• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Mjøndalen, kval.tippeligaen, søndag 23.11.2014, kl.19.00

Started by Gulløl, November 10, 2014, 19:54:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

http://www.brann.no/news/article/voxzrur9q9ho14hr6vxnuybil/title/har-bare-300-billetter-til-bortekampen

Billettinfo fra Brann: Klubben har ca. 130 billetter til salgs. Disse går utelukkende til personer som har fornyet partoutkortet sitt for 2015. Interesserte må sende mail til Brann i morgen fra kl. 09.00 etter første mann til mølla-prinsippet.

Greit nok å belønne trofaste supportere etter min mening. Det er så stor knapphet på billetter at mange uansett ville følt seg utelatt. Men jeg reagerer på at Brann skriver at "De som er medlemmer i Bataljonen må kjøpe via Bataljonen." Har ikke Bataljonen låst alle sine billetter opp mot buss- eller togturene? I så fall virker det mer enn merkelig og ganske så urettferdig. Her lønner det seg ikke å være medlem av Bataljonen, og det kan umulig være ønskelig. Det hadde vært noe annet dersom Bataljonen også solgte løse billetter. Men spørsmålet blir jo hvor strengt de kommer til å håndheve dette. Jeg tviler på at de kommer til å gidde å samkjøre listene sine.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Her kan det bli tilfeldigheter. Du sender mail kl 0900, men DFAs klokke viste 0859 og mailen din blir ikke tatt i betraktning. Du sender mail kl 0902, og 150 kommer foran deg i køen...
Legg ned hele klubben!

Nixon

Det er sant. Men uansett hvordan man gjør det vil det føles urettferdig for noen. F.eks. ved loddtrekning. Selv oppmøte på Stadion med tilhørende kø om natten ville ekskludert en del som ikke har mulighet til det.

Men man må jo regne med at klokken på e-post enheten på Stadion sjekkes opp mot riktig tid slik at man får sjansen til å treffe på tiden.
Rød makt på Hansa

Northside

Jeg forventer at Algerøy lar medlemmer i Bataljonen kjøpe billetter på lik linje med andre supportere. Medlemskapet i supportergruppen skal gi fordeler, slik som billetter. Blir man da ekskludert fra Brann sitt billettsalg, så er det strengt tatt ingen fordel med en supportergruppe.

Regner med Bataljonen er på saken.

Ellers er jeg overrasket at det skal sendes mail. Trodde faks var tingen...

krakra


Gulløl

Alle ur på Stadion må kalibreres i forhold til verdensuret. Og vi billettkjøpere må følge med på verdensuret fra sekund til sekund før vi slår til.
http://www.timeanddate.no/klokka/i/norge/bergen

I tillegg må vi billettkjøpere kvalitetssikre våre epost leverandører. Noen er jævla trege og bruker 5 minutter og mer til for å få en e-post igjennom.

Puhh slitsomt å være Brann supporter. Men mest synd på han der Osdal om han får avbrutt sin rekke med bortekamper siden 1996 fordi han klumser det til og sender e-posten noen sekund for tidlig.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Quote from: Northside on November 20, 2014, 12:36:56 PM
Jeg forventer at Algerøy lar medlemmer i Bataljonen kjøpe billetter på lik linje med andre supportere. Medlemskapet i supportergruppen skal gi fordeler, slik som billetter. Blir man da ekskludert fra Brann sitt billettsalg, så er det strengt tatt ingen fordel med en supportergruppe.

Regner med Bataljonen er på saken.

Ellers er jeg overrasket at det skal sendes mail. Trodde faks var tingen...


Vi er mange Bataljonen medlemmer som ikke bor i Bergen, som ikke kan bruke buss- eller tog løsningen. Vi skal selvfølgelig ikke elimineres fordi vi er medlemmer i Bataljonen. Vår mulighet er å sende en mail å vinne i det store lotteriet. Det blir mye forbannelse om Daffy tar fra oss den muligheten.

Bataljonledelsen, rydd opp i dette omgående !! Og gi tilbakemelding på forumet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Northside

Quote from: Gulløl on November 20, 2014, 12:43:40 PM
Puhh slitsomt å være Brann supporter. Men mest synd på han der Osdal om han får avbrutt sin rekke med bortekamper siden 1996 fordi han klumser det til og sender e-posten noen sekund for tidlig.


