• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Protest på stadion i kveld?

Started by Bossmann, November 26, 2014, 20:20:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bossmann

Noen som har tenkt seg opp på stadion for å ytre sin misnøye etter kampen?

Jeg skal!

dudo

Kommer det til å være noen der da?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Ricky


Bossmann

Sikkert ingen der oppe, men jeg er desperat. Må gjøre noe. Det kommer vel ingen østfra i dag?

Henki

Det bør være kontinuerlig protest utenfor Stadion helt til neste sesong.
Ballen skal fremover!

Koffert1

det beste ville vel vært å vente til i morgen, da det er folk tilstede. Men det har absolutt virkning om det møter noen i kveld, samt ringer tv2 og tipser om at det foregår protester der.

olebrann3



tintin

Gjengen drar ikkje heim før i morgen, Om de tar seg fri eller drar til stadion e vel usikkert, stallen tar ferie på mandag... Går an å møte opp på flesland evt

Koffert1

Quote from: tintin on November 26, 2014, 22:05:44 PM
Gjengen drar ikkje heim før i morgen, Om de tar seg fri eller drar til stadion e vel usikkert, stallen tar ferie på mandag... Går an å møte opp på flesland evt


Mitt inntrykk etter dagens intervjuer er at det blir lange dager på stadion dagene som kommer. Alle er vel samlet for møtevirksomhet, så her kan alle få hørt det.

Klaus_Brann

Det er vel rimelig meningsløst å dra opp dit i kveld når alle overnatter i Drammen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up