• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FKH - Brann, søndag 09.11.2014, kl.18 (runde 30)

Started by Gulløl, October 22, 2014, 12:13:01 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

1908

Jeg bryr meg også jævla lite om det er Haugesund, lsk, rbk, engen som sender oss ned.. Spiller ingen fuckings rolle... Det mest tragiske er at VI rykker ned.. Ikke hvem som sender oss ned....

YadaYada

Noen som vet om alle billettene ble solgt i dag?
Jeg var innom Brannbutikken kl 1230 idag og da hadde de fortsatt billetter igjen til bortefeltet.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

1908


dokken

Synes godt folk kan holde seg for god til å omtale FKH som "tulleklubb" fra "fiskerlandsby". For det første er det totalt meningsløst av oss å kalle noen tulleklubber.

Brann er den mest underpresterende, dårligst drevne klubb i Norge, kanskje ved siden av FFK og Hamkam de siste årene. FKH er derimot veldrevet, både sportslig og økonomisk.

Haugesund er kanskje ikke verdens største by, men skal vi alltid dømme våre motstandere etter størrelsen på byen så er det jo bare VIF som burde slå oss. Vi vet alle at virkeligheten ikke er slik.

Det bor flere i Haugesund enn i Molde, og tar man med Karmøy (40.000 innb) og resten av Haugalandet er det en større og sterkere region enn både Drammen, Kristiansand og Tromsø.

Ikke minst har Haugalandet er sterkt næringsliv, slik at potensialet for en fotballklubb slett ikke er så verst der. FKH har bygget ut stadion på en fornuftig og bærekraftig måte, og har nå er arena som er over snittet bra for å være Norge.

Disse Måkeberget er en ganske tragisk gjeng, men gudene skal vite at det ikke alltid jeg er like stolt over det som vises fra Brann-tribunene, heller.

Når det er sagt: Brann burde selvsagt prestert langt bedre enn FKH. Men nå kommer vi langt bak de for tredje året på rad. Det bør først og fremst mane til selvransakelse og hets av egne ledere, ikke hetsing av FKH.

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

YadaYada

Quote from: dokken on November 07, 2014, 20:32:42 PM
Synes godt folk kan holde seg for god til å omtale FKH som "tulleklubb" fra "fiskerlandsby". For det første er det totalt meningsløst av oss å kalle noen tulleklubber.


Nå var det Haugesund som et fiskerlandsby jeg siktet til, ikke den sportslige prestasjonen til FKH.

Småklubbene på vestlandet som har karret seg opp til Tippeligaen de siste 20 årene som FKH, Sogndal, Bryne og Ulf har rykket opp og ned hele veien.
De har ikke hatt økonomisk ryggrad og sterk nok fotballkultur til å holde seg. De har nærmest fungert som farmerklubber for Viking og Brann.
Vi har nå havnet i en situasjon der disse småklubbene har fått drømmen sin oppfylt ved å gå forbi oss og pisser på oss både på hjemmebane og bortebane.

At vi som vestlandets hovedstad ikke kan befeste vår posisjon i vest i den idretten som betyr mest i Norge er en skandale. Når vi reiste til Haugesund på 90-tallet, stod de på tribunene og måpte når Brannsupportere veltet inn i tusentalls på bortefeltet. De hadde aldri sett noe lignende før. For Brann-spillerne var det en selvfølge og vinne kampene mot Sogndal og FKH. Og vi gjorde nettopp det. De siste årene har pipen fått en annen lyd. De gleder seg til å møte oss, for de vet de vinner.

Folk kan gjerne si at de driter i Haugesund og Sogndal, de er småklubber og vi hever oss over dem. Men den dagen FKH blir en mer attraktiv klubb og spille for enn Brann så bør noen se seg selv i speilet og revurdere.

For min del handler det om Bergens stolthet og den blir krenket gang på gang når vi møter disse klubbene. Vi når definitivt bunnen på søndag.

