• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fredrik Pallesen Knudsen

Started by krakra, October 16, 2014, 19:44:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

SeLyren

Quote from: Lasaron on January 28, 2017, 17:16:18 PM
Quote from: SeLyren on January 28, 2017, 16:59:55 PM
Quote from: krakra on January 28, 2017, 13:49:13 PM
Som? Han har vel bare en ekstremkvalitet som er den samme som Gjesdal og Yaw hadde. Det ble ikke de helt Tore karrierene der.

Eg er av de få som tror Knudsen kan bli bedre enn Grønner, nettopp pga av rekkevidden. Men noen fasit får vi jo ikke før de legger opp. Det som gjorde at yaw og gjesdal ikke er blitt bedre enn de ble har vell med mangel på fotballforståelse å gjøre. Eg tror Knudsen er mye sterkere på dette punktet.


Tipper du nå? Eller har du sett alle tre såpass at du har belegg for det med fotballforståelse? Går Gjesdal og Yaw for å ha svak fotballforståelse?

Det er mitt inntrykk, basert på det eg har sett, så belegg å belegg. Det er ikke mye på dette forumet som er sikker forskning uansett. Eg har sett Knudsen litt og eg mener han er ganske god på å kamuflere tempoproblemene sine med å plassere seg riktig, og det er jo det de handler om for store "trege" stoppere. Grønner er god han og eg heier på han, men eg syns han er litt liten, og langpasningene er ikke så bra som han tror.

tsrqpo

Jeg har også sett på Knudsen som et stort talent. Han har fysiske forutsetninger og en tøffhet som er godt å ha i et forsvar. Jeg ville tro at han og Grønner kunne utfyllt hverandre med tid og stunder. Knudsen gjorde seg ikke bort da han debuterte i forsvaret for to sesonger siden, og har garantert blitt bedre siden den gang. Jeg håper Brann enten får godt betalt, eller begolder han. Mye kan skje iløpet av en lang sesong, det kan hende han tenker annerledes påforlengelse av kontrakt da.

haak

Iflg BA ble ikke Haugesund og Brann enige om pris.

Spelaren

Quote from: krakra on January 28, 2017, 13:49:13 PM
Det ble ikke de helt Tore karrierene der.


Hehe, ikkje helt Tore Pedersen på noen av de nei.
Gå av.

osoerli

Bra om Brann endeleg har slutta å la spelarar går for knappenåler og glansbilder.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Huff

Denne saken er nok en følgefeil av signeringen av Wormgoor. Jeg aner ikke hvor god Knudsen er, men registrerer at både LAN og Grindhaug vurderer han som bedre, eller i alle fall mer spennende enn Grønner. Jeg antar videre at nederlenderen er bedre enn dem begge, men fatter fremdeles ikke hvorfor vi først måtte forsterke det som i større og større grad virker som den posisjonen der Brann var best besatt ved inngangen til 2017.

Lasaron

LAN må nok ha sett det som svært viktig å tidlig få på plass ein kaptein med stor k. K. Dessuten ser han gjerne på forsvarsleddet som det viktigste leddet. Jeg tror forklaringen ligger der et sted.
Tren på langskudd

osoerli

Sjøl om Pallesen kanskje er betre enn eller har større potensiale enn Grønner, kan det vera langt opp til Wormgoor og Acosta.  LAN meiner nok kanskje at dei 2 viktigaste posisjonane i forsvaret er midtstopparane, og kanskje til og med viktigast i heile laget, så her skal Brann ha topp klasse.
Det var jo også litt av suksessen til Drillos i si tid.  Han hadde midtstopparar av topp internasjonal klasse i Bratseth, Henning Berg og Ronny Johnsen.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Var ikke stor forskjell på Grønner og Acosta/Demidov i fjor så hvis Knudsen virkelig er bedre må forskjellen være minimal, men jeg tviler på at Knudsen er bedre enn grønner nå og tror ikke han blir det i framtiden. For Knudsen hadde nok status som tredjevalg med rundt ti kamper+ fra start for Brann i år vært mer enn godt nok. At han ikke forlenger skyldes nok at han er fjerdevalget.

osoerli

Quote from: krakra on January 29, 2017, 16:12:19 PM
Var ikke stor forskjell på Grønner og Acosta/Demidov i fjor ....


