• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sesongen 2015

Started by osoerli, October 05, 2014, 23:04:59 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: Hatleking on September 14, 2015, 21:03:32 PM
Korleis finn ein eigentleg fram til Ballspark-sendingane? Har alltid hatt trøbbel med det.


Sliter med det samme, men i dag er et med god grunn.
Ingen ballspark i dag grunnet valgfokus...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

aleksanderhjelleseth

tror bøyum skrev at det skulle komme noe ballspark rundt kl 22. men det eneste som er kommet er noen små skittene artikler. Eneste eg vill gjøre er å fordype meg i denne deilige seireren med meinger og intervjuer.

"Kim Bøyum takker så mye til alle som fulgte kamper her inne. Følg med på bt.no for reaksjonssaker fra kampen, og husk Ballspark som kommer ca. kl. 22!"

Klaus_Brann

Merkelig. Pamer skrev at det ikke var ballspark.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

Har ikke sett noe ballspark men ba hadde i allefall målene og høydepunkter
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

psv-hasund

NÃ¥ er ballspark lagt ut.

Bør det ikke være mulig å sette opp charter fly til Kristiansund. Jeg orker ikke buss så langt, og rutefly koster nesten 4 000 pluss overnatting. Det må vel være mulig å spørre noen sponsorer (les Trond Mohn) og få satt opp et fly til fornuftige priser ( 2 000?)

Nixon

Quote from: psv-hasund on September 14, 2015, 22:50:30 PMBør det ikke være mulig å sette opp charter fly til Kristiansund. Jeg orker ikke buss så langt, og rutefly koster nesten 4 000 pluss overnatting. Det må vel være mulig å spørre noen sponsorer (les Trond Mohn) og få satt opp et fly til fornuftige priser ( 2 000?)
Rød makt på Hansa

Nixon

Nå kommer ikke Bataljonen til å sondere markedet for fly har jeg fått greie på. Greit nok. Men for de som vurderer å reise kan jeg tipse om at psv-hasund sine 4000 til fly kan reduseres til i underkant av 2500 kroner ved å fly tur/retur til Molde lørdag og søndag. Det går buss slik at man helt greit rekker direkteflyet til Bergen etter kampen.
Rød makt på Hansa

Morkel

Quote from: ostraume on September 14, 2015, 20:53:17 PM
Hvem er egentlig venstreback på VIF? Han må være jævlig god.


Enar Jääger.

psv-hasund

Quote from: Nixon on September 15, 2015, 08:13:37 AM
Nå kommer ikke Bataljonen til å sondere markedet for fly har jeg fått greie på. Greit nok. Men for de som vurderer å reise kan jeg tipse om at psv-hasund sine 4000 til fly kan reduseres til i underkant av 2500 kroner ved å fly tur/retur til Molde lørdag og søndag. Det går buss slik at man helt greit rekker direkteflyet til Bergen etter kampen.


Godt tips. Jeg skal sjekke ut dette.

Torvanger

Kapasiteten på hjemmebanen til Kristiansund er vel ikke all verden, er det noe poeng å dra nordover en haug med folk, dersom man ikke er sikret billett?


Falkman

Quote from: krakra on September 15, 2015, 11:02:06 AM
http://www.ba.no/sk-brann/fotball/sport/davy-tror-ikke-pa-brann/s/5-8-155860

Davy mener Brann famler


at intervjueet var foretatt før gÃ¥rsdagens kamp er en smule  formildende. men dette er klovnen Davy i et nøtteskall. han kan aldri fÃ¥ nok oppmerksomhet om egen person. og den beste mÃ¥ten Ã¥ fÃ¥ det pÃ¥ er kaste ut pÃ¥stander som dette. om  pÃ¥standene har rot i virkeligheten eller ikke, er ikke sÃ¥ nøye, sÃ¥ lenge de skaper overskrifter.

Northside


Torvanger

Quote from: Northside on September 15, 2015, 12:03:11 PM



Tipper det er litt mer rift i Kristiansund enn på Strømmen og Ski. Det burde vært mer rift om �sanebillettene, kanskje flere trodde det var umulig å få tak i og derfor droppet å forsøke?

