• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kvartfinale cupen: Odd-Brann torsdag 14. august kl. 20.00

Started by Nixon, August 10, 2014, 12:06:36 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

roaldinho

Faens Mojsov, bra dommeren ikke så den. Albue opp i ansiktet.

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

blobby winters

Mosjov gjør en bra jobb å ta ut alle Odd spillere. Ikke slått knockout ennå

Giles


ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Spelaren

En sjanseorgie - én vei. Det eneste det går an å håpe på er at Odd sliter seg ut og går tom for de nødvendige sistekreftene de ser ut til å ha på oss i nesten hver eneste situasjon. Dette er direkte pinlig envegskjøring.
Gå av.

Kruxleiven

Quote from: ostraume on August 14, 2014, 19:37:19 PM
Honnør til Odd for en god første omgang.


Men de ligger jo under? Skal vi ha honnør for en god kamp mot Viking på stadion også? Synes vi er altfor ydmyke. Det finnes da brukbare muligheter for avansement her.

Giles

Haugen får pluss av meg i dag igjen. Mye tøffere i press og tryggere og smart med ballen. Mangler dessverre ofte alternativer å spille opp. Så stygt ut med Orlov. Strekk i låret kan ta tid. Da ble det en spiss inn og en ut.

Lasaron

Mojsov er et vandrende balltap, og kunne fort fått gult. Han må ut. I denne situasjonen foretrekker jeg Hanstveit som back og da Grønner inn for Mojsov.

Huseklepp har alltid hatt en brukbar venstre innleggsfot, nå et flott mål med venstre.

Klasseforskjell på lagene, dette blir tap.

Orlov fikk nok strekk. Sikkert ute i mange uker.

Nordkvelle med frekk sveis.
Tren på langskudd

Hatleking

Ein litt statisk omgang om Brann mot det som vel pr no er ligaens formlag (7-3-0 siste kampane ut frå det eg har høyrt). Med Mosjov på backen mistar me mykje offensivt, men tenar mykje i innleggsituasjonar og dødballar. Odd har spelet og er mykje på Brann sin banehalvdel, men nokon sjanseorgie som Spelaren her snakkar om, er eg ikkje med på.

Kjell249

Vi kan vinne dette, men skal slite med å stå mot presset hvis vi ikke gjør justeringer i pausen. Det mest nærliggende er 3 på sentral midt.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Spelaren

Quote from: Hatleking on August 14, 2014, 19:40:02 PM
Ein litt statisk omgang om Brann mot det som vel pr no er ligaens formlag (7-3-0 siste kampane ut frå det eg har høyrt). Med Mosjov på backen mistar me mykje offensivt, men tenar mykje i innleggsituasjonar og dødballar. Odd har spelet og er mykje på Brann sin banehalvdel, men nokon sjanseorgie som Spelaren her snakkar om, er eg ikkje med på.


Det har smelt i stangen, og vært x antall farlige innlegg der me tilfeldigvis klarer å mannsmølje ballen ut til corner. Eg har null tillit til at det er kontroll over alle disse klareringene.
Gå av.

Hatleking

Quote from: Spelaren on August 14, 2014, 19:44:02 PM
Quote from: Hatleking on August 14, 2014, 19:40:02 PM
Ein litt statisk omgang om Brann mot det som vel pr no er ligaens formlag (7-3-0 siste kampane ut frå det eg har høyrt). Med Mosjov på backen mistar me mykje offensivt, men tenar mykje i innleggsituasjonar og dødballar. Odd har spelet og er mykje på Brann sin banehalvdel, men nokon sjanseorgie som Spelaren her snakkar om, er eg ikkje med på.


Det har smelt i stangen, og vært x antall farlige innlegg der me tilfeldigvis klarer å mannsmølje ballen ut til corner. Eg har null tillit til at det er kontroll over alle disse klareringene.


Ja - Nordkvelle hadde ein i stonga, men sett vekk frå det har ikkje Odd kome til særleg mange farlege avslutningar. Azar, Hanstveit og Mosjov er tunge i boksen og Odd har ikkje vunne mange hovudduellar.

