• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Daglig leder etter RBH

Started by monzilla, November 29, 2014, 12:18:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

monzilla

Forutsetningen for denne tråden er at presset blir for stort, og RBH går av etter en ryddig prosess.
Så er spørsmålet, hvem skal ta over?

Vedkommende som tar over har anledning til å starte karrieren sin i Brann med å gjøre noen små grep som får Brann opp en divisjon - altså premissene for umiddelbar suksess er absolutt til stede. På sikt kan legendestatus være oppnåelig, da man tar over en klubb som er i ruiner. Det finnes bare en vei, og det er oppover.

Jeg har lyst å lansere en kandidat. Vedkommende har en lang karriere i Brann. Han har vært utenlands en liten periode. Han har også vist seg som en god kaptein, en leder på og utenfor banen. Han har opplevd nedturer med Brann (1 på børsen etter 16. mai kampen i 1998), men han har også ført klubben til cupgull. Han er forøvrig også bergenser.

Av faglige kvalifikasjoner sitter vedkommende i styret i klubben i dag. Han har en relevant kompetanse, og er etter mitt skjønn akkurat den typen vi trenger i klubben.

Hvis dere ikke har gjettet dere til hvem kandidaten er; Cato Guntveit.

Lasaron

Tren på langskudd

kabelmann

Hva er den relevante kompetansen? Om den eneste faglige kvalifikasjonen er at han sitter i styret så sier det lite om hvorvidt han er kvalifisert til en jobb som daglig leder.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

SK

Guntveit, som stemte for å forlenge med Skarsfjord ?

Kompetansen har han heller ikke.

Gulløl

November 29, 2014, 12:48:42 PM #4 Last Edit: November 29, 2014, 13:02:16 PM by Gulløl
Det er viktig at vi får inn en person med god erfaringbakgrunn(CV) fra ledelse av lag i tippeligaen. I tillegg må han ha god økonomisk kompetanse når han skal ha inn og snu alle steiner i økonomisk skakkjørte Brann. Tror det er en fordel at personen ikke har hatt noe verv eller stilling i Brann fra tidligere, en person som ikke har noe forhold til en eller flere fraksjoner i klubben. Altså en person som kan stille med blanke ark, en sterk leder som kan røske opp i kameraderiets klamme hånd på Stadion. I tillegg må han være en person som takler media på en god måte.

Vil foreslå to personer i prioritert rekkefølge:

Egil B. MundalNils Skutle(61 år) tidligere direktør i Rosenborg Ballklub gjennom 13 år. På de 10 årene han var der tok Rosenborg hele 10 seriemesterskap og 2 cupmesterskap. Dette er en mann med solid erfaring som vet hva som skal til for å ta gullet hem år etter år. Han er en meget intelligent mann med høy utdannelse med sivilingeniør-graden i fysikk(i motsetning til en lavutdannet RBH). Han har vært administrerende direktør i det internasjonale IT-selskapet EDB Gruppen før Rosenborg tiden så han har solid erfaring som bedriftsbygger. Han er opprinnelig vestlending, oppvokst i Odda og kjenner nok det bergenske lynnet bra. Dette er en mann som sponsorene og den store bredden av bergenske næringslivs ledere lettere vil akseptere en "best i alt RBH". Ikke uten grunn at han i mars i fjor fikk tildelt Kniksens hederspris for "..over tid har gjort en særlig fortjenestefull innsats i eller for norsk fotball". Skutle ble "vingeklippet" i RBK for 3 år siden og degradert til å holde på med eiendommene. En retur til Vestlandet noen år for å bevise at han fremdeles duger kan være en fin utfordring for han.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Begge de er sannsynligvis gode kandidater. Jeg klarer ikke helt å fri meg fra at Bjørn Dahl kunne gjort en enormt mye bedre jobb enn RBH, og være bedre enn han var forrige gang.
Tren på langskudd

krakra

Jeg ser ikke hvorfor du stadig drar frem at RBH er lavutdannet, mens Skutle er fysikkutdannet som et viktig poeng. Det er både ufint og irrelevant. Man trenger ikke høy utdanning for å være en dyktig leder. Det finnes det tusenvis av eksempler. Jeg håper Brann ikke ser seg blind på CVen igjen. En god CV er ikke alt. I Norge er det fult mulig for middelmådige ledere å bygge seg en god CV. Roald har jo tatt seriegul som sportssjef. Personlige egenskaper er viktig. Jeg vil også ha noen som faktisk brenner for å ta over Brann og har gode ideer for veien videre. Faglig kompetanse må ligge til grunn, men det er mer som betyr noe.

