• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Vålerengen, Søndag 25 kl 19:00

Started by Joggi Bogga, May 20, 2014, 19:53:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Limstift

Alle må gå!

Spelaren

Så forbasket typisk åpning på andre omgang. Pissnervøse, famlete forsvarere med elendige klareringer. Og bare for å illustrere så elendig det står til; Hanstveit legger til rette for en kontring som burde ha gitt 1-3.
Gå av.

Limstift

Alle må gå!

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Quote from: Sindre32 on May 25, 2014, 18:57:03 PM
Quote from: Spelaren on May 25, 2014, 17:47:09 PM


Jeg bare lurer, er dette noe vi skal synes er greit? Er det et slikt forum vi vil ha? Hvis det er det, melder jeg meg gjerne ut i dag - uten at det er trist verken for meg eller noen andre.

Spelaren

Quote from: Limstift on May 25, 2014, 18:58:12 PM
Ka è det Askar holder på med???????????



Orlov fjoller det vel så masse til der med involveringen hans der.
Gå av.

Limstift

Larsen både roper og signaliserer at han vil ha ballen, og presterer den dårligste lompen på stadion.

Alle må gå!

Giles

Dessverre enkel markeringssvikt av Grønner. Håpløs klarering i forkant. Deretter nesten 3 bakover.
Muligheter framover også så får vi se til slutt.

Sindre32

Quote from: krakra on May 25, 2014, 18:58:35 PM
Quote from: Sindre32 on May 25, 2014, 18:57:03 PM
Quote from: Spelaren on May 25, 2014, 17:47:09 PM


Jeg bare lurer, er dette noe vi skal synes er greit? Er det et slikt forum vi vil ha? Hvis det er det, melder jeg meg gjerne ut i dag - uten at det er trist verken for meg eller noen andre.


Det er 48 meter unna poenget.

vekkreist

Er så trist å se at den ene spilleren er dårligere enn den andre. ... er det mulig .. er jævlig lei meg nå. Mildt sagt.

Brann_ruler

Kan ikke rbh til helvete søke dette hjelpeløse laget ned i Adecco. Hele jævla laget stinker. Det er ikke de hjelpeløses hjelper. De er faen ta meg patetisk foran begge mål. Men "heldigvis" har vi rbh til å ordne opp...

Spelaren

Rytmen er for svak, og i avgjørende øyeblikk er det nerver og svikt. Askar med ny lompe.
Gå av.

vekkreist

Askar..  der må du klinke til..ikke prøve å plassere ballen med innsiden. Burde ha vært mål

krakra

Få inn Lorentzen. Vi skaper jo sjanser på løpende bånd!

OmOssSjølOgHansaøl

Om ikke annet skaper vi flere sjanser nå. Men vi trenger å sette noen av dem.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Fakiri pusler for mye med ballen.
Og jada, ny heading over mål.
Gå av.

dudo

Lorentzen inn for Askar, Huse ned på kanten. Plz.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

GKH

Den skal du klare å få på mål, Orlov!

Limstift

Herre min hatt så mange muligheter vi har no.


Inn med Lorentzen.

Alle må gå!

Spelaren

Haugen - rett på keeper med hodet. God tid, men dårlig avslutningsteknikk. VIF trenger én sånn sjanse til å score, me trenger fem.
Gå av.

Brann_ruler

Hjelper ikke med sjanser når vi ikke har noen som kan putte. Er ikke tilfeldig, bare råtten "spillerlogistikk".


Spelaren

Her ser alle at Huseklepp er på veg til linjen for å legge innlegg, men initiativene er for få. Ingen på bakre stolpe.
Gå av.

Brannfan23

Har en dårlig følelse for årets sesong. 2003 flashback her..... Vi var heldig den gangen,  men flaksen varer ikke mer enn 1 gang.

Spelaren

Hanstveit er skrekkelig svak i andre omgang, altfor masse balltap.
Gå av.

Belfort

Berre på vei inn og da vet vi hva som skjer

OmOssSjølOgHansaøl

Barmen inn for Fakiri, noe jeg tror er bra.
VIF setter innpå Berre, noe som gir meg en dårlig følelse.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Belfort


GKH

Helvetes sjansesløseri! Dette ender nok med tap, dessverre.

Spelaren

Det. Vil. Seg. Ikkje. Orlovs avslutninger er på bunnivå i dag.
Gå av.

OmOssSjølOgHansaøl

På tide å få Lorentzen inn for Orlov. Svensken har ikke dagen.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Brann_ruler

Vi har Norges dårligste avsluttere. Og bakover florerer det med grove feil. Noen som hører nedrykk ljome blant de 7 fjell?

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

osoerli

kunne tenkt meg ein litt meir teknisk spiss enn Orlov
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Belfort


Limstift

1  -   3.


Det her e bare helt på trynet. Fy faen kor elendig vi e.

Alle må gå!

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Belfort

Det beste er at klubben nå begynner å planlegge tilværelsen i 1 div. Derfra må man ligge en plan for hvordan klubben skal bygges opp

Kruxleiven

Hva står det i fotbllens ABC om hvordan man skal forsvare seg der? Trekke inn i midten slik Vindheim gjør eller stenge pasningsvalget mot Lindkvist. Hadde det ikke gått at Vindheim dekker Lindkvist en annen går frem og støter.

dudo

Quote from: dudo on May 25, 2014, 19:05:16 PM
Lorentzen inn for Askar, Huse ned på kanten. Plz.


Litt sent, men takk.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Brannfan23

Quote from: Belfort on May 25, 2014, 19:21:02 PM
Det beste er at klubben nå begynner å planlegge tilværelsen i 1 div. Derfra må man ligge en plan for hvordan klubben skal bygges opp


Hva var det jeg sa for en stund siden? Alle kritiserte meg, men nå har realiteten kommet frem for folk flest. Hvis du skal bygge noe nytt, så må det gamle ødelegges.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Giles

Haugen bra, nesten så jeg må spise i meg mine kritiske bemerkninger. Larsen også så lenge han slipper å tenke defensivt.

Spelaren

Gå av.

Brann_ruler

Takk for nå. Dette orker jeg ikke. Vi har så dårlige forsvarere at de er ufattelig. Vi har så svake avsluttere at det er bortimot mistenkelig. Hjelper ikke å putte grønner når du aldri markerer i egen boks.... Når vi ser de siste sesongenes kjøp så hjelper det ikke om alle rinkinger i hele Bergen åpner lommeboken. Så lenge rbh er involvert vil brann aldri treffe.

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!


krakra

JADA! HVORFOR STARTER IKKE DEN GUTTEN?!?!

Spelaren

HELT fortjent for svarte #%(YT"#%. Me esser ørten sjanser og selv her er det sløsing før den går inn.
Gå av.

osoerli

Lorenzen må starte kvar kamp. Aldri om Orlov eller Huse hadde putta der.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Go Up