Ja, og den der "Vestlandets konger"-sangen kan hende vi får høre igjen på søndag. Bare at det ikke er vi som synger den.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Joggi Bogga

Quote from: krøvel vellevold on November 07, 2014, 17:28:00 PM
Forbanna typisk at de to gangene siste 23 sesonger der vi har hatt nedrykksmulighet i siste runde, har kampene blitt spilt på to av de verste stedene for Brann-fans å rykke ned: Trondheim og Haugesund. 


Hvor er selve drømmearenaen for et saftig nedrykksdrama som 7 min på overtid ender i den værst tenkelig skandale? Et fullsatt stadion? Det kan forstatt skje.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

krøvel vellevold

Quote from: Henki on November 07, 2014, 18:16:57 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 07, 2014, 17:28:00 PM
Forbanna typisk at de to gangene siste 23 sesonger der vi har hatt nedrykksmulighet i siste runde, har kampene blitt spilt på to av de verste stedene for Brann-fans å rykke ned: Trondheim og Haugesund.


Hvorfor? Det er da få steder der et Brann-nedrykk er større enn i Haugesund. RBK har opplevd masse stort, så å sende Brann ned hadde bare vært en parantes. Men i Haugesund vil det omtrent være det største ever. Er jo ikke rart de setter publikumsrekord i en for dem ubetydelig kamp - men der Brann kan rykke ned...
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: 1908 on November 07, 2014, 18:35:50 PM
Jeg bryr meg også jævla lite om det er Haugesund, lsk, rbk, engen som sender oss ned.. Spiller ingen fuckings rolle... Det mest tragiske er at VI rykker ned.. Ikke hvem som sender oss ned....



Det er jo ikke snakk om HVEM som sender oss ned, men HVOR det skjer og det faktum at folk rundt oss kommer til å hovere og provosere. Når man rykker ned, er det bedre å være blant venner enn fiender.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: Joggi Bogga on November 08, 2014, 01:27:00 AM
Quote from: krøvel vellevold on November 07, 2014, 17:28:00 PM
Forbanna typisk at de to gangene siste 23 sesonger der vi har hatt nedrykksmulighet i siste runde, har kampene blitt spilt på to av de verste stedene for Brann-fans å rykke ned: Trondheim og Haugesund. 


Hvor er selve drømmearenaen for et saftig nedrykksdrama som 7 min på overtid ender i den værst tenkelig skandale? Et fullsatt stadion? Det kan forstatt skje.


Det er uan
Quote from: dokken on November 07, 2014, 20:32:42 PM
Synes godt folk kan holde seg for god til å omtale FKH som "tulleklubb" fra "fiskerlandsby". For det første er det totalt meningsløst av oss å kalle noen tulleklubber.

Brann er den mest underpresterende, dårligst drevne klubb i Norge, kanskje ved siden av FFK og Hamkam de siste årene. FKH er derimot veldrevet, både sportslig og økonomisk.

Haugesund er kanskje ikke verdens største by, men skal vi alltid dømme våre motstandere etter størrelsen på byen så er det jo bare VIF som burde slå oss. Vi vet alle at virkeligheten ikke er slik.

Det bor flere i Haugesund enn i Molde, og tar man med Karmøy (40.000 innb) og resten av Haugalandet er det en større og sterkere region enn både Drammen, Kristiansand og Tromsø.

Ikke minst har Haugalandet er sterkt næringsliv, slik at potensialet for en fotballklubb slett ikke er så verst der. FKH har bygget ut stadion på en fornuftig og bærekraftig måte, og har nå er arena som er over snittet bra for å være Norge.

Disse Måkeberget er en ganske tragisk gjeng, men gudene skal vite at det ikke alltid jeg er like stolt over det som vises fra Brann-tribunene, heller.

Når det er sagt: Brann burde selvsagt prestert langt bedre enn FKH. Men nå kommer vi langt bak de for tredje året på rad. Det bør først og fremst mane til selvransakelse og hets av egne ledere, ikke hetsing av FKH.