Herman1

Quote from: Lasaron on November 29, 2014, 12:58:26 PM
Begge de er sannsynligvis gode kandidater. Jeg klarer ikke helt å fri meg fra at Bjørn Dahl kunne gjort en enormt mye bedre jobb enn RBH, og være bedre enn han var forrige gang.


Ja, Dahl sin exit var trist. Han har gjort enormt mye positivt for Brann, men ble vel til slutt for overoptimistisk da klubben gikk på en solid budsjett-smell i 2008. Han var i hvert fall mann nok til å ta ansvar og trekke seg.

Herman1

November 29, 2014, 13:20:39 PM #8 Last Edit: November 29, 2014, 13:23:51 PM by Herman1
Quote from: krakra on November 29, 2014, 13:06:40 PM
Jeg ser ikke hvorfor du stadig drar frem at RBH er lavutdannet, mens Skutle er fysikkutdannet som et viktig poeng. Det er både ufint og irrelevant. Man trenger ikke høy utdanning for å være en dyktig leder. Det finnes det tusenvis av eksempler. Jeg håper Brann ikke ser seg blind på CVen igjen. En god CV er ikke alt. I Norge er det fult mulig for middelmådige ledere å bygge seg en god CV. Roald har jo tatt seriegul som sportssjef. Personlige egenskaper er viktig. Jeg vil også ha noen som faktisk brenner for å ta over Brann og har gode ideer for veien videre. Faglig kompetanse må ligge til grunn, men det er mer som betyr noe.


Enig der.

Faglig kompetanse og utdanning er viktig, men det aller viktigste må jo være å ha de rette personlige egenskapene i en slik jobb.
Røkke har vel bare 9 års skolegang, men har vel fått det greit til i forretningslivet.

Og hva i alle dager har skjedd med Skutle i RBK? Han var jo gullgutten deres i mange år.

Gulløl

November 29, 2014, 13:37:21 PM #9 Last Edit: November 29, 2014, 13:41:59 PM by Gulløl
Quote from: krakra on November 29, 2014, 13:06:40 PM
Jeg ser ikke hvorfor du stadig drar frem at RBH er lavutdannet, mens Skutle er fysikkutdannet som et viktig poeng. Det er både ufint og irrelevant. Man trenger ikke høy utdanning for å være en dyktig leder. Det finnes det tusenvis av eksempler. Jeg håper Brann ikke ser seg blind på CVen igjen. En god CV er ikke alt. I Norge er det fult mulig for middelmådige ledere å bygge seg en god CV. Roald har jo tatt seriegul som sportssjef. Personlige egenskaper er viktig. Jeg vil også ha noen som faktisk brenner for å ta over Brann og har gode ideer for veien videre. Faglig kompetanse må ligge til grunn, men det er mer som betyr noe.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Herman1

Quote from: Gulløl on November 29, 2014, 13:37:21 PM


Vi får hente Herman Friele som ny daglig leder. Populær og med solid øk. kompetanse.
Og kanskje tar han Gullars med seg (jf. Skyss-reklamene). ;)


Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Nei, jeg har ingen kandidater og syns ikke det er så nøye. Det som er viktig er hvilke kriterier klubben legger til grunn når de skal ut å lete. Da håper jeg man ikke ser seg blind på CV, mens jeg mener det er tullete å stadig dra frem irrelevant utdanning og kalle RBH lavutdannet.

Ser man kun på CV er jo RBH godt kvalifisert for jobben.

