• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Strømsgodset - Brann Lørdag 13/9 kl 18:00

Started by Tom C, September 10, 2014, 08:58:59 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Torvanger

Juble for å vise respekt til din nye fans, Hamar er din føde- og oppvelstby, ikke Drammen!

dex1974

Quote from: aleksanderhjelleseth on September 13, 2014, 18:04:40 PM
Quote from: Kruxleiven on September 13, 2014, 17:58:57 PM
Til opplysning. Nå er det cha-la-la-la på Marienlyst. Av oss ja. Er det lov da?

Herlig bevegelighet og energi på Askar nå. Dårlig av Orlov.

De blir straffen når de kommer hjem. I gapestokk på torgalmenningen.


Eehh...har dere i det hele tatt sett Brann i år på Stadion eller borte?
Trallingen er en del av "Det går et sus..." med melodien til Simon and Garfunkels "Mrs.Robinson"!
Et tribunerop jeg inntil i går kveld ikke har synes noe om...kanskje det funket igår i alkohol- og Brannrus? ;)

Har heller aldri vært noen fan av hopping og dansing på tribunen men var bare å hive seg på igår kveld...fantastisk moro! All kudos til BGG som stod omtrent midt på feltet og fikk med alle rundt seg!

En av de morsomste bortekampene på lenge og fantastisk stemning og trøkk fra oss!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!


Ricky

Quote from: Markmus on September 14, 2014, 00:53:05 AM
Quote from: aleksanderhjelleseth on September 13, 2014, 20:05:04 PM
Denne kampen overgikk definitivt min forventning. Det er en av de beste bortekampene vi har spillt på år og dag


En så god bortekamp må vi tilbake til Mjelde-æraen for å finne.


Vi klarte oss ganske greit på Lerkendal i 2011, mener jeg å huske.
(Med mindre du siktet til Erik Mjelde, da)

Torvanger

Selvsagt er man ekstremt imponert over filleristingen av Godset, og ekstremt glad, men Pedersens manglende jubel og det at han bare symbolsk løftet armene mot vpublikum etter matchen, sammen med de andre blir litt sådar.

Northside

Dette må da være den gøyeste bortekampen vi har spilt på år og dag? Knuse Godset 4-1 i Drammen er godkjent! Fikk nesten sånn 2007-feeling underveis i kampen der (4-2 den gang for de som ikke husker).

Vi var heldige som ble plassert i enden av langsiden denne gangen. Med tak over feltet ble det rimelig bra trøkk på sangene våre og vi utklasset Godsetunionen på tribunen!

Det var også herlig at Barmen gjorde en bra figur på banen etter alt fjaset BT har trykt de siste dagene.

Kruxleiven


Quote from: aleksanderhjelleseth on September 13, 2014, 20:05:04 PM
Denne kampen overgikk definitivt min forventning. Det er en av de beste bortekampene vi har spillt på år og dag


En så god bortekamp må vi tilbake til Mjelde-æraen for å finne.
[/quote]

Denne var bedre. http://www.altomfotball.no/element.do?cmd=match&matchId=546941&tournamentId=1&seasonId=333&useFullUrl=false

Kruxleiven

September 14, 2014, 10:58:57 AM #157 Last Edit: September 14, 2014, 15:00:43 PM by Kruxleiven
Quote from: dex1974 on September 14, 2014, 06:27:14 AM
Quote from: aleksanderhjelleseth on September 13, 2014, 18:04:40 PM
Quote from: Kruxleiven on September 13, 2014, 17:58:57 PM
Til opplysning. Nå er det cha-la-la-la på Marienlyst. Av oss ja. Er det lov da?

Herlig bevegelighet og energi på Askar nå. Dårlig av Orlov.

De blir straffen når de kommer hjem. I gapestokk på torgalmenningen.


Eehh...har dere i det hele tatt sett Brann i år på Stadion eller borte?
Trallingen er en del av "Det går et sus..." med melodien til Simon and Garfunkels "Mrs.Robinson"!
Et tribunerop jeg inntil i går kveld ikke har synes noe om...kanskje det funket igår i alkohol- og Brannrus? ;)

Har heller aldri vært noen fan av hopping og dansing på tribunen men var bare å hive seg på igår kveld...fantastisk moro! All kudos til BGG som stod omtrent midt på feltet og fikk med alle rundt seg!

En av de morsomste bortekampene på lenge og fantastisk stemning og trøkk fra oss!



Har sett 5 Brannkamper i år. 3 hjemme og 2 borte. Ellers helt enig med deg. Det var stor stemning og trøkk og gøy på tribunen i går. Mye bedre stemning enn mot VIF på Ullevål, og selv om det nok er flere som synger hjemme så oppfattes opplegget i går mer profesjonelt og variert. "Sitt ned og reis deg sangen" er også en variant jeg ikke har sett av Brannfans før.