Spelaren

En del kamper er satt opp, og lo and behold noen flere mandagskamper blir det. Kjekt for de av oss som trodde det skulle bli greit å ta med småunger på kamp på noenlunde fornuftige tidspunkt. Blir jammen bra når vi får ca 50% av medieinntektene for Obos i år, sant? Sant?
GÃ¥ av.

Morkel

Quote from: Falkman on September 15, 2015, 11:46:51 AM
Quote from: krakra on September 15, 2015, 11:02:06 AM
http://www.ba.no/sk-brann/fotball/sport/davy-tror-ikke-pa-brann/s/5-8-155860

Davy mener Brann famler


at intervjueet var foretatt før gÃ¥rsdagens kamp er en smule  formildende. men dette er klovnen Davy i et nøtteskall. han kan aldri fÃ¥ nok oppmerksomhet om egen person. og den beste mÃ¥ten Ã¥ fÃ¥ det pÃ¥ er kaste ut pÃ¥stander som dette. om  pÃ¥standene har rot i virkeligheten eller ikke, er ikke sÃ¥ nøye, sÃ¥ lenge de skaper overskrifter.


Beviset på at man ikke skal lese for mye inn i dette er at han ikke har sett dem spille denne sesongen, men baserer analysen sin på at Kristiansund er en god fotballby som har fått fram gode spillere i fortiden. Man trenger ikke akkurat å være fotballekspert for å komme med slike påstander.

Gulløl

Ser ut som at Kristansund drar i land en 3 poenger i dag også. Det er 1-0 og under 10 minutter igjen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Torvanger

Lang ball mot spiss, Folloforsvarer kløner og 1-0. Det positive er at KBK ikke bøtter inn mål, med bare ettmålseire er Brann forbi etterhvert.

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on September 20, 2015, 16:39:37 PM
Ser ut som at Kristansund drar i land en 3 poenger i dag også. Det er 1-0 og under 10 minutter igjen.


Men jeg har hørt at de snart kommer til å sprekke. Alle sier jo det. Så jeg venter...
Legg ned hele klubben!

Hatleking


krakra

Quote from: krøvel vellevold on September 20, 2015, 16:43:07 PM
Quote from: Gulløl on September 20, 2015, 16:39:37 PM
Ser ut som at Kristansund drar i land en 3 poenger i dag også. Det er 1-0 og under 10 minutter igjen.


Men jeg har hørt at de snart kommer til å sprekke. Alle sier jo det. Så jeg venter...
To min tok det

Gulløl

Det Follo målet kan bety mye for Brann sin mulighet for opprykk :).Om det nå holder på overtiden.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Torvanger


Tom C

Kampen er jo ikke over. Blir vel 5 minutter tillegg, og et KFK-mål i det 96 minutt...
Aldri mer Obos....

krøvel vellevold

Quote from: krakra on September 20, 2015, 16:47:10 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 20, 2015, 16:43:07 PM
Quote from: Gulløl on September 20, 2015, 16:39:37 PM
Ser ut som at Kristansund drar i land en 3 poenger i dag også. Det er 1-0 og under 10 minutter igjen.


Men jeg har hørt at de snart kommer til å sprekke. Alle sier jo det. Så jeg venter...
To min tok det


Så uavgjort er kollaps? Da har Brann jaggu kollapset mye i år...
Legg ned hele klubben!

krakra

Det er den sprekken vi trenger for å gå forbi dem og rykke opp.

Tom C

Aldri mer Obos....

Hatleking

Veldig bra. Men dette endrar ikkje så mykje på det Brann må gjere. Likevel er det kjekt å ha initiativet.