Neivel, då er eg ueinig.  Og det trur eg faktisk LAN er også.  Eg trur også Wormgoor er eit hakk opp frå Demidov som spelar, men kanskje ikkje som kaptein.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Det var tilnærmet ingen forskjell da Grønner kom inn i forsvar  i fjor. Det viser også antall poeng og baklengs vi hadde med og uten ham.

Kai-Olai

BT melder nå at kun detaljer gjenstår før han signerer for Haugesund.

Spelaren

Har Soltvedt klart å forhandle oss fram to tre knapper og to glansbilder?
Gå av.

Lasaron

Tenke seg til at det er slik det fungerer. Haugesund har lyst på en spiller som Brann har - Brann sier nei - Haugesund kommer med et bud - Brann sier nei - Forhandlingene er tilsynelatende over - Haugesund kommer likevel med et NYTT og BEDRE bud - Brann sier ja.

Kanskje Brann skulle forsøkt denne fremgangsmåten tidligere også, men bedre seint enn aldri  :)
Tren på langskudd

Huff

Quote from: Spelaren on January 29, 2017, 19:49:28 PM
Har Soltvedt klart å forhandle oss fram to tre knapper og to glansbilder?


Etter det jeg har hørt så lå FKHs første bud på oppunder 2 mill, nå ser jeg ikke bort fra at prisen er gått ned siden da, men vi får i alle fall håpe det er snakk om ekstremt verdifulle antikke knapper og glansbilder om det går i varebytte snarere enn penger.

Merkelig situasjon. Når var sist Brann var så godt forspent i en posisjon at andre TL klubber- og ikke engang bunnlag- siklet etter tredje og fjerdevalget vårt?

posemedsnopi

Kjipt å selge han. Hadde tro på at Knutsen skulle være tålmodig og rette opp en Brann-CV der bidraget hans sålangt er å ha rykket ned med Brann, og spilt mer eller mindre fast på et Brannlag som lusket rundt på nedre halvdel av Obosligaen.

krakra

Quote from: Lasaron on January 29, 2017, 20:40:11 PM
Tenke seg til at det er slik det fungerer. Haugesund har lyst på en spiller som Brann har - Brann sier nei - Haugesund kommer med et bud - Brann sier nei - Forhandlingene er tilsynelatende over - Haugesund kommer likevel med et NYTT og BEDRE bud - Brann sier ja.

Kanskje Brann skulle forsøkt denne fremgangsmåten tidligere også, men bedre seint enn aldri  :)
Når gjorde Brann sist noe annet med en spiller de ønsket å beholde?

Lasaron

Quote from: krakra on January 29, 2017, 21:01:37 PM
Quote from: Lasaron on January 29, 2017, 20:40:11 PM
Tenke seg til at det er slik det fungerer. Haugesund har lyst på en spiller som Brann har - Brann sier nei - Haugesund kommer med et bud - Brann sier nei - Forhandlingene er tilsynelatende over - Haugesund kommer likevel med et NYTT og BEDRE bud - Brann sier ja.

Kanskje Brann skulle forsøkt denne fremgangsmåten tidligere også, men bedre seint enn aldri  :)
Når gjorde Brann sist noe annet med en spiller de ønsket å beholde?


Det handler om at en annen klubb har lyst på vår spiller, ikke om Brann har lyst å beholde eller ei. Har en annen klubb lyst, er det pr definisjon potensiale til å tjene penger. Der mener jeg Brann har ligget langt bak potensialet.
Tren på langskudd

Spelaren

Quote from: Huff on January 29, 2017, 20:41:53 PM
Etter det jeg har hørt så lå FKHs første bud på oppunder 2 mill, nå ser jeg ikke bort fra at prisen er gått ned siden da, men vi får i alle fall håpe det er snakk om ekstremt verdifulle antikke knapper og glansbilder om det går i varebytte snarere enn penger.


