• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Vålerengen, Søndag 25 kl 19:00

Started by Joggi Bogga, May 20, 2014, 19:53:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Joggi Bogga

Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

krakra

Skaanes bør vel få en pause snart? Virket sliten i dag. Ellers er jeg enig i at Lorentzen bør starte nå.


Kruxleiven

Skaanes kan trygt hvile. Ellers enig med laget. Usikker på El Fakiri. Synes han begynner svakt i "saftbygda" men at han spiller seg bra opp når han må være med å angripe på slutten. Badji blir da en gang klar? Selv om jeg synes han bør overbevise på Brann 2.

Nixon

Rød makt på Hansa

Joggi Bogga

Quote from: krakra on May 20, 2014, 19:56:08 PM
Skaanes bør vel få en pause snart? Virket sliten i dag. Ellers er jeg enig i at Lorentzen bør starte nå.


Enig i at han så litt kjørt ut, men det er 5 dager til neste kamp og tross alt hjemme. En ung kropp bør hente seg inn raskt. Deretter kun 3 seriekamper på 40 dager.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Nixon

Men Skaanes var ikke spesielt god i forrige kamp heller. Så en pause er kanskje på sin plass uavhengig om han er sliten eller ikke.
Rød makt på Hansa

Joggi Bogga

Hvis vi skal starte med spillere som har vært "spesielt god" i de siste to kampene, blir det tynt i rekkene på søndag.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!



Corran

Alternativene til Skaanes er hvem?
Dt mangler jo alt en kant siden hverken Askar eller Larsen spiller så godt for tiden.
Derfor også enig med Huse på kant.
Synes også Huse fortjener litt ros da han faktisk jobber mye og faktisk vinner noen defensive dueller. Jobber mye bedre hjemover en Askar
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Torvanger

Herfra og ut har jeg ingen formening om hvordan det kommer til å gå i Branns enkeltkamper, for jeg har ikke sett makan til ustabilitet på mange år. Det er stoltheten til klubben, spillerne, trenere og supportere som står på spill nå, som supportere kan vi ikke gjøre annet enn å håpe på at laget kommer på rett spor.

Belfort

En ting er sikkert, bør bli tett opp til fullt hus på denne kampen. Nå har vi 9-10 hordalendinger fra start

pidre

Quote from: aleksanderhjelleseth on May 20, 2014, 22:29:03 PM


Bra forslag, faktisk...

Skjønningen opptrådte med ro i kampen mot Sogndal, riktignok etter at stormløpet mot Brann-mallet hadde avtatt. Likevel, kan være ein god ide å prøve han på stopparplass.

Huseklepp ut på kanten, og inn med Lorentzen - den er grei. Ut med Askar som har mista heilt gnisten.

Ville valgt Demir framfor Hassan, og Skaanes framfor Larsen.
 
Saludar a los monos!

nero

Quote from: Belfort on May 21, 2014, 09:15:28 AM
En ting er sikkert, bør bli tett opp til fullt hus på denne kampen. Nå har vi 9-10 hordalendinger fra start

Ja, og nÃ¥ kommer nok endelig publikum strømmende! "For no e det isje bare en haug med utlenningar".  ;D

Kanskje vi når det budsjetterte publikumstallet likevel? ;D
Lions led by donkeys.

pidre

Quote from: Belfort on May 21, 2014, 09:15:28 AM
En ting er sikkert, bør bli tett opp til fullt hus på denne kampen. Nå har vi 9-10 hordalendinger fra start


Er det framleis ledige billetter?
Saludar a los monos!

pidre

Quote from: Torvanger on May 21, 2014, 08:34:39 AM
Herfra og ut har jeg ingen formening om hvordan det kommer til å gå i Branns enkeltkamper, for jeg har ikke sett makan til ustabilitet på mange år.


Tja, vi har jo tapt 60 % av kampane våre, er jo ganske stabilt det.
Saludar a los monos!

Spelaren

Dette blir festlig. En målkåt islending mot oss.
GÃ¥ av.

nero

Quote from: pidre on May 21, 2014, 09:38:33 AM
Quote from: Belfort on May 21, 2014, 09:15:28 AM
En ting er sikkert, bør bli tett opp til fullt hus på denne kampen. Nå har vi 9-10 hordalendinger fra start


Er det framleis ledige billetter?

Det kan det umulig være med den sydende entusiasmen som hersker i byen nå. Garantert utsolgt.
Lions led by donkeys.

roaldinho

Quote from: pidre on May 21, 2014, 09:38:33 AM
Quote from: Belfort on May 21, 2014, 09:15:28 AM
En ting er sikkert, bør bli tett opp til fullt hus på denne kampen. Nå har vi 9-10 hordalendinger fra start


Er det framleis ledige billetter?


Sikkert noen billetter igjen på det hemmelige feltet. Det blir sikkert lagt ut tidlig om morgenen på kampdagen, så er bare å finne frem teltet og legge seg utenfor.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Utmedsnolken

Quote from: roaldinho on May 21, 2014, 10:21:59 AM
Quote from: pidre on May 21, 2014, 09:38:33 AM
Quote from: Belfort on May 21, 2014, 09:15:28 AM
En ting er sikkert, bør bli tett opp til fullt hus på denne kampen. Nå har vi 9-10 hordalendinger fra start



Er det framleis ledige billetter?