Corran

Kanon kamp og drit deilig.
Synes forresten at Orlov får ufortjent pes her inne. Han jobbet sinnsykt godt sammen med MP som førsteforsvarer og han var vel involvert i 3 av fire mål.
Mener det vil være helt feil å ta ham ut for å sett inn Azar eller Lorentzen i neste kamp.
At Haugen kom inn var også ganske logisk. Viktig at han får en godfølelse og komt i gang etter sykdom og pause siden han må inn i neste kamp for Barmen som må stå over neste kamp pga gule kort.
En annen grunn til at han kom inn var at de la om til 4-4-1-1 og trygget det hele litt. Noe som er fornuftig i den situasjonen som Brann befinner seg i.
Men meget god lagseier hvor ingen skuffer og alle spiller godt
Mosjov synes jeg var meget god som back i går så eg ser ham fortsette der Håper også Grønner-Hanstveit fortsetter da de nå er meget godt samspilt og dekker godt opp for hverandres feil. Hele forsvaret fungerer sånn sett meget godt sammen og redder hverandre når det gjøres småfeil som tidligere førte til mål i mot.
Så eg må vel ete i meg utsagnet fra tidlig i sesongen hvor jeg påsto at Hanstveit aldri kom til å bli en bra midtstopper :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Markmus

Quote from: Ricky on September 14, 2014, 09:57:46 AM
Quote from: Markmus on September 14, 2014, 00:53:05 AM
Quote from: aleksanderhjelleseth on September 13, 2014, 20:05:04 PM
Denne kampen overgikk definitivt min forventning. Det er en av de beste bortekampene vi har spillt på år og dag


En så god bortekamp må vi tilbake til Mjelde-æraen for å finne.


Vi klarte oss ganske greit på Lerkendal i 2011, mener jeg å huske.
(Med mindre du siktet til Erik Mjelde, da)


Definitivt ikke Erik Mjelde jeg siktet til ;)

3-6-kampen var vel strengt tatt mer et resultat av "samme faen hva vi gjorde, så gikk ballen inn". Alt gikk inn, til og med frisparkskudd fra 40 (!) meter.

Den kampen var i alle fall jevnere enn hva resultatet skulle tilsi.
Ka du ve?

Markmus

Quote from: Corran on September 14, 2014, 11:20:08 AM
Synes forresten at Orlov får ufortjent pes her inne. Han jobbet sinnsykt godt sammen med MP som førsteforsvarer og han var vel involvert i 3 av fire mål.


Enig i dette.
Ka du ve?

Markmus

September 14, 2014, 13:16:14 PM #161 Last Edit: September 14, 2014, 13:17:51 PM by Markmus
hahaha

http://www.dagbladet.no/2014/09/14/sport/tippeligaen/fotball/stromsgodset/brann/35266571/

Hvem av dere var det? ;)

EDIT: Merk forresten at Cmore-kommentatoren mener dette var Huseklepps første mål for sesongen. Den medieavtalen kan ikke avsluttes raskt nok :)
Ka du ve?

aleksanderhjelleseth

Quote from: Markmus on September 14, 2014, 13:16:14 PM
hahaha

http://www.dagbladet.no/2014/09/14/sport/tippeligaen/fotball/stromsgodset/brann/35266571/

Hvem av dere var det? ;)

EDIT: Merk forresten at Cmore-kommentatoren mener dette var Huseklepps første mål for sesongen. Den medieavtalen kan ikke avsluttes raskt nok :)

Mener at han nevnte at han hadde et fra før, men at denne var hans første spillermål? Men skal ikke si det sikkert. Er dog helt enig med deg ang medieavtalen, NFF sine grådige griser skøt seg selv i foten med den.
TL som produkt er på et historisk lavnivå og pdd er vell vi de eneste som klarer å få mye folk på kampene,
Noe som er veldig gledelig(alså at vi har folk på kampene).

1908

Er ikke Krøvel kommet ned på jorden enda?

Kruxleiven

Det er vel ikke helt på jordet å mene at det kan være Huseklepps første mål i elitesierien i år. Det andre målet hans var corneren som var innom en eller to Lillestrøm-spillere før den gikk i mål. Det ville ikke vært hårreisende å kalle det selvmål. Ellers uenig med dere om Cmore. Synes de er litt dyre, men ellers får man en god pakke med Serie A og la Liga på kjøpet. Studiosendingene er det ingenting å si på, og i motsetning til det som ble skrevet her eller på vgd har jeg aldri hatt problemer med csports. Ved neste medieavtale spørs det om TV2 vil overta. Synes de velger å kopiere nrk og ønsker heller å vise mer kjip sport som skyskyting, sjakk, hestesport og snart sikkert også golf.

Så han banestormeren ble holdt igjen av politiet etter det. Tenkte det var strengt når de grep tak i ham når vi skulle gå, men slik er vel reglene. Hva blir straffen for noe slikt? Bot?

Corran

CSports har blant annet ikke egen pakke for bare TL og 200 kroner i mnd for en og annen kamp synes eg blir altfor dyrt når det ikke er annet som jeg vil se på der.
169 for døgn tilgang på nett og som (i følge noen som slet i går) ikke alltid virker er også for mye. Har dessuten hørt at streamen deres er av laber kvalitet.
Og for 169 kroner så får en faktisk 3 pils til kampen på 3 Lions så da er det bedre å gå der eller på et lignende sted og få litt å døyve eventuelle skuffelser med :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: Paikjetil on September 14, 2014, 03:44:50 AM
Quote from: Klaus_Brann on September 14, 2014, 01:07:16 AM
Quote from: TCAC on September 13, 2014, 21:19:08 PM
Selvsagt ingenting å henge seg opp i. Om Pedersen oppriktig mener at Strømsgodset reddet karrieren hans, så er det vel helt greit å ikke feire mål mot dem. La i hvert fall ingen demper på min glede over målet eller seieren.


Hehe, jeg nølte et lite sekund med å feire målet. Jeg trodde han hadde blitt avvinket for offside siden han ikke viste noe tegn på glede etter frekkisen.


Kjører du deg ikke opp på Brann-stoff før kamper? Marcus sa klart pluss tydelig i fra om at han ikke kom til å feire ved en eventuell nettkjenning mot sin tidligere klubb.

Forøvrig var Skaanes' scoring hans femte for sesongen, dog var tre av de mot RBK.


Jo, mer enn nok av det her i gården, men det er forskjell på å ikke feire og det at han snudde og lusket tilbake mot vår banehalvdel.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up