Frå hvem? Sunnmørsposten?
Gå av.

krakra

Quote from: Lasaron on January 29, 2017, 21:11:54 PM
Quote from: krakra on January 29, 2017, 21:01:37 PM
Quote from: Lasaron on January 29, 2017, 20:40:11 PM
Tenke seg til at det er slik det fungerer. Haugesund har lyst på en spiller som Brann har - Brann sier nei - Haugesund kommer med et bud - Brann sier nei - Forhandlingene er tilsynelatende over - Haugesund kommer likevel med et NYTT og BEDRE bud - Brann sier ja.

Kanskje Brann skulle forsøkt denne fremgangsmåten tidligere også, men bedre seint enn aldri  :)
Når gjorde Brann sist noe annet med en spiller de ønsket å beholde?


Det handler om at en annen klubb har lyst på vår spiller, ikke om Brann har lyst å beholde eller ei. Har en annen klubb lyst, er det pr definisjon potensiale til å tjene penger. Der mener jeg Brann har ligget langt bak potensialet.
Det er også potensiale for at forhandlingene strander og spilleren blir.

Corran

Quote from: krakra on January 29, 2017, 19:01:15 PM
Det var tilnærmet ingen forskjell da Grønner kom inn i forsvar  i fjor. Det viser også antall poeng og baklengs vi hadde med og uten ham.

Antall poeng og baklengs viser at vi har et fungerende forsvar og at Grønner (eller andre) ikke gjorde store blemmer når han kom inn. Men det viser ikke hele bildet. Kan (og jeg sier kan) være at analyser trenerteamet har gjort i etterkant viser mer en statistikken. Kan (igjen kan) være at det var tilfeller med feilplassering, feilvalg eller annet som gjør at han ranker dårligere enn de andre i trenernes øyne.

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Huff

Quote from: Spelaren on January 29, 2017, 21:22:06 PM
Quote from: Huff on January 29, 2017, 20:41:53 PM
Etter det jeg har hørt så lå FKHs første bud på oppunder 2 mill, nå ser jeg ikke bort fra at prisen er gått ned siden da, men vi får i alle fall håpe det er snakk om ekstremt verdifulle antikke knapper og glansbilder om det går i varebytte snarere enn penger.


Frå hvem? Sunnmørsposten?


En annen kilde.

Nixon

Dumt at Knudsen forsvinner. Hadde håpet på ny kontrakt og utlån, for Knudsen tror jeg kan bli en habil TL-spiller med noen flere kamper under beltet.

Men dette tyder vel på at Knudsen ikke helt har trodd på Nilsen sine uttalelser om styrkeforholdet mellom Grønner og Knudsen. Da hadde han kanskje signert en ny avtale.
Rød makt på Hansa

Gulløl

Billigsalg om det BA skriver om pris er rett. Men får Brann eventuelt 30-40 % av et videresalg er det mulig at det er ok avtale.

BA:
Brann får trolig betalt i underkant av en million for spilleren, men sikrer seg også retten til en høy prosent av et eventuelt videresalg.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

SeLyren

I underkant av én million kroner + videresalgsklausul, de spiller ikke akkurat hardball oppå stadion.
Vi får no bare ønske Knudsen lykke til i Haugesund, håper virkelig han får spille masse og utvikle seg til den bautaen eg tror han kan bli, synd det ikke blir hos oss!

osoerli

Knappenålwer og glansbilder.
Latterleg låg pris.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Huff

Quote from: Nixon on January 29, 2017, 22:39:22 PM
Dumt at Knudsen forsvinner. Hadde håpet på ny kontrakt og utlån, for Knudsen tror jeg kan bli en habil TL-spiller med noen flere kamper under beltet.

Men dette tyder vel på at Knudsen ikke helt har trodd på Nilsen sine uttalelser om styrkeforholdet mellom Grønner og Knudsen. Da hadde han kanskje signert en ny avtale.


Det kan også ha med lovnader om spilletid og lønn å gjøre.

Ricky

Videresalgsavtale med Haugesund er vel egentlig ganske pointless. De eneste gangene de får mer enn 2 mill for en spiller er når de selger til RBK eller Brann. Bedre å bare få cashet ut så mye som mulig med en gang.