Haugesund er en by på ca 1/8 av Bergens størrelse og nedslagsfeltet er ca 1/4 av vårt. FKH har en omsetning på ca halvparten av oss, tilskuersnittet under halvparten. De har ingen meritter og lag fra den byen har historisk stort sett spilt i lavere divisjoner. Derfor er de en tulleklubb fra en fiskerlandsby.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: Henki on November 07, 2014, 18:16:57 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 07, 2014, 17:28:00 PM
Forbanna typisk at de to gangene siste 23 sesonger der vi har hatt nedrykksmulighet i siste runde, har kampene blitt spilt på to av de verste stedene for Brann-fans å rykke ned: Trondheim og Haugesund.


Enig i den. Det hadde vært verreom det hadde skjedd på Lerkendal. Sånn sett blir det bittelitt mer skånsomt...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

November 08, 2014, 05:12:15 AM #161 Last Edit: November 08, 2014, 05:13:47 AM by krøvel vellevold
Quote from: Klaus_Brann on November 08, 2014, 03:41:53 AM
Quote from: Henki on November 07, 2014, 18:16:57 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 07, 2014, 17:28:00 PM
Forbanna typisk at de to gangene siste 23 sesonger der vi har hatt nedrykksmulighet i siste runde, har kampene blitt spilt på to av de verste stedene for Brann-fans å rykke ned: Trondheim og Haugesund.


Enig i den. Det hadde vært verreom det hadde skjedd på Lerkendal. Sånn sett blir det bittelitt mer skånsomt...


Tror ikke det er verre å rykke ned på Lerkendal. De har hatt så mye annet å feire opp gjennom årene. Et Brann-nedrykk er en parantes. Ikke tror jeg de er spesielt opptatt av Brann heller. Ta f.eks. i 2002 da det kunne skjedd. Ja selvsagt er det ydmykende å rykke ned når de blir serievinner, men nettopp feiringen av gullet gjorde fokuset på vårt mulige nedrykk mindre.

Men for Haugesund vil det å sende ned Brann omtrent være det største i historien der. Og de er veldig opptatt av Brann. Det er jo bare å se hvordan de fyller opp stadion med ett eneste mål: Brann skal rykke ned. De har enorme mindreverdighetskomplekser for Brann og Bergen, og nå kan de endelig ødelegge skikkelig for storebror.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Trekker man med seg karantener inn i kvalifiseringskampene, eller kan samtlige gi jernet med gule kort på 15 mann uten at det får konsekvenser om man klarer kvalikk-spill?

Ellers bør Karadas på benken. Pumpet full med kortison for om nødvendig å gå i krigen de siste 20 minuttene.

dragn

Quote from: krøvel vellevold on November 08, 2014, 03:03:34 AM
Quote from: 1908 on November 07, 2014, 18:35:50 PM
Jeg bryr meg også jævla lite om det er Haugesund, lsk, rbk, engen som sender oss ned.. Spiller ingen fuckings rolle... Det mest tragiske er at VI rykker ned.. Ikke hvem som sender oss ned....



Det er jo ikke snakk om HVEM som sender oss ned, men HVOR det skjer og det faktum at folk rundt oss kommer til å hovere og provosere. Når man rykker ned, er det bedre å være blant venner enn fiender.


Jeg tror faktisk det hadde vært værre å rykket ned på stadion

YadaYada

Quote from: dragn on November 08, 2014, 08:41:21 AM
Jeg tror faktisk det hadde vært værre å rykket ned på stadion


Et nedrykk på Stadion hadde sikkert blitt en pipekonsert uten like og vi hadde vært 17000 mann "i samme båt".
Bortefansen hører vi knapt og veien hjem er ganske kjapp for de fleste.

Verre å rykke ned foran 8000 jublende Haugesundere, en speaker som elsker å hovere, et maakeberg som er mer opptatt av å se på Brannfansen enn på kampen og et lag som kun spiller for ære og morro. Samtidig som man er stuck midt i Haugesund og må gå side om side sammen med et overtall glade og syngende Maaker hele veien til bussterminalen. Grøss!

Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Lasaron

"Selv når vi tapar står de andre og gapar"

Tenk om det blir litt sånn?
Tren på langskudd

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krøvel vellevold

Quote from: YadaYada on November 08, 2014, 09:52:04 AM
Quote from: dragn on November 08, 2014, 08:41:21 AM
Jeg tror faktisk det hadde vært værre å rykket ned på stadion


Et nedrykk på Stadion hadde sikkert blitt en pipekonsert uten like og vi hadde vært 17000 mann "i samme båt".
Bortefansen hører vi knapt og veien hjem er ganske kjapp for de fleste.

Verre å rykke ned foran 8000 jublende Haugesundere, en speaker som elsker å hovere, et maakeberg som er mer opptatt av å se på Brannfansen enn på kampen og et lag som kun spiller for ære og morro. Samtidig som man er stuck midt i Haugesund og må gå side om side sammen med et overtall glade og syngende Maaker hele veien til bussterminalen. Grøss!




Satser på at vår egen sang + radio på øret (Sogndal - Stabæk) kan gjøre at jeg ikke hører bortefansen så godt. Idet kampen er over er det bare å skru over på noe skikkelig støyende metal, så jeg slipper å høre en dritt av maakedritten.
Legg ned hele klubben!


Lasaron

Når de har brukt så lang tid på den avgjørelsen betyr det at det er gjennomtenkt. De stoler rett og slett ikke på han. Eksemplarisk av Stabæk.

Tren på langskudd

Henki

Quote from: krøvel vellevold on November 08, 2014, 03:01:11 AM
Quote from: Henki on November 07, 2014, 18:16:57 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 07, 2014, 17:28:00 PM
Forbanna typisk at de to gangene siste 23 sesonger der vi har hatt nedrykksmulighet i siste runde, har kampene blitt spilt på to av de verste stedene for Brann-fans å rykke ned: Trondheim og Haugesund.


Hvorfor? Det er da få steder der et Brann-nedrykk er større enn i Haugesund. RBK har opplevd masse stort, så å sende Brann ned hadde bare vært en parantes. Men i Haugesund vil det omtrent være det største ever. Er jo ikke rart de setter publikumsrekord i en for dem ubetydelig kamp - men der Brann kan rykke ned...


Dersom Brann rykker ned vil ikke mitt fokus ligge på hva supportere av andre lag mener om det. Da vil det gjøre mer enn nok vondt uavhengig av hva FKH-supporterne måtte mene om et Brann-nedrykk. For smerten vil være grusom. Det er det jo ingen tvil om.
Ballen skal fremover!

lewis

November 08, 2014, 13:20:37 PM #171 Last Edit: November 08, 2014, 20:04:30 PM by lewis
Jeg har en ledig billett på bortetribunen felt J hvis noen er interessert. Send PM hvis du vil ha

Nixon

Quote from: Henki on November 08, 2014, 13:12:02 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 08, 2014, 03:01:11 AM
Quote from: Henki on November 07, 2014, 18:16:57 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 07, 2014, 17:28:00 PM
Forbanna typisk at de to gangene siste 23 sesonger der vi har hatt nedrykksmulighet i siste runde, har kampene blitt spilt på to av de verste stedene for Brann-fans å rykke ned: Trondheim og Haugesund.


Hvorfor? Det er da få steder der et Brann-nedrykk er større enn i Haugesund. RBK har opplevd masse stort, så å sende Brann ned hadde bare vært en parantes. Men i Haugesund vil det omtrent være det største ever. Er jo ikke rart de setter publikumsrekord i en for dem ubetydelig kamp - men der Brann kan rykke ned...


Dersom Brann rykker ned vil ikke mitt fokus ligge på hva supportere av andre lag mener om det. Da vil det gjøre mer enn nok vondt uavhengig av hva FKH-supporterne måtte mene om et Brann-nedrykk. For smerten vil være grusom. Det er det jo ingen tvil om.


