• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lillestrøm - Brann 1. august 19:00

Started by Xminator, August 01, 2014, 08:20:25 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Huseklepp har imponert defensivt idag, tre taklinger som skaper overgang.
Gå av.

Klaus_Brann

Kan vi sende Orlov vekk nå?! Roter bort nok en gigovergang.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Orlov ødelegger igjen, Vindheim med halve banen ledig men pasning får han ikkje.
Gå av.


Belfort

Vindheim er utvilsomt framtidens mann men nå trenger han noen kampers hvile

Spelaren

Fofana kan godt ut med en liten skade.
Gå av.

TCAC

Quote from: Spelaren on August 01, 2014, 18:12:17 PM
Fofana kan godt ut med en liten skade.


Han la seg ned et titalls ganger med samme skade mot AaFK(?) også, uten å gå ut.

Klaus_Brann

Forbanna jævla linjedommer!
Han er IKKE IKKE IKKE i offside i den andre situasjonen!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

pidre

Saludar a los monos!

Spelaren

Offside på Mojsov, men det var vitterlig Karadas som brystet den ned. Var Mojsov fortsatt offside?
Gå av.

Brann_ruler86

Gå ta banen!

Kruxleiven

2 plusser til Hauginho allerede.  Utruli.  Fin takling da LSK hadde farlig angrep og nå frispark som ender i nettet. Merkelig at en venstreback går i offside i tude og utide.

Spelaren

Hadde håpet Lorentzen hadde baller nok til å prøve på egenhånd.
Gå av.

Klaus_Brann

Når vi for en gangs skyld klarer å sette ballen i mål er det selvfølgelig inkompetanse fra dommerstanden som skal hindre oss.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Straffe, naturligvis. Takk Badji. Idiot.
Gå av.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort

Da er det kjørt. Dette laget klarer jo aldri å komme tilbake etter å ha ligget under

Spelaren

Og vi retter en takk til NFFs utsendte for at det der ikkje var en utligning. Jækla klovn.
Gå av.


Kruxleiven

Piotr for en gangs skyld nær å ta ballen. Tullete straffe. Unødvendig. Huseklepp har jaggu værr usynlig i dag.

Giles

En vanvittig hodeløs takling av Badji. Han har bokstavlig talt null fotballforstålse.

Brann_ruler86

Herregud for noen dårlige hjørnespark...
Gå ta banen!

vekkreist

Og der får Mosjov gult.. rødt neste??

Giles


Spelaren

Gå av.

Belfort


Brannfan23

Bare å gjøre oss klar til 1.divisjon :(

Belfort


vekkreist

Da er den kampen definitivt over. God natt

Spelaren

Orlov, kan han ikkje bare knekke foten eller noe.
Gå av.

aleksanderhjelleseth


aso008


pidre

Saludar a los monos!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Gå av.

pidre

Saludar a los monos!

Brann_ruler86

Gå ta banen!

Klaus_Brann

Den kan bli livsviktig!
Huseklepps første mål!!!!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Giles

Treneren er for dårlig, spillerne er for dårlige. For dårlige for 1. divisjon.
Inn med Askar, Birkelund og Grønner.

roaldinho

Huseklepp!! Hahaha.

Var vel selvmål?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

pidre

Saludar a los monos!

Spelaren

Quote from: pidre on August 01, 2014, 18:34:08 PM
Hææææ, ikkje offside?


Ventet på at han skulle blåse frispark mot keeper.
Gå av.

roaldinho

Farlig av Piotr å bokse den der! Han kunne fint holde den.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

aleksanderhjelleseth

Alså, spiralen er vanskelig å bryte ut av, den går nedover og fører oss til 1div.. Eg har holdt meg positiv i hele år, men no er det slutt. Vi går desverre rett ned. Det er en skam, og ansvarlig for dette er rbh, en kommer ikke utenom det. Det er så utrolig dumt at sportsklubben er blitt kjørt så til de grader til helvette. At forumets mest negative (realistiske) Giles, skulle få rett, gjør meg trist. Men hei, kanskje det kan komme noe godt ut av all faenskapet.

Klaus_Brann

Quote from: roaldinho on August 01, 2014, 18:34:32 PM
Huseklepp!! Hahaha.

Var vel selvmål?


Den var vel kanskje såvidt borti, men hadde skrudd inn uansett.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

TCAC

Jeg skjønner overhodet ikke hvordan Norling ønsker vi skal spille for tiden. Er det bare dødballer vi skal satse på nå?

Spelaren

Gå av.

aleksanderhjelleseth

Quote from: TCAC on August 01, 2014, 18:37:23 PM
Jeg skjønner overhodet ikke hvordan Norling ønsker vi skal spille for tiden. Er det bare dødballer vi skal satse på nå?

Finspillet vi såg konturen av i begynnelsen av sesongen er kastet ut vinduet, no er det gampefotball som gjelder. Uten bevegelse i midtbane/spiss leddet. Eg lurer på om vi hadde ligget der vi ligger med Skars som trener, eg bare lurer.

Kruxleiven

Huseklepp oppført som målscorer på livescore.com Jeg vil si det er selvmål av Palmason.

Go Up