Da skal jeg heller ofre min billett og heller ta en øl på pub i Mjøndalen under kampen (finnes det pub der?).



Nixon

Quote from: Seeteufel on November 20, 2014, 14:49:00 PMSvært mange av våre billetter går til organisert tur - her er det fremdeles ledig plass.


Med tanke på den påståtte store interessen for kampen syns jeg at det er rart at disse billettene ikke er revet vekk. Spesielt togturen er et godt tilbud for å komme seg til denne kampen. Her kan man få seg en seng for vel 400 kroner ekstra på vei hjem dersom man er to som deler en sovekupe. Da kan selv gamle menn ta turen!:)
Rød makt på Hansa

Gulløl

Brann må til bortekampen på onsdag forebu seg til vinterlige forhold. På kampdag er det meldt minus 4 grader og det kan være snø og glatt på banen. Norling bør ta en vurdering hvem av spillerne i stallen som behersker slike forhold best når han setter opp laget.

http://www.yr.no/sted/Norge/Buskerud/Nedre_Eiker/Mj%C3%B8ndalen/langtidsvarsel.html


I dag melder Drammens Tidende at det snør på Konnerud som er i nærheten av Mjøndalen og det er en plussgrad. På onsdag er det 5 grader kaldere.

http://www.dt.no/nyheter/na-snor-det-pa-konnerud-1.8660060
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on November 20, 2014, 15:20:17 PM
Quote from: Seeteufel on November 20, 2014, 14:49:00 PMSvært mange av våre billetter går til organisert tur - her er det fremdeles ledig plass.


Med tanke på den påståtte store interessen for kampen syns jeg at det er rart at disse billettene ikke er revet vekk. Spesielt togturen er et godt tilbud for å komme seg til denne kampen. Her kan man få seg en seng for vel 400 kroner ekstra på vei hjem dersom man er to som deler en sovekupe. Da kan selv gamle menn ta turen!:)


Det er vel sikkert mange som ikke får tatt seg fri på så kort varsel.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Selvsagt er det en del. Det sier seg selv. Men det må da være nok å ta av til å få fylt opp en buss og noen togseter dersom interessen er så stor som folk vil ha det til.
Rød makt på Hansa

KEO

Har selv kjøpt tog billett Tur/retur i går og det kostet faktisk mer en Bataljonen tar for turen og de har billett med i prisen. Så synest det er rart at de bilettene ikke er blåst.
Jeg satser på god Mail connection med Daffy i morgen ellers så får vi gå andre veier for å hanke inn ett par billetter.
Nu kør vi!

Oppreist

Sinnsykt å spille en så viktig kamp i 4 minus. Har Nedre Eiker undervarme?
Stein på stein blir Steinar.

Gulløl

De er nok mer etterspørsel etter enkeltbilletter en buss- og tog pakke. Da kan en lage sitt eget reiseopplegg og ta færre timer fri fra jobb/skole. Er nok sikkert også en del som avventer resultatet i søndagens kamp før de bestemmer seg.

Ser forresten at det er fylt på med mer busspakker. For et par dager siden var det 3 igjen, når er det 20-49. Ekstra buss kanskje ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Quote from: Oppreist on November 20, 2014, 23:12:20 PM
Sinnsykt å spille en så viktig kamp i 4 minus. Har Nedre Eiker undervarme?


Klubben fikk nytt Stadion anlegg som ble åpnet i april 2012. Anlegget har kunstgress med undervarme. Men om det snør tett under kampen hjelper det ikke det så mye. Snø/is og glatt underlag er de klart mer vant med i bandybyen Mjøndalen. Ser for meg Huseklepp som Bambi på isen og Piotr med is på hanskene(hjelp). Håper Brann ikke sover i timen og gjør et god jobb i forkant med å teste ut fottøy. I en slik viktig kamp skal en ikke tape kampen på at spillerne ikke får feste. Brann burde sendt bort en mann et par dager før og gjennomført tester.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on November 20, 2014, 21:34:21 PM
Selvsagt er det en del. Det sier seg selv. Men det må da være nok å ta av til å få fylt opp en buss og noen togseter dersom interessen er så stor som folk vil ha det til.