Gulløl

November 29, 2014, 14:29:46 PM #14 Last Edit: November 29, 2014, 14:31:55 PM by Gulløl
Tror du skal lese det første innlegget mitt på nytt. Det er du som oppkonstruerer at jeg mener kun CV betyr noe. Det var bare en av flere kriteriene jeg nevnte. Du vrir og vrenger på argumentasjonen som vanlig. Og du har heller ingen kandidater selvfølgelig. Dette var en tråd for hvem som skal ta over som daglig leder i Brann, da er det litt nøye. Kverulering er ikke interessant. Diskusjon avsluttet fra min side.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

En av to kriterier var det.
At supportere skal sitte å lansere daglige ledere for Brann er bare tull i mine øyne. Det som er viktig er hvilke kriterier Brann legger til grunn. Hva de ser etter. Ikke å ramse opp navn på mennesker som ikke kommer til å bli daglig leder i Brann.

eddott

November 29, 2014, 15:08:10 PM #16 Last Edit: November 29, 2014, 21:14:00 PM by eddott
Egil B. Mundal hadde noen spennende tanker.

pidre

Quote from: SK on November 29, 2014, 12:37:28 PM
Guntveit, som stemte for å forlenge med Skarsfjord ?

Kompetansen har han heller ikke.


Forslaget må være meint som ein vits.
Saludar a los monos!

pidre

November 29, 2014, 15:29:04 PM #18 Last Edit: November 29, 2014, 15:48:27 PM by pidre
Quote from: krakra on November 29, 2014, 13:42:49 PM
La meg omformulere meg: Det betyr så godt som ingen verdens ting hvilken utdanning man har innenfor noe som ikke har noen verdens ting med jobben å gjøre.


Tja, med fullført høgare utdanning har ein vist at ein har ein visst nivå av kognitive evner og dessutan gjennom hovudfagsoppgåve/dr. gradsavhandlig eller liknande er i stand til å utføre et stykke krevande arbeid.    
Saludar a los monos!

Bel

En kanidat trenger ikke nødvendigvis lang erfaring som spiller eller ledelse i en annen Tippeliga klubb, men klart en fordel viss andre kriterier først er på plass. Det er viktigere at personen er god innen ledelse, økonomi og tilknytte seg dyktige personer. Eksempelvis kan en person som sørger for å ha en solid sportssjef som han stoler og "spiller ball" med være en bedre daglig leder enn en som tror han kan alt fordi han har spilt i tippeligaen og gått to år på BI.

Heller en som kommer fra næringslivet med god erfaring, en god relasjons bygger og gode resultater enn en uten erfaring i ledelse av bedrifter over en viss størrelse men med fotball bakgrunn. Selvfølgelig er det ønskelig med begge deler men det er ikke mange kanidater av det kaliberet. Vet ikke hvilke erfaring Skutle hadde fra fotballen når han kom til RBK men tror ikke det var all verden.

Herman1

Quote from: krakra on November 29, 2014, 14:33:37 PM
En av to kriterier var det.
At supportere skal sitte å lansere daglige ledere for Brann er bare tull i mine øyne. Det som er viktig er hvilke kriterier Brann legger til grunn. Hva de ser etter. Ikke å ramse opp navn på mennesker som ikke kommer til å bli daglig leder i Brann.


Hvorfor ikke?
Skal man følge det resonnementet er det jo bare tull at supportere lanserer kandidater til spiller-overganger her inne også. Man bør holde seg til "vi trenger en venstrebent midtbanespiller", ikke "PVM hadde vært et godt tilskudd til Brann sin venstrekant".

Lasaron

Quote from: Herman1 on November 29, 2014, 19:07:44 PM
Quote from: krakra on November 29, 2014, 14:33:37 PM
En av to kriterier var det.
At supportere skal sitte å lansere daglige ledere for Brann er bare tull i mine øyne. Det som er viktig er hvilke kriterier Brann legger til grunn. Hva de ser etter. Ikke å ramse opp navn på mennesker som ikke kommer til å bli daglig leder i Brann.


Hvorfor ikke?
Skal man følge det resonnementet er det jo bare tull at supportere lanserer kandidater til spiller-overganger her inne også. Man bør holde seg til "vi trenger en venstrebent midtbanespiller", ikke "PVM hadde vært et godt tilskudd til Brann sin venstrekant".