Jeg vil heller være i Haugesund enn i Trondheim. Jeg tror at Krøvel overvurderer skadefryden til rogalendingene. At de fyller tribunene på kampen er ikke det samme som at de er den byen i Norge som aller mest ønsker Brann ned. Det er heller det at de vil være til stede når det skjer. Akkurat som da vi fylte tribunene mot Sogndal. Da tror jeg at de mange ekstra tusen på Lerkendal og kanskje ikke minst "det går nok likar neste år" med dårlig skjult glede etter kampen oppe i bartebyen hadde vært mye verre å takle.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: Lasaron on November 08, 2014, 12:01:17 PM
Når de har brukt så lang tid på den avgjørelsen betyr det at det er gjennomtenkt. De stoler rett og slett ikke på han. Eksemplarisk av Stabæk.


Men det kan umulig være en fordel for oss at stallen til Stabæk blir svekket foran en så viktig kamp for oss. Han har tross alt spilt en god del og har vært en relativt viktig spiller i år. Og han ville jo hatt ganske mye å bevise i denne kampen.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on November 08, 2014, 13:40:57 PM
Quote from: Lasaron on November 08, 2014, 12:01:17 PM
Når de har brukt så lang tid på den avgjørelsen betyr det at det er gjennomtenkt. De stoler rett og slett ikke på han. Eksemplarisk av Stabæk.


Men det kan umulig være en fordel for oss at stallen til Stabæk blir svekket foran en så viktig kamp for oss. Han har tross alt spilt en god del og har vært en relativt viktig spiller i år. Og han ville jo hatt ganske mye å bevise i denne kampen.


Men når de velger å vrake ham, så viser jo det at de ikke stoler på ham. Selv etter at de har snakket med ham.
Legg ned hele klubben!

1908

Kan være de stoler på han.. Tror heller at de setter en standard....

1908

November 08, 2014, 17:36:55 PM #176 Last Edit: November 08, 2014, 19:40:38 PM by 1908
.

kabelmann

Godt mulig de bare er greie med Sokolowski. Bare tenk deg at han faktisk kommer i en 100%-situasjon og så bommer han - ikke med vilje, men litt sånn Barmen-aktig. Ingen ville trodd ham, noensinne. Det ville forfulgt ham resten av karierren.... og antakeligvis lenger.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

lewis

Noen som vet hvordan det er med parkering ved/rundt Haugesund stadion?

sydnes76

Kommer til å slite med søvnen i kveld.. Eller vent; er allerede i min fjerde GT. Dette går veien... Lykke til alle sammen. Håper å våkne til kvalikkpkass

Herman1

November 08, 2014, 23:01:59 PM #180 Last Edit: November 08, 2014, 23:03:57 PM by Herman1
Quote from: krøvel vellevold on November 08, 2014, 05:12:15 AM
Quote from: Klaus_Brann on November 08, 2014, 03:41:53 AM
Quote from: Henki on November 07, 2014, 18:16:57 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 07, 2014, 17:28:00 PM
Forbanna typisk at de to gangene siste 23 sesonger der vi har hatt nedrykksmulighet i siste runde, har kampene blitt spilt på to av de verste stedene for Brann-fans å rykke ned: Trondheim og Haugesund.


Enig i den. Det hadde vært verreom det hadde skjedd på Lerkendal. Sånn sett blir det bittelitt mer skånsomt...


Tror ikke det er verre å rykke ned på Lerkendal. De har hatt så mye annet å feire opp gjennom årene. Et Brann-nedrykk er en parantes. Ikke tror jeg de er spesielt opptatt av Brann heller. Ta f.eks. i 2002 da det kunne skjedd. Ja selvsagt er det ydmykende å rykke ned når de blir serievinner, men nettopp feiringen av gullet gjorde fokuset på vårt mulige nedrykk mindre.

Men for Haugesund vil det å sende ned Brann omtrent være det største i historien der. Og de er veldig opptatt av Brann. Det er jo bare å se hvordan de fyller opp stadion med ett eneste mål: Brann skal rykke ned. De har enorme mindreverdighetskomplekser for Brann og Bergen, og nå kan de endelig ødelegge skikkelig for storebror.