På den andre siden er det vel også vanskelig å argumentere for hvorfor Fredrik Pallesen skal takseres til over en million. Hadde ikke vært fornøyd om vi hadde bladd opp et millionbeløp for tilsvarende type spiller fra en annen TL-klubb.

Lasaron

Nå ser vi at Huseklepp og Knudsen har gått til Haugesund, spillere som ikke har hatt klippekort hos oss. Det kan tyde på at vi regnes som et klart bedre lag enn Haugesund, (noe også fjorårstabellen kan tyde på, forsåvidt). Men la oss ikke glemme at Vi hentet tilsvarende spillere fra Vålerengen; Kristiansen, Nilsen og Braaten.
Tren på langskudd

Billy Elliott

Quote from: Kai-Olai on January 29, 2017, 19:42:17 PM
BT melder nå at kun detaljer gjenstår før han signerer for Haugesund.


Da får vi håpe ikke Acosta eller Grønner ønsker seg bort med det første, ellers ser dette ganske dumt ut.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Petter Puddefjord

Atter en tabbe i Idrettsveien!

Nå skulle Branns stopperpar hete Grønner/Knudsen, to meget gode bergensere med mange år foran seg.

Tror ikke folk innser at dette er utrolig ille.

krakra

Hvor mye kan Brann kreve for et fjerdevalg som sannsynligvis ville få maks 2-3 kamper i PR før han deretter forlot klubben som bosman? Ikke stort over utdanningskompensasjonen. Nå virker det som at Brann har gått ned på første sum til fordel for økt videresalgsprosenter. Usikker på hvor mye den er verdt. Tviler på at Knudsen blir solgt for mange millioner fra FKH.

Også usikker på hvor stort talent han egentlig er. For meg virker han som en ganske treig, litt keitete stopper som først og fremst er suveren i luften, men jeg har ikke sett han så mye så det blir spennende å se i år.

pidre

Quote from: Billy Elliott on January 30, 2017, 09:44:49 AM
Quote from: Kai-Olai on January 29, 2017, 19:42:17 PM
BT melder nå at kun detaljer gjenstår før han signerer for Haugesund.


Da får vi håpe ikke Acosta eller Grønner ønsker seg bort med det første, ellers ser dette ganske dumt ut.


Ja enig, og Vito kan også forsvinne fra klubben.

Dette viser kor viktig det er å tidlig signere lange/forlenge kontrakter med våre største talent.
Saludar a los monos!

Spelaren

BT: Derfor sa han nei til Brann, diverse sitat

"Jeg vet at min utvikling vil være best i Haugesund. Det er det beste alternativet for meg"
"Jeg kunne ikke sitte i Brann for å kjempe om å være nummer tre i køen"
"Det betyr en del at Huseklepp er i Haugesund. Jeg har snakket med ham gjennom denne prosessen. For en som har vokst opp med å se Huseklepp på banen, har det betydd noe at han nå spiller i Haugesund. Også det gjorde valget enklere"
"Samarbeidet mellom Brann og skolen gjorde at jeg kom meg gjennom videregående og fikk trene dobbelt så mye som jeg ellers ville gjort. Det betydde mye"
Gå av.

SeLyren

Quote from: Spelaren on January 30, 2017, 14:17:55 PM
BT: Derfor sa han nei til Brann, diverse sitat

"Jeg vet at min utvikling vil være best i Haugesund. Det er det beste alternativet for meg"
"Jeg kunne ikke sitte i Brann for å kjempe om å være nummer tre i køen"
"Det betyr en del at Huseklepp er i Haugesund. Jeg har snakket med ham gjennom denne prosessen. For en som har vokst opp med å se Huseklepp på banen, har det betydd noe at han nå spiller i Haugesund. Også det gjorde valget enklere"
"Samarbeidet mellom Brann og skolen gjorde at jeg kom meg gjennom videregående og fikk trene dobbelt så mye som jeg ellers ville gjort. Det betydde mye"


For Pallesen personlig er jo dette en kjempegod løsning, det hadde det vært for brann også visst det var snakk om utlån. Nå er det bare en tja-løsning for Brann, men det er bedre enn ingenting.

