• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2015

Started by Gulløl, October 13, 2014, 12:38:20 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

1908

Vurderer å utsette fornying til han er vekke fra klubben..

Lasaron

Kanskje alminnelig angrerett fungerer.
Tren på langskudd

Spelaren

Når åpner egentlig nysalget? Prøver via Branns glimrende billettsystemer etter å ha lest litt om priser for neste år, men får ingen alternativer. Kan fortsatt kjøpe billett til heimekampen mot Mjøndalen :/ .
Gå av.

power

Når blir det klart hva prisen på partoukort blir neste sesong?

Det må forventes en KRAFTIG reduksjon i prisene.

Nixon

Prisene ble vel fastsatt da salget startet i høst. Det ble ingen stor nedgang, heller en liten en, men ved nedrykk kunne alle som ville få pengene tilbake. Jeg har ikke inntrykk av at de kommer til å endre på disse prisene. Da må jo i så fall alle som har kjøpt få litt av pengene tilbake.

Dette er en linje som jeg forøvrig er enig i. Må vi ha en KRAFTIG prisreduksjon for å gidde å se Brann neste år?
Rød makt på Hansa

Lasaron

Quote from: Nixon on December 02, 2014, 22:05:28 PM
Prisene ble vel fastsatt da salget startet i høst. Det ble ingen stor nedgang, heller en liten en, men ved nedrykk kunne alle som ville få pengene tilbake. Jeg har ikke inntrykk av at de kommer til å endre på disse prisene. Da må jo i så fall alle som har kjøpt få litt av pengene tilbake.

Dette er en linje som jeg forøvrig er enig i. Må vi ha en KRAFTIG prisreduksjon for å gidde å se Brann neste år?


Jeg ser det som naturlig at prisene senkes betydelig.
Tren på langskudd

bernu

Rent objektivt sett er det horribelt å betale 3000 for å se Bærum, Hødd og Jerv på stadion i 1.divisjon....
HANSA - Z

Gulløl

Fått svar på mail fra Algerøy på at jeg benytter meg av nedrykksgarantien og ønsker pengene tilbake. Det er med sorg vi registrerer ditt synspunkt åpner han mailen med. Jeg føler med han, for tiden er vel det å selge partoutkort som å selge høns i regnvær. Med det blir kanskje bedre tider om de går de som bør gå så troen på Brann og ledelsen kan komme tilbake hos en stor del av supporterskaren.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

bjss

Mailet med Algerøy for å høre om de har tenkt å sette ned prisene siden det nå blir et annet "produkt" og hva som er fristene i forhold til å heve kjøpet av partoutkort.

Fikk følgende svar:
---------
Prisene er satt ned betydelig, og spesielt for dem som fornyet pr 31.10. Vi skal diskutere saken på ledermøte i morgen tidlig, følg med på Brann.no for mer informasjon.
Siste frist for å heve er 31.12.
En av våre store utfordringer er at anleggskostnadene er svært store, og ytterligere prisreduksjon vil sannsynligvis gjøre fremtiden meget usikker for klubben som helhet.

Seier på seier og ekspresstog-fart mot Tippeligaen er sannsynligvis et «bedre produkt» enn 10 hjemmetap av 15 mulige, kronet med nedrykk.
--------

Det siste er jo et poeng, men slik det ser ut akkurat nå er jeg vel litt usikker på det med "seier på seier".
Vi får se, uansett tid til å tenke litt før man må bestemme seg for å benytte angreretten.

Bossmann

December 03, 2014, 11:17:58 AM #59 Last Edit: December 03, 2014, 12:07:18 PM by Bossmann
Jeg fikk nøyaktig samme svar som deg, Gulløl.

Men jeg har hengt meg opp i en ting: Jeg ble oppringt av BT og spurt om det stemte at jeg hadde sendt mail til Brann om benyttelse av nedrykkgaranti. BT spurte om de kunne gjengi mailen min i avisen. Hvor de hadde fått mailen min fra aner jeg ikke. Den ble sendt til fire personer i Brann, så en av dem må ha sendt den videre til BT. Jeg sendte mailen min til Rolf Barmen, Roald Bruun, Daffy og Gorm. Mao så lekker jo en av de. Det er neppe Barmen eller RBH :-)