Sikkert noen billetter igjen på det hemmelige feltet. Det blir sikkert lagt ut tidlig om morgenen på kampdagen, så er bare å finne frem teltet og legge seg utenfor.



Det er det feltet som bruker inngang 9 3/4?
"og der snubler Sæternes igjen"

roaldinho

Quote from: Utmedsnolken on May 21, 2014, 12:37:55 PM
Quote from: roaldinho on May 21, 2014, 10:21:59 AM
Quote from: pidre on May 21, 2014, 09:38:33 AM
Quote from: Belfort on May 21, 2014, 09:15:28 AM
En ting er sikkert, bør bli tett opp til fullt hus på denne kampen. Nå har vi 9-10 hordalendinger fra start



Er det framleis ledige billetter?


Sikkert noen billetter igjen på det hemmelige feltet. Det blir sikkert lagt ut tidlig om morgenen på kampdagen, så er bare å finne frem teltet og legge seg utenfor.



Det er det feltet som bruker inngang 9 3/4?


Er ikke så kjent med innganger og sånn, dette vet nok Krøvel bedre enn meg.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Lasaron

Tren på langskudd

pidre

Quote from: Lasaron on May 22, 2014, 08:56:56 AM


Demidov bør absolutt gå via Brann 2. Ellers synes eg Piotr skal stå, han har ikkje spelt seg ut av laget.
Saludar a los monos!

dragn

Quote from: pidre on May 22, 2014, 09:03:50 AM
Quote from: Lasaron on May 22, 2014, 08:56:56 AM


Demidov bør absolutt gå via Brann 2. Ellers synes eg Piotr skal stå, han har ikkje spelt seg ut av laget.

Spelaren

GÃ¥ av.


Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

For å presisere det jeg skrev. Det er på grunn av at Piotr har vært bortreist lenge at jeg mener han må benkes mot Vålerengen. Til neste kamp igjen, tror jeg han skal være klar, da har han fått trent skikkelig en periode. Jeg holder fortsatt Piotr som førstekeeper.
Tren på langskudd

1908


roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on May 22, 2014, 11:20:31 AM


Enig.

Den ene redningen mot Sogndal på den returen da Karadas holdt på å score var en malaria-redning. Jeg sto og applauderte.

Hadde andre gode redninger også, men denne var best.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

May 22, 2014, 20:40:20 PM #31 Last Edit: May 22, 2014, 20:46:42 PM by Klaus_Brann
Quote from: 1908 on May 22, 2014, 15:47:20 PM


Han kommer aldri til å komme på det nivået hvis han kun får spille når Piotr er skadet heller.
Ingen grunn til at det ikke skal være konkurranse på keeperplassen, selv om man ikke skal vingle like mye der som man kan gjøre med utespillere.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Han var bedre enn Piotr har vært i hele år. Det fortjener en sjanse til. Det er sikkert en fin boost å starte med Piotr på benken. Så får Piotr komme inn hvis han ikke klarer å opprettholde nivået.

I fjor var Piotr jevnt over klasse. Da hadde det vært skummelt å vrake ham. I år har han vært såpass middels at det ikke er veldig kontroversielt om han starter på benken.

osoerli

May 22, 2014, 21:03:26 PM #33 Last Edit: May 22, 2014, 21:09:08 PM by osoerli
Tar gjerne Øvretveit framfor Piotr any day.  Piotr er svak på tilbakespel og middelmådig i feltet og fråverande på kommunikasjon.  Piotr's store styrke er først og fremst ein veldig god skuddstopper og veldig god å gjera målet mindre 1 mot 1.  Sogndalkampen viste at Øvretveit også var veldig god som skuddstopper.  Feltarbeid, tilbakespel og kommunikasjon er han truleg betre enn Piotr.  1 mot 1 er nok kanskje Piotr framleis best.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

GÃ¥ av.

pidre

Saludar a los monos!

Kagain




roaldinho

Quote from: pidre on May 23, 2014, 07:19:54 AM


Poenget er at Piotr ikke har vært på samme nivå som tidligere, og �vretveit imponerte mot Sogndal og spilte seg ikke ut av laget.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krakra

Quote from: pidre on May 23, 2014, 07:19:54 AM
Så lenge han presterer bedre bør han prioriteres. Så får han heller benkes igjen hvis prestasjonene forsvinner. Piotr har ikke vært så ekstremt bra i år.

roaldinho

Quote from: krakra on May 23, 2014, 11:59:27 AM
Quote from: pidre on May 23, 2014, 07:19:54 AM
Så lenge han presterer bedre bør han prioriteres. Så får han heller benkes igjen hvis prestasjonene forsvinner. Piotr har ikke vært så ekstremt bra i år.


Støtter denne.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Kagain

Ja, jeg er egentlig enig med Krakra og Roaldinho der. Han kan få en sjanse eller to til når han først er i gang og se om han har inntatt et høyere nivå permanent-ish.



aleksanderhjelleseth

Bra research! Hadde aldri trodd at ørlund på RBK var 178, det er rett og slett oppsiktsvekkende. Hadde også trodd Torbjørnsen og mohus var lavere, de såg jo så liten ut. Mohus hadde jo rekkevidde som en tiåring. :-)


Ricky



Ricky

Ifølge listen ovenfor, så er det bare et par år siden (Kenneth Udjus)

Go Up