• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger vinteren 2015

Started by Lasaron, August 14, 2014, 08:14:52 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Hatleking

Quote from: altmanalt on December 02, 2014, 12:41:32 PM
Quote from: Nixon on December 02, 2014, 12:38:24 PM
Dersom Orlov og Pedersen forsvinner må vi ha ny spiss/nye spisser. Det blir for usikkert å legge opprykket i hendene på Dramé og Lorentzen. Men begge, og da spesielt Lorentzen, bør få en solid utvidet spilletid neste år.


Ikke nok, minst 1 klassespiss til trengs, + Rotihaug som backup

Scenario, Azar må spille stopper, Lorentzen skadd = en afrikaner igjen


Klassespiss? Kan du seie kvar i alle dagar me skal få tak i det? Me spelar trass alt i førstedivisjon. Det einaste eg ser for meg er viss me treff gull med ein eller annan afrikansk unggut, men det er jo i den kategorien Dramé forhåpentlegvis kan vere. I tillegg må me innsjå at me ikkje kan ha så god dekning når me spelar i 1. divisjon. Me treng ikkje så mange mellomløysningar. Om me på død og liv skal spele 4-4-2 og Huseklepp er på kanten igjen, så er det nok dog lurt å hente.

Herman1

Quote from: dudo on December 02, 2014, 12:21:21 PM
Orlov har ikke veldig høy lønn, har han? Hvis han ikke har det har vi heller ingen incentiv for å selge ham.


960.000 i året iflg. denne avis-artikkelen:

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article7120296.ece

Bra, RBH.
Men 4.1 millioner i overgangssum er helt vilt!
Iflg. denne artikkelen en 50 % økning fra Brann sitt første bud:

http://www.nettavisen.no/3745821.html

Mon tro om Brann fremdeles er interessert i denne Lundevall. Han rykket vel ned med Gefle i år?

dokken

December 02, 2014, 12:53:58 PM #652 Last Edit: December 02, 2014, 12:57:54 PM by dokken

Herman1

Quote from: Hatleking on December 02, 2014, 12:33:40 PM
Quote from: Huff on December 02, 2014, 12:12:33 PM
Selv om Orlov på ingen måte har vært noen suksess er han ei heller noen flopp, ni mål og fire assists på 25 kamper er ikke verst. Jeg mistenker at han vil være meget god i førstedivisjon. Videre mistenker jeg at også han har en nedrykksklausul i kontrakten tilknyttet lønn, og forstår jeg det rett tilhørte han ikke lønnsadelen i Brann heller. Ettersom MP er borte kan vi ikke gi bort Orlov, han er ansatt i Brann og må forholde seg til kontrakten som alle andre, dersom Orlov skal forsvinne skal vi ha penger for han.


Er MP definitivt borte? Og Orlov skal sjølvsagt ikkje gå for spottpris, nei. Spørjemålet er om nivået til Dramé og Lorentzen - evt Azar - som spissar er bra nok for 1. divisjon eller om me då må hente fleire igjen om Orlov går.


Mja. Ifølge denne artikkelen er han usikker:

http://www.dagbladet.no/2014/11/28/sport/tippeligaen/fotball/marcus_pedersen/36462382/

Han sier her at:

- Jeg har vel ikke bedret merkevaren min i høst, så jeg ser ikke helt bort i fra at jeg blir værende i Bergen for å prøve å skyte klubben opp i toppserien igjen. Men først og fremst må klubben ønske meg, så må jeg også vurdere hva som er rett for meg.

altmanalt

Norling sendte et topplag ned, og spillerflukten tar helt av, blir ikke opprykk da. Norling ut Mohn-penger inn please. IKKE SELG FLERE.

Huff

Mente Orlov lå på rundt millionen ja, så er gjerne lønnen kuttet med 20 prosent eller noe i tillegg, ettersom vi rykket ned. Vi snakker dermed om en spiller ned 0,5 målpoeng per kamp i en fiaskosesong i TL, moderat lønn, i sin beste alder og med kontrakt ut 2017. Han blir trolig langt bedre i Adecco.  Vi skal ha igjen pengene vi investerte, ellers får han bli.