Quote from: Gulløl on December 02, 2014, 23:15:26 PM
Fått svar på mail fra Algerøy på at jeg benytter meg av nedrykksgarantien og ønsker pengene tilbake. Det er med sorg vi registrerer ditt synspunkt åpner han mailen med. Jeg føler med han, for tiden er vel det å selge partoutkort som å selge høns i regnvær. Med det blir kanskje bedre tider om de går de som bør gå så troen på Brann og ledelsen kan komme tilbake hos en stor del av supporterskaren.

tintin


Huff

Quote from: Gulløl on December 02, 2014, 23:15:26 PM
Fått svar på mail fra Algerøy på at jeg benytter meg av nedrykksgarantien og ønsker pengene tilbake. Det er med sorg vi registrerer ditt synspunkt åpner han mailen med. Jeg føler med han, for tiden er vel det å selge partoutkort som å selge høns i regnvær. Med det blir kanskje bedre tider om de går de som bør gå så troen på Brann og ledelsen kan komme tilbake hos en stor del av supporterskaren.


To spørsmål:

1. Gav du noen annen grunn for ikke-fornying enn at Brann rykket ned?

2. Er fjærkresalg væravhengig?

Fusentast

Quote from: Huff on December 03, 2014, 12:49:57 PM
Quote from: Gulløl on December 02, 2014, 23:15:26 PM
Fått svar på mail fra Algerøy på at jeg benytter meg av nedrykksgarantien og ønsker pengene tilbake. Det er med sorg vi registrerer ditt synspunkt åpner han mailen med. Jeg føler med han, for tiden er vel det å selge partoutkort som å selge høns i regnvær. Med det blir kanskje bedre tider om de går de som bør gå så troen på Brann og ledelsen kan komme tilbake hos en stor del av supporterskaren.


To spørsmål:

1. Gav du noen annen grunn for ikke-fornying enn at Brann rykket ned?

2. Er fjærkresalg væravhengig?



http://no.wiktionary.org/wiki/selge_h%C3%B8ns_i_regnv%C3%A6r
I don't think you can the rules!

Herman1

Quote from: Bossmann on December 03, 2014, 11:17:58 AM
Jeg fikk nøyaktig samme svar som deg, Gulløl.

Men jeg har hengt meg opp i en ting: Jeg ble oppringt av BT og spurt om det stemte at jeg hadde sendt mail til Brann om benyttelse av nedrykkgaranti. BT spurte om de kunne gjengi mailen min i avisen. Hvor de hadde fått mailen min fra aner jeg ikke. Den ble sendt til fire personer i Brann, så en av dem må ha sendt den videre til BT. Jeg sendte mailen min til Rolf Barmen, Roald Bruun, Daffy og Gorm. Mao så lekker jo en av de. Det er neppe Barmen eller RBH :-)

Quote from: Gulløl on December 02, 2014, 23:15:26 PM
Fått svar på mail fra Algerøy på at jeg benytter meg av nedrykksgarantien og ønsker pengene tilbake. Det er med sorg vi registrerer ditt synspunkt åpner han mailen med. Jeg føler med han, for tiden er vel det å selge partoutkort som å selge høns i regnvær. Med det blir kanskje bedre tider om de går de som bør gå så troen på Brann og ledelsen kan komme tilbake hos en stor del av supporterskaren.



Interessant. Er det noen internt der oppe i Idrettsveien som vil bli kvitt RBH?
Eller kanskje du har skrevet noe om saken tidligere her inne som BT har snappet opp?

dokken

Quote from: bjss on December 03, 2014, 09:04:08 AM
Mailet med Algerøy for å høre om de har tenkt å sette ned prisene siden det nå blir et annet "produkt" og hva som er fristene i forhold til å heve kjøpet av partoutkort.

Fikk følgende svar:
---------
Prisene er satt ned betydelig, og spesielt for dem som fornyet pr 31.10. Vi skal diskutere saken på ledermøte i morgen tidlig, følg med på Brann.no for mer informasjon.
Siste frist for å heve er 31.12.
En av våre store utfordringer er at anleggskostnadene er svært store, og ytterligere prisreduksjon vil sannsynligvis gjøre fremtiden meget usikker for klubben som helhet.

Seier på seier og ekspresstog-fart mot Tippeligaen er sannsynligvis et «bedre produkt» enn 10 hjemmetap av 15 mulige, kronet med nedrykk.
--------

Det siste er jo et poeng, men slik det ser ut akkurat nå er jeg vel litt usikker på det med "seier på seier".
Vi får se, uansett tid til å tenke litt før man må bestemme seg for å benytte angreretten.


