• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Molde-Brann 9.juni Kl 18:00

Started by anders_flanderz, June 04, 2014, 15:21:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dr_cyanid

Quote from: Brannfan23 on June 09, 2014, 19:02:40 PM
Quote from: Torvanger on June 09, 2014, 19:00:21 PM
Man kan vel slå fast at Norling ikke imponerer. Han taper i matcher der man forventer tap og han taper også matcher der man har håp om seier. Sykt skuffende.


Stusser litt på nivået i allsvenskan. Han vant seriegullet med Malmø men er de noe bedre enn topplagene i Norge? Hvis de hadde spilt i tippeligaen så skal man ikke se bort ifra at de og hadde vært i bunnstriden.

Du mener Brann har like bra spillerstall som MFF? Vittig du.

krakra

Quote from: Nixon on June 09, 2014, 19:43:09 PM
Jeg fikk ikke sett kampen. Men det må da være mye mer å ta tak i etter denne kampen enn pirk om Grønner vs. Hanstveit?
Joda, men nå mener jeg ikke at det er pirk. Det har vært en problem i forsvaret hele veien at de er for dårlige til å støtte hverandre. Det er ikke normalt at personlige feil blir sjebnesvangre nesten hver eneste gang. Jeg syns Mojsov er flink til å jobbe for medspillerne sine også. Grønner har vokst og jobber som en helt. Ellers er det for få som tar ansvar og for mange som spiller "for seg selv" både blant de øvrige stopperne og backene.

kabelmann

Jeg har fortsatt tro på prosjekt Norling, men ikke på spillerstallen. Den holder ikke eliteserienivå.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Klaus_Brann

Ja. Som f.eks. at Piotr ikke bør stå neste kamp. Det bør være første punkt på Norlings liste etter denne kampen.
Deretter bør han sette inn Lorentzen på topp i stedet for Huse og Larsen inn på kant i stedet for Skaanes, samt Badji inn for Hassan.
Når det er sagt kommer vi nok til å få et helt annet kampbilde hjemme mot Odd.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

blobby winters

Mye snakk om Grønner. Ja, han gjør noe dumme ting av og til. Men, det ordner seg med litt mer erfaring. Jeg synes han er en av de få unge talenter vi har på laget som faktisk har mulighet til å oppnå en god TL standard og bli en nøkkel spiller for oss i fremtiden. Han står frem i dag og tar ansvar og gjør mye bra i dag i motsetning til mange andre.

Jeg er mer bekymret for andre så kalte unge talenter enn Grønner:-
Haugen har mye TL erfaring nå og selv om han er viktig i dagens Brann lag er ikke han den midtbane kongen vi trenger for å være et topplag.
Det er en stund siden Barmen debuterte i TL og han har heller ikke visst at han er en midtbane generell for et topplag i TL
Skaanes fortsatt uerfaren men jeg er usikker basert på det jeg har sett så langt.
Larsen overbeviser ikke og er ikke noe ung talent nå lenger.

Grønner gjør mye som holder topp TL nivå synes jeg og de feilene han gjør har nesten alle topp spillere også gjort

dragn

Haugen blir bedre men et kollektivt press, han klarer ikke å dominere sånn som laget opptrer. Men i et par situasjoner der han kan gå inn i press, vrir han seg unna. Han er en som ikke blør for drakta

Torvanger

Quote from: dr_cyanid on June 09, 2014, 19:43:27 PM
Quote from: Brannfan23 on June 09, 2014, 19:02:40 PM
Quote from: Torvanger on June 09, 2014, 19:00:21 PM
Man kan vel slå fast at Norling ikke imponerer. Han taper i matcher der man forventer tap og han taper også matcher der man har håp om seier. Sykt skuffende.


Stusser litt på nivået i allsvenskan. Han vant seriegullet med Malmø men er de noe bedre enn topplagene i Norge? Hvis de hadde spilt i tippeligaen så skal man ikke se bort ifra at de og hadde vært i bunnstriden.

Du mener Brann har like bra spillerstall som MFF? Vittig du.


Er Molde Barca, eller rettere sagt er noe norsk lag så astronomisk mye bedre enn de øvrige. Det er kun Brann som har fått en kollektiv sperre. Brann kunne slått Molde idag, mange lag som leder 2-1 før omgangen er slutt klarer å utnytte fortrinnet.

Markmus

Quote from: Nixon on June 09, 2014, 19:43:09 PM
Jeg fikk ikke sett kampen. Men det må da være mye mer å ta tak i etter denne kampen enn pirk om Grønner vs. Hanstveit?