Jeg tror fremdeles ikke MP blir, gjør han det er saken noe annerledes, men jeg mener fremdeles vi skal ha skikkelig betalt for Orlov.

Herman1

Quote from: dokken on December 02, 2014, 12:53:58 PM


Oki! Fint at noen følger med, Dokken.
Et viktig moment er jo om nettopp Maracus Pedersen forsvinner.
Jeg kan leve med å miste èn av dem, men ikke begge to.

osoerli

1. div er vel eit meir høvande nivå for Orlov enn TL.  Men tippar Roald lar han gå til ein svensk klubb for 1 mill.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Gulløl

December 02, 2014, 13:32:06 PM #658 Last Edit: December 02, 2014, 13:46:01 PM by Gulløl
Det er bare å holde på Orlov, makspris å selge han for er 2 mill. Og da er det ikke noe vits å selge han. Han er en spiss som bør score  minst 15 mål i 1 divisjon og om han kommer ned i 800 000 kr i lønn er det vanskelig å finne en alternativ spiss med samme potensielle målrate på det lønnsnivået.

Loretentzen og Drame har ikke tatt de stegene de skal i 2 divisjon i år, der de kun har scoret 8 mål hver. Da skal det litt til for at de klarer 15 mål en divisjon høyere neste år.

Foreslår at vi leier ut Drame til Hønefoss neste år om de vil ha han for å se om det kan løsne for han. Det er f.eks. andre lokale 2 divisjonspillere(i år) som kan erstatte han som scorer langt mer. F.eks. Niklas Lerpold (19 mål) eller Morten Hillestad (17 mål). Av de to spillerne er mål prestasjonen langt sterkere av Morten Hillestad som har scoret så mange mål for et lag som rykket ned. Og han er Bosman spiller (fått kontraktsforslag fra Stord):

Klipp fra Haugesund Avis fra noen dager siden, Hillestad er ettertraktet men vil fremdeles til sin favoritt klubb Brann:



http://www.h-avis.no/sport/skimter-storre-klubb-1.8666972

Hillestad er en spiss som ikke bare har scoret mye mål i år men har scoret imponerende mye hvert eneste år i seniorfotballen. Har tro på at han og Orlov kan være en duo som kan utfylle hverandre svært bra i 1 divisjon og kan klare rundt 30 mål til sammen. Med Hillestad får Brann en spiss med hjertet i klubben, en spiss som scorer mye,  og en som er billig lønnsmessig.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

posemedsnopi

Quote from: altmanalt on December 02, 2014, 13:00:40 PM


Hva med å hente Hillestad og Steffen Lie Skålevik om Orlov og Pedersen går?

osoerli

Quote from: Gulløl on December 02, 2014, 13:32:06 PM
.......... eller Morten Hillestad (17 mål). Av de to spillerne er mål prestasjonen langt sterkere av Morten Hillestad som har scoret så mange mål for et lag som rykket ned. Og han er Bosman spiller (fått kontraktsforslag fra Stord):



Lurar på kva eit kontraktsforslag frå ein 3. divisjonsklubb inneheld?  Gratis buss til alle bortekampar, 2 poser peanøtter for kvar seier, og ein slikkepinne for kvart scora mål? 
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Hatleking

Quote from: posemedsnopi on December 02, 2014, 13:44:37 PM
Quote from: altmanalt on December 02, 2014, 13:00:40 PM


Hva med å hente Hillestad og Steffen Lie Skålevik om Orlov og Pedersen går?


Det kunne gått an å kanskje hente Skålevik tilbake og låne ut Dramé til Nest-Sotra igjen. Skålevik har vore veldig viktig for dei.

dragn

Quote from: Hatleking on December 02, 2014, 14:02:26 PM
Quote from: posemedsnopi on December 02, 2014, 13:44:37 PM
Quote from: altmanalt on December 02, 2014, 13:00:40 PM


Hva med å hente Hillestad og Steffen Lie Skålevik om Orlov og Pedersen går?