Henrik8

Noen som vet hvem som dømmer i morgen? Eller spurt på en annen måte, dømmer Espen Berntsen? Eventuelt, er han satt opp i Sogndal sin kamp?
Kjør over pakket 09`

Corran

Tror det hadde vært like stort helvete samme kor det måtte skje. Man er (for å sitere en dust) trist som faen og blir uansett møtt med latter, mobbing, skadefryd og medlidenhet som er grunn som faen
Men det aller aller verste blir å gå på jobb mandag og møte kollegaer, kunder, venner og familie som skal komme med morsomme kommentarer, litt skadefryd og kommentarer som " jaja det er bare fotball. Ikke så mye å ta på vei for" og lignende piss som for meg til å ha lyst å klæsse te noen eller skjelle de ut for å være noen jævla drittsekker som ikke skjønner bæret. Også det å lese aviser og se TV de neste ukene kommer til å bli jævlig. Alle såkalte eksperter som skal forklare alt som gikk gale og gjerne ispedd litt skadefryd kommer til å storkose seg og irritere livet av oss som bryr oss.
Nei dette kommer til å bli jævlig uansett og Haugesund supportere og speaker kommer til å være langt fra det verste med et nedrykk Kun som en parrantes å regne.
Nei en skulle sykemeldt seg i 1 måned og reist langt vekk uten internett, norsk tv eller mobildekning
Så slutt diskutere hvor det er verst å rykke ned Det er de neste ukene som blir jævlige om enn ikke hele vinteren
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.


Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on November 08, 2014, 05:12:15 AM
Quote from: Klaus_Brann on November 08, 2014, 03:41:53 AM
Quote from: Henki on November 07, 2014, 18:16:57 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 07, 2014, 17:28:00 PM
Forbanna typisk at de to gangene siste 23 sesonger der vi har hatt nedrykksmulighet i siste runde, har kampene blitt spilt på to av de verste stedene for Brann-fans å rykke ned: Trondheim og Haugesund.


Enig i den. Det hadde vært verreom det hadde skjedd på Lerkendal. Sånn sett blir det bittelitt mer skånsomt...


Tror ikke det er verre å rykke ned på Lerkendal. De har hatt så mye annet å feire opp gjennom årene. Et Brann-nedrykk er en parantes. Ikke tror jeg de er spesielt opptatt av Brann heller. Ta f.eks. i 2002 da det kunne skjedd. Ja selvsagt er det ydmykende å rykke ned når de blir serievinner, men nettopp feiringen av gullet gjorde fokuset på vårt mulige nedrykk mindre.

Men for Haugesund vil det å sende ned Brann omtrent være det største i historien der. Og de er veldig opptatt av Brann. Det er jo bare å se hvordan de fyller opp stadion med ett eneste mål: Brann skal rykke ned. De har enorme mindreverdighetskomplekser for Brann og Bergen, og nå kan de endelig ødelegge skikkelig for storebror.

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Lasaron on November 08, 2014, 12:01:17 PM
Når de har brukt så lang tid på den avgjørelsen betyr det at det er gjennomtenkt. De stoler rett og slett ikke på han. Eksemplarisk av Stabæk.




Off. Jeg ville faktisk at han skulle spilt. Uten at jeg tror at de nødvendigvis tenker det, så kan de nå "slappe av" med tanke på beskyldninger, siden de droppet Soko.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Henrik8

Tom Harald Hagen. Jaja, da får vi i hvert fall ikke en dommer som aktivt prøver å sende oss ned. Og Edvartsen dømmer Sogndal.
Kjør over pakket 09`

Nixon

http://www.bt.no/vaer/Det-blaser-opp-til-storm-3237502.html

Det blir som tidligere nevnt vått og kaldt i morgen. Men ikke så gale at det ikke er godt for noe. Influensa og lungebetennelse kan være en troverdig grunn til å være hjemme fra jobb og skole på mandag...
Rød makt på Hansa

Nixon

Kampdag! Og den lille turen opp til postkassen for å hent avisen gav meg virkelig lyst til å stå ute i noen timer i kveld og se Brann bli ydmyket. Denne dagen har potensiale til å bli vond på så mange måter.

