• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Odd - Brann søndag 28.09 Kl 18.00

Started by Koffert1, September 24, 2014, 00:25:04 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

bernu

September 28, 2014, 16:55:18 PM #50 Last Edit: September 28, 2014, 16:58:29 PM by bernu
.
HANSA - Z

bernu

Quote from: Nixon on September 28, 2014, 16:46:24 PM
Quote from: bernu on September 28, 2014, 15:42:07 PM
Tullete lagoppstilling. Feigt og lite oppfinnsomt i forhold til tabellplassering....
Skjønner ikke hvorfor Grønner er satt ut igjen...


Hvordan ville du hatt det? Jeg regner med at det er andre endringer enn Grønner inn som hadde gjort det mindre tullete, feigt og uoppfinnsomt. En Grønner som jeg forøvrig er enig like gjerne kunne spilt. Men en stor forskjell hadde det ikke gjort. For jeg syns vel at tabellplasseringen gjør at vi ikke skal gjøre de store endringene i forhold til lagoppstilling og system. Det er tross alt et tilnærme slikt lag som har gitt oss en del poeng i det siste.


Jeg syns forsvaret fungerte supert mot RBK og Godset. Med Grønner. Så var de ikke gode mot Ulf med Azar. 
Jeg ville kjørt Azar opp på topp med Marcus, syns ikke Orlov gjør Marcus god. Og Grønner inn bak. Selv med Frode Johnsen på banen ville jeg gjort det  
Barmen får man vel ikke gjort noe med uansett 
HANSA - Z

Hatleking

Berntsen er i gang. Først taklar han Huseklepp og så delar han ut eit FEIL gult kort til Barmen!

Belfort

Skjønner ikke at Rune Pedersen lar Berntsen få lov å dømme lenger i Tippeligaen

Spelaren

Det ser nokså trist ut, dette. Piotr godt ute og Johnsen med en kjempebom.
Laget gjør så mange teite enkle feil. Eksempelvis Haugen som skal kneppe ballen ut til vingen og feiler lett.
Gå av.

Gulløl

To flotte sjanser til Brann siste minuttene, jevn kamp så langt. Brann henger overraskende bra med.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Quote from: Gulløl on September 28, 2014, 17:10:01 PM
To flotte sjanser til Brann siste minuttene, jevn kamp så langt. Brann henger overraskende bra med.


Det har bedret seg.
Gå av.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

Linjedommer på bærtur igjen, og dommer Berntsen fortsetter stordømmingen.
Gå av.

Markmus

Er det noen som har alternative streamer til wtflive/coolsport? Ikke noen der jeg må laste ned software for å spille av.
Ka du ve?

Markmus

Ka du ve?


osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Hatleking

"KNEKK HAN" kom det frå ein Brann-supportar!!


Spelaren

Pokker. Elendig forsvarspill og stang inn naturligvis.
Gå av.

Belfort


Spelaren

Mojsov koker over igjen og stiller seg indisponibel for resten av kampen. Klokt.
Gå av.

Hatleking

Roald med sutrefjes. Men typisk at det er slike konsentrasjonsfeil som avgjer!

Utmedsnolken

Quote from: Markmus on September 28, 2014, 17:13:48 PM
Er det noen som har alternative streamer til wtflive/coolsport? Ikke noen der jeg må laste ned software for å spille av.


Kommer ikke unna nedlastning hvis du vil ha best kvalitet. Acestream er den beste måten å streame live tv på. Har 1200kbps stream gående nå på 42tommeren
"og der snubler Sæternes igjen"

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Henrik8

For et drittmål å slippe inn på ett tidspunkt hvor vi har ok kontroll.
Kjør over pakket 09`

Spelaren

Innkast for er bortkastet tid. Ett eller to trekk seinere har Odd ballen.
Gå av.

Belfort



Spelaren

Sånne kamper som det her er veldig typiske for oss i år. Vi er nervøse med ball, feige i press og framover stokker det seg for ofte.
Gå av.

Spelaren

Skaanes med farlig tversover, er det 0-2 vi ser konturene av?
Gå av.

Hatleking


bernu

Nok en gang Norling. Feil laguttak.
Takk for nedrykket!
HANSA - Z

Kjell249

Ut med Orlov, inn med Askar. Inn sentralt med Skaanes, som egentlig fortjener benken etter en forferdelig omgang, men vi trenger løpskraften. Barmen som OM/hengende spiss.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

aleksanderhjelleseth

Spiller vi egentlig mer underholdene enn under Skarsfjord? Syns der er ganske så nitrist det vi har prestert de siste. I begynnelsen av sesongen holdt vi ballen mer i laget, det gikk til helvette. Vi ble mer direkte, og det ser ikke ut i måneskinn. Lange håpløse baller frem mot Orlov/pedersen. Kommer vindheim seg rundt på kant, slår han på første mulighet, går litt for ofte over alle. Det er noe slapt å lite engasjerende over oss, tror aldri vi snur dette.

Rex

Odd klart best. Lite sannsynlig med poeng, men så lenge det bare er 0-1 er det jo håp. Askar er i oppvarming...

Spelaren

Hva pokker er det de driver med? Skaanes skal sende en drittlett ball ut til Huseklepp mot cornerflagget - men selv det evner de ikkje. Amatører.
Gå av.

Henrik8

Ta ut Mojsov så han ikke blir utvist. Sett inn Grønner for Orlov og kjør Azar opp på topp. Dunk lange baller mot ham og Pedersen, og ellers stykk opp spillet mest mulig. Kanskje vi er heldige og Pedersen kommer på en andreball fra Azar.

Vi har større sannsynlighet for å få med ett poeng med det enn sånn som vi var i største deler av første.
Kjør over pakket 09`

Henrik8

Er det 0-1 med ti minutter igjen kan vi kjøre opp Grønner også.
Kjør over pakket 09`

Spelaren

Når Piotr liksom løper med ball i hendene og ser etter kastningsalternativ... haha liksom.
Gå av.

Hatleking

Ta ut Mosjov, Haugen og Orlov. Inn med Demir, Askar og Grønner!

Belfort

Piotr klarer faen meg aldri å igangsette en hurtig kontring med et utkast!

Markmus

Quote from: Spelaren on September 28, 2014, 17:55:18 PM
Når Piotr liksom løper med ball i hendene og ser etter kastningsalternativ... haha liksom.


hahaha, ja, det har jeg for lengst skjønt bare er for syns skyld :P
Ka du ve?

Hatleking

Aiai, ut med Skaanes. Greitt nok at han ikkje har vore god, men både Barmen og Haugen har lite tempo, har gult kort og er ofte på etterskot. Var det lurt då!?

bernu

Dette laget kommer til å rykke ned. Enkelt og greit.
Om vi skulle være så heldige å få kvalikplass kommer vi til å slite mot et adeccolag med guts,  innsats og et brennende ønske om Tippeligaspill. Vi derimot oser av det motsatte.
HANSA - Z

Spelaren

Gå av.

osoerli

og så slutta wiziwig å fungera hos meg
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

Orlov burde ha truffet Pedersen bedre der. Enorm mulighet etter Odd-slurv.
Gå av.

Jose Arrogantio


Quote from: osoerli on September 28, 2014, 18:02:20 PM
og så slutta wiziwig å fungera hos meg


Samme her. Noen som har stream som funker?

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

pidre

Saludar a los monos!

dragn

Dritdårlig trent. Dritdårlig trener. Spiller ikke som et lag. Liksågreit å prøve oss i Adecco istedet for.

Jose Arrogantio


Go Up