Det er vel ikke denne kampen man skal ta som utgangspunkt for å finne områder vi må forbedre oss på. Selv med et stødig forsvar og et angre som putter målene de skal, så hadde  Moldes (bedre) forsvar og (bedre) angrep likevel slått oss.

De får heller bruker det positive for alt det er verdt: vi snudde 1-0 til ledelse mot en suveren serieleder på bortebane.
Ka du ve?

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on June 09, 2014, 19:55:19 PM
Ja. Som f.eks. at Piotr ikke bør stå neste kamp. Det bør være første punkt på Norlings liste etter denne kampen.
Deretter bør han sette inn Lorentzen på topp i stedet for Huse og Larsen inn på kant i stedet for Skaanes, samt Badji inn for Hassan.
Når det er sagt kommer vi nok til å få et helt annet kampbilde hjemme mot Odd.


Samt Birkir vekk fra den venstrebacken.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Quote from: roaldinho on June 09, 2014, 23:22:45 PM
Quote from: Klaus_Brann on June 09, 2014, 19:55:19 PM
Ja. Som f.eks. at Piotr ikke bør stå neste kamp. Det bør være første punkt på Norlings liste etter denne kampen.
Deretter bør han sette inn Lorentzen på topp i stedet for Huse og Larsen inn på kant i stedet for Skaanes, samt Badji inn for Hassan.
Når det er sagt kommer vi nok til å få et helt annet kampbilde hjemme mot Odd.


Samt Birkir vekk fra den venstrebacken.


Hvem skal inn der da?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Fakiri eller Hanstveit. Nyttesløse der de er i dag uansett

Klaus_Brann

Hanstveit må jo spille midstopper når alle de andre er ute.
Fakiri kan selvsagt spille venstreback, og jeg ønsket meg forsåvidt Badji inn på midten, men det lukter ikke offensiv kraft med Hassan på backen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on June 09, 2014, 23:46:54 PM
Quote from: roaldinho on June 09, 2014, 23:22:45 PM
Quote from: Klaus_Brann on June 09, 2014, 19:55:19 PM
Ja. Som f.eks. at Piotr ikke bør stå neste kamp. Det bør være første punkt på Norlings liste etter denne kampen.
Deretter bør han sette inn Lorentzen på topp i stedet for Huse og Larsen inn på kant i stedet for Skaanes, samt Badji inn for Hassan.
Når det er sagt kommer vi nok til å få et helt annet kampbilde hjemme mot Odd.


Samt Birkir vekk fra den venstrebacken.


Hvem skal inn der da?


Hanstveit eller Fakiri. Badji eventuelt som midtstopper. Men finnes det ikke en unggutt som kan hoppe inn på venstrebacken?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on June 10, 2014, 00:16:09 AM
Hanstveit må jo spille midstopper når alle de andre er ute.
Fakiri kan selvsagt spille venstreback, og jeg ønsket meg forsåvidt Badji inn på midten, men det lukter ikke offensiv kraft med Hassan på backen.


Sant at det ikke lukter offensiv kraft med Hassan på backen, men defensivt lukter det bedre enn Birkir.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Quote from: roaldinho on June 10, 2014, 09:27:01 AM
Quote from: Klaus_Brann on June 09, 2014, 23:46:54 PM
Quote from: roaldinho on June 09, 2014, 23:22:45 PM
Quote from: Klaus_Brann on June 09, 2014, 19:55:19 PM
Ja. Som f.eks. at Piotr ikke bør stå neste kamp. Det bør være første punkt på Norlings liste etter denne kampen.
Deretter bør han sette inn Lorentzen på topp i stedet for Huse og Larsen inn på kant i stedet for Skaanes, samt Badji inn for Hassan.
Når det er sagt kommer vi nok til å få et helt annet kampbilde hjemme mot Odd.


Samt Birkir vekk fra den venstrebacken.


Hvem skal inn der da?


Hanstveit eller Fakiri. Badji eventuelt som midtstopper. Men finnes det ikke en unggutt som kan hoppe inn på venstrebacken?


Det er kun Fakiri som er et alternativ for Badji skal ikke spille midtstopper. Der har vi mer enn nok prøving og feiling fra før av om ikke enda en løs kanon skal inn der.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: roaldinho on June 10, 2014, 11:46:28 AM
Quote from: Klaus_Brann on June 10, 2014, 00:16:09 AM
Hanstveit må jo spille midstopper når alle de andre er ute.
Fakiri kan selvsagt spille venstreback, og jeg ønsket meg forsåvidt Badji inn på midten, men det lukter ikke offensiv kraft med Hassan på backen.


Sant at det ikke lukter offensiv kraft med Hassan på backen, men defensivt lukter det bedre enn Birkir.


Både og. Birkir vinner mye begge veier på farten sin.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up