Det kunne gått an å kanskje hente Skålevik tilbake og låne ut Dramé til Nest-Sotra igjen. Skålevik har vore veldig viktig for dei.


Han e ikje suppergod akkurat

altmanalt

Quote from: Gulløl on December 02, 2014, 13:32:06 PM
Det er bare å holde på Orlov, makspris å selge han for er 2 mill. Og da er det ikke noe vits å selge han. Han er en spiss som bør score  minst 15 mål i 1 divisjon og om han kommer ned i 800 000 kr i lønn er det vanskelig å finne en alternativ spiss med samme potensielle målrate på det lønnsnivået.

Loretentzen og Drame har ikke tatt de stegene de skal i 2 divisjon i år, der de kun har scoret 8 mål hver. Da skal det litt til for at de klarer 15 mål en divisjon høyere neste år.

Foreslår at vi leier ut Drame til Hønefoss neste år om de vil ha han for å se om det kan løsne for han. Det er f.eks. andre lokale 2 divisjonspillere(i år) som kan erstatte han som scorer langt mer. F.eks. Niklas Lerpold (19 mål) eller Morten Hillestad (17 mål). Av de to spillerne er mål prestasjonen langt sterkere av Morten Hillestad som har scoret så mange mål for et lag som rykket ned. Og han er Bosman spiller (fått kontraktsforslag fra Stord):

Klipp fra Haugesund Avis fra noen dager siden, Hillestad er ettertraktet men vil fremdeles til sin favoritt klubb Brann:



http://www.h-avis.no/sport/skimter-storre-klubb-1.8666972

Hillestad er en spiss som ikke bare har scoret mye mål i år men har scoret imponerende mye hvert eneste år i seniorfotballen. Har tro på at han og Orlov kan være en duo som kan utfylle hverandre svært bra i 1 divisjon og kan klare rundt 30 mål til sammen. Med Hillestad får Brann en spiss med hjertet i klubben, en spiss som scorer mye,  og en som er billig lønnsmessig.


ENIG, hold på spillerne, sprer det seg et rykte i markedet om at Brann priser lavt blir det spillerflukt, og aldri opprykk. Brann er i den heldige situasjonen at alle, unntatt MP ?, er på kontrakt.

For å skremme markedet ville jeg satt 7,5 mill på Orlov om Brann får pengene, 12 mill om Mohn får pengene.
Norling sendte et topplag ned, og spillerflukten tar helt av, blir ikke opprykk da. Norling ut Mohn-penger inn please. IKKE SELG FLERE.

Gulløl

Morten Hillestad sin målstatistikk siste tre år:

2012: 28 mål  (3 divisjon for Stord).
2013: 23 mål (3 divisjon for Stord).
2014: 17 mål (2 divisjon for Stord, et lag som rykket ned)

Han har vært en notorisk målscorer i seniorfotballen siden han var 17 år da han scoret 42 mål i 4 divisjon.

Han er nå blitt 24 år (født: 17.09.1990) men er fremdeles ung og har trolig de beste årene som fotballspiller foran seg. I tillegg til at han er en spiss med ekstraordinær nese for mål, er han kjapp til bens og har et godt skudd. I tillegg er han ekspert på brassespark som videoene under viser, først mot Florø og deretter mot Brann.

Brassesparket mot Florø:
http://www.tv2.no/a/5655142

Brassesparket mot Brann:
http://www.tv2.no/a/5733230
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

brannl

Quote from: altmanalt on December 01, 2014, 14:46:34 PM
Denne artikkelen er noen dager gammel, noen er vel kapret :

http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/eliteserien/76-spillere-star-uten-jobb-neste-helg-471466_1.snd


Demar Phillips Ulvestad  er vel urealistisk

PVM vil neppe vestover og nedover

Mikkel Diskerud samme, vil ikke sydover/nedover.