Ja, supportere skal kjenne sin plass, sant? Det du sier, Herman1, er selvsagt helt rett. Men Krakra kommer aldri til å innrømme det.
Tren på langskudd

Herman1

Quote from: Lasaron on November 29, 2014, 20:07:42 PM
Quote from: Herman1 on November 29, 2014, 19:07:44 PM
Quote from: krakra on November 29, 2014, 14:33:37 PM
En av to kriterier var det.
At supportere skal sitte å lansere daglige ledere for Brann er bare tull i mine øyne. Det som er viktig er hvilke kriterier Brann legger til grunn. Hva de ser etter. Ikke å ramse opp navn på mennesker som ikke kommer til å bli daglig leder i Brann.


Hvorfor ikke?
Skal man følge det resonnementet er det jo bare tull at supportere lanserer kandidater til spiller-overganger her inne også. Man bør holde seg til "vi trenger en venstrebent midtbanespiller", ikke "PVM hadde vært et godt tilskudd til Brann sin venstrekant".



Ja, supportere skal kjenne sin plass, sant? Det du sier, Herman1, er selvsagt helt rett. Men Krakra kommer aldri til å innrømme det.


Ja, jeg trodde at et diskusjonsforum skulle brukes til nettopp det; å diskutere.

Jose Arrogantio

Quote from: Herman1 on November 29, 2014, 19:07:44 PM
Quote from: krakra on November 29, 2014, 14:33:37 PM
En av to kriterier var det.
At supportere skal sitte å lansere daglige ledere for Brann er bare tull i mine øyne. Det som er viktig er hvilke kriterier Brann legger til grunn. Hva de ser etter. Ikke å ramse opp navn på mennesker som ikke kommer til å bli daglig leder i Brann.


Hvorfor ikke?
Skal man følge det resonnementet er det jo bare tull at supportere lanserer kandidater til spiller-overganger her inne også. Man bør holde seg til "vi trenger en venstrebent midtbanespiller", ikke "PVM hadde vært et godt tilskudd til Brann sin venstrekant".



Det er mer interessant å diskutere hvorvidt Brann trenger en venstrekant mer enn en defensiv midt for eksempel, enn å kaste ut navn på spillere man hadde likt å se i Branndrakt. Blir litt sånn "Fantasy Tippeligaen" av det, i stedet for faktisk diskusjon om hva Brann trenger. Samme med trenernavn og daglig leder navn.

Herman1

Quote from: Jose Arrogantio on November 30, 2014, 00:50:16 AM
Quote from: Herman1 on November 29, 2014, 19:07:44 PM
Quote from: krakra on November 29, 2014, 14:33:37 PM
En av to kriterier var det.
At supportere skal sitte å lansere daglige ledere for Brann er bare tull i mine øyne. Det som er viktig er hvilke kriterier Brann legger til grunn. Hva de ser etter. Ikke å ramse opp navn på mennesker som ikke kommer til å bli daglig leder i Brann.


Hvorfor ikke?
Skal man følge det resonnementet er det jo bare tull at supportere lanserer kandidater til spiller-overganger her inne også. Man bør holde seg til "vi trenger en venstrebent midtbanespiller", ikke "PVM hadde vært et godt tilskudd til Brann sin venstrekant".



Det er mer interessant å diskutere hvorvidt Brann trenger en venstrekant mer enn en defensiv midt for eksempel, enn å kaste ut navn på spillere man hadde likt å se i Branndrakt. Blir litt sånn "Fantasy Tippeligaen" av det, i stedet for faktisk diskusjon om hva Brann trenger. Samme med trenernavn og daglig leder navn.

Nixon

Må det ene utelukke det andre? Ta gjerne en prinsipiell diskusjon om roller, men klart man kan slenge ut navn både når det gjelder posisjoner på og utenfor banen.
Rød makt på Hansa

Herman1

Quote from: Nixon on November 30, 2014, 00:58:52 AM
Må det ene utelukke det andre? Ta gjerne en prinsipiell diskusjon om roller, men klart man kan slenge ut navn både når det gjelder posisjoner på og utenfor banen.


Enig.

Jose Arrogantio

Quote from: Nixon on November 30, 2014, 00:58:52 AM
Må det ene utelukke det andre? Ta gjerne en prinsipiell diskusjon om roller, men klart man kan slenge ut navn både når det gjelder posisjoner på og utenfor banen.