Billy Elliott

Quote from: Spelaren on January 30, 2017, 14:17:55 PM
BT: Derfor sa han nei til Brann, diverse sitat

"Det betyr en del at Huseklepp er i Haugesund. Jeg har snakket med ham gjennom denne prosessen. For en som har vokst opp med å se Huseklepp på banen, har det betydd noe at han nå spiller i Haugesund. Også det gjorde valget enklere"
"Samarbeidet mellom Brann og skolen gjorde at jeg kom meg gjennom videregående og fikk trene dobbelt så mye som jeg ellers ville gjort. Det betydde mye"


Kult at vi kunne hjelpe...
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

osoerli

Dobbel tabbe å ikkje gi Huseklepp 2-årskontrakt og litt meir speletid i fjor.
Pallesen går nok rett inn på U-21 landslaget, og om nokre år A-landslaget, mens Grønner om få år ender i Fana eller Ranheim.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

Quote from: osoerli on January 30, 2017, 15:01:18 PM
Dobbel tabbe å ikkje gi Huseklepp 2-årskontrakt og litt meir speletid i fjor.


Tabellplasseringen vår tatt i betraktning er det vanskelig å kritisere lagdisponeringene. Konstaterer heller at denne lokaltilhørigheten er ingen faktor å ta i betraktning og at klubben framover bør fortsette å tenke på hva som gir best resultater.
Gå av.

Billy Elliott

I stedet for å skaffe oss en videresalgsklausul, så burde vi heller sikret oss en tilbakekjøpsklausul. Er det de store klubbene i Europa gjør når de slipper talenter som de ikke har plass til å gi regelmessig spilletid på høyt nok nivå, men likevel har tro på at skal bli god.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Lasaron

Jeg syns dette er greit. Vi er fortsatt meget godt forspent på stopperplass, og jeg har større tro på Grønner enn Pallesen. Nå har vi bedre rom for å styrke oss offensivt.
Tren på langskudd

Huff

Quote from: Lasaron on January 30, 2017, 18:06:39 PM
Jeg syns dette er greit. Vi er fortsatt meget godt forspent på stopperplass, og jeg har større tro på Grønner enn Pallesen. Nå har vi bedre rom for å styrke oss offensivt.


Jeg synes dette er fullstendig idiotisk. Kunne en ikke ha funnet en kapteinstype på indreløperplass heller enn å forsterke en posisjon der vi var ekstremt godt besatt?

Kagain

Quote from: Huff on January 30, 2017, 18:59:08 PM

Jeg synes dette er fullstendig idiotisk. Kunne en ikke ha funnet en kapteinstype på indreløperplass heller enn å forsterke en posisjon der vi var ekstremt godt besatt?



Det spørsmålet jeg stiller meg er om dette er noe som har vært signalisert fra Pallesen Knudsen over lengre tid, og at det kanskje var derfor Brann fyrte vekk en masse penger på Vito og begynte å hype Knudsen i media...

Lasaron

Quote from: Huff on January 30, 2017, 18:59:08 PM
Quote from: Lasaron on January 30, 2017, 18:06:39 PM
Jeg syns dette er greit. Vi er fortsatt meget godt forspent på stopperplass, og jeg har større tro på Grønner enn Pallesen. Nå har vi bedre rom for å styrke oss offensivt.


Jeg synes dette er fullstendig idiotisk. Kunne en ikke ha funnet en kapteinstype på indreløperplass heller enn å forsterke en posisjon der vi var ekstremt godt besatt?



Joda, det kan man si. Jeg skrev det utfra slik situasjonen er blitt. Da er det bedre at vi selger Pallesen enn Grønner, syns jeg.