Synes at Landu Landu og Kleiven kunne vært spennende. Begge har prestert på bra nivå tidligere, og er mer enn gode nok for 1.div. Landu Landu er også meget anvendelig, og kan være backup på både midtstopper og høyreback. Han er nok best i en ankerrolle på midten, så kunne vært en ok erstatter når Badij forsvinner. Husk også at Landu Landu er født i 1992, så kan fremdeles utvikle seg mye som fotballspiller. Er nok også best egnet dersom vi legger om til 4-3-3.

Hatleking

Quote from: brannl on December 02, 2014, 14:51:26 PM
Quote from: altmanalt on December 01, 2014, 14:46:34 PM
Denne artikkelen er noen dager gammel, noen er vel kapret :

http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/eliteserien/76-spillere-star-uten-jobb-neste-helg-471466_1.snd


Demar Phillips Ulvestad  er vel urealistisk

PVM vil neppe vestover og nedover

Mikkel Diskerud samme, vil ikke sydover/nedover.






Synes at Landu Landu og Kleiven kunne vært spennende. Begge har prestert på bra nivå tidligere, og er mer enn gode nok for 1.div. Landu Landu er også meget anvendelig, og kan være backup på både midtstopper og høyreback. Han er nok best i en ankerrolle på midten, så kunne vært en ok erstatter når Badij forsvinner. Husk også at Landu Landu er født i 1992, så kan fremdeles utvikle seg mye som fotballspiller. Er nok også best egnet dersom vi legger om til 4-3-3.


Kleiven har stagnert noko til dei grader, så han må haldast langt vekke. Når det gjeld Landu Landu så er han ein som sikkert hadde klart seg bra i 1. divisjon og er som du seier ein som kan vere backup på høgreback. Når ein treng litt meir musklar på midtbana, så kan han vere ein. Dette er vel ein spelar som kan tenkjast som ein som kan vere bra i divisjonen me skal spele i, men som neppe blir med vidare med mindre han får ein ny vår. Men ikkje dumt forslag - han blir neppe dyr i lønning heller!

osoerli

Quote from: Hatleking on December 02, 2014, 14:02:26 PM
Quote from: posemedsnopi on December 02, 2014, 13:44:37 PM
Quote from: altmanalt on December 02, 2014, 13:00:40 PM


Hva med å hente Hillestad og Steffen Lie Skålevik om Orlov og Pedersen går?


Det kunne gått an å kanskje hente Skålevik tilbake og låne ut Dramé til Nest-Sotra igjen. Skålevik har vore veldig viktig for dei.


Her skal vel ingen lånast ut for etter sommarvinduet i alle fall.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

old_suzuki

Kanskje Bård Finne er lei av benken når vi kommer til april 2015?

Leie? ::)

Lasaron

Selv om jeg skrev noe om Orlov i en annen tråd som kan signalisere noe annet, er dette min mening: Hvis Marcus Pedersen går skal Orlov bli.
Tren på langskudd

Gulløl

Quote from: old_suzuki on December 02, 2014, 16:39:08 PM
Kanskje Bård Finne er lei av benken når vi kommer til april 2015?
Leie? ::)


Bård Finne hadde vært flott å få hjem igjen. Men tror ikke det er aktuelt, han er ikke så langt unna førstelaget til Køln. Spilt 12 min mot Bayern Leverkausen sist lørdag. Og reservelags fotball for Køln og en god trenings hverdag er nok mer utviklende for han en 1 divisjonsfotball med Brann. Så vist jeg kan se har Bård Finne fått spilletid i 4 av 13 kamper denne sesongen. Brann er kanskje mer aktuell om de rykker opp igjen neste år og Køln ned igjen og spilletiden fremdeles er lav i Tyskland. Bård Finne har kontrakt ut 2017-sesongen med Køln.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Yngve

Quote from: Gulløl on December 02, 2014, 13:32:06 PM
Foreslår at vi leier ut Drame til Hønefoss neste år om de vil ha han for å se om det kan løsne for han.


