• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamper 2015

Started by Nixon, December 16, 2014, 16:02:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: dr_cyanid on February 10, 2015, 15:07:31 PMGrunnleggende mangel på samhandling og relasjoner øves best på i kampsituasjon.


Er du sikker? Min første tanke er at i kampsituasjon er man helt prisgitt det andre laget og hvordan de spiller. I verste fall kan man spille en hel kamp uten å få øvd skikkelig på de tingene man vil og i det tempoet man vil. På trening har treneren og spillerene full kontroll.
Rød makt på Hansa

pidre

Quote from: krakra on February 10, 2015, 15:02:46 PM
Hvis treningskamper er bedre enn trening er det ingen grunn til å gjøre noe annet.

Har noen hevdet dette? Mitt utsagn var at treningskamper er god trening.
Saludar a los monos!

krakra

Quote from: pidre on February 10, 2015, 15:21:11 PM
Quote from: krakra on February 10, 2015, 15:02:46 PM
Hvis treningskamper er bedre enn trening er det ingen grunn til å gjøre noe annet.

Har noen hevdet dette? Mitt utsagnvar at treningskamper er god trening.
Men det er altså ingen erstatning for ekte treningsøkter og da burde det ikke være noe problem å skjønne at Brann vil balansere dette.

pidre

Quote from: krakra on February 10, 2015, 15:23:01 PM
Quote from: pidre on February 10, 2015, 15:21:11 PM
Quote from: krakra on February 10, 2015, 15:02:46 PM
Hvis treningskamper er bedre enn trening er det ingen grunn til å gjøre noe annet.

Har noen hevdet dette? Mitt utsagnvar at treningskamper er god trening.
Men det er altså ingen erstatning for ekte treningsøkter og da burde det ikke være noe problem å skjønne at Brann vil balansere dette.

Kva er skilnaden på ei treningsøkt og ei EKTE treningsøkt?
Saludar a los monos!

krakra

En ekte treningsøkt er der man møter opp for å trene på spesielt utvalgte ting med en spesielt utvalgt intensitet. Ikke en fotballkamp, selv om det også gir trening.

dudo

Hvor mange treningskamper skal vi ha før sesongstart? Og hvor mange treningsøkter?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Mathias Raum og Ulrik Edvardsen starter for Brann. Edvardsen er en 16 år gammel stopper og blir spennende å se. Raum er også en svært lovende midtbanespiller. Birkelund, Lorentzen og Drame blir også spennende å se.

krakra

Forøvrig er det Piotr og ikke amerikaneren som starter i mål.

Lasaron

Bortedraktene er også stygge. Svarte nede og grå lenger oppe. Utrolig.
Tren på langskudd

Corran

Er det ikke mulig for folk å ha to tanker i hodet samtidig?
I dag er en treningskamp mot Fana som er en fin mulighet for å teste noen av dem som ligger i skorpen til første laget samt noen unge som trenger en gulrot å strekke seg etter. Så er det ny kamp på fredag for resten
I tillegg så er de akkurat ferdig eller holder på å avslutte den tyngste treningsperioden.
Har aldri sett et lag som topper laget i alle treningskamper og i alle fall ikke to ganger på 4 dager,
Alle er vel enige om at Brann laget trenger å føle på det å vinne og de trenger å samkjøre det som kan bli første ellever så tidlig som mulig, men det trenger ikke gå på bekostning av å benytte mange spillere i februar/andre treningskamp
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Spelaren

BT har visst tekniske problemer med live-sendingen. Skandale, er de dette man betaler lis... abonn... skatt for?!
Gå av.

TCAC

Quote from: Spelaren on February 10, 2015, 16:55:04 PMSkandale, er de dette man betaler lis... abonn... skatt for?!


Nettopp. Det største irritasjonsmomentet for meg er at jeg ikke føler jeg har rett til å klage.

Klaus_Brann

Quote from: Lasaron on February 10, 2015, 16:33:34 PM
Bortedraktene er også stygge. Svarte nede og grå lenger oppe. Utrolig.


Ja, de er enda styggere enn hjemmedraktene.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

GKH

Brann har tatt ledelsen. Amin Askar målscorer.

