• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Molde-Brann 9.juni Kl 18:00

Started by anders_flanderz, June 04, 2014, 15:21:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Grønner må være forsiktig nå. Nesten straffe.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dr_cyanid

Huseklepp byttet soleklart. Skaanes bør være neste

Belfort

Typisk Grønner det der, blir for heit i toppen

Spelaren

Grønner kunne likesågodt ha forårsaket straffe imot der. Balanserer på en knivsegg.
GÃ¥ av.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

pidre

Haugen ut? Rart viller langt heller tatt it fakiri..men ok, kanskje haugen Badji er feil i lag..
Saludar a los monos!

Erlend

Jeg melder Badji som matchvinner!

ostraume

Ooof. Hva finner Badji på i dag, montro.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Quote from: pidre on June 09, 2014, 18:09:57 PM
Haugen ut? Rart viller langt heller tatt it fakiri..
Eller Orlov og kjørt fem på midten..

Gulløl

Quote from: pidre on June 09, 2014, 18:09:57 PM
Haugen ut? Rart viller langt heller tatt it fakiri..men ok, kanskje haugen Badji er feil i lag..


Haugen ut har vel sannsynligvis med det låret han sliter litt med.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Belfort

Nå er vi presset som bare faen, vi må ikke bli alt for baktunge

Zolkan

Vindheim har vært under pari idag. Veldig lett i duellene

Zolkan

Rutinert Grønner. RUTINERT!!!

Gud


Erlend

Grønner gir vekk en soleklar straffe. Da er det over.

pidre

Måtte komme den der, forhåndsmeldt før kampen..
Saludar a los monos!

Spelaren

Flott Grønner. Takk til deg.
GÃ¥ av.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Belfort

Selvfølgelig Grønner. Når skal han lære seg rett tenningsnivået. Spørs om han har noe på dette nivået å gjøre med dette evigvarende problemet

Kjell249

Sykt hvor dårlig forsvar vi har...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Spelaren

Grønner er for het og for dum.
GÃ¥ av.

roaldinho

Hat-trick! Lurer på hvor mange spillere som har scoret hat-trick mot Brann siste 4-5 årene.

Helvetes Grønner!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

ostraume

Og vi er på direkte nedrykk.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Belfort

Quote from: Spelaren on June 09, 2014, 18:16:42 PM
Grønner er for het og for dum.


Det verste er jo at han aldri lærer heller

Spelaren

For en herlig corner. Skutt rett over banen og ned i adeccoen.
GÃ¥ av.

Kjell249

Nå skal vi presse litt på slutten slik at vi kan si oss fornøyd med et hederlig tap mot selveste Molde.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

bernu

Grønner er ikke i nærheten av å holde nivået Brann trenger.
Bytt han og Gjesdal og test ut det.
Brun Hansen har jo fucket opp økonomien, så vi kan ikke handle nytt.
HANSA - Z

krakra

Quote from: Belfort on June 09, 2014, 18:15:56 PM
Selvfølgelig Grønner. Når skal han lære seg rett tenningsnivået. Spørs om han har noe på dette nivået å gjøre med dette evigvarende problemet
Evigvarende problem hos en 20 år gammel stopper?

Brann_ruler

Herregud for en gjeng idioter vi har i forsvar. Mangler de intelligens eller er stopperne våre bare pisse dårlig. Lurer på hva rekorden for antall straffer i mot er, kan vi vinne noe i år???

Spelaren

Og ingen på første stolpe. Sånt er jo rakettforskning.
GÃ¥ av.

Ricky

Er jo heller ikke så lett å unngå straffer imot når 40% av kampene spilles i og rundt Branns 16-meter.

Belfort

Quote from: krakra on June 09, 2014, 18:18:46 PM
Quote from: Belfort on June 09, 2014, 18:15:56 PM
Selvfølgelig Grønner. Når skal han lære seg rett tenningsnivået. Spørs om han har noe på dette nivået å gjøre med dette evigvarende problemet
Evigvarende problem hos en 20 år gammel stopper?


Du har vel sett det selv med egne øyne de siste årene

Brannfan23

For å ta en liten positiv ting fra kampen: Badji har faktisk ikke vært så gale.

Spelaren

For å ta enda en negativ ting. Sævarsson får ballen på midten, kan fortsette angrepet - men spiller tilbake til Piotr, vinnerresepten vår.
GÃ¥ av.

StuckedPaaOstlandet

Er ikke Grønner jeg er mest bekymret for i forsvar, han er trossalt ung og vil gjøre flere feil før han forhåpentligvis en dag kommer opp på nivå til f.eks stopperne Molde har i troppen. Største problemet til laget er alle skadene, og at de etablerte ikke leverer (Askar har levert i dag). Molde har et latterlig bra lag, er ikke mange på vårt lag som hadde gått inn på benken deres.

dr_cyanid

Grønner ikke lært noe siden sist han var i Molde og fikk rødt. Altfor kokende i stilen. Bærer rett mot første div. dette. Sånn går det når de unge som ikke er gode nok må dra lasset.

pidre

Saludar a los monos!

Spelaren

Det har ingenting å si kem vi hiver innpå. Dette laget blir pensum på idrettspsykologi-linjen, en stakkarslig skremt gjeng som faller så snart noen ser olmt på dem.
GÃ¥ av.

krakra

Quote from: Belfort on June 09, 2014, 18:20:15 PM
Quote from: krakra on June 09, 2014, 18:18:46 PM
Quote from: Belfort on June 09, 2014, 18:15:56 PM
Selvfølgelig Grønner. Når skal han lære seg rett tenningsnivået. Spørs om han har noe på dette nivået å gjøre med dette evigvarende problemet
Evigvarende problem hos en 20 år gammel stopper?

Du har vel sett det selv med egne øyne de siste årene
Jeg har sett at det er noe han må legge av seg ja, men å snakke om evigvarende problem for en spiller helt i starten i karrieren blir noe voldsomt.

Problemet til Grønner og alle andre stopperne er at vi mangler en klar ener der bak. Grønner er bra nok, men det sier seg selv at det blir trøbbel når han skal være bautaen der bak i tospann med en lite tilstedeværende Hanstveit. Det blir et voldsomt ansvar på en 20-årings skuldre.

Det er forøvrig ingen andre enn Demidov i stallen som har kapasitet til å ta den børen på sine skuldre. Det er avgjørende at vi får kvittet oss med bestemor og ryddet plass til en skikkelig stopper i sommer.

Belfort


roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."


pidre

Jepp dett var dett. Bedre enn forventa!
Saludar a los monos!

Spelaren

GÃ¥ av.

dr_cyanid

Når i tillegg Lecijewski ser ut som han er kjøpt og betalt av en polsk kampfiksingsliga må det jo gå slik. Mannen dessverre for dårlig. Synd han har fått ny kontrakt.

Belfort

Klarer ikke å se for meg at vi er i stand til å vinne en eneste jævla kamp. Vi må nå bare erkjenne at det blir 1 divisjon neste år

blobby winters

Dumt av Grønner men det er de rutinerte som svikter oss mest!!!

Brann_ruler

To keepertabber, straffe i mot og generelt pissedårlig spill. Mer eller mindre sesongen oppsummert. Våre såkalte etablerte er skandale dårlig eller skadet. Huseklepp, askar, Badji, pjotr, sæv, demidov, kjeksen har alle vært forferdelig. Dette er trist. De fortjener ikke spille i rødt.

Go Up