Kvifor skal me låna ut spelarar til konkurrentane våre i 1. divisjon?

Gulløl

Quote from: Yngve on December 02, 2014, 17:49:58 PM
Kvifor skal me låna ut spelarar til konkurrentane våre i 1. divisjon?


Fordi han har vært blant de siste i stallen som har blitt tatt ut i kamptroppene i høst, altså blitt vurdert som en av de svakeste spillerne i stallen. Han har heller ikke imponert i 3 divisjon, kun 8 mål på 26 kamper. Han kunne hatt godt av et miljøskifte i 1 år for å se om det hadde fått det til å løsne. Han har fremdeles 3 år igjen av kontrakten med Brann. Jeg forslo Hønefoss siden han har et spesielt godt forhold til Walstad. Kristoffer Larsen fikk et godt og utviklende år i Hønefoss så kanskje 19 år gamle Drame kunne fått det samme i 2015.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

altmanalt

Quote from: Gulløl on December 02, 2014, 14:49:44 PM
Morten Hillestad sin målstatistikk siste tre år:

2012: 28 mål  (3 divisjon for Stord).
2013: 23 mål (3 divisjon for Stord).
2014: 17 mål (2 divisjon for Stord, et lag som rykket ned)

Han har vært en notorisk målscorer i seniorfotballen siden han var 17 år da han scoret 42 mål i 4 divisjon.

Han er nå blitt 24 år (født: 17.09.1990) men er fremdeles ung og har trolig de beste årene som fotballspiller foran seg. I tillegg til at han er en spiss med ekstraordinær nese for mål, er han kjapp til bens og har et godt skudd. I tillegg er han ekspert på brassespark som videoene under viser, først mot Florø og deretter mot Brann.

Brassesparket mot Florø:
http://www.tv2.no/a/5655142

Brassesparket mot Brann:
http://www.tv2.no/a/5733230


ENIG Hillestad er et godt valg nå, rett type, realistisk.
Norling sendte et topplag ned, og spillerflukten tar helt av, blir ikke opprykk da. Norling ut Mohn-penger inn please. IKKE SELG FLERE.

altmanalt

Norling sendte et topplag ned, og spillerflukten tar helt av, blir ikke opprykk da. Norling ut Mohn-penger inn please. IKKE SELG FLERE.

Herman1


Yngve


blobby winters

Quote from: Yngve on December 03, 2014, 18:41:54 PM
http://www.h-avis.no/sport/magne-hoseth-linket-til-viking-avviser-ikke-fkh-1.8671771

Han her hadde nok heva nivået på midtbana vår neste år. Sjølv om fyren er fæl.


Har du glemt at vi rykket ned ?
Det han sier er:
"Jeg er ferdig i Stabæk og mener jeg har to gode år igjen i norsk eliteserie."
Vi er ikke i eliteserie.

altmanalt

December 03, 2014, 21:14:43 PM #678 Last Edit: December 03, 2014, 21:16:18 PM by altmanalt
Dette er jo en overgangstråd, men jeg mener det viktigste nå er :



Pedersen kan man neppe holde igjen, men der må det stoppe.

Argumentasjon :

Vi vet økonomien er elendig så å finne erstattere som vil til 1 divisjon blir uhyre vanskelig, man kan ikke som tidligere friste med høy lønn heller.

Heldigvis er alle ( unntatt M P ? ) på kontrakt.

Man "må" ikke selge pga økonomien, det er jo fastsatt at man SKAL opp og VIL styre mot underskudd så da er jo saken enkel, stans flere salg.

Liten vits i å slippe noen som man likevel må erstatte. Det får være trenerens jobb å få max ut av det man har, dessuten bør det tilflyte noen fra egne rekker, 2 er klare og 2 andre er vel påtenkt opprykk.

