• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FKH - Brann, søndag 09.11.2014, kl.18 (runde 30)

Started by Gulløl, October 22, 2014, 12:13:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Quote from: Kruxleiven on November 09, 2014, 12:51:01 PM
http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Politiet-Vi-har-stanset-en-buss-med-flere-risikosupportere-3237650.html

Fint land vi lever i der alle har mulighet til å bevege seg fritt der de vil.

Tror det er 60 % sjanse for at vi greier kvalik.


Det der virker å være en temmelig autoritær regel. En ting er om de er utestengt fra eliteseriearenaer, da skal de holdes unna Haugesund Stadion. Men hadde politiet hatt rett til å arrestere dem hvis de hadde nektet å snudd i Sveio?
Tren på langskudd

Heispassasjer

Quote from: Henrik8 on November 09, 2014, 13:07:49 PM
I dag merker jeg at det er litt i overkant slitsomt å være interessert i fotball. Det er mange lange timer frem til klokken 2000. Tror faktisk jeg kommer til å ha det bedre når kampen begynner enn det jeg har nå.

Bra kampen begynner kl. 18 da....

Henrik8

November 09, 2014, 13:32:06 PM #202 Last Edit: November 09, 2014, 13:37:19 PM by Henrik8
Mulig jeg var litt tvetydig, jeg tror ikke jeg kommer til å greie å sitte ordentlig i ro før kampen er ferdig, altså klokken 2000 eller deromkring. Men det blir faktisk bedre når kampen begynner klokken 1800 enn det det er akkurat nå...

Ps: Liten artigkar du.
Kjør over pakket 09`

Heispassasjer

Hadde en mistanke om at det var det du mente, men klarte ikke dy meg;-)

OmOssSjølOgHansaøl

Jeg håper forresten at nicket ditt forblir en anakronisme, Heispassasjer ...
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Baunebob

Jeg tror håpet vårt ligger hos noen mørkeblå pappagutter...

dudo

Hm, jeg mener å ha lest her inne at Hoset fikk sitt tredje gule mot FKH, men jeg husker stadig vekk feil.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

November 09, 2014, 15:16:13 PM #207 Last Edit: November 09, 2014, 15:18:19 PM by Spelaren
Quote from: dudo on November 09, 2014, 15:01:09 PM
Hm, jeg mener å ha lest her inne at Hoset fikk sitt tredje gule mot FKH, men jeg husker stadig vekk feil.


http://www.stabak.no/news/article/fskc5s8dd9b61go0c8bdldry9/title/for-kampen-sogndal---stabaek

Ingen som nevner Hoseth her. Men én godnyhet er det, Boli er tilbake etter karantene :) . For Sogndal er en av de beste forsvarerne ute med karantene.

Edit; ifølge nifs.no har han kun ett gult kort i år - råtassen!
Gå av.

Herman1


Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on November 09, 2014, 10:40:01 AM
Så var omsider dagen her. Godt man ikkje skal på jobb i en sørlandsby i morgen i det minste...


Nei, det er bedre å gå på jobb med folk som egentlig ikke bryr seg om Brann, men som a) støtter Brann når vi tar gull eller b) sier "Brann?! Det e vel ikkje nokke poeng i å følge med på de, de bare taper!

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Chrisstah

Piotr Leciejewski - Jonas Grønner, Markus Jonsson, Mojsov - Andreas Vindheim, Kristoffer Barmen, Stéphane Badji, Fredrik Haugen, Amin Askar - Erik Huseklepp, Jakob Orlov. De vi må sette liten på i dag!!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Hatleking

Ikkje akkurat overraskande. Hadde håpa at Skaanes skulle starte, men han kjem garantert innpå etterkvart og tilførar ny giv i laget.

skuteviken

Noen som har stream for oss utlendinger? Gode stabile coolsport virker å ha tatt kvelden.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

kabelmann

Støvsugeren er funnet frem og klar til bruk. Om nervene tar overhånd i løpet av kampen er det stor sannsynlighet for at huset blir sinnsykt rent.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Kruxleiven

Hva er dette? Svensken fra Skøvde er ikke til å kjenne igjen. Lenge igjen da.

dudo

Kjusa meg. Blir spektakulært om vi rykker ned i dag!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kagain

2-måls ledelse etter knapt 10 minutter? Neineineineinei. Dette kan bli vondt. Brann tåler ikke å lede...

