• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kvartfinale cupen: Odd-Brann torsdag 14. august kl. 20.00

Started by Nixon, August 10, 2014, 12:06:36 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Hatleking

I så fall - kvifor skulle Mosjov bli føretrukke føre til dømes Hanstveit? Sistnemnde er jo faktisk ein venstreback og Mosjov ER ein stoppar.


Lasaron

Hvis meningen er å toppe laget skjønner jeg ikke at Mojsov og Barmen spiller.
Tren på langskudd

Nixon

Quote from: Lasaron on August 14, 2014, 11:48:22 AM
Hvis meningen er å toppe laget skjønner jeg ikke at Mojsov og Barmen spiller.


For Norling er det sannsynligvis et toppet lag så lenge Pedersen ikke skal starte.
Rød makt på Hansa

Tom C

Helt greit for meg å starte med Barmen, så lenge Pedersen får en omgang å bli varm i trøyen foran RBK kampen på. Ser ikke for meg at vi har noe sjangs å vinne cupen uansett, så synes vi skal ha fokus på serien. En evt cuptriump (most unlikely) får komme som en bonus. Det absolutt viktigste nå er å holde oss i øverste divisjon.
Aldri mer Obos....

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Romarius

Har en god følelse før dagens kamp. Odd er et lag det helt klart er mulig å slå, selv på bortebane. Moro med cup.
Bra vi ikke sparer spillere. Tror en evt seier i dag utelukkende vil bidra positivt for laget før den spennende kampen på søndag, og 2 kamper på en uke går fint.
Ville dog satt Azar på topp denne kampen, og heller kjørt inn søndagens midtstopperpar bak.



roaldinho

Quote from: vekkreist on August 14, 2014, 15:31:58 PM
Hvor vises kampen?


Kampen sendes direkte på TV 2 Sportskanalen og TV 2 Sumo fra klokken 20.00 torsdag.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Superjack

Odd + Cup + Fagermo = Stor mulighet for trist kveld.
Brannsupporter.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

roaldinho

Quote from: krøvel vellevold on August 14, 2014, 16:40:19 PM
Quote from: Superjack on August 14, 2014, 16:30:51 PM
Odd + Cup + Fagermo = Stor mulighet for trist kveld.

Jammen Kovacs spiller jo ikke!


Frode Johnsen gjør vel det, og han har vel ikke fått det helt til denne sesongen....Ennå....
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Ricky

Quote from: krøvel vellevold on August 14, 2014, 16:40:19 PM
Jammen Kovacs spiller jo ikke!


Men det gjør vel gjerne Gashi, Nordkvelle og Bentley...

Og hvis i tillegg Frode Johnsen spiller, så er det vel nesten bare et spørsmål om vi må frem med kulerammen eller ei.

Men bortsett fra dét, så har jeg en god følelse foran kveldens kamp!

roaldinho

Davy hadde tydeligvis rett med Mojsov på venstreback.

Laget: Piotr - Mojsov, Hanstveit, Azar, Vindheim - Skaanes, Badji, Haugen, Huseklepp - Barmen, Orlov

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

Rotete åpning så langt. Odd virker sterkere, naturlig nok. Barmen våken og snapper ballen etter at en Odder snubler, men en lite kompisaktig pasning mot Skaanes og så renner det ut i sanden. Burde utfordret der.
Gå av.

Spelaren

Gå av.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

osoerli

Slutt med tilbakespel til Piotr, han er heilt hjeeeeeeelpelaus
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Nixon

Noen kamper siden vi har hatt så lite spill det første kvartet. Det er jo nærmest ingenting!
Rød makt på Hansa

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Huff

Svært svak åpning. Omstendelig, planløst, statisk


roaldinho

Hva gjør Huseklepp der? Står og somler nede i forsvaret. Kunne fort mistet ballen rent der. Tulling.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Rød makt på Hansa

Spelaren

PEEERRRRRRRRRLEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!

Jaja, så var den kampen tapt. Finfin assist av Skaanes.
Gå av.

roaldinho

WOW! Huseklepp. Med venstre! Jøss!

Så ufortjent, er det hva som skal til? Når vi taper så er det ufortjent, vinner man er det ufortjent? Bare man vinner så.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.


Nixon

Rød makt på Hansa


vekkreist

Gode gamle Huseklepp der!!!!!!!!!!!!  Flott av Skaanes også! Deilig!!

Kruxleiven

Strålende av Skaanes og finfin prestasjon av Huseklepp. Synd det ikke kom i serien. Der er vel han fremdeles uten mål? "Månemannen" runger på Skagerrak.

Spelaren

Men bare så det er sagt, denne kampen er tapt så det suser. Odd fortsetter å produsere sjanser, og burde allerede ha utlignet. Det er kun et spørsmål om tid før vår totale fravær i forsvaret ender med baklengs.
Gå av.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

roaldinho

Quote from: Gulløl on August 14, 2014, 19:14:17 PM
Fremdeles ledige flybilletter ?


Klart! Er uansett bare å bestille 1-2 dager før også, om det skulle være utsolgt. Ta 1-2 fridager og besøke folk man kjenner der borte :)
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Huff

Vi er fremdeles direkte svake, og kommer til å tape dette med mindre vi hever oss kraftig.


Gulløl

Quote from: ostraume on August 14, 2014, 19:15:36 PM
Kan vi gi vekk Mojsov før han lager selvmål?


Selvmål, straffe eller rødt kort, noe blir det.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kjell249

Deilig mål!!

Vi sliter reelt på midtbanen, som vi stort sett gjør mot lag som har 3 på midten. Ingen fanger opp odds dype midtbanespiller. Her skulle Barmen og Orlov vekslet på å falle ned.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

roaldinho

Syntes Odd virker mer rotete nå enn tidligere i kampen.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."



Kruxleiven

Barmen og Lorentzen på topp. Burde bli ganske annerledes enn hva vi er vant med og 2 ganske ulike typer. Synes Orlov var svak. Var jo ikke involvert i noe. Synes ikke ellers vi er dårlig. Hva forventer folk mot nummer to på tabbeln på bortebane? Dominans fra oss?

Ricky

Denne 1-0-ledelsen skal holde hardt.. Vi spiller som et bunnlag i dag

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

roaldinho

Orlov ut, Lorentzen inn. Riktig bytte, for tidlig med Pedersen.

Håper ikke Orlov er lenge ute.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

ostraume

Dette lukter av strekk og et lengre opphold på Orlov. Ikke bra.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Spelaren

Hotell kan dere bare booke, de fleste har gratis avbestilling inntil kl 1800 kvelden før.
Gå av.

Go Up