Huff


Nixon

Quote from: Huff on September 20, 2015, 17:00:40 PM


Har Krøvel sagt at det er greit å holde litt med de?;)
Rød makt på Hansa

Spelaren

Quote from: Nixon on September 20, 2015, 17:03:52 PM
Quote from: Huff on September 20, 2015, 17:00:40 PM


Har Krøvel sagt at det er greit å holde litt med de?;)


Tror det er konsensus om at de godt kan vinne de fire neste kampene ihvertfall.
GÃ¥ av.


krøvel vellevold

Quote from: Huff on September 20, 2015, 17:14:11 PM
Quote from: Nixon on September 20, 2015, 17:03:52 PM
Quote from: Huff on September 20, 2015, 17:00:40 PM


Har Krøvel sagt at det er greit å holde litt med de?;)


Jeg syns det kommer an på om vi selv rykker opp. Vil helst slippe å tape poeng hjemme mot lokale lag også neste år.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on September 20, 2015, 16:43:07 PM
Quote from: Gulløl on September 20, 2015, 16:39:37 PM
Ser ut som at Kristansund drar i land en 3 poenger i dag også. Det er 1-0 og under 10 minutter igjen.


Men jeg har hørt at de snart kommer til å sprekke. Alle sier jo det. Så jeg venter...


Akkurat som ventet, Krøvel.
Det er sånn fotball er. De har vært på en bølge og alle bølger går nedover før eller siden. Med mindre man har et rått lag da, men det har de ikke.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jose Arrogantio

Quote from: krøvel vellevold on September 20, 2015, 16:52:00 PM
Quote from: krakra on September 20, 2015, 16:47:10 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 20, 2015, 16:43:07 PM
Quote from: Gulløl on September 20, 2015, 16:39:37 PM
Ser ut som at Kristansund drar i land en 3 poenger i dag også. Det er 1-0 og under 10 minutter igjen.


Men jeg har hørt at de snart kommer til å sprekke. Alle sier jo det. Så jeg venter...
To min tok det


Så uavgjort er kollaps? Da har Brann jaggu kollapset mye i år...


Hvis de fortsetter med bare uavgjort er det en kollaps ja.

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on September 20, 2015, 17:23:04 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 20, 2015, 16:43:07 PM
Quote from: Gulløl on September 20, 2015, 16:39:37 PM
Ser ut som at Kristansund drar i land en 3 poenger i dag også. Det er 1-0 og under 10 minutter igjen.


Men jeg har hørt at de snart kommer til å sprekke. Alle sier jo det. Så jeg venter...


Akkurat som ventet, Krøvel.
Det er sånn fotball er. De har vært på en bølge og alle bølger går nedover før eller siden. Med mindre man har et rått lag da, men det har de ikke.


Jeg syns kanskje EN uavgjort etter seks strake seire er et ganske syltynt grunnlag som bevis for at de sprakk...
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on September 20, 2015, 17:25:33 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 20, 2015, 17:23:04 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 20, 2015, 16:43:07 PM
Quote from: Gulløl on September 20, 2015, 16:39:37 PM
Ser ut som at Kristansund drar i land en 3 poenger i dag også. Det er 1-0 og under 10 minutter igjen.


Men jeg har hørt at de snart kommer til å sprekke. Alle sier jo det. Så jeg venter...


Akkurat som ventet, Krøvel.
Det er sånn fotball er. De har vært på en bølge og alle bølger går nedover før eller siden. Med mindre man har et rått lag da, men det har de ikke.


Jeg syns kanskje EN uavgjort etter seks strake seire er et ganske syltynt grunnlag som bevis for at de sprakk...


Jeg sa jeg trodde at de kom til å gå på en smell, enten i dag mot Follo eller bort neste mot Jerv, det er ikke noen større sak enn det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Forrige kamp tok de tre ganger (!) så mye poeng! Kollaps!
GÃ¥ av.

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on September 20, 2015, 17:30:19 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 20, 2015, 17:25:33 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 20, 2015, 17:23:04 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 20, 2015, 16:43:07 PM
Quote from: Gulløl on September 20, 2015, 16:39:37 PM
Ser ut som at Kristansund drar i land en 3 poenger i dag også. Det er 1-0 og under 10 minutter igjen.