Edit: "10 min: 1-0 til Brann ved Amin Askar. Innlegg først fra venstresiden av Demir. For langt, og ble slått inn på nytt fra høyre av Larsen. Midt foran mål dukker Askar opp og header Brann i ledelsen."

Spelaren

Quote from: TCAC on February 10, 2015, 17:00:45 PM
Quote from: Spelaren on February 10, 2015, 16:55:04 PMSkandale, er de dette man betaler lis... abonn... skatt for?!


Nettopp. Det største irritasjonsmomentet for meg er at jeg ikke føler jeg har rett til å klage.


Mads Bøyum og Tore Strand skal visstnok kommentere kampen, ifølge Pamer på Twitter. Har de kanskje kjørt seg bort?
Gå av.

TjellFromHell

Quote from: Spelaren on February 10, 2015, 17:03:39 PM
Quote from: TCAC on February 10, 2015, 17:00:45 PM
Quote from: Spelaren on February 10, 2015, 16:55:04 PMSkandale, er de dette man betaler lis... abonn... skatt for?!


Nettopp. Det største irritasjonsmomentet for meg er at jeg ikke føler jeg har rett til å klage.


Mads Bøyum og Tore Strand skal visstnok kommentere kampen, ifølge Pamer på Twitter. Har de kanskje kjørt seg bort?


Kan ikke se kampen pga tekniske problemer... evneveike BT   :-(

Corran

De hadde vel ikke fått med seg at kampen var flyttet til Nymarksbanen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Spelaren

Brann leder visst 1-0 etter mål av Askar.
Gå av.

Corran

Noen steder det er live oppdateringer?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

GKH

Quote from: Spelaren on February 10, 2015, 17:03:39 PM
Quote from: TCAC on February 10, 2015, 17:00:45 PM
Quote from: Spelaren on February 10, 2015, 16:55:04 PMSkandale, er de dette man betaler lis... abonn... skatt for?!


Nettopp. Det største irritasjonsmomentet for meg er at jeg ikke føler jeg har rett til å klage.


Mads Bøyum og Tore Strand skal visstnok kommentere kampen, ifølge Pamer på Twitter. Har de kanskje kjørt seg bort?


De er tydeligvis på plass!

GKH


Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

2-0 Lorentzen. BT sensurerer nok en bra Brannkamp. Strand står bakm

TjellFromHell

Quote from: krakra on February 10, 2015, 17:07:41 PM
2-0 Lorentzen. BT sensurerer nok en bra Brannkamp. Strand står bakm


Ha ha ha Word! 

Spelaren

Når man for en gangs skyld spiller fotball et elites... førstedivisjonslag verdig.
Gå av.

Corran

Ikke særlig god den livedekningen til ba heller
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Spelaren

BT har jo gjort dette så mange ganger før, rart det skal svikte såpass. Nei, dette lukter sabotasje.
Gå av.

TCAC

Quote from: Spelaren on February 10, 2015, 17:13:44 PM
BT har jo gjort dette så mange ganger før, rart det skal svikte såpass. Nei, dette lukter sabotasje.


De har vel strengt tatt hatt problemer nesten hver gang, har de ikke? Blant Norges desidert dårligste mediehus innen live-TV er de i hvert fall.

GKH

Lorentzen scorer sitt andre og Vindheim øker rett etterpå. 4-0.

gunnar

Sabotasje. Skandale. BT ut av Bergen
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

kabelmann

5-0. Hadde vært fint med noen bilder, BT!
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Spelaren

Det verste er at live-sendingen lokker og lurer med tilfeldige "laster"-animasjoner, for så å beholde unnskyldningen.
Møkk.
Gå av.


Corran

Den ene kampen vi scorer i så er det ikke bilder
Regner med at sendingen begynner i 2 omgang og at vi taper den 1-0
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Corran

Forresten lover dette bra for det er vel BT som skal sende fra La Manga kampene?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

vekkreist

Quote from: Corran on February 10, 2015, 17:30:00 PM
Forresten lover dette bra for det er vel BT som skal sende fra La Manga kampene?


Ja huff...tenkte på det samme isted..