Jeg tror nok det er flere enn du tror som vegrer seg for å reise med Bataljonen.
Det er nok de færreste som er lysten på en reise tur-retur med tog samme dag, de vil nok heller fly. Hadde det vært en helg hadde det nok vært flere påmeldte på togturen. Jeg kunne fint reist med togturen om det hadde vært en helg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Gulløl on November 20, 2014, 23:55:00 PM


Det er omtrent det samme som de hadde å tilby på Marienlyst tidligere, så det er ikke så dårlig det der;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Quote from: Klaus_Brann on November 21, 2014, 00:11:09 AM
Det er omtrent det samme som de hadde å tilby på Marienlyst tidligere, så det er ikke så dårlig det der;)


Hadde bare forventet et par hakk bedre for et anlegg som var bygd i 2012. Men blir den snødekt blir den sikkert flott  :P. Ellers var storskjermen bak der et skikkelig beist  ::)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Det er tross alt 1. div og sikkert ikke topp prioritet å bygge en digg bortetribune.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Oppreist

Oppfordrer alle her inne til å mobilisere venner og familie til kamp, flomlys, full Stadion og regnvær kan få MIF-spillerne møre, spesielt hvis vi starter godt. Jeg har fått med meg to stk som ikke vanligvis går på Stadda, noen bedre?
Stein på stein blir Steinar.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Heispassasjer

Prøver på psykologisk spill?
http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Mjondalens-uvanlige-sikkerhetsgrep-Vil-flytte-trenerbenkene-475539_1.snd

"Det er best vi flytter trenerbenken siden det kommer til å være mange sinte Brannsupportere"

dokken

Quote from: Klaus_Brann on November 21, 2014, 00:08:54 AM
Quote from: Nixon on November 20, 2014, 21:34:21 PM
Selvsagt er det en del. Det sier seg selv. Men det må da være nok å ta av til å få fylt opp en buss og noen togseter dersom interessen er så stor som folk vil ha det til.


Jeg tror nok det er flere enn du tror som vegrer seg for å reise med Bataljonen.
Det er nok de færreste som er lysten på en reise tur-retur med tog samme dag, de vil nok heller fly. Hadde det vært en helg hadde det nok vært flere påmeldte på togturen. Jeg kunne fint reist med togturen om det hadde vært en helg.


Gulløl

1800 siste døgn det er bra. I rute til 15500 mener Algerøy.

http://www.brann.no/news/article/14sjjfkm0ts151ldabxdxfdqi0/title/billettstatus-fredag-11000-solgte

Brann burde gjort et stunt for de 1000 ståplassene på felt T. Foreslår at de til barn som går i barneskolen tilbyr de for en 20 kroning. Tror det vil gå minimalt ut over det andre salget. Jo mer liv og skrål rundt banen jo bedre er det. Kunne eventuelt gitt samme tilbudet til folk med studentbevis.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: Heispassasjer on November 21, 2014, 10:20:56 AM
Prøver på psykologisk spill?
http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Mjondalens-uvanlige-sikkerhetsgrep-Vil-flytte-trenerbenkene-475539_1.snd

"Det er best vi flytter trenerbenken siden det kommer til å være mange sinte Brannsupportere"


Like greit. Innbytterbokser ødelegger bare for utsikten mot banen.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Brann sin kvote med billetter til bortekampen ble solgt på tre minutter i dag morges.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on November 21, 2014, 11:08:22 AM
Brann sin kvote med billetter til bortekampen ble solgt på tre minutter i dag morges.


Der kan du se... Klokkefeil og sein "mail-transport" kan ha avgjort. Lurer på hvor mange som sendte for seint til å få.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

Den vesle restbeholdningen på 10-19 togpakker går vel unna i løpet av dagen til de som ikke fikk enkeltbilletter. Veldig gunstig den prisen på 750 kr ihvertfall.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann


Gulløl

Justerer laget mitt nå når Piotr ser ut til å ikke spille og Jonsson er skadefri. Karadas er blitt foretrukket på grunn av styrke og muskler som blir viktig i denne kampen. Askar får starte på benken etter Afrika turen og middels form i det siste, og manglende hodestyrke som trengs i denne kampen. Sævarsson har hodet delvis en annen plass nå(Hammarby) og starter på benken. Synd det ikkje blir plass til Orlov, men han kan være en grei joker.

