• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Klokken på forumet er feil !

Started by Gulløl, August 20, 2014, 00:24:46 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

August 20, 2014, 00:24:46 AM Last Edit: August 20, 2014, 00:52:51 AM by Gulløl
Lager en egen tråd i forhåpning om at det blir rettet.

Klokken som viser når en legger inn innlegg er 12-13 minutter forsinket og slik har det vært i lang lang tid.

Burde vel være enkelt å rette ??  

Er spesielt irriterende under kamptråder der kommentarer bør følge kampens gang.

Tar admin utfordringen ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Tifo

Tror faktisk jeg klarte å fikse det nå :)
.:Tifo-gruppen:.

alxz


Markmus

Quote from: Tifo on September 14, 2014, 09:41:41 AM
Tror faktisk jeg klarte å fikse det nå :)


Gratulerer. Tok bare noen år ;D
Ka du ve?

Gulløl

Hallo Tifo Administrator !

Du klarte å rette klokken på forumet for snart et år siden. Nå bør du absolutt gå inn igjen og rette på nytt. Nå er den omtrent 12 minutter for rask.

I kamptråder er det spesielt irriterende der kommentarer bør følge klokken og kampens gang.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Gå av.

Røde Jarl

Og mens du allikevel e igang, vennligst fjern den"Hvem blir kvalikkhelten?" voten på framsiden, blir deprimert hver gang eg sjekker siden.  :-\

Tifo

Ser ut som jeg klarte å fikse det  8)

Forventer heder og ære.
.:Tifo-gruppen:.

Spelaren

Heder og ære. Nja noen sekunder for rask, men tiden tar oss nok igjen snart.
Gå av.

Gulløl

Flink :)

Kjempeflink om du også fjerner "Hvem blir kvalikkhelten". Den daglige påminnelsen om den hendelsen kan fungere som tortur, men det er vel ikke det som er meningen ? ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Jeg tenker at vi kan trenge den daglige påminnelsen frem til vi en gang rykker opp!
Rød makt på Hansa

Corran

Den kan jo fort bli gjeldende i år igjen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Til administrator:
Klokken er fremdeles på vintertid, en time forsinket.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

April 30, 2018, 22:07:26 PM #13 Last Edit: April 30, 2018, 22:08:59 PM by Gulløl
Quote from: Tifo on August 26, 2015, 17:51:12 PMSer ut som jeg klarte å fikse det  8)

Forventer heder og ære.
Kan du fikse klokken som går 1 time feil denne gangen også.
Spurte 04 april (over) men ingen brydde seg.
Spesielt rart under kamper når kommentarene kommer 1 time feil i forhold til kampens forløp.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Det er underlig at denne tråden er såpass lang som den er.
Tren på langskudd

Corran

har jo vært sånn lenge, men har ikke turt å nevne det i tilfelle noen prøver å fikse og hele forumet går ned igjen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

kabelmann

Enig med siste taler. Tror folk skal la være å be om å få fikset noe som helst. Ender sannsynligvis med to måneder nedetid.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Gulløl

"Fikseren" bør altså sitte helt stille og ikke røre på seg.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Jose Arrogantio

Quote from: Gulløl on May 01, 2018, 19:05:49 PM"Fikseren" bør altså sitte helt stille og ikke røre på seg.

Det er han veldig god til allerede.

Finfin respons

Jinx: jeg savner en knapp som tar meg tilbake til Forum Index når jeg « surfer» på mobilversjonen av nettsidene. Uten å måtte klikke på Meny.
Neida. Bare glem det.
Kanskje.

Pelle

"Det er kjekkere å logre med halen en å gå rundt å bjeffe!"

- Pelle

Tom C

Quote from: Gulløl on April 04, 2018, 23:09:48 PMTil administrator:
Klokken er fremdeles på vintertid, en time forsinket.

Noe håp om å dette fikset, eller venter vi på at det faktisk skal bli vintertid igjen..?  :)
 
Er jo noe med det gamle prinsippet at selv en klokke som står stille viser jo riktig tid to ganger i døgnet..
Aldri mer Obos....

Gulløl

August 10, 2018, 09:09:58 AM #22 Last Edit: August 10, 2018, 09:12:39 AM by Gulløl
Quote from: Tom C on August 10, 2018, 08:00:26 AMNoe håp om å dette fikset, eller venter vi på at det faktisk skal bli vintertid igjen..?  :)
 
Er jo noe med det gamle prinsippet at selv en klokke som står stille viser jo riktig tid to ganger i døgnet..
Som en ser litt opp i denne tråden fikset "Administrator Tifo" klokken en gang tidligere. Men han har ikke vært aktiv på forumet på 2 år. De som har vedlikeholdet av forumet nå ser ut til å gi faen, selv om denne klokkerettelsen burde være ganske enkelt å fikse.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

August 10, 2018, 11:17:58 AM #23 Last Edit: August 10, 2018, 11:30:36 AM by Corran
Eg har riktig klokke ;-)
Gå inn på dine innstillinger og endre tidsonen Det fungerer glimrende

Edit: Klokken settes automatisk til tidsonen vår (central european) som er +2 timer. Mao er det noen innstillinger et eller annet sted som er feile, mest sannsynlig sommertid innstillinger. Dette førte vel til at når de rettet det ble det feil igjen senere.
Men som sagt så har jeg endret tidsonen til en av dem som er +1 og da har det vært riktig i noen måneder. Om det da endrer seg når klokken stilles igjen i høst er det bare å endre tidsonen igjen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

OmOssSjølOgHansaøl

August 10, 2018, 11:44:50 AM #24 Last Edit: August 10, 2018, 11:47:51 AM by OmOssSjølOgHansaøl
Takk for tipset, Corran!

Edit: Mer konkret gikk jeg inn på «Look and layout» og valgte London-tid (BST), og det gjorde susen.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Lasaron

Test

Edit: Flott. Det virket. Takk :)
Tren på langskudd

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Crispo 2

Klokken er fortsatt feil. 1 time feil.
Per Pettersen 1960-1964

Corran

Quote from: Crispo 2 on August 14, 2018, 10:14:39 AMKlokken er fortsatt feil. 1 time feil.
Ja men ikke om du gjør som vi beskrev over
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Tom C

Aldri mer Obos....

Crispo 2

Quote from: Corran on August 14, 2018, 10:20:04 AM
Quote from: Crispo 2 on August 14, 2018, 10:14:39 AMKlokken er fortsatt feil. 1 time feil.
Ja men ikke om du gjør som vi beskrev over

Liker som regel ikke workarounds i plassen for å fikse selve problemet, men la gå....

Takk.
Per Pettersen 1960-1964

Go Up