• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Viking - Brann 6. juli kl 1800

Started by Spelaren, July 02, 2014, 08:40:06 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Dette er uutholdelig. Kikker på klokken innimellom, veksler mellom å sjekke bt, ba, vg, db, twitter osv og prøver å få tiden til å gå. Det går så innisvartens seint, skulle tro sekundene var vedtatt å vare dobbelt så lenge når Brann leder kamper. Tikk... takk... ett sekund her og ett sekund der. Minuttviseren skifter siffer en gang i halvtimen og eg bare venter på de sedvanlige blemmene som sender oss hodestups ut i elendigheten.
GÃ¥ av.

roaldinho

Quote from: Gulløl on July 06, 2014, 18:13:08 PM
Askar vil ut.


Skarsfjord ville ventet til slutten med å ta han ut. Kan ikke bytte så tidlig;)
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Hatleking

Quote from: Henrik8 on July 06, 2014, 18:13:53 PM
Veldig lenge siden jeg har vært så nervøs under kamp...


Ja, på dette tidspunktet av kampane til no har eg mest vore oppgitt.

Henrik8

Liker ikke at Viking overtar så mye av banespillet. Men spillerne begynner kanskje å bli slitne.
Kjør over pakket 09`

TCAC

Mange som plutselig ble veldig slitne ... Gjør noen bytter nå, da.

Hatleking

BÃ¥de Huseklepp og Larsen burde kome inn no.

Henrik8

Quote from: Hatleking on July 06, 2014, 18:15:19 PM
Quote from: Henrik8 on July 06, 2014, 18:13:53 PM
Veldig lenge siden jeg har vært så nervøs under kamp...


Ja, på dette tidspunktet av kampane til no har eg mest vore oppgitt.


Du sier noe, vi har ikke hatt så god anledning til å være nervøs. Men det her må være mange år siden.
Kjør over pakket 09`

Spelaren

Barmen OG Orlov i samme duell, som de vinner. Ingen til å ta løp. Meh.
GÃ¥ av.

roaldinho

Er jo sånn at hvis man går på do og henter noe drikke etterpå så kan det være utligning når han er tilbake i sofaen.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Hatleking

Viking har tatt skikkeleg over no. Inn med byter!!

Kruxleiven

Ser på skjermen til høyre (Brann til venstre) at Tomasz går ut etter 70 minutter. Kan ikke ha vært allverdens for Stabæk da? Synd de taper i dag. Hadde trengt AaFK bak oss på tabellen.

TCAC

Merkelig at vi ikke gjør noen bytter.

Spelaren

GÃ¥ av.

aleksanderhjelleseth

Den viktigste er uansett 3poeng idag. Flere.av lagene over oss kommer til å kollapse utover høsten. Positive opplevelser vill kunne snu hele dritten!

Spelaren

Tiden går fortsatt ulidelig tregt.
GÃ¥ av.

roaldinho

Quote from: TCAC on July 06, 2014, 18:23:51 PM
Merkelig at vi ikke gjør noen bytter.


Minner meg om tiden med Skarsfjord.

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Hatleking

Viking har gjort alle tre og me har ikkje gjort nokon. Me har passert 80 minutt - det er ikkje slik at ein berre skal byte når ein ligg under.

roaldinho

Quote from: Hatleking on July 06, 2014, 18:26:44 PM
Viking har gjort alle tre og me har ikkje gjort nokon. Me har passert 80 minutt - det er ikkje slik at ein berre skal byte når ein ligg under.


Riktig. Spillerne blir slitne uansett om man leder eller ligger under.

Veldig rart, syntes jeg. Norling har da vært ganske aktiv med bytter tidligere.

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

Hehe, så en kjenning blandt Brannfansen, holder seg for ansiktet og ber en stille bønn :) .
GÃ¥ av.

Markmus

Der gjorde vi NESTEN et bytte, men var bare et lurebytte :)
Ka du ve?

aleksanderhjelleseth

Men Badji blir ikke sliten, noen som kan skrive noen ord om hva han gjør annerledes idag kontra tidligere i sesongen? Han er jo i utgangspunktet en klassespiller som vi har ventet på!

Kruxleiven

Erik Andre! Nå blir det målsus!

Hatleking

Hadde Badji scora der hadde han fått 11 på børsen.

krakra

Quote from: aleksanderhjelleseth on July 06, 2014, 18:33:02 PM
Men Badji blir ikke sliten, noen som kan skrive noen ord om hva han gjør annerledes idag kontra tidligere i sesongen? Han er jo i utgangspunktet en klassespiller som vi har ventet på!
Han spiller med selvtillitt.

aleksanderhjelleseth

Kor kom den ifra?  :) var vell ingen som trengte ferie mer enn han.

Spelaren

Eg begynner så smått å få troen på at dette kan gå veien. Poeng er innen rekkevidde.
GÃ¥ av.

gunnar

"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

TCAC

Faen så deilig. Lenge siden jeg har følt på så mye Brann-optimisme.

Spelaren

GÃ¥ av.

Markmus

VM kan dra dit pepper'n gror, for dette er gøyere :)
Ka du ve?

Baunebob

FY så digg. Tre overbevisende poeng.

fineste drakten er 1995

Brann er en gave til Verden! Gratulerer til alle!