Brann har et kjempeproblem nå. På den ene siden, vil de selvfølgelig få mest mulig penger ut av partoutkortinnehaverne (det er jo tross alt Algerøys jobb å skaffe mest mulig penger i kassen).

På den andre siden, kan det være døden for hele partoutkortordningen hvis man legger seg for høyt. Det er jo soleklart at Brann kommer til å kjøre masse kampanjer neste år. Man vil ha 10-12.000 tomme seter, og da blir det fort tilbud om å kjøpe billetter for både 100 og 50 kroner.

Hvis man da har solgt partoutkort til 3500 kroner (233 kroner per kamp), risikerer man at de blir sure.

En annen ting er at ingen partoutkortinnehavere klarer å se alle hjemmekampene. Jeg pleier å regne med at jeg får sett maks 12 kamper. Noen år har det vært nede i 10. Da blir det fort 300-350 kroner per kamp jeg faktisk får sett. Neste år vil det være hauger med ledige seter i alle kategorier til alle kamper. Ingen vits i med p-kort, utenom å slippe det grusomme billettsystemet hver gang man skal kjøpe.

Derfor bør Brann redusere p-kortprisene ytterligere. Publikumsinntektene vil uansett bli minst halvert neste år. Sånn må det være i 1. divisjon. Vi vil likevel ha langt høyere inntekter enn noen vi konkurrerer med.

Nixon

Quote from: dokken on December 03, 2014, 13:29:07 PM
Vi vil likevel ha langt høyere inntekter enn noen vi konkurrerer med.


Men også langt større utgifter, der en stor del er faste og bundet opp mot f.eks. Stadion.

Men dette må jo bli et regnestykke. Kommer det nok ekstra folk dersom de setter ned prisen slik at klubben faktisk kan tjene på en prisreduksjon? Husk på at alle som har kjøpt partoutkort må få tilbud om å få tilbake differansen. Settes prisen for langt ned kan det bli vanskelig å sette den opp til gamle høyder selv med opprykk neste år.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Nå er jeg klar til å fornye, men det har seg slik at de jeg sitter med rett og slett ikke gidder 1.divisjon. Der har jeg en utfordring.
Tren på langskudd

Yngve

Du er nok som mange andre. Stor i ord.

Eg forventar no at alle som sa dei nekta å fornya når RBH var der, no fornyar og at me ser ein partoutkorteksplosjon på stadda. Noko anna vil vera patetisk, uavhengig av divisjon.

Utmedsnolken

Quote from: Yngve on December 09, 2014, 11:28:10 AM
Du er nok som mange andre. Stor i ord.

Eg forventar no at alle som sa dei nekta å fornya når RBH var der, no fornyar og at me ser ein partoutkorteksplosjon på stadda. Noko anna vil vera patetisk, uavhengig av divisjon.


det er nok av folk som alltid har en god unnskyldning for å ikke gå på stadion. Først var det for mange utlendinger, så var det udugelige ansatte som de protesterte mot og nå er det første divisjon som ikke har nok attraktive kamper
"og der snubler Sæternes igjen"

ostraume

Blir interessant å følge de, angivelig, tusenvis som bare har ventet på at RBH skal gå før fornyelsen er der. Stå frem folkens!
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lasaron

Jeg har lyst til å fornye, og kommer nesten garantert til å gjøre det. Men jeg liker å ha noen å gå med. Aktiviteten min på forumet etter at vi rykket ned tyder vel ikke på at engasjementet mitt er svakere.
Tren på langskudd

posemedsnopi

Når jeg går på stadion, går jeg for å se Brann. Om de møter Molde eller Hødd er likegyldig. Har selvsagt fornyet partoutkortet.

Nixon

Quote from: Lasaron on December 09, 2014, 12:12:20 PM
Jeg har lyst til å fornye, og kommer nesten garantert til å gjøre det. Men jeg liker å ha noen å gå med.


Kom igjen! Du klarer et år alene før medgangssupportervennene dine kommer tilbake. Og du finner helt sikkert noen du kan sosialisere med også etterhvert. Hvis ikke får du etter noen runder gi oss tilbakemelding og så kan vi lage en Ta-med-Larason-på-kamp-gruppe der vi tar det på rundgang!:)
Rød makt på Hansa

Nightfox

"Jeg skal fornye sesongkortet, bare ikke akkuratt idag (...)"