Mange av spillerne er vel ikke Branns eiendom heller,så slike inntekter kan jo gå i eierskapet og ikke til Brann, det blir tøft, man får bite tennene sammen og håpe på noen Mohn-millioner også.

Brann har simpelthen ikke råd til å la være å rykke opp.

Norling sendte et topplag ned, og spillerflukten tar helt av, blir ikke opprykk da. Norling ut Mohn-penger inn please. IKKE SELG FLERE.

Xminator

Kom igjen, det må da finnes en liste over samtlige 2. 3. og 4, divisjonsspillere født innenfor bygrensene denne altmanalt kan liste opp for oss...

altmanalt

Norling sendte et topplag ned, og spillerflukten tar helt av, blir ikke opprykk da. Norling ut Mohn-penger inn please. IKKE SELG FLERE.

ostraume

Grønner er i Judas-humør:

- Jeg må tenke meg om og bruke tiden godt fremover. Vi må se enden av denne evalueringen før jeg konkluderer. Det er rett og slett mye usikkerhet på Stadion for tiden, sier Grønner.

http://www.bt.no/100Sport/fotball/forstediv/Gronner-vurderer-fremtiden-pa-nytt-478135_1.snd

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Henki

Quote from: ostraume on December 04, 2014, 12:31:25 PM
Grønner er i Judas-humør:

- Jeg må tenke meg om og bruke tiden godt fremover. Vi må se enden av denne evalueringen før jeg konkluderer. Det er rett og slett mye usikkerhet på Stadion for tiden, sier Grønner.

http://www.bt.no/100Sport/fotball/forstediv/Gronner-vurderer-fremtiden-pa-nytt-478135_1.snd




Det der er totalt uakseptabelt. Han skal selvsagt skrive under på ny kontrakt.
Ballen skal fremover!

Lasaron

Jeg skjønner godt at han vil vente med å skrive under til han ser hva som skjer. Hva om han har samme syn på RBH som oss, og så blir RBH værende?
Forøvrig skal Brann nekte å selge ham.
Tren på langskudd

ostraume

Piotr skal ha kudos for å lojalt ta turen ned i 1. divisjon.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Henki

Quote from: Lasaron on December 04, 2014, 12:48:09 PM
Jeg skjønner godt at han vil vente med å skrive under til han ser hva som skjer. Hva om han har samme syn på RBH som oss, og så blir RBH værende?
Forøvrig skal Brann nekte å selge ham.


Jeg kan til nød støtte Grønner her, hvis det er RBH han er misfornøyd med. Hvis det eneste motivet hans er at han heller vil spille Tippeliga kan han ta seg en bolle.
Ballen skal fremover!

Lasaron

Quote from: Henki on December 04, 2014, 12:54:07 PM
Quote from: Lasaron on December 04, 2014, 12:48:09 PM
Jeg skjønner godt at han vil vente med å skrive under til han ser hva som skjer. Hva om han har samme syn på RBH som oss, og så blir RBH værende?
Forøvrig skal Brann nekte å selge ham.


Jeg kan til nød støtte Grønner her, hvis det er RBH han er misfornøyd med. Hvis det eneste motivet hans er at han heller vil spille Tippeliga kan han ta seg en bolle.

Neste år får han ikke spille eliteserie uansett. Han skal ikke selges. Det er bedre å rykke opp og at han går gratis (lite trolig), enn at vi får penger for han og ikke rykker opp (litt mer trolig).
Tren på langskudd

Hatleking

Det kan jo hende han er lite nøgd med kvinneandelen i styret? Nei, dette er ein no-brainer - han skal signere. Noko anna er nesten utenkjeleg.

brannl

Emmanuel Ekpo er en spiller Brann burde ta kontakt med. Kontrakten med Haugesund går ut, så vil være gratis. Var meget god under Solskjær i Molde, men ble etterhvert noe plaget med skader og solgt til Haugesund. Husker han tok Austin helt ut av kampen i sin første sesong i Molde.