Hatleking

Quote from: Corran on February 10, 2015, 17:30:00 PM
Forresten lover dette bra for det er vel BT som skal sende fra La Manga kampene?


Neste er vel at Tore Strand ikkje kan uttale seg om kampen fordi det vart tekniske problem, og Norling fortsatt må gå.

TCAC

Quote from: Corran on February 10, 2015, 17:30:00 PM
Forresten lover dette bra for det er vel BT som skal sende fra La Manga kampene?


I fjor fikk de vel noen spanjoler som slet fryktelig med lyssettingen til å filme for dem der nede, eller blander jeg med noe annet?

Spelaren

Hvem som helst med en smarttelefon kan streame dette direkte på youtube, så lenge man klarer å framskaffe en nettforbindelse på Nymark. Eg antar Brann har fiber og vel så det. Det er ingen heksekunst, akkurat.
Gå av.

TjellFromHell

Quote from: Corran on February 10, 2015, 17:30:00 PM
Forresten lover dette bra for det er vel BT som skal sende fra La Manga kampene?


Det har jeg prövd för via BT og det funker aldri bra heller.. Hva med å ta det opp og sende det etterpå?  Jeg kan lett vente med å sjekke resultatet.. Arrogante svin  :-D  (det er nok et I-lands problem å klikke på dette)

vekkreist

Quote from: Spelaren on February 10, 2015, 17:32:26 PM
Hvem som helst med en smarttelefon kan streame dette direkte på youtube, så lenge man klarer å framskaffe en nettforbindelse på Nymark. Eg antar Brann har fiber og vel så det. Det er ingen heksekunst, akkurat.


Det er riktig. jeg jobber i tele/data bransjen og VET at BKK leverer 500 mbps til stadion. I tillegg har jo man 4G dekning i det området-

Spelaren

ISIL, meslingeutbrudd i Disneyland, oljepris som stuper, og nå det her...
Gå av.

Spelaren

February 10, 2015, 17:36:29 PM #244 Last Edit: February 10, 2015, 17:39:35 PM by Spelaren
Quote from: vekkreist on February 10, 2015, 17:35:12 PM
Quote from: Spelaren on February 10, 2015, 17:32:26 PM
Hvem som helst med en smarttelefon kan streame dette direkte på youtube, så lenge man klarer å framskaffe en nettforbindelse på Nymark. Eg antar Brann har fiber og vel så det. Det er ingen heksekunst, akkurat.


Det er riktig. jeg jobber i tele/data bransjen og VET at BKK leverer 500 mbps til stadion. I tillegg har jo man 4G dekning i det området-


Med slik båndbredde bør Brann lett finne flere youtube-sensasjoner som Dramé!
Men no må streamen snart komme så Finne-tråden kan få litt ro.
Gå av.

TCAC

Nå gir jeg opp og finner på noe annet, så da kan dere glede dere over at problemet sikkert er fikset i det sekundet jeg forlater PC'en.

Spelaren

Brysom
Teknikk

Selv pausepraten til Strand, Bøyum og Doddo går vi glipp av no. Vibeke må gå!
Gå av.

ostraume

Quote from: Spelaren on February 10, 2015, 17:36:29 PM
Quote from: vekkreist on February 10, 2015, 17:35:12 PM
Quote from: Spelaren on February 10, 2015, 17:32:26 PM
Hvem som helst med en smarttelefon kan streame dette direkte på youtube, så lenge man klarer å framskaffe en nettforbindelse på Nymark. Eg antar Brann har fiber og vel så det. Det er ingen heksekunst, akkurat.


Det er riktig. jeg jobber i tele/data bransjen og VET at BKK leverer 500 mbps til stadion. I tillegg har jo man 4G dekning i det området-


Med slik båndbredde bør Brann lett finne flere youtube-sensasjoner som Dramé!
Men no må streamen snart komme så Finne-tråden kan få litt ro.


Haha!
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Spelaren

Gå av.

Nixon

Er det et tegn at vi tilsynelatende spiller bedre uten de såkalte stjernene enn med? For Fana er vel fullt på høyde med Fyllingsdalen?
Rød makt på Hansa

Go Up