Spelaren

Haha, Norling: "Kolla kroppen, oj oj oj" om Badji.
GÃ¥ av.

roaldinho

Gratulerer med dagen, folkens

Vi vant på en rød dag!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krakra


Kruxleiven

Godt med seier not Batti, Nevi, Bødi, Yanni, Veti og de andre siddisene. Er dette vendepunktet? Tror det skal mer til, men det er selvsagt godt med 3 poeng. Det som var mest gledelig i dag var forsvarsspillet. Ikke til å kjenne igjen. Jeg har ikke sett alle Vikings kamper i år, men jeg tror dette må være årsverste for dem. De så ikke godt nok forbetedt ut. For vår del har vi alle muligheter til å komme ned på jorden i neste kamp.

Nixon

Herlig!!! Sesongens vendepunkt!!!
Rød makt på Hansa

aleksanderhjelleseth

Det er Strømsgodset hjemme neste kamp? Da bør vi gi vekk alle billettene for å prøve å fylle stadion. Ta det økonomiske tapet med et smil å lage et helvettes liv i 90min. Sesongen starter nå!

Spelaren

Jonevret synes det er greit å ta post-matchintervju uten å irritere seg over dommeravgjørelser.
GÃ¥ av.

roaldinho

Herlig seier! Første seier på rød kalenderdag siden mai 2012. Og nok en borteseier på vestlandet.

HÃ¥per dette er vendepunktet, og Badji er som ny.

Spilte forøvrig resultat 2-0 til Brann på Unibet til 38 i odds, satte 200 kroner. Hadde magefølelsen.

Spilte også 200 kroner på Brann handicap -1 til 13 i odds sammen med seier til RBK (1,50).

Ingenting som en vinn-vinn situasjon :D
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Jose Arrogantio

Quote from: Spelaren on July 06, 2014, 18:24:38 PM


De svake innleggene kom av god jobbing defensivt fra oss som forstyrret dem. Vi fikk ingenting gratis i dag. Dette var resultatet av DÃ?NNHARD jobbing :)

StuckedPaaOstlandet

July 06, 2014, 19:11:14 PM #141 Last Edit: July 06, 2014, 19:13:24 PM by StuckedPaaOstlandet
Kjipt om Haugesund klarer å fullføre sin snuoperasjon nå!


edit: Tar 2-3 scoringen på min kappe

Belfort

Quote from: StuckedPaaOstlandet on July 06, 2014, 19:11:14 PM
Kjipt om Haugesund klarer å fullføre sin snuoperasjon nå!


edit: Tar 2-3 scoringen på min kappe


Ganske syk sesong når vi må holde med RBK

Nixon

Quote from: Belfort on July 06, 2014, 19:16:11 PM
Quote from: StuckedPaaOstlandet on July 06, 2014, 19:11:14 PM
Kjipt om Haugesund klarer å fullføre sin snuoperasjon nå!


edit: Tar 2-3 scoringen på min kappe


Ganske syk sesong når vi må holde med RBK


Det er alt for lenge igjen av sesongen til det!
Rød makt på Hansa

huleste

Quote from: Spelaren on July 06, 2014, 18:42:07 PM
Haha, Norling: "Kolla kroppen, oj oj oj" om Badji.


Haha! Fikk det med meg. Han er en herlig fyr! Syns Norlig virket mer engasjert under kampen i dag, enn hva han har vært før. Gøy å se på han.


Corran

Deilig kamp og deilig seier Best av alt så dreit ingen seg ut i forsvar og VIking hadde ikke en målsjanse foruten et frispark og et langskudd.
Syntes klokken gikk meget tregt på slutten men overaskende lite neglebiting Følte de hadde kontrollen selv om Viking hadde ballen mye
Fantastisk lagmoral, jobber og sliter hele gjengen All ære til dem alle

Piotr: Plukket bra i feltet i førsteomgang Ikke satt på prøve En del svake utspark
Vindheim: Lykkes ikke med alt men prøver og jobber på Rotet litt men positiv
Grønner: Sjef i forsvar Et litt unødvendig kort men en kanon kamp
Hanstveit: Begynner å bli god midtstopper og gjør det enkelt under press Mulig litt heldig som ikke fikk straffe mot
Demir: Fokuserte mest på det defensive og holdt litt igjen men god
Skaanes: Branns minst gode, men jobber og står på Er alltid med hjem og stresser motstander
Haugen: Kjempe kamp selv om han begynte med en grov miss. Jobbet og sto på og utfyller Badji godt
Badji:   Kanon kamp Banens beste Han og Haugen passer godt sammen nÃ¥r han spiller som i dag
Askar:  God
Barmen: Jobber på men litt treg Men mange store pluss
Orlov: Jobber som en gud Scorer og vinner dueller

Og som nevnt over så var Norling sin kommentar om kroppen til Badji konge
Fortsetter Badji og resten av laget slik som dette kan det bli meget gøy utover høsten
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Huff

Er i utlendighet og fikk ikke se kampen, uansett herlig å komme hj på hotellet til nyheten om triumfen i Stavanger. Vil forøvrig anerkjenne vigings reaksjon på denne lasergreien mot grønner:
http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Viking-vil-anmelde-laserpenn-brukere-446115_1.snd#.U7pdb-0ayc0

Spelaren

GÃ¥ av.

Go Up