Lasaron

Quote from: Nixon on December 09, 2014, 12:38:04 PM
Quote from: Lasaron on December 09, 2014, 12:12:20 PM
Jeg har lyst til å fornye, og kommer nesten garantert til å gjøre det. Men jeg liker å ha noen å gå med.


Kom igjen! Du klarer et år alene før medgangssupportervennene dine kommer tilbake. Og du finner helt sikkert noen du kan sosialisere med også etterhvert. Hvis ikke får du etter noen runder gi oss tilbakemelding og så kan vi lage en Ta-med-Larason-på-kamp-gruppe der vi tar det på rundgang!:)


Jeg kan lokke folk med sånn kompisbillettgreie til 2000,-. Er alt igang med å prøve å lokke folk. Er på preik med noen av de andre rundt meg, og vet at iallfall han ene har fornyet. Det går nok bra, håper jeg.
Tren på langskudd

Nightfox

Quote from: Lasaron on December 09, 2014, 13:05:59 PM
Quote from: Nixon on December 09, 2014, 12:38:04 PM
Quote from: Lasaron on December 09, 2014, 12:12:20 PM
Jeg har lyst til å fornye, og kommer nesten garantert til å gjøre det. Men jeg liker å ha noen å gå med.


Kom igjen! Du klarer et år alene før medgangssupportervennene dine kommer tilbake. Og du finner helt sikkert noen du kan sosialisere med også etterhvert. Hvis ikke får du etter noen runder gi oss tilbakemelding og så kan vi lage en Ta-med-Larason-på-kamp-gruppe der vi tar det på rundgang!:)


Jeg kan lokke folk med sånn kompisbillettgreie til 2000,-. Er alt igang med å prøve å lokke folk. Er på preik med noen av de andre rundt meg, og vet at iallfall han ene har fornyet. Det går nok bra, håper jeg.


Jeg er i samme båt som deg! Men må sondere terrenget først. Mest sannsynlig blir det to sesongkort hvor jeg selger en billett pr kamp til en kompis. Men tviler på at det blir en avklaring før jul.

Lasaron

Noen som vet om det er èn kompisbillett pr partoutkort, eller om det er flere?
Tren på langskudd

Spelaren

Quote from: Lasaron on December 09, 2014, 12:12:20 PM
Jeg har lyst til å fornye, og kommer nesten garantert til å gjøre det. Men jeg liker å ha noen å gå med. Aktiviteten min på forumet etter at vi rykket ned tyder vel ikke på at engasjementet mitt er svakere.


Vel, eg skal kjøpe nytt, men føler Hansa er å foretrekke med poden. Har sendt epost til Algerøy om nysalg og tilbud på barnekort.
Gå av.

Yngve

Kan ikkje skjøna anna enn at Lasaron og Nightfox kjøper kort saman, og går på kamp saman. Case closed.

Corran

Må ikke vente til etter jul Det er nå en må vise at en er handlingens menn (og kvinner)
Og om ikke veldig mange fornyer så vil det neste gang en truer med partoutkort boikott trekkes på skulderen og ledelse tenker at dette er som sist en haug med mennesker som bruker det som unskyldning
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Quote from: Spelaren on December 09, 2014, 14:08:30 PM
Quote from: Lasaron on December 09, 2014, 12:12:20 PM
Jeg har lyst til å fornye, og kommer nesten garantert til å gjøre det. Men jeg liker å ha noen å gå med. Aktiviteten min på forumet etter at vi rykket ned tyder vel ikke på at engasjementet mitt er svakere.


Vel, eg skal kjøpe nytt, men føler Hansa er å foretrekke med poden. Har sendt epost til Algerøy om nysalg og tilbud på barnekort.


Ja, det blir vel en del billigere med unge på Hansa enn på Gamle sitte. Blir dere sittende godt under tak? Jeg er vant til null regn.
Tren på langskudd

Huff

Jeg kommer nå selvsagt til å fornye, selv om jeg ikke gidder å gå i gang med de greiene der i dag. Spennende å se om han jeg sitter med fornyer, hvis ikke har jeg uansett noen å gå med.

Northside

Da har jeg fornyet. God følelse!

Klaus_Brann

Quote from: Lasaron on December 09, 2014, 10:45:08 AM
Nå er jeg klar til å fornye, men det har seg slik at de jeg sitter med rett og slett ikke gidder 1.divisjon. Der har jeg en utfordring.


Da får du gi de et spark i ræven.
Jeg hadde den samme utfordringen, men har fått med meg en kompis og prøver å få med andre.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: ostraume on December 09, 2014, 12:09:57 PM
Blir interessant å følge de, angivelig, tusenvis som bare har ventet på at RBH skal gå før fornyelsen er der. Stå frem folkens!