Jonsson som høyre midtstopper er perfekt for han. Karadas får rydde unna høye baller i feltet som midtre midtstopper. Mojsov har en rekke kamper som venstre midtstopper nå, og Hanstveit har mye rutine som venstreback fra tidligere.  

Huseklepp som spiss i denne kampen mot trege MIF midtstoppere.

Mitt lag:
           
                             
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Har lite tro på Hanstveit som vingback. Han er for treig og mangler løpskraften. Jeg håper Demir får sjansen, men regner med det blir Askar igjen.

Northside

Fin grønn bane på Stadion. Hele treningen i dag forgikk inne på gressmatten.

Vindheim med noen gode susere i nettmaskene.

Mr. Troen

Heller Hanstveit inn for Mojsov til venstre i 3'eren bak - og Demir eller Askar som vingback

Henrik8

Hvilken tv-kanal går kampen på søndag på, for oss utenbys fra som ikke har tid til å ta turen? Finner den verken på csports sin liste eller sumo sin liste.
Kjør over pakket 09`

Henrik8

Ser nå den går på tv2 sportskanalen. Noen som vet om den også går på sumo?
Kjør over pakket 09`

krakra


huleste

Flere bergensere foran meg i køen her i Mjøndalen. Det er flott!

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Oppreist

Quote from: Gulløl on November 21, 2014, 23:32:20 PM
Mange billetter som gikk til Brann supportere i denne køen ?

http://www.nrk.no/buskerud/lange-koer-for-a-fa-billett-1.12057830

Satser på at dere som er Brannsupportere i Osloregionen ofret en fredagskveld for å jevne ut hjemmefordelen noe. Brann er jo tross alt best på bortebane i år. 

Nei kjenner faktisk at jeg er litt optimistisk, dette Mjøndalen-laget tror jeg vi knuser.  Det blir ingen undervurdering, kampen er for viktig og det kommer til å bli magisk ramme med 15.000 +, flomlys og øs pøs på søndag. 
Stein på stein blir Steinar.


Oppreist

Merkelig dødt her foran en så viktig kamp. Håper dere alle maser på familie og venner for å fylle opp Stadion. Bruk Facebook, ring og fortell hvor dere sitter slik at venner kan kjøpe plasser i nærheten om de ikke har andre å gå med.
Stein på stein blir Steinar.

Kagain

Jeg kan i alle fall love at om Brann taper så skal jeg ta det fullt og helt på min kappe. Jeg har skygget unna de siste kampene siden jeg ikke hadde hatt nerver til å stå der. Men mot Mjøndalen er jeg på Frydenbø-tribunen igjen. Sist gang jeg så Brann-Mjøndalen tapte de (cupen) slik at jeg er skeptisk...

Spelaren

Quote from: Oppreist on November 22, 2014, 11:38:54 AM
Merkelig dødt her foran en så viktig kamp. Håper dere alle maser på familie og venner for å fylle opp Stadion. Bruk Facebook, ring og fortell hvor dere sitter slik at venner kan kjøpe plasser i nærheten om de ikke har andre å gå med.


Det er dødt her fordi alle ligger i telt utenfor Stadion.

Sent from my Sony using Tapatalk
Gå av.

Oppreist

Quote from: Spelaren on November 22, 2014, 11:53:30 AM
Quote from: Oppreist on November 22, 2014, 11:38:54 AM
Merkelig dødt her foran en så viktig kamp. Håper dere alle maser på familie og venner for å fylle opp Stadion. Bruk Facebook, ring og fortell hvor dere sitter slik at venner kan kjøpe plasser i nærheten om de ikke har andre å gå med.


Det er dødt her fordi alle ligger i telt utenfor Stadion.

Sent from my Sony using Tapatalk


Er nok langt unna sannheten, den jevne bergenser må pushes litt, mange som synes det er mest fristende å se kampen i varmen foran tven. Så da folkens, trøkk til og dra med dere folk på kamp, hjelper mye hvis alle får med seg noen ekstra som vanligvis ikke stiller. Jeg har gjort jobben, har dere?
Stein på stein blir Steinar.

Go Up