Forøvrig merker jeg at jeg begynner å forsone meg med at Wormgoor ble hentet. De var vel opptatt av å få inn en skikkelig kaptein så fort som mulig, at det ikke var noen garanti for å finne en skikkelig kaptein på f eks indreløperplass, og at ingen i dagens stall er skikkelige kapteiner.
Tren på langskudd

Gamleørn

Jeg synes det er synd at Pallesen ble solgt. Jeg for min del hadde sett for meg stopperparet Grønner/Pallesen i mange år fremover, så fremt det hadde vært vilje for å satse på de, fremfor å hente etablerte 30-åringer som ikke kan et kløyva ord norsk. Det er greit å være resultatorientert til en viss grad, men jeg ser heller at vi satser på lokale spillere og kanskje ikke får Europa kvalik hvert eneste år, men holder oss på øvre halvdel, det er disse spillerne mer enn god nok til. For min del synes jeg det er gøyere å heie på et lag med lokale profiler som man har et forhold til, kanskje spilt med/mot da man var yngre f.eks kontra spillere som ikke har et forhold til byen og klubben på samme måte som de som kommer opp fra yngre rekker.
Vi rykker aldri ned for vi er brann

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: Huff on January 30, 2017, 18:59:08 PM
Kunne en ikke ha funnet en kapteinstype på indreløperplass heller enn å forsterke en posisjon der vi var ekstremt godt besatt?


Jeg mener det ble sagt et sted at Soltvedt/LAN ønsket flere ledertyper i laget, altså ikke bare én ny kaptein. I så fall antar jeg at de ideelt sett ønsker nye "kapteinsemner" inn i alle de tre leddene vi har forsterket / skal forsterke i dette vinduet, altså på stopperplass, indreløperplass og i den offensive treeren.

Uansett: Etter all oppstandelsen over at Grønner kunne bli "degradert" til fjerdevalg, er det en lettelse å se at han nå er fremme på en sikker tredjeplass igjen. :)

Så håper jeg Pallesen får en fin karriere, men ikke fullt like fin som Grønner får så lenge sistnevnte er i Brann, og at Pallesens nye lag ikke på noe tidspunkt gjør det fullt like godt som Brann ...
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Nixon

Quote from: Gamleørn on January 30, 2017, 21:24:54 PMog kanskje ikke får Europa kvalik hvert eneste år


Først burde vi vel hatt e-cup hvert eneste år før man ønsker noe mindre...
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on January 29, 2017, 22:39:22 PM
Dumt at Knudsen forsvinner. Hadde håpet på ny kontrakt og utlån, for Knudsen tror jeg kan bli en habil TL-spiller med noen flere kamper under beltet.

Men dette tyder vel på at Knudsen ikke helt har trodd på Nilsen sine uttalelser om styrkeforholdet mellom Grønner og Knudsen. Da hadde han kanskje signert en ny avtale.


Det er nok én ting, men om han blir "lovet" startplass i FKH er det nok mer fristende der.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: osoerli on January 30, 2017, 15:01:18 PM
Dobbel tabbe å ikkje gi Huseklepp 2-årskontrakt og litt meir speletid i fjor.
Pallesen går nok rett inn på U-21 landslaget, og om nokre år A-landslaget, mens Grønner om få år ender i Fana eller Ranheim.


Huse er jeg enig i, men jeg skjønner ikke helt hvorfor du har så lave tanker om Grønner?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Billy Elliott on January 30, 2017, 15:48:04 PM
I stedet for å skaffe oss en videresalgsklausul, så burde vi heller sikret oss en tilbakekjøpsklausul. Er det de store klubbene i Europa gjør når de slipper talenter som de ikke har plass til å gi regelmessig spilletid på høyt nok nivå, men likevel har tro på at skal bli god.


Sant det. Er det lov i Norge? Kan ikke huske å ha hørt at det har skjedd her.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Huff on January 30, 2017, 18:59:08 PM
Quote from: Lasaron on January 30, 2017, 18:06:39 PM
Jeg syns dette er greit. Vi er fortsatt meget godt forspent på stopperplass, og jeg har større tro på Grønner enn Pallesen. Nå har vi bedre rom for å styrke oss offensivt.


Jeg synes dette er fullstendig idiotisk. Kunne en ikke ha funnet en kapteinstype på indreløperplass heller enn å forsterke en posisjon der vi var ekstremt godt besatt?



Kanskje ikke LAN & co var enig i det.
Hvordan vet du at vi var ekstremt godt besatt? Pallesen har knapt spilt kamper i TL.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up