Men jeg kjenner jo at jeg gleder meg også!:)
Rød makt på Hansa

Herman1

Quote from: Nixon on November 09, 2014, 08:53:03 AM
Kampdag! Og den lille turen opp til postkassen for å hent avisen gav meg virkelig lyst til å stå ute i noen timer i kveld og se Brann bli ydmyket. Denne dagen har potensiale til å bli vond på så mange måter.

Men jeg kjenner jo at jeg gleder meg også!:)


Kanskje vi Brann-fans er masokister innerst inne? ;)

Underlig den følelsen av å glede og grue seg i like mengder.

Spelaren

Så var omsider dagen her. Godt man ikkje skal på jobb i en sørlandsby i morgen i det minste...
Gå av.

Heispassasjer

Tenk deg følgende scenario:
Brann går på et sviende 4-0 tap og i Sogndal leder de 1-0 til 92 minutter er spilt. Stabæk får straffe og Magne Hoseth setter den i krysset og Brann er reddet......

dudo

Da blir sikkert resultatet satt til 3-0 siden Stabæk brukte en suspendert spiller ...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Heispassasjer

Hoseth suspendert? Det var synd.
Forstod av denne artikkelen at Hoseth kunne spille:
http://mobil.ba.no/spillsenteret/article7682183.ece

Spelaren

Quote from: Heispassasjer on November 09, 2014, 11:28:15 AM
Hoseth suspendert? Det var synd.
Forstod av denne artikkelen at Hoseth kunne spille:
http://mobil.ba.no/spillsenteret/article7682183.ece


I så fall må han ha gjort noe utenom banen. Med balltre.
Gå av.

Corran

Tror ikke han tror at Hoseth ikke er spilleklar Bare at om  det redder Brann så kommer sikkert NFF på banen og finner på noe sånt og så rykker vi ned allikevel
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

eivhelle

For å prøve å bygge opp litt positivitet foran kampen kan vi lage en liste med 4 gode grunner til at Brann tar poeng mot Haugesund:

1. Haugsund har mange seire på rad og det vil derfor være naturlig at de snart taper.

2. Kampen sendes på CMORE, og Brann har så langt i år tatt 19 av 26 poeng på de 11 kampene som er sendt her. (mot 7 poeng på 18 kamper sendt på TV2)

3. Haugsund er full av skadefryd fordi de har sjansen til å sende Brann ned. Derfor ville det vært naturlig at de taper mot Brann og samtidig mister muligheten til å gå forbi Viking og bli best i rogaland.

4. Barmen og Orlov har brent utallige store målsjanser siden sist de satte ballen i mål. Statistisk  sett burde det derfor være større sjanse for å treffe enn å bomme på den neste store sjansen.

Kruxleiven

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Politiet-Vi-har-stanset-en-buss-med-flere-risikosupportere-3237650.html

Fint land vi lever i der alle har mulighet til å bevege seg fritt der de vil.

Tror det er 60 % sjanse for at vi greier kvalik.

Heispassasjer

4 grunner for Brannseier:

1. Brann vinner når alle tror de skal tape.

2. Brann har ikke vunnet i Haugesund siden araberne kom tilbake i eliteserien i 2010. Snart må det skje.

3. Jonas Grønner starter mest sannsynlig for Brann, noe som pleier slå positivt ut..
http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Derfor-er-Gronner-Branns-lykketroll-472977_1.snd

4. Brann er bedre borte enn hjemme.

Henrik8

I dag merker jeg at det er litt i overkant slitsomt å være interessert i fotball. Det er mange lange timer frem til klokken 2000. Tror faktisk jeg kommer til å ha det bedre når kampen begynner enn det jeg har nå.
Kjør over pakket 09`

Go Up