig bra. Kan vel si at dette var amatørenes aften.

Go Up