Men jeg har hørt at de snart kommer til å sprekke. Alle sier jo det. Så jeg venter...


Akkurat som ventet, Krøvel.
Det er sånn fotball er. De har vært på en bølge og alle bølger går nedover før eller siden. Med mindre man har et rått lag da, men det har de ikke.


Jeg syns kanskje EN uavgjort etter seks strake seire er et ganske syltynt grunnlag som bevis for at de sprakk...


Jeg sa jeg trodde at de kom til å gå på en smell, enten i dag mot Follo eller bort neste mot Jerv, det er ikke noen større sak enn det.


Det er vel ingen som har sagt at de sannsynligvis kom til å vinne alle kampene som er igjen. Men de kan rykke opp direkte, selv med et poengtap her og der. Kanskje med tap også. For det er jo ikke gitt at Brann vinner det som er igjen heller. Spesielt ikke med KBK igjen på bortebane.
Legg ned hele klubben!

Heispassasjer

Hvis vi slår Ranheim og Sogndal taper mot Hødd kan dette bli riktig så spennende...


Torvanger

September 20, 2015, 18:32:41 PM #1441 Last Edit: September 20, 2015, 18:38:05 PM by Torvanger
SIL har to nedrykksklare i sine gjenstående, KBK en og Brann to. KBK har også flere av de man kan kalle vriene motstandere igjen. Brann har det klart letteste.

krøvel vellevold

Quote from: Torvanger on September 20, 2015, 18:16:34 PM


For noe vås! Har man ikke noe å spille for lenger når man ligger fem poeng bak med seks kamper igjen å spille? Det er 18 poeng å spille om!
Legg ned hele klubben!

Torvanger

September 20, 2015, 18:41:42 PM #1443 Last Edit: September 20, 2015, 18:48:49 PM by Torvanger
Quote from: krøvel vellevold on September 20, 2015, 18:38:51 PM
Quote from: Torvanger on September 20, 2015, 18:16:34 PM


For noe vås! Har man ikke noe å spille for lenger når man ligger fem poeng bak med seks kamper igjen å spille? Det er 18 poeng å spille om!

Nixon

Quote from: Torvanger on September 20, 2015, 18:41:42 PM
Quote from: krøvel vellevold on September 20, 2015, 18:38:51 PM
Quote from: Torvanger on September 20, 2015, 18:16:34 PM


For noe vås! Har man ikke noe å spille for lenger når man ligger fem poeng bak med seks kamper igjen å spille? Det er 18 poeng å spille om!


Jeg sier ikke at de gir opp nå, men om noen kamper. Tro meg, disse rykker ned.


Det er ingen automatikk at det er enkelt å slå lag som f.eks. allerede har rykket ned. Det har vist seg tidligere at slike lag senker skuldrene i de siste kampene og vinner mot antatt bedre motstand.
Rød makt på Hansa

Torvanger

September 20, 2015, 18:57:36 PM #1445 Last Edit: September 20, 2015, 18:59:13 PM by Torvanger

krøvel vellevold

September 20, 2015, 19:12:29 PM #1446 Last Edit: September 20, 2015, 19:18:22 PM by krøvel vellevold
Legg ned hele klubben!

blobby winters

Nedrykksklare lag er kanskje plankekjøring for alle andre. Men, når Brann kommer på besøk, eller de besøker Stadion er det masse guts og innsats for den største kampen av året. Seier mot Brann kan være et lyspunkt i et ellers veldig trist sesong

krøvel vellevold

Quote from: blobby winters on September 20, 2015, 19:14:23 PM
Nedrykksklare lag er kanskje plankekjøring for alle andre. Men, når Brann kommer på besøk, eller de besøker Stadion er det masse guts og innsats for den største kampen av året. Seier mot Brann kan være et lyspunkt i et ellers veldig trist sesong


Nest vil jo være supermobiliserte mot Brann i hvert fall...
Legg ned hele klubben!

Torvanger

Lag som ikke har noe å spille for knekker lett ved første baklengs.

Go Up