altmanalt

IKKE selg en eneste spiller mer, det er skandale. Og oppskriften på å bli i 1 divisjon, lenge.
Norling sendte et topplag ned, og spillerflukten tar helt av, blir ikke opprykk da. Norling ut Mohn-penger inn please. IKKE SELG FLERE.

ostraume

Quote from: brannl on December 04, 2014, 13:11:24 PM
men ble etterhvert noe plaget med skader


Høres ut som et åpenbart valg for oss!
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Kagain

Jo flere skader, jo bedre. Man har tross alt bygd opp et flott styrkerom, og det må jo brukes. Ellers vil kanskje maskinenene låse seg og annet, og DET er i alle fall skikkelig dårlig økonomi.

Kagain


Hatleking

Aktuelle signeringar slik eg ser det:

Keeper: Kongshavn (vert sluppe av VIF)

Forsvar: Hamoud (bosman), Jonassen (bosman), Kind Mikaelsen (LSK) - Andreval bak Ringstad, så pga speletid kanskje lysten, men Jonassen ser eg på som eit betre alternativ.

Midtbane: Landu Landu (bosman), Strand (Sogndal), Aursnes (Hødd)

Angrep: Utanlandsk supertalentving

brannl

Quote from: ostraume on December 04, 2014, 13:42:56 PM
Quote from: brannl on December 04, 2014, 13:11:24 PM
men ble etterhvert noe plaget med skader


Høres ut som et åpenbart valg for oss!



Så fordi han var skadet mot slutten av tiden i molde, så skulle ikke vi kunne hente han? Godt argumentert. Dersom han er skadefri vil han være en åpenbar forsterkning.

Jose Arrogantio

Quote from: brannl on December 04, 2014, 14:19:51 PM
Quote from: ostraume on December 04, 2014, 13:42:56 PM
Quote from: brannl on December 04, 2014, 13:11:24 PM
men ble etterhvert noe plaget med skader


Høres ut som et åpenbart valg for oss!



Så fordi han var skadet mot slutten av tiden i molde, så skulle ikke vi kunne hente han? Godt argumentert. Dersom han er skadefri vil han være en åpenbar forsterkning.


Vi har veldig dårlig erfaring med spillere som vi må bruke "dersom han er skadefri" om.

Hatleking

Argumentering med betydeleg vekt på 'spelte bra mot oss' er òg ikkje noko å trakte etter. Det er mange som presterar bra mot Brann. Karadas herja jo med Brann åleine i møta Sogndal hadde med Brann før overgangen.

Nixon

Rød makt på Hansa

brannl

Quote from: Hatleking on December 04, 2014, 14:54:51 PM
Argumentering med betydeleg vekt på 'spelte bra mot oss' er òg ikkje noko å trakte etter. Det er mange som presterar bra mot Brann. Karadas herja jo med Brann åleine i møta Sogndal hadde med Brann før overgangen.


Argumenterte også at han var meget god i Molde under Solskjær, gjorde jeg ikke? Men skal være enig, har en noe usikker skadehistorikk. Men dette er ingen gammel herremann. Har bra potensiale.

Hatleking

Quote from: brannl on December 04, 2014, 16:13:17 PM
Quote from: Hatleking on December 04, 2014, 14:54:51 PM
Argumentering med betydeleg vekt på 'spelte bra mot oss' er òg ikkje noko å trakte etter. Det er mange som presterar bra mot Brann. Karadas herja jo med Brann åleine i møta Sogndal hadde med Brann før overgangen.


Argumenterte også at han var meget god i Molde under Solskjær, gjorde jeg ikke? Men skal være enig, har en noe usikker skadehistorikk. Men dette er ingen gammel herremann. Har bra potensiale.


Ekpo var i ei kort periode ein som Molde-fansen var svært begeistra for ja, men etter skadene har han vore langt frå det nivået han såg ut til å kunne vere for. Det er nok difor Molde slapp han og at Haugesund ikkje vil han ha med vidare heller.

Go Up