• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Daglig leder etter RBH

Started by monzilla, November 29, 2014, 12:18:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Utmedsnolken

Quote from: steinbygger on June 15, 2015, 17:45:43 PM
Det handler vel ikke bare om VJ men om at klubben som desperat har behov for nye tanker og ideer. Status 6 mnd etter nedrykk.

4 styremedlemmer fortsetter
Ny styreleder som var investor i klubben
Nytt styremedlem som satt i kontrollkomiteen i klubben
Nytt styremedlem som er tidligere spiller i klubben
Ny assistenttrener som er tidligere spiller og trener i klubben
Ny trener som er kompis av sportsdirektøren sin bror
Daglig leder som kom fra markedsavdelingen i klubben
Sportsdirektør som kom fra utviklingsavdelingen i klubben

De eneste som er kommet eksternt er ett styremedlem som er foreningspartner til styreformannen og en speider som enda ikke er begynt.

Jeg håper virkelig at det går bra. Er utrolig lite som skal til for at Brann skal være blant topp 4, men jeg klarer ikke å se den ene personen som skal kunne tenke helhet i alt som skjer i og rundt klubben. For meg er dette stolleken.


Ikke glem økonomisjefen som ble hentet rett fra pølsevip-en.
"og der snubler Sæternes igjen"

Yngve

Litt vittig å høyra all denne argumentasjonen frå ein av dei som var hovudgrunnen til at Brann ikkje har nytt styre. Pga dei ikkje fekk ein bestemt person med seg.

Det vert litt å skyta seg i foten gong etter gong.

crm

Quote from: Yngve on June 16, 2015, 15:50:14 PM
Litt vittig å høyra all denne argumentasjonen frå ein av dei som var hovudgrunnen til at Brann ikkje har nytt styre. Pga dei ikkje fekk ein bestemt person med seg.

Det vert litt å skyta seg i foten gong etter gong.


Spikeren på hodet
"Quantify your love for me!"
K. Jæger


olebrann3

http://www.tv2.no/sport/8423799/

Tv2 med et stikk til rbh i dagnes rykter.

"Penger er ikke interessant for Watford. For nå har The Hornets takket nei til 430 millioner kroner for Odion Ighalo. Den tidligere Lyn-spissen skal ha vært klar for å inngå en gentlemen's agreement og ta klubbledelsen i kinesiske Shanghai SIPG i hånden, men Watford satte altså foten ned, skriver The Guardian. De har også takket nei til et bud på Troy Deeney fra Leicester."

Go Up