Neida, man kan ha begge deler, jeg synes bare ikke begge deler er like interessante å lese ;)

Klaus_Brann

Quote from: Herman1 on November 29, 2014, 13:15:59 PM
Quote from: Lasaron on November 29, 2014, 12:58:26 PM
Begge de er sannsynligvis gode kandidater. Jeg klarer ikke helt å fri meg fra at Bjørn Dahl kunne gjort en enormt mye bedre jobb enn RBH, og være bedre enn han var forrige gang.


Ja, Dahl sin exit var trist. Han har gjort enormt mye positivt for Brann, men ble vel til slutt for overoptimistisk da klubben gikk på en solid budsjett-smell i 2008. Han var i hvert fall mann nok til å ta ansvar og trekke seg.



Enig. Hva driver han med for tiden?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Jose Arrogantio on November 30, 2014, 00:50:16 AM
Quote from: Herman1 on November 29, 2014, 19:07:44 PM
Quote from: krakra on November 29, 2014, 14:33:37 PM
En av to kriterier var det.
At supportere skal sitte å lansere daglige ledere for Brann er bare tull i mine øyne. Det som er viktig er hvilke kriterier Brann legger til grunn. Hva de ser etter. Ikke å ramse opp navn på mennesker som ikke kommer til å bli daglig leder i Brann.


Hvorfor ikke?
Skal man følge det resonnementet er det jo bare tull at supportere lanserer kandidater til spiller-overganger her inne også. Man bør holde seg til "vi trenger en venstrebent midtbanespiller", ikke "PVM hadde vært et godt tilskudd til Brann sin venstrekant".



Det er mer interessant å diskutere hvorvidt Brann trenger en venstrekant mer enn en defensiv midt for eksempel, enn å kaste ut navn på spillere man hadde likt å se i Branndrakt. Blir litt sånn "Fantasy Tippeligaen" av det, i stedet for faktisk diskusjon om hva Brann trenger. Samme med trenernavn og daglig leder navn.


Selvsagt. Allikevell diskuteres navn opp og i mente på dette og andre forum hver eneste dag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jose Arrogantio

Quote from: Klaus_Brann on November 30, 2014, 02:08:57 AM
Quote from: Herman1 on November 29, 2014, 13:15:59 PM
Quote from: Lasaron on November 29, 2014, 12:58:26 PM
Begge de er sannsynligvis gode kandidater. Jeg klarer ikke helt å fri meg fra at Bjørn Dahl kunne gjort en enormt mye bedre jobb enn RBH, og være bedre enn han var forrige gang.


Ja, Dahl sin exit var trist. Han har gjort enormt mye positivt for Brann, men ble vel til slutt for overoptimistisk da klubben gikk på en solid budsjett-smell i 2008. Han var i hvert fall mann nok til å ta ansvar og trekke seg.



Enig. Hva driver han med for tiden?


I følge hans linkedin-profil er han bedriftsrådgiver for Proffice.

Kagain

Om RBH går eller blir så er det en sabla solid utfordring som står fremfor klubben. Ledelseslitteraturen forteller at det å lede en organisasjon gjennom (store) endringsprosesser er et av de vanskeligste oppgavene en kan få. Det er en del grupperinger med uformell makt, slike som mener at det er greit sånn som det er nå (tirsdagsgjengen er vel en klassisk slik) og at ingen nyansatt leder som ikke er kjent for dem fra før av skal få sette sitt preg på dette. Er det en leder som de "har godkjent" så er det ofte en som er enig med dem. Det vil bli en ensom kamp. Ledelseslitteraturen mener også at den beste treneren gjennom en endringsprosess er en karismatisk leder. Og da stiller jeg spørsmålet: hvilke mulige karismatiske ledere vet vi om som kan tenke seg å ta over kaosklubben Brann?