Gulløl

Det som kan redde oss er om vi klarer 0-2 tidlig i andre omgang. Da vil Odd begynne å stresse.

Ellers tror jeg ikke vi kan forvente det andre byttet før tidligst etter 60 min. Med faren for ekstraomganger må Norling være forsiktig med byttene. Selv om Mojsov burde vært byttet i pausen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Mojsov er bra så lenge han ikke kortslutter, men du vet ikke ordet av det før han smeller ned en motspiller i feltet. Kunne fort hatt to gule allerede i dag med de albuene sine. Veldig klønete og småstygg duellspiller.

Giles


Spelaren

August 14, 2014, 19:57:32 PM #115 Last Edit: August 14, 2014, 19:59:35 PM by Spelaren
Nesten for Vindheim. Så ekstremt herlig raid, en studie i perfekte kroppsfinter der man bare skjærer gjennom.
Gå av.

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Kjell249

Blir vanskelig å stå i mot når vi bare klarer å holde ballen i 3 pasninger.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Lynch

Nå må vel Barmen  snart ut. Det på benken kan umulig være dårligere.

Spelaren

Piotr kommer til å få gult ved neste uthaling. No må han gi seg.
Gå av.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

roaldinho

Haha, er det mulig?!? Kan ærlig talt ikke legge oss tilbake sånn som det der. For en miss.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

Himmmmmel, sånne er det jo bare vi som bommer på.
Gå av.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

ostraume

Haha! Er Nordkvelle fortsatt på lønningslisten vår?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

blobby winters

Hvor er Haugen. Vi virkelig trenger en midtbane spiller som kan holde ballen i laget.

roaldinho

Quote from: Spelaren on August 14, 2014, 20:02:26 PM
Piotr kommer til å få gult ved neste uthaling. No må han gi seg.


Det er faktisk flaut. Det irriterer når det er det andre laget som gjør det, mens det blir flaut når eget lag gjør det.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

Gult på Lorentzen for den? Da skulle jo Mojsov vært utvist for lenge siden. Får bare prise oss lykkelig over det, Lorentzen får nok ikke flere kort. Mojsov derimot, om han hadde hatt.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

Gå av.

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."



Spelaren

Jada, takk igjen til Mojsov. Piotr redder jo aldri straffer så der var kampen tapt.
Gå av.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Nixon

Rød makt på Hansa

pidre

Saludar a los monos!

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Giles

Mojsov gjør så godt han kan. Spør Norling hvorfor han spiller, det er hans ansvar.

Gulløl

Quote from: Gulløl on August 14, 2014, 19:16:32 PM
Quote from: ostraume on August 14, 2014, 19:15:36 PM
Kan vi gi vekk Mojsov før han lager selvmål?


Selvmål, straffe eller rødt kort, noe blir det.


Jada den var lett å forutse :(
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

aleksanderhjelleseth

De må heller tape enn at det går til ekstraomganger. Mosjov er pling plong.

Romarius


roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

Quote from: Romarius on August 14, 2014, 20:15:03 PM
Herrefred, ut med Lorentzen?? Sykt


Lange baller mot Barmen som han skal stusse til Pedersen. Jada. Mye.
Gå av.

aleksanderhjelleseth


Kjell249

Veldig billig og i tillegg ikke så overraskende at det er Mojsov. Du vet hva du får med Mojsov. Mye duellstyrke som har hjulpet oss masse i boksen, men en veldig uryddig spillestil.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Kruxleiven

Lorentzen inn og ut i samme kamp. Har alltid sett på det som ydmykende og en erklæring av at du har gjort det skikkelig dårlig. Synes Norling kunne hatt mer is i magen med byttet. Litt tidlig.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Han ødela LSK-kampen og ødelegger np Oddkampen. På listen over uforståelige uttak har nå Mojdov passert spissen Barmen.

roaldinho

Frispark? Azar gjør jo en strålende ren takling. Innkast er riktig der.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

Karadas med takling etter boken. Pusedommer tenker naturligvis annerledes.
Gå av.

Go Up