• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sletteglad mod?

Started by Xminator, December 04, 2014, 13:00:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Før Mod stenger tråder forventer jeg at Mod har holdt seg oppdatert på dagens nyhetssaker. Skyte pianist-tråden er dagsaktuell, den handler overhode ikke bare om RBH, men også Mohn, med en vri mot en mer generell problemstilling på ett dårlig ordtak. Det har overhode ikke noe i RBH-tråden å gjøre all den tid det der vil være en avsporing. Forumet må bestå av diskusjoner som også går på siden av de rene persontrådene.

ostraume

Høres åpenbart hjemme i RBH-tråden, etter min mening.

Når jeg så den først var jeg sikker på at det var vår venn Stråmyhr som hadde postet.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

BBB-mod

BBB-mod er og var fullt opdatert på nyhetsbildet og hadde nettopp lest i RBH-tråden om artikkelen der pianist-metaforen ble brukt da tråden ble stengt. Så det går ikke på å ikke være oppdatert, men heller på at tråden var unødvendig. At Mohn er involvert i RBH-diskusjoner kan umulig være en nyhet, og store deler av RBH-tråden er nettopp basert på forholdet mellom disse to. Så hva som var nytt akkurat her og fordret en ny tråd kan jeg ikke se.

BBB-mod

Corran

Må ærlig innrømme at når eg leste piano tråden så tenkte eg at det var en meningsløs tråd som lett kunne vært i rbh tråden Så godt arbeid av Mod
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up