Spelaren

Gå av.

dudo

Det hakker noe jævlig her hos meg på cmore, hvordan er det hos dere?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Quote from: dudo on November 09, 2014, 18:10:45 PM
Det hakker noe jævlig her hos meg på cmore, hvordan er det hos dere?


Stadig dypp ned i nostalgiske oppløsninger via csports her på min kant.
Gå av.

Kagain

Jeg ser det ikke på stream, jeg bruker bare BA sin live-dekning, så jeg kan ikke så så mye om cmore. Men jeg forsto det slik at cmore har tidligere også vært hakkete?

Spelaren

Føler bare for å skru av her, dette er altfor spennende. Angst - du har et navn.
Gå av.


Spelaren

Gå av.


Spelaren

November 09, 2014, 18:22:52 PM #227 Last Edit: November 09, 2014, 18:25:02 PM by Spelaren
Kunne han ha valgt en verre kamp å drite seg ut i? Helsikens idiot. Så ufattelig svakt at det knapt kan fattes og begripes!

Fin benparade no i det minste.
Gå av.

Koffert1


Serez

Største keepertabben jeg har sett i Tippeligaen siden Arason sin.

Xminator

Vel han redder jo minst like mange så i alt er han i pluss...

Kruxleiven

Skarsfjord legger til at vi har en fantastisk keeper og at han godt kan finne på å stenge målet resten av kampen. Fin timing å si det på. Man ser jo tydelig også nå hvor mye selvtillit FKH har fått. Takk for den Piotr.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Ricky

Leciejewski spiller bedre med beina enn med hendene. Hvem skulle trodd det.

Spelaren

Holder dette inn til pause? Er jo tretti sekunder igjen.
Gå av.

Hatleking

Aiaiai. Utruleg unøvendig med det målet der. Heilt sjukt at det skjer i ein kamp som denne.

Badji feilfri så langt forresten. Bra kjempa hittil, men berre halve jobben er gjort for i dag!

Klaus_Brann

Quote from: Hatleking on November 09, 2014, 18:33:47 PM
Heilt sjukt at det skjer i ein kamp som denne.


Egentlig ikke. Det skjer jo annenhver kamp.
Enten er det selvmål, straffe eller tabber.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Gult på Badji etter en unødig dårlig situasjon. Rett inn med knotter etter å ha rotet bort ballen.
Gå av.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Hatleking

Quote from: Spelaren on November 09, 2014, 18:50:30 PM
Gult på Badji etter en unødig dårlig situasjon. Rett inn med knotter etter å ha rotet bort ballen.


Haugesund-spelar med tilsvarande greie mot Badji i førsteomgang utan at det vart frispark eingong. Berre la oss håpe at han ikkje hissar seg opp no!

Spelaren

Gå av.

Spelaren

Huseklepp sine dødballer er pissedårlige. Ett frispark og en corner frå samme side, og to baller som daler ned for langt bak til å vere farlige.
Gå av.


Spelaren

Gå av.

Spelaren

Gå av.

Kruxleiven

Søvnig fotball fra Haugesund nå. Betyr visst ikke så mye om de taper. Håper de fortsetter slik. Askar må justere seg ganske mye. Virker helt ute av det når han er i innleggsposisjon.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Quote from: Klaus_Brann on November 09, 2014, 19:06:59 PM
Quote from: Spelaren on November 09, 2014, 19:04:48 PM
Men gult på Gytkjær? Neheida.


Skal jo ikke ha det heller. Blir blåst for sent.


Kommer durende inn som et himla godstog på Barmen der. Pølsebølle.
Gå av.

Go Up