Ja, nå regner jeg med det blir en bra økning. Synd vi ikke hadde tall på antall før og etter RBHs avgang.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on December 09, 2014, 12:38:04 PM
Quote from: Lasaron on December 09, 2014, 12:12:20 PM
Jeg har lyst til å fornye, og kommer nesten garantert til å gjøre det. Men jeg liker å ha noen å gå med.


Kom igjen! Du klarer et år alene før medgangssupportervennene dine kommer tilbake. Og du finner helt sikkert noen du kan sosialisere med også etterhvert. Hvis ikke får du etter noen runder gi oss tilbakemelding og så kan vi lage en Ta-med-Larason-på-kamp-gruppe der vi tar det på rundgang!:)


Hehe, det er jo veldig i vinden for tiden med slike grupper så det bør funke bra.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nightfox

Jeg klarer ikke bestille partoutkort jeg.... Sånn er det med den saken.. Velvel, det er noen dager til jeg skal til sentrum og bil har jeg ikke.

Spelaren

Quote from: Lasaron on December 09, 2014, 17:12:30 PM
Quote from: Spelaren on December 09, 2014, 14:08:30 PM
Quote from: Lasaron on December 09, 2014, 12:12:20 PM
Jeg har lyst til å fornye, og kommer nesten garantert til å gjøre det. Men jeg liker å ha noen å gå med. Aktiviteten min på forumet etter at vi rykket ned tyder vel ikke på at engasjementet mitt er svakere.


Vel, eg skal kjøpe nytt, men føler Hansa er å foretrekke med poden. Har sendt epost til Algerøy om nysalg og tilbud på barnekort.


Ja, det blir vel en del billigere med unge på Hansa enn på Gamle sitte. Blir dere sittende godt under tak? Jeg er vant til null regn.


Jada, har plassert oss stort sett på seksjonen bak Bataljonen. Fint og tørt, og fasilitetene er greie for en seksåring.
Gå av.

dokken

December 10, 2014, 15:44:31 PM #88 Last Edit: December 10, 2014, 15:47:19 PM by dokken
Brann setter ikke ned prisene (ytterligere).

http://www.brann.no/news/article/bhysr99pkxqu1dfg44a3rlz3l/title/partoutkortprisene-for-2015-er-satt

Selv om jeg skjønner behovet for å få inn penger - og de vet at de 3-4000 mest trofaste betaler uansett pris - så synes jeg dette er litt korttenkt.

Hovedproblemet er at man da låser seg til å ha like høye priser på enkeltbilletter, også. Man kan jo ikke kutte enkeltbillettene kraftig og la partoutkortene forbli dyre. Da forsvinner hele poenget med partoutkort.

Og skal man selge enkeltbilletter til Brann - Follo en mandag i mars (et eksempel), er det mildt sagt stivt å ta 300 kroner bak mål og 400 på langsidene. (ja, jeg vet at det finnes rimeligere alternativer, men Brann har aldri vært flinke å markedsføre dem. Dessuten vil folk gjerne sitte med kjente osv.)

For å hindre ekstremt glisne tribuner, spår jeg at Brann derfor kommer til å kjøre på med kompiskampanjer o.l. Da blir det fort enda mindre attraktivt med p-kort.

Et regnestykke: Der jeg står bak mål koster det 3000 kr for p-kort. Det blir 225 pr kamp - i utgangspunktet ikke hårreisende. Men det er ikke sjans for at jeg får sett alle 15 hjemmekampene. Tipper maks 12, kanskje bare 10 av dem. Da blir prisen per kamp fort opp mot 300.

Enkeltbilletter har kostet 300 der, i teorien. Men i hele høst har jeg vært omringet av folk som har betalt 99 (har jo kjøpt mange av dem selv). Det samme kommer garantert til å skje neste sesong.

Samtidig vil det jo være så mange ledige plasser neste sesong at vi trolig kan ligge på seteradene om vi ønsker.

Da gjenstår egentlig bare to grunner til å kjøpe p-kort: Støtte klubben slik at de får kapital i vinter (som de kan bruke på lønnen til Demidov...). Slippe stress med å kjøpe billett til hver kamp.

Jeg kjøper nok p-kort. Men frykter at det blir veldig glissent rundt meg.

Spelaren

Brann - Follo i mars når seriestarten er i april?
Gå av.