Herman1

Quote from: Kagain on November 30, 2014, 10:42:08 AM
Om RBH går eller blir så er det en sabla solid utfordring som står fremfor klubben. Ledelseslitteraturen forteller at det å lede en organisasjon gjennom (store) endringsprosesser er et av de vanskeligste oppgavene en kan få. Det er en del grupperinger med uformell makt, slike som mener at det er greit sånn som det er nå (tirsdagsgjengen er vel en klassisk slik) og at ingen nyansatt leder som ikke er kjent for dem fra før av skal få sette sitt preg på dette. Er det en leder som de "har godkjent" så er det ofte en som er enig med dem. Det vil bli en ensom kamp. Ledelseslitteraturen mener også at den beste treneren gjennom en endringsprosess er en karismatisk leder. Og da stiller jeg spørsmålet: hvilke mulige karismatiske ledere vet vi om som kan tenke seg å ta over kaosklubben Brann?


Det er jo i tillegg litt bakvendt at de som har bragt oss ut i uføret er de samme som skal være best egnet til å få oss ut av det igjen.

Xminator

I en overgangsperiode kan Terje Mathinsen stå for kontinuitet og ta oppgavene til daglig leder. Norling kan fungere som midlertidig sportssjef til man har på plass mannen som skal vurdere fremtiden hans.

altmanalt

Nordling virker ikke, ubrukelig til allt. Trener, motivator, allt.

Tåkefyrste får en helt ny betydning etter å ha hørt svenskens svada.
Norling sendte et topplag ned, og spillerflukten tar helt av, blir ikke opprykk da. Norling ut Mohn-penger inn please. IKKE SELG FLERE.

dudo

Norling skal nok ha seg en god, lang ferie i Sverige før han tar opp igjen pendlingen i januar en gang. Vi trenger altså en sportssjef som kan tiltre snarest slik at vi ikke havner på etterskudd. Igjen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: altmanalt on December 02, 2014, 09:14:57 AM
Nordling virker ikke, ubrukelig til allt. Trener, motivator, allt.

Tåkefyrste får en helt ny betydning etter å ha hørt svenskens svada.


Ja det er vel fordi han er ubrukelig at han har tatt gull, sølv og bronse i Sverige. Akkurat som Klopp. Må være ubrukelig som har ført Dortmund rett ned på sisteplass.
Legg ned hele klubben!

Herman1

Quote from: Xminator on December 02, 2014, 09:11:40 AM
I en overgangsperiode kan Terje Mathinsen stå for kontinuitet og ta oppgavene til daglig leder. Norling kan fungere som midlertidig sportssjef til man har på plass mannen som skal vurdere fremtiden hans.


Hva vet vi egentlig om denne Martinsen?

Nixon

Quote from: Herman1 on December 02, 2014, 12:08:22 PMHva vet vi egentlig om denne Martinsen?


Ingenting. Men det er mer enn godt nok til å overta etter RBH...
Rød makt på Hansa

Herman1

Quote from: Nixon on December 02, 2014, 12:12:26 PM
Quote from: Herman1 on December 02, 2014, 12:08:22 PMHva vet vi egentlig om denne Martinsen?


Ingenting. Men det er mer enn godt nok til å overta etter RBH...


Hahahaha. Nasty.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

"evne til å manøvrere i komplekse omgivelser"

Har man kjørt Grimesvingene med henger så er vel denne grei.
Gå av.

Kagain

Jeg vurderte å sende en mindre seriøs søknad til den stillingen og har i den anledning tatt ned noen linjer om hva jeg skulle skrive. Så får vi se om jeg faktisk fullfører den eller lar det ligge. Det var dog skrevet den tiden annonsen het "Er du klar for en jobb der alle andre vet bedre enn deg"

krakra

Evne til å fatte gode avgjørelser under press er tydeligvis ingen forutsetning.

Kagain

Da passer jeg jo perfekt inn.

Gulløl

Søknadfristen til daglig leder gikk ut for 3 uker siden. Vurdering av de forskjellige søkerne er vel i gang og den nye topplederen blir vel ansatt i løpet av mai. Nå som det nye fulltallige styret er på plass blir det vel en første prioritet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Det virket sånn på Lunde, ja.
Tren på langskudd

Kagain

Jeg kjenner jeg er forvirret. Snakket ikke Møller om at han vurderte å søke på Daglig Leder-stillingen? Hvorfor stilte han i så fall til valg for styret?


Go Up