Nixon

Jeg er av de som holder med Brann at de ikke setter prisene kraftig ned etter nedrykket som mange har etterlyst. Men da må ikke neste sesong bli en orgie i kampanjer og kompisbilletter. Det vil ytterligere undergrave partoutkortordningen. Det var ille nok i år, men situasjonen var såpass spesiell i høst at man såg litt mellom fingrene på alle kampanjene.

Så neste år får Brann holde mest mulig på prisene sine. Godta glisne tribuner og håpe på at godt spill får folk til å komme tilbake.
Rød makt på Hansa

Corran

Føler prisen eg fikk på fornying var meget bra, men er som el presidente sier viktig at de ikkje kjører mange kampanjer i kommende sesong for da blir det fort ytterlige nedgang selv om de rykker opp
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

blobby winters


Herman1

Quote from: Yngve on December 09, 2014, 11:28:10 AM
Du er nok som mange andre. Stor i ord.

Eg forventar no at alle som sa dei nekta å fornya når RBH var der, no fornyar og at me ser ein partoutkorteksplosjon på stadda. Noko anna vil vera patetisk, uavhengig av divisjon.


Enig!

Lasaron

Da har jeg fått med meg en :), og flere er i tenkeboksen. Folkens, det er ganske mange der ute som blir trigget av at Brann er i 1.divisjon. Kjør på! Få med dere folk til kompiskortpris.
Tren på langskudd

Ricky

Quote from: dokken on December 10, 2014, 15:44:31 PM
Et regnestykke: Der jeg står bak mål koster det 3000 kr for p-kort. Det blir 225 pr kamp - i utgangspunktet ikke hårreisende.


I norsk 1.divisjon vil jeg påstå at 3000 kr er en ganske heftig pris for et sesongkort i svingen bak mål.

dokken

Quote from: Ricky on December 11, 2014, 19:36:19 PM
Quote from: dokken on December 10, 2014, 15:44:31 PM
Et regnestykke: Der jeg står bak mål koster det 3000 kr for p-kort. Det blir 225 pr kamp - i utgangspunktet ikke hårreisende.


I norsk 1.divisjon vil jeg påstå at 3000 kr er en ganske heftig pris for et sesongkort i svingen bak mål.


Det er jeg helt enig i. Men altså særlig fordi de færreste klarer å se alle hjemmekampene i løpet av en sesong, og du skal være veldig god selger for å klare å selge vekk plassen din i de kampene du går glipp av. Dermed blir den reelle snittprisen mye høyere.

Hvis da Brann kjører et par kampanjer (og det vil skje), så blir det fort mye billigere å kjøpe enkeltbillett til de kampene du faktisk får sett i løpet av året.

For egen del, er jeg ganske sikker på at jeg vil se færre hjemmekamper neste år enn i år, rett og slett fordi jeg ikke vil prioritere kamper mot Follo og Strømmen etc så høyt. Mens det går an å bytte jobbvakter, forskyve ferier og droppe familiemiddager pga Brann - Rosenborg (det møtes nesten med forståelse), så kan ikke det samme sies om en mandagskamp mot Jerv.

Derimot er det godt mulig jeg vil få med meg like mange bortekamper neste år. Virker gøyere det.

Ricky

Quote from: dokken on December 11, 2014, 20:00:00 PMDerimot er det godt mulig jeg vil få med meg like mange bortekamper neste år. Virker gøyere det.


Samtlige 30 Brann-kamper kommer til å bli plukket ut som TV-kamp, så da håper jeg mandager kl 19 passer greit i din bortekamp-timeplan :)

dokken

Quote from: Ricky on December 11, 2014, 22:28:58 PM
Quote from: dokken on December 11, 2014, 20:00:00 PMDerimot er det godt mulig jeg vil få med meg like mange bortekamper neste år. Virker gøyere det.


Samtlige 30 Brann-kamper kommer til å bli plukket ut som TV-kamp, så da håper jeg mandager kl 19 passer greit i din bortekamp-timeplan :)


Nei, det blir vanskelig. Men CMore har vel førstevalget? Så da kan vi håpe på en del helgekamper. For min del kan godt hjemmekamper gå mandag.

Nixon

Jeg mener å ha lest at TV2 har førstevalget annenhver runde i 1. divisjon. Så har vi maks uflaks treffer mesteparten av de kampene på våre bortekamper, og da blir det Zebra på en mandag